آشنایی با طالع بینی ازدواج مردان متولد تیر

  چهارشنبه، 19 شهریور 1399   زمان مطالعه 7 دقیقه
آشنایی با طالع بینی ازدواج مردان متولد تیر
امروزه انواع طالع بینی در جهان طرفداران زیادی دارد یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین فال ها،طالع بینی ازدواج ماه ها می باشد که افرادی که قصد ازدواج دارند از طریق ماه تولد طرف مقابل می تواند از آینده ازدواج با آن فرد با خبر باشند.با ساعدنیوز همراه باشید.

طالع بینی ازدواج مردان متولد تیر

خصوصیات اخلاقی مردان تیرماهی

  • مردان متولد تیر ماه، انسان هایی مؤدب و با نزاکت می باشند و دائمآ به شما توجه کرده و احترام شما را خواهند داشت.
  • مردان برج خرچنگ، هر نوع حسابی را به راحتی در مغز خود حل می کند.
  • مردان تیرماهی لباس های ساده،ظریف و شیک،انتخاب می کند و بسیار مرتب هستند.
  • مردان تیر تلاش زیادی برای رسیدن به اهداف خود میکنند و در کنار آن به اهداف و خواسته های دیگران نیز فکر میکنند و مایل هستند آنها را نیز به خواسته شان برسانند.
  • مردان متولد تیر در اکثر مواقع مستقل عمل میکنند و واقع گرا هستند.
  • مردان متولد تیر ماه مایل هستند بیشترین اوقاتشان را به تنهایی بگذرانند و در تنهایی خود نیز میتوانند بسیار خلاق و هدفمند نیز عمل کنند.
  • مردان متولد تیر خجالتی هستند اما در صورت ابراز عشق خود، اصرار و لجاجت به خرج می دهند.
  • مردان متولد تیر دارای احساسات قوی و بسیار با احساس و پر محبت هستند.
  • مردان متولد تیر حسابگر ، افرادی صرفه جو و اقتصادی و پول دوست هستند.
  • مردان متولد تیر عاشق خانواده و فرزند و مطیع همسر می باشند.
  • مردان متولد تیر رک گو ، خودخواه ومغرور ، سطحی نگر ، صبور و آرام ، ظریف ، شکیبا ، صمیمی ، میهن پرست هستند.
  • آنها عاشق گل و گیاه و علاقمند به آشپزی هستند.
  • مردان تیرماهی بسیار حساس هستند و از شعر و موسیقی بسیار لذت می برد،و بخصوص آهنگ های پراحساس و رمانتیک و عاشقانه را،بسیار دوست می دارند.
  • مرد متولد تیر بسیار اخمو و ترشرو، بچه مسلک، تودار، زن دوست، همبازی بچه ها، عاشق نقاشی و بخیل و پول دوست می باشد.
تصویر

طالع بینی ازدواج

اگر با یک مرد متولد تیر ماه ازدواج کردید، در مایه جهیزیه خود یک چتر هم حتما ببرید، زیرا در خانه شما یک روز هوا ابری است و یک روز بارانی، در آنجا شما هم می خندید و هم گریه می کنید.مرد متولد تیر ماه تا آخر عمر بچه مادر خود باقی می ماند و سعی می کند همسرش مانند مادرش باشد.او بدون شک استاد است و می تواند طولانی ترین مطالب را در کوتاهترین جملات بیان کند. حواسش هرگز پرت نمی شود و از پرچانگی بیزار است و به دلایل نباید انتظار داشته باشید که در جلسات اول آشنایی با شما اسرار را برایتان بازگو کند. مرد متولد تیر نه تنها هرگز به کسانی که نمی شناسد، اعتماد نمی کند بلکه در زندگیش مطالبی وجود دارند که هیچ وقت کسی به آن ها وقوف پیدا نخواهد کرد، حتی نزدیک ترین دوستان یاهمسرش. شناختن او مستلزم صبر بسیار و زمان دراز است.

او همان قدر که ممکن است بوالهوس باشد، می تواند حساس و وفادار هم باشد، همان قدر که اخمو است، ممکن است متبسم هم باشد. چون او در برج سرطان متولد شده است. ترش رویی و خرچنگ گونه، و رفتار نا مهربانش به تدریج ممکن است به خوشرویی و خوش مشربی تبدیل بشود، و جالب آنکه اگر این چنین شد، دیری نمی گذرد که شما می توانید صدی قهقه های او را هم بشنوید.وقتی شما می خواهید اوقات تلخ او را با حلقه کردن دست ها به دور گردنش بر طرف کنید و زمانی که سعی می کنید و زمانی که سعی می کنید اخم های به هم گره خورده اش را با نوازش کردن از هم باز کنید، بدبینی و سردی و نا مهربانی اش شما را تا حد دلخوری می آزارد.در مجالس و میهمانی ها آنچنان با ادب و با نزاکت است که شما به زحمت می توانید انتظار داشته باشید حتی برای یک دور رقص دعوتتان کند. با وجود اینکه اصلا احساساتی نیست ولی در کار دل اهل عمل است. دشمنانش همه متفق القول هستند که او بیش از آنکه از گوشت و پوست و استخوان باشد، از سنگ ساخته شده است. اگر با وی ازدواج نکرده اید، این مطلب را درباره اش به خاطر داشته باشید.

طبیعی است که شما می خواهید او را به بهترین وجه ممکن بشناسید و با آنچه گفته شد، ممکن است این تصور برایتان به وجود بیاید که از یک آدم دو شخصیتی است، اگر چه این نظر ممکن است تا حدی درست باشد اما یادتان باشد که او به شدت تحت تاثیر ماه است و حرکت بر رفتار و طرز فکرش اثر می گذارد. او امروز اینجاست فردا جای دیگر. اخلاق و رفتار واقعی از آن اخلاق و رفتاری است که بین هلال ماه و بدر از او مشاهده می شود.

نکته ای را که باید بدانید این است که از نظر اخلاقیات ، بر غم تغییرات ظاهری هرگز ارتباطش با خصوصیات باطنی قطع نمی گردد، همیشه این حقیقت مهم را به خاطر داشته باشید که علیرغم ظاهر پر اخم و تخم و ترشرو که دارد، قلبی نرم و رئوف در سینه اش می تپد و همین امر او را که به ظاهر یک پارچه سنگ به نظر می رساند، بسیار آسیب پذیر می سازد.

اگر قلبش جریحه دار شود، فورا به داخل لاک خود فرو می رود و آنجا جایی است که نه تنها خود را از گزند دیگران در امان می بیند، بلکه می تواند خویشتن را از افکار و احساسات ناراحت کننده خودش نیز دور نماید. او درست مثل یک خرچنگ وقتی زخم خورد و آسیب دید، در نهایت سکوت کنج عزلتی پیدا می کند و به آن پناهنده می گردد. در این حالت دسترسی به او دیگر غیر ممکن است و باید تنهایش گذاشت تا به تدریج به غم دل خویش پیروز شود و به قول معروف آفتابی بشود. متاسفانه تغییرات حالت و اخلاق متولد برج سرطان به نحوی است که سریعا بر اطرافیانش تاثیر می گذارد و موجب ناراحت و دلخوری ایشان می گردد. از سوی دیگر به هنگام خوشحالی وسر حال بودن نیز چنان است که موجب شادی همه اهل خانه می شود.

بهترین راه برای سر براه نگاه داشتن مردی كه در ماه تیر متولد شده باشد، بكار گرفتن احساساتش است كه درست پشت بر صورت حسابگرش قرار گرفته است. موسیقی، شعرهای زیبا، انواع گل ها، لباس های زیبا عطرهای خوشبو، كلمات خوش آیند، نوازش های دلچسب همه و همه سلاح های برنده اس هستند كه شما می توانید برای در هم شكستن مقاومت ضعیفش در مقابل احساسات بكار ببرید. در این پیكار نیز نباید فراموش كنید. برای او چند غذای خوشمزه و عالی بپزید. عكس بچه ها را از توی مجلات ببرید و در
بیاورید و به در و دیوار اتاقتان بچسبانید تا ثابت كنید كه بچه دوست هستید.
او را مثل یك بچه تر و خشك كنید و ببینید كه چطور زود به مقصود می رسید. اگر برایتان امكان دارد یكی از آن گردنبندهای زنان روستایی شرقی را كه از سكه های پول درست شده اند، پیدا كنید و بخرید. یك چنین گردنبندی تاثیر دوبل روی او می گذارد.مسافرت به اقصی نقاط ناشناخته جهان و پول نقد اگر این دستورات را اجرا كردید، ناگهان یك روز به شما می گوید آیا موافقید برای خواستگاری به دیدن پدر و مادرت بیایم؟ صبح روز بعد با خیال راحت برای تمام كسانی كه می خواهید در جشن ازدواجتان حضور داشته باشند، كارت دعوت بفرستید. شما موفق شده اید كه قلب هزار حجره ای یك مرد متولد تیر را بربایید و به وی ثابت كنید كه دختر دلخواهش هستید.
حالا دیگر برای همیشه از آن او شده اید و از جانش را از دست می دهد ولی شما را نگاه می دارد. هفته دیگر كد بانوی منزل او خواهید بود، ولی خیلی دقت كنید كه تغییراتی كه در این خانه می دهید، شامل دور ریختن فلان كلاه كهنه و یا فلان سرپایی نشود.
آنچه در این خانه سالها از عمرشان گذشته باشد سرمایه هستند. در بین آنچه كه به عنوان جهیزیه به منزل او می برید، حتما یك چتر هم قرار بدهید زیرا برخی از شب ها هوا بارانی خواهد بود اما این هوای ابری و دانه های بارن كه اشك چشم شما خواهند بود، خیلی سریعتر از آنكه تصورش را می كنید، زیر نور آفتاب عشق تبدیل به یك هوای واقعا فرح انگیز میگردد. می دانی چرا؟ برای اینكه احتمالا هیچ مردی به اندازه او زنش را دوست ندارد. در زندگی زناشویی شما « غم و خنده » پا به پای هم پیش می روند و در خانه شما یك روز هوا ابری و یك روز هم هوا آفتابی خواهد بود.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
حضور بدون تشریفات پسر رهبر معظم انقلاب در جلسه اولیاء و مربیان مدرسه فرزندشان+عکس (216 نظر) (عکس) امکانات فوق العاده برج روما رزیدنس، محل زندگی علی دایی / از آمفی تئاتر گرفته تا سونا و جکوزی و سالن بیلیارد! + تصاویری از داخل واحدها (10 نظر) تصاویری جالب و نوستالژیک از دوره دانشجویی مریم میرزاخانی در ایران/ مدال افتخار المپیاد بر گردن بانوی دانشمند (5 نظر) تعجب نگهبانان کره‌ای از زیرشلواری و زیرپیراهنی ناطق نوری! / آقا فرمودند: من فکر کردم اگر بیست روز شما این جا بمانید به کجا می‌رسید (5 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی در نوشتن مشق پسرش به طور برعکس برای رد گم کُنی و متوجه نشدن معلمش حماسه آفرید+ویدیو/ مامانا ایده بگیرین 😂 (4 نظر) رونمایی از ورژن دخترانه حامد آهنگی: خانمها آقایون اینم سحر دختر نازم!😂+فیلم (3 نظر) (فیلم) سربازی که صحنه رابطه نامشروع فرح و فریدون جوادی را دید، مغازه هدیه گرفت!!! (3 نظر) خلاقیت منحصربفرد کارگر بلوچی در اختراع تراکتور با قدرت حمل 200 کیلو آجر+ویدئو/ با پراید وانت معاوضه میشه😂 (1 نظر) آوازخوانی زیبا و بی‌نظیر علی طولابی برای ژاله صامتی/ با صدای بهشتیش ترکوند!+ویدیو (1 نظر) خلاقیت خنده دار اوستای بنا در ساختن خانه با ستونی که به زمین وصل نیست+ویدیو/ مغز نیست که از هر رگش یه هنر میریزه😂 (1 نظر) شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) دزدی از غرفه ویتنام و ترکیه در نمایشگاه کتاب تهران / فرهنگی‌ترین رویداد کشور در تیررس دله دزدها! (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) چادر نماز گل گلی بهاره رهنما که با سر کردن آن روز دختر را اینگونه تبریک گفت+عکس/ چقدر این پوشش بهش میاد از واکنش همایون شجریان به خیانتش تا صف طولانی امضای سروش صحت در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403
دیگران می‌خوانند   
آخرین دورهمی 4 نفره خانواده نسرین مقانلو قبل از فوت پسرش در رستوران به صرف شام+عکس/ و قابی که توسط خانم بازیگر ثبت شد برخورد متواضعانه و جالب مجید واشقانی با یک دختر بچه که کیک خودش رو به آقای بازیگر داد+ویدیو/ ماشین لاکچری آقازاده هفت سر اژدها رو دیدین؟ نگاهی به مراسم عروسی زری خوشکام و علی حاتمی، پدر و مادر هنرمند لیلا حاتمی+عکس/ روح هر دوشون شاد و یادشون گرامی صبحانه ساده و بدون تجملات آیت الله هاشمی رفسنجانی روی میزناهار خوری همراه با مادر و پسرانشان+ عکس/ فقط چای و سنگگ طعنه خنده دار نیما شعبان‌نژاد به عکاسان در یک مراسم برای ژست گرفتن کنار هدیه بازوند+ویدئو/ مگه زن و شوهری اومدیم شباهت باورنکردنی و جالب نرگس محمدی به برادر چشم رنگیش در این سلفی دلنشین خواهر برادری+عکس سرنوشت خانم دکتر تبریزی که دستور قتل شوهرش را داد اطلاعیه جدید زندان اصفهان درباره توماج صالحی زری خوشکام، مادر لیلا حاتمی درگذشت + عکس و جزئیات مراسم خاکسپاری حضور رهبر معظم انقلاب در آرامگاه سعدی در شیراز+ویدیو/ رهبری فرهنگ دوست و علاقمند به شعر علت نیامدن شهاب حسینی در اکران مست عشق چه بود+ویدئو ماجرای بازگشت از تبریز در برف برای رسیدن به نوروز آرزوی دست‌نیافتنی هوتن شکیبا، کاراکتر حبیب در لیسانسه ها درباره بازی در یک نقش! (عکس) تصاویری از ظاهر امروزی دختران مهران مدیری و فاطمه گودرزی در سریال دردسرهای والدین / چقدر بزرگ شدن ... دو وزنه‌بردار ایرانی با هم ازدواج کردند +‌ عکس تواضع و فروتنی حسن یزدانی قهرمان کشتی در حضور رئیس جمهور + عکس اولین عکسی که مهران غفوریان با دخترش هانا گرفت / تصویر جالب اولین روز بابا شدن آقای بازیگر (عکس) بازیگر «آمنهوتپ سوم» سریال یوسف پیامبر بعد 20 سال در کنار جمشید هاشم پور (فیلم) رفتار جالب جواد عزتی با کوچکترین دختر طرفدارش / محبوب و مردمی مثل جواد عزتی پیشنهاد به رئیسی برای برکناری دسته‌ جمعی 10 مدیر یک استان سلیمی‌نمین، فعال اصولگرا: رهبری مخالف حذف اصلاح‌طلبان از انتخابات بودند، اما برخی جریانات اصولگرا بر این خواسته اصرار کردند فیلم لحظه شروع سیلاب در بلوار نماز مشهد را ببینید /آب، این‌گونه سیل شد نقشه زن جوان برای سرقت بی ام دبلیوی خواستگار 60 ساله اش عکس‌های «یانگوم» در کنار پدر و مادر واقعی‌اش به مناسبت «روز والدین» آماده‌باش و هشدار مدیریت بحران برای بارندگی‌های شدید در 7 استان (عکس) سرگرمی جالب و جدید «دنیز دایی دختر علی دایی» در لندن مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد! + فیلم / قربانی فحشا ... ایرانی ربوده شده توسط امریکایی ها در عراق به حبس ابد محکوم شد! + فیلم پشت پا زدن به حقوق 10 هزار یورویی ؛ دکتر طناز بحری از آمستردام تا زابل + فیلم کشف عجیب‌ترین پرترۀ «ناپلئون» با قدمت 200 سال روی یک در چوبی+ تصاویر کشف موش‌های مومیایی شده در مقبره مصر پلیس به دنبال دزدهای وحشی مسلح خانه های تهران و کرج / گانگسترهای نقابدار تحت تعقیب! سردارسلیمانی فردای‌عروسی خود راهی جبهه شد ویدئویی دیده نشده از حضور مجتبی خامنه ای پسر رهبر انقلاب در جبهه جنگ/ دفاع از وطن و ناموس و اسلام +فیلم از فیلم جدید مدیری تا کار کردن عطاران در سوپر مارکت در حواشی داغ امروز جمعه 28 اردیبهشت 1403 تنها تصویر از پدر و مادر عرفان طهماسبی، نابغه عصر جدید/ آقای خواننده رو اون گوشه دیدین؟ دورهمی دونفره و دلنشین یوسف تیموری به همراه مادرش در رستورانی شیک+عکس/ و آقای بازیگری که کپی مامانشه امضای جهانبخش بر روی پای شکسته دختر هلندی!+ عکس قاب اختصاصی نجم الدین شریعتی و جواد نکونام در یک مکان مذهبی خوانندگی زیبا و پراحساس مرد خوش صدای روشندل با یک آهنگ عاشقانه/ همه محو اجراش شدن+ویدیو
تیتر امروز   
اطلاعیه جدید زندان اصفهان درباره توماج صالحی
زری خوشکام، مادر لیلا حاتمی درگذشت + عکس و جزئیات مراسم خاکسپاری
سرنوشت خانم دکتر تبریزی که دستور قتل شوهرش را داد
ماجرای بازگشت از تبریز در برف برای رسیدن به نوروز
آرزوی دست‌نیافتنی هوتن شکیبا، کاراکتر حبیب در لیسانسه ها درباره بازی در یک نقش!
پیشنهاد به رئیسی برای برکناری دسته‌ جمعی 10 مدیر یک استان
سلیمی‌نمین، فعال اصولگرا: رهبری مخالف حذف اصلاح‌طلبان از انتخابات بودند، اما برخی جریانات اصولگرا بر این خواسته اصرار کردند
نقشه زن جوان برای سرقت بی ام دبلیوی خواستگار 60 ساله اش
آماده‌باش و هشدار مدیریت بحران برای بارندگی‌های شدید در 7 استان
مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد! + فیلم / قربانی فحشا ...
ایرانی ربوده شده توسط امریکایی ها در عراق به حبس ابد محکوم شد! + فیلم
پشت پا زدن به حقوق 10 هزار یورویی ؛ دکتر طناز بحری از آمستردام تا زابل + فیلم
کشف عجیب‌ترین پرترۀ «ناپلئون» با قدمت 200 سال روی یک در چوبی+ تصاویر
کشف موش‌های مومیایی شده در مقبره مصر
پلیس به دنبال دزدهای وحشی مسلح خانه های تهران و کرج / گانگسترهای نقابدار تحت تعقیب!