آشنایی با نحوه ثروتمند شدن با قانون جذب پول

  دوشنبه، 25 مرداد 1400   زمان مطالعه 10 دقیقه
آشنایی با نحوه ثروتمند شدن با قانون جذب پول
پول یک نیاز فیزیکی است و به شما این توانایی را میدهد که کارهای زیادی انجام دهید، پس بیاید ببینیم چگونه میشود پول بیشتری جذب کرد. چیزی که شما همیشه میپرسید این است که چگونه پول بیشتری جذب کنم؟ اما نکته مهم این است که چگونگی اهمیتی ندارد و همیشه همه چیز با چرا شروع میشود. تنها چگونهای که مهم است، این است که شما چگونه چرا را تعبیر میکنید؟

قانون جذب ثروت و پول چیست؟

قانون جذب ثروت یک قانون ثابت در جهان است که با استفاده از آن میتوانید ثروت و پول فراوانی را جذب کنید. اگر اصول قانون جذب ثروت را بدانید و در زندگیتان پیاده سازی کنید مطمئن باشید ثروت فراوانی وارد زندگیتان خواهد شد. در قانون جذب ثروت اصلاً فرقی نمی کند که کار شما چیست و چه کاره هستید.شما اگر اصول قانون جذب ثروت را بدانید و در زندگیتان پیاده سازی کنید مطمئن باشید در زمینه ثروت و پول به بیشتر از آن چیزی که می خواهید خواهید رسید.اما یک نکته بسیار مهم برای جذب ثروت این است که شما باید اصول قانون جذب ثروت را بدانید. برای اینکه ثروتمند شوید باید با قوانین جذب ثروت آشنا باشید و بتوانید ارتعاش ثروت و پول به کائنات بفرستید.یکی از مهم ترین نکاتی که می توانید با استفاده از قانون جذب، ثروت و پول فراوانی را جذب کنید این است که باید حتماً عاشق کاری که انجام می دهید باشید و یا کاری را انجام بدهید که واقعا عاشقش هستید.همین احساس و حس خوب شما باعث می شود که کارایی شما چندین و چند برابر شود و ثروت جذب کنید. باید در کسب و کارتان ایده های خوب کسب و کارتان را عملی کنید و ایده ها را به بهترین شکل ممکن اجرا کنید. ایده زمانی به سمت شما می آید که کارتان را دوست داشته باشید و واقعا از صمیم قلب عاشق کارتان باشید.اگر در کارتان عشق و علاقه وجود نداشته باشد هیچ انگیزه و انرژی هم وجود نخواهد داشت و همین باعث می شود که شما از ثروت دور شوید. البته این موردی که گفتم یکی از قوانین جذب ثروت است.اما یکی از قدرتمند ترین راه ها برای جذب ثروت که به عقیده و باور من هیچ روشی سریع تر از این روش نیست و خیلی زود هم جواب می دهد این است که باید بابت هر پولی که وارد زندگی تان می شود شکرگزار باشید.شما با استفاده از شکرگذاری قویترین ارتعاش را به کائنات ارسال می کنید.پس از همین الان تصمیم بگیرید که بابت هر پولی که وارد زندگیتان میشود شکرگزاری کنید. مطمئن باشید اگر شکرگزاری کنید ثروت و پول زیادی وارد زندگیتان خواهد شد. کسانی که شکر گذار نیستند در هر شرایط و وضعیت مالی مناسبی ندارند.شما باید بابت هر مقدار پولی که وارد زندگیتان میشود خدا را شکر کنید. هر اتفاق مالی خوبی برایتان بیفتد باید شکرگزار خدا باشید. باید بابت تک تک معاملاتی که انجام می دهید و سود می کنید خدا را شکر کنید. باید بابت هر چیز ارزان که می گیرید و یا هدیه را دریافت می کنید خدا را شکر کنید. باید خدا را از ته دلتان شکر کنید.همانطور که گفتم شکرگزاری قویترین ارتعاشی است که به کائنات ارسال می کنید. مطمئن باشید اگر همین قانون شکرگزاری را به درستی و از ته قلب انجام بدهید مطمئن باشید پول و ثروت فراوانی وارد زندگی تان می شود.یکی دیگر از قوانین قانون جذب ثروت برای این که بتوانید پول و ثروت بیشتری را جذب کنید این است که باید پولتان را دوست داشته باشید. پول واقعا مقدس است و واقعا باید پول را دوست داشته باشید. یکی از بزرگترین دلایلی که باعث می شود ثروت و پول فراوان وارد زندگیتان شود دوست نداشتن پول است. ما در لایه های زیرین مغزمان پول را دوست نداریم و همین باعث می شود که از پول و ثروت دور شویم و نتوانیم به درستی از قانون جذب ثروت استفاده کنیم.

قانون جذب پول

با وجود بدهکاری چگونه در موضع قدرت و جذب پول باشیم؟

قدرت شما در انتخاب شماست. شما یکی را انتخاب میکنید. نفس عمیقی بکشید ، چشمانتان را ببندید و به آرامی هوا را از ریه هایتان بیرون دهید. در این لحظه، در این نفس، قدرت این است که زندگیتان را همین الان بسازید. پول بیشتری میخواهید؟ پول داشتن برای شما چه میکند؟ آیا با داشتن پول بیشتر آرامش بیشتری دارید یا نه؟ احساس شادی بیشتری دارید یا نه؟ آزادی بیشتری دارید یا نه؟ این احساسات( آرامش،شادی وآزادی)را تصورکنید، به نفس کشیدن ادامه دهید و احساس شگفت انگیز شادی و آرامش و صلح را که قوی تر میشود درک کنید. به نفس کشیدن ادامه دهید…در همه ی ۳۰ تریلیون سلول و قویتر شوید. باید احساساتی که بعداز رسیدن به خواسته هایتان خواهید داشت را هم اکنون داشته باشید.

دو دلیل اصلی مانع جذب پول و کارکرد قانون جذب ثروت چیست؟

عموما دو دلیل برای عدم جذب ثروت وجود دارد:

  • اول، خود را به اندازه خاص و مشخصی، یعنی رقم خاصی شایسته و لایق می دانیم و طبق قانون جذب، همانقدر هم جذب می کنیم.
  • دوم، ماهیت پول و ثروت را مناسبِ داشتن و جذب نمی دانیم، یعنی دوست نداریم ثروتمند باشیم. بله درست متوجه شدید، ما در اعماق ضمیر ناخودآگامان، باورهای ضدجذب پول و ثروتی را داریم که مانع از جذب ثروت توسط ما میشوند.

قوانین جذب ثروت

در اینجا شما را با جذب ثروت با ۶ قانونی که در زندگی کمک تان می کند آشنا می کنیم.

۱. سخت کوشی و مصمم بودن اهمیت بسیار زیادی دارد اما این فقط نیمی از معادله است

اگرچه سخت کوشی یکی از عوامل موفقیت است، اما به تنهایی کافی نیست، باید کاری کنید که تلاش تان به خوبی جواب بدهد. شما مسئول این هستید که خودتان را در مسیر رؤیاهایتان قرار بدهید و برای رسیدن به آنها تلاش کنید. تلاش بخش بسیار مهمی از معادله ی شماست، اما همه ی آن نیست. نه تنها لازم است برای پول درآوردن سخت کار کنید، بلکه باید این احساس را در خودتان ایجاد کنید که شایسته ی رسیدن به آن نیز هستید.افراد درباره ی خودشان و توانایی هایشان تردید دارند. مسئله فقط این نیست که سخت کار کنید، بلکه باید هوشمندانه تر کار کنید و به خودتان، دانش تان و شایستگی هایتان اعتماد داشته باشید. بسیاری از افراد به این موضوع دقت نمی کنند و مجبور می شوند وارد نبردی سخت با خودشان شوند، اما هنگامی که به خودتان باور داشته باشید، می توانید زندگی رؤیایی خود را بسازید و قوانین بازی زندگی را به سود خودتان به کار بگیرید.

قانون جذب پول

۲. جهان ماشین کپی بزرگ است

جهان کلمات، افکار و اعمال شما را کپی می کند و آنها را در تجربه های بعدی به شما باز می گرداند.از خودتان بپرسید تفکرتان چگونه است؟ گفتار شما چگونه است؟ عمل کردن شما چگونه است؟ انرژی و افکاری که از شما در جهان پخش می شود، درنهایت به خودتان باز می گردد. در نتیجه اگر بر چیزی تمرکز کرده اید که در زندگی تان با مشکل مواجه شده است، شما احتمال بیشترشدن آن را افزایش می دهید.

۳. اگر انرژی خود را روی چیزی بگذارید که آن را نمی خواهید، باعث می شود آن چیز را بیشتر از پیش داشته باشید

این مورد ربطی به قانون مورفی ندارد. اگر این احتمال وجود دارد که چیزی درست پیش نرود، این اتفاق تنها یک احتمال نیست بلکه چیزی قریب الوقوع است، چراکه شما تکانه ی قابل توجهی پشت این تفکر که اتفاق بدی رخ خواهد داد، قرار داده اید و در نتیجه چنین اتفاقی می افتد. به یاد داشته باشید که همیشه چیزی را که به آن فکر کنید به دست می آورید، چه آن را بخواهید و چه نخواهید.

۴. اگر چیزی را می خواهید این احساس را در خودتان ایجاد کنید که واقعا آن را دارید

ازآنجاکه چیزی را به دست می آورید که روی آن تمرکز کرده باشید، چرا به جای ترس ها، افکارتان را روی چیزهایی که می خواهید، متمرکز نکنید؟ خود را در شرایطی تصور کنید که همه ی چیزهایی را که می خواهید در اختیار دارید. اگر روی چیزهایی که خواستارش هستید تمرکز کنید، در این صورت تکانه ای در پشت این افکار ایجاد می کنید.

من از او پرسیدم: «من فکر می کنم تو به دنبال پول و آزادی ای هستی که همراهش می آورد، درست است؟» او در پاسخ گفت: «درست است، آیا همه ی افراد این گونه نیستند؟»با لبخند گفتم: «شاید، اما تو فردی منطقی هستی، پس چرا روی افکاری تمرکز می کنی که معکوس آن را برای تو به همراه می آورد؟»

۵. ما در جهانی زندگی می کنیم که در آن چیزهای مشابه همدیگر را جذب می کنند

ما از قوانین جهان جدا نیستیم. هر چیزی که در جهان وجود دارد، مشابه خود را جذب می کند.«پس تو در وضعیتی قرار داری که به خاطر وضعیت مالی ات تأسف می خوری و همه ی آن به بچگی ات باز می گردد. درنتیجه، جهان نیز به سادگی همه ی این افکار، کلمات و رفتارها را به تجربه های آینده ات باز می گرداند و تو در تعجب هستی که چرا وضعیت آن طور که تو می خواهی، تغییر نمی کند. تو در تعجب هستی که چرا در جذب ثروت موفق نیستی.»

۶. این به جذب مربوط می شود و نه عمل کردن

اگر در زندگی به چیزی دست پیدا می کنی به این دلیل نیست که لیاقت آن را داشته ای، بلکه به این دلیل به آن می رسی که با آن متناسب هستی.من به او گفتم: «ترس تو از اینکه نتوانی به اندازه ی کافی پول دربیاوری بسیار قوی است. این تفکر به قدری قوی است که توانسته است، ذهنیت فقر را در تو ایجاد کند. این باوری مستحکم در وجودت است که تو نمی توانی به رفاه مالی برسی. بچگی تو باعث شده است که این ذهنیت در تو قوت بگیرد و مانند نواری مدام در ذهنت تکرار می شود. این تنها چیزی است که جهان از تو می شنود، پس جلوی آن را بگیر.» من از او پرسیدم: «آیا آماده هستی که این نوار را متوقف کنی و یک داستان جدید بنویسی؟» هر زمان که آماده بودی جنگ با خودت را متوقف کنی، زندگی جدیدت آغاز خواهد شد.«مسئله این نیست که پول دربیاوری یا نه، اینکه درباره ی خودت و زندگی ات چگونه فکر می کنی، تجربه ی بعدی ات را مشخص خواهد کرد. آيا احساس می کنی که می توانی آن را به اتمام برسانی؟ آیا احساس خوشبختی می کنی؟ آیا فکر می کنی در زندگی حرفه ای یا شخصی ات به موفقیت بزرگی دست پیدا کرده ای؟ آیا روابطی داری که از داشتن آنها احساس رضایت می کنی؟ آیا در خودشناسی پیشرفت کرده ای؟ آیا به خودت باور داری و آیا باور داری که لیاقت همه ی چیز هایی را که می خواهی، داری؟»اما راهی برای تغییر این بازی وجود دارد.روی سلامتی و دانش تان تمرکز کنید، چراکه شما را برای کسب همه ی چیزهایی که می خواهید آماده می کند و موجب جذب ثروت می شود. ثروت به این دلیل که شما کار خاصی انجام داده اید جذب تان نمی شود، بلکه به این دلیل جذب می شود که به خودتان اجازه داده اید، احساس ثروتمندبودن کنید.

۱۰ جمله تأکیدی در مورد پول برای جذب ثروت

زمانی که هدف شما، استفاده از قانون جذب ثروت باشد، گفتن جملات تأکیدی مثبت در مورد پول می تواند به سرعت روی تمرکز قلب و ذهنتان برای رسیدن به هدف تأثیرگذار باشد؛ جملات ساده ای که حاوی پیغام های قدرتمند در مورد رسیدن به ثروت و خوشبختی هستند. گفتن جملاتی که در قسمت زیر آورده شده اند به صورت روزانه قبل از شروع روزتان و روبه روی آینه می تواند در میزان موفقیت شما بسیار تأثیرگذار باشد:

  • من پول را دوست دارم. داشتن پول خوب است.

  • من هر روز بیشتر از روز قبل پول جذب می کنم.

  • من برای دست یافتن به تمام ثروتی که در نظر دارم، آماده هستم.

  • برای مقدار پولی که می توانم به دست بیاورم، حدومرزی وجود ندارد.

  • من به پول ارزش می دهم و مقادیر بیشتر و بیشتری از آن را وارد زندگی خود می کنم.

  • من همیشه دقیقاً هر مقدار پولی که نیاز داشته باشم را خواهم داشت.

  • به دست آوردن پول برای من کار آسانی است.

  • من می دانم که می توانم در جذب ثروت و رسیدن به اهدافم موفق باشم.

  • من یک زندگی موفق، ثروتمندانه و با نشاط دارم.

  • من هر روز همچون مغناطیس، ثروت بیشتری را به سمت خود جذب می کنم.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (193 نظر) تزئین میز عزای سعید راد با شمع و گل و خرما و عکس های یادگاری در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه+عکس (106 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (85 نظر) مراسم عزای جگرسوز همسر جوان فریبا نادری عروس حشمت فردوس و ضجه های خانم بازیگر/ روحش شاد+ عکس (85 نظر) تصویری از خانه ابدی سعید راد، میرزا رضا سریال گیلدخت /روحش شاد و یادش گرامی (60 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (38 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (37 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (32 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (26 نظر) مهران مدیری: 11 سال است که از یک مار نگهداری می کنم؛ الان 2 متر و 20 سانتی‌متر هست+عکس (24 نظر) تصویری از خانه ابدی برادر زاده نرگس محمدی / روحش شاد و یادش گرامی (23 نظر) خلاقیت خنده دار بَقال اهوازی برای فرار از گرما حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (14 نظر) (فیلم) ملاقات تاریخی هادی چوپان و وحید بادپی در کنار استیج مستر المپیا در آمریکا/ گرگ پارسی در حال آموزش یوز ایرانی در مسیر موفقیت (11 نظر) مراسم تشییع مادر پژمان جمشیدی، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (11 نظر) دختر شهید سید ابراهیم رئیسی: پدرم تمایل نداشت سوادش را در چشم مردم فرو کند (11 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
اعدام برای متجاوز هزار چهره / متهم نقش تاجر ،‌پرستار و ... را بازی می کرد
فال روزانه امروز دوشنبه 8 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 8 مرداد 1403
فال ابجد روزانه دوشنبه 8 مرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 8 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر روز دوشنبه 8 مرداد 1403 + فیلم
ماجرای جالب دعوت مقام‌معظم رهبری به یک عروسی و واکنش ایشان به این درخواست+ عکس
پای رمال ها به باشگاه پرسپولیس باز شد/ متلک سنگین ناصر محمدخانی به رضا درویش! +عکس
فرار دختر ساده‌لوح با مرد غریبه / تتو آرتیست رویایی سابقه‌دار بود!
روایتی جالب از خرید رفتن ساده همسر رهبر معظم انقلاب با ماشین پیکان تا منع پسر از غذای دولتی
نقش شرم و حیا و وجدان در اکوسیستم جهانی توسعه
رهبر معظم انقلاب به پسرانشان:من راضی نیستم داخل اقتصاد شوید، در غیر اینصورت قسمت نام فامیلی در شناسنامه‌تان را عوض و لقب خامنه‌ای را بردارید!
آلبالوپلو قالبی، خوشمزه‌ترین آلبالوپلویی که تابه‌حال خورده‌اید!
مردی که بعد از 19 سال پی به مَرد بودن زنش برد
ثروت نجومی هانده ارچل بازیگر محبوب ترکیه ای/خانم بازیگر اهل کار خیر هم هستن + عکس
منتخب روز   
حضور مصطفی زمانی در مراسم تشییع پدر شهاب حسینی +ویدئو/روحش شاد و یادش گرامی سکانس عاشقانه امیر و ارغوان سریال دلدادگان/ تا به تو فکر می کنم خودت زنگ میزنی+ویدئو نگاهی به آشپزخانه دلباز و زیبای مسعود پزشکیان با رونمایی از عکس جوانی همسرش بالای کمد/باورتون میشه این خونه ساده مال رئیس جمهور مملکته+عکس طرز تهیه غذای محبوب ناصرالدین شاه قاجار! /فسنجان ناصری با مواد اعلا ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌