آشنایی با طالع بینی ازدواج زنان متولد فروردین

  سه شنبه، 11 شهریور 1399   زمان مطالعه 10 دقیقه
آشنایی با طالع بینی ازدواج زنان متولد فروردین
اگر به زن فروردین ماهی علاقه مند شده اید ابتدا خصوصیات بارز اخلاقی ماهش را بدانید تا شناختتان نسبت به او بیشتر شود. با ساعدنیوز همراه باشید.

طالع بینی ازدواج زنان متولد فروردین:

فروردین اولین ماه از شروع سال است و در حقیقت زمان پیدایش هر شروع تازه می باشد . قوچ جوان ، ماجراجو، بلند پرواز، تابع امیال آنی ، پرحرارت وسرشار از انرژیست . او هم از نظر فکری و هم از نظر عملی پیشگام است و نقطه نظراتی عاقلانه دارد و شخصی خردمند محسوب می شود.

شباهت زنان فروردینی با مردان متولد همین ماه

به همان میزان که مردان متولد فروردین هیجانی و احساساتی هستند، قطعاً زنان متولد فروردین هیجانی و احساساتی نیز میباشند و خود را آزاد و رها از هر وابستگی دست و پا گیری میدانند.زنان فروردینی قطعاً این بینش را دارند که چگونه از هیجانات خود در برآورده کردن خواسته هایشان استفاده کنند.

آزادی خواهی

نکته ایی که در آزادی خواهی در زنان فروردینی وجود دارد، میل به یکی شدن با فردی است که بتواند همراه و همقدم او باشد.آنها هرگز تحت سلطه مردی قرار نمیگیرند، چرا که خود را توانا میدانند و در جهت آن تلاش میکنند.

مهربان بودن

یکی از خصلت های اصلی زنان فروردین مهربانی و حمایت گر بودن آنها است که در سختی ها تلاش میکنند خود و اطرافیان خود را به سمت راهی امن بکشانند. به همین دلیل اگر راهی امن برای پیدا کردن صلح میان خود و اطرافیانشان بیابند باید با آنها همقدم شد و نه اینکه سد راهشان باشید.

رویارویی با مشکلات

با وجود تمام توانایی های ذاتی زن فروردینی در بی همتا بودن، توانا بودن و برآمدن از پس مشکلاتشان، تمایل قلبی آنها را به داشتن مردی متعد و وفادار نمی توان نادیده گرفت.

خصوصیات زنان متولد فروردین ماه

بسیار جذاب هستند و در بدست آوردن دل دیگران نسبت به همتای مردشان از قدرت ویژه ای برخوردار می باشند. زنان فروردینی زمانی که حین ورود به یک اتاق، با صراحت لهجه و صداقت ، دیگران را مجذوب خود می کنند. بعضی به آنها بدگمان می شوند و برخی آنها را دوست دارند . رنگ لباس آنها باعث تشخیص ماه تولدشان می شود.گاه سرتا پا قرمز می پوشند.

اگر دختر متولد فروردین مرد مورد علاقه خود را پیدا کند ، بدون اتلاف وقت پا پیش می گذارد و حتی یک قدم هم به عقب نمی رود. گاه مانند همتای مردش گاهی خوش شانس است و گاه نیز معشوق رویایی اش همچون خرگوش گریز پا با وضع ناامید کننده ای فرار می کند. زنان فروردین ماهی همیشه باریک بین و آگاه نیستند و ممکن است با گزافه گویی موجب فراری دادن افراد حساس شوند.

دختر فروردین ماهی در ظاهر سرزنده و زود رنج است اما در باطن بسیار کمال گراست با اینکه خیلی آسیب پذیر است اما سعی در پنهان کردن آن دارد.

زن مریخی برای شناخت خود باید از کسانی که دوستشان دارد جدا باشد، به عبارتی بودن در جامعه او را اجتماعی تر می کند. اگر زمانی را برای خودش ر نظر نگیرد از روابط بیزار و متنفر می شود، داد و هوار و گریه می کند و زبانه آتش خشم او بیش از توده آتشی است که در یک قوطی کبریت می بینید.

تصویر

همراه بودن همیشگی زنان فروردینی

اگر شما زن متولد فروردین ماه را در کنار خود داشته باشید ، مطمئن باشید که در تمام سختی ها، نداری ها و کمبودها همراه و همقدم با شما خواهد بود. آنها تنها نظاره گر شما نیستند بلکه تمام سعی خود را می کنند تا شرایط موجود را بهبود بخشند.

با ناراحتی گفت که زندگی سختی در انتظارش می باشد و این زن صادقانه پرسید : می توانید بگوئید که این زندگی تلخ از کی شروع می شود؟ همین خانم یک روز به سرش زد که یک سگ هم بیاورد و نگاه دارد و چون صاحب خانه گفت که « خانم : شما خودتان هم برای دو اتاق زیادی هستید تا چه رسد به اینکه سگ هم بیاورید » برای جامه عمل پوشاندن به خواسته اش ناگهان به فعالیت افتاد و به این در و آن در زد و یک دوره کلاس کار با کامپیوتر را دید و خلاصه در کمتر از یک سال وضع زندگی خود را از این رو به آن رو کرد. با در آ مد خوبی که نصیبش شده بود ، آپارتمان بزرگتری گرفت و سگ مورد دلخواهش را به خانه آورد . او تمام این و تلاش را فقط برای آوردن یک سگ به خانه و باز کردن جا برای آن سگ تحمل کرد . زن متولد برج قوچ به علت خوش بینی زیاد ، همیشه معتقد است که تیره روزی و ناکامی سرانجام روزی بر طرف می شود و آفتاب همیشه زیر ابر نمی ماند و به علت داشتن یک چنین طرز تفکری است که به معجزه هم اعتقاد دارد و معجزه هم برای کسانی که به آن اعتقاد دارند، همیشه رخ می دهد . این خانم در کارهای خود خیلی عجول است و در نتیجه چه بسیارند دفعاتی که این عجله برایش اشکالاتی به وجود می آورد اما او تا اولین تارهای خاکستری رنگ در لا بلای مو هایش پیدا نشده است که هر چیزی را باید از راه تجربه یاد بگیرد.

به غرور خود سخت پایبندی نشان می دهد و اعتقادش بر این است که شکسته شدن غرور پایان زندگی است.از لحاظ عشق این امکان وجود ندارد که زن متولد شده در ماه فروردین فریب گرگ های در لباس میش را بخورد و او را در مقابل زن فریب ها مصونیت دارد و خطر بزرگتر او را از جانب مرده های ایده ال و رومانتیک تهدید می کند که تازه در این مورد نیز او بارها مرده ایده آلی را که سر راهش قرار بگیرد ، در بوته آزمایش قرار می دهد.کمتر زنی ممکن است مثل زن متولد فروردین ماه مددکار و دادرس باشد . او خیلی راحت برای اطرافیانش هدیه ای گران قیمت می خرد و در موقع بیماری ازایشان پرستاری می کند و به آنها پول قرض می دهد و سعی می کند بر ایشان کار پیدا کند و در مقابل انتظار مقابله به مثل راهم دارد.او هر کاری را با شور و حرارت خاص انجام می دهد و اما شخصا منکر داشتن یک چنین خصوصیاتی است که اگر غمگین بود ، شوهرش هم غمگین واگر شاد بود شوهرش هم شاد باشد. او نه تنها مایل است که دوستان شوهرش را بشناسد، از میزان پس اندازه او خبر داشته باشد و جزئیات کارش را بداند ، بلکه حتی می خواهد که در خواب هاو رویاهای او نیز شریک باشد و همین حق را برای او قائل است. اگر بفهمد که شوهرش چیزی را از او پنهان کرده است ، دیوانه می شود و عصبانیت او واقعا نا خوش آیند است . هرگز نباید در جلوی دیگران کوچکتر ین ایرادی از طرز لباس پوشیدن و یا آرایش کردن و یا رفتارش گرفته شود. اگر این نکته رعایت شود ، او هم نسبت به رعایت حال و شخصیت شما در میان جمع پایبندی وسواس آمیز نشان می دهد.جریحه دار کردن غرور و یا به مسخره گرفتن احساساتش قلب او را می شکند.

اگر او با یک چنین رویدادی مواجه بشود، به آغوش شوهرش پناه می برد و در آن لحظه دنیا برایش تیره وتاریک است و او خود را عمیقا بی دفاع و آسیب دیده احساس میکند و اینجاست که شوهرش این امکان استثنایی را پیدا می کند تا موقعیت خود را در روح و قلب او استحکام بیشتری ببخشد . او عاشق قدرت است و می خواهد که همیشه واجد آن باشد و وقتی احساس کرد آن را از دست داده است ، باید از جایی دوباره تحصیل قدرت کند.حالت ایده ال و خوش بینی بیش از حد زن متولد فروردین اغلب باعث می شود که به هنگام مواجه شدن با حقایق زندگی آزرده خاطر بشود . در یک چنین مواقعی دستیابی به قلب او کار فوق العاده ساده ای می گردد. اندکی نوازش و بازگرداندن اعتقاد اعتماد به نفس به او دردهای دلش را چهار طاق باز می کند. او صمیمانه انتظار دارد که شوهرش در صورت لزوم با تمام قوا به جانبداری از وی برخیزد و با دشمن به مقابله برخیزد( اما شما این کار را چنان انجام بدهید که راه برگشت از بین نرود زیرا همسرتان ممکن است خیلی زود یک چنین تصمیمی بگیرد) اگر مرد دلخواه خود را پیدا کند، به راحتی از همه چیز دست بر می دارد و او بدون وفاداری و صفای عاشقانه زندگی را هیچ می داند. به عنوان زن خانه شریکی دلسوز و یار و یاور است.احتمالا خواهان داشتن کاری در خارج از منزل است زیرا محیط خانه برای شور و هیجانی که در وی وجود دارد ، بسیار کوچک و محدود کننده است. عصبانیتش شبیه به جرقه ای است که ناگهان از آتش بیرون می ریزد و ناگهان ظاهرمی شود و زود از بین می رود اما تعداد این جرقه ها معمولا بیشتر از مواردی است که می تواند آرامش خیالی برای شوهرش ایجاد کند. نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که عصبانیتهایش ظاهری است ولی لطف و مهربانی اش عمیق و واقعی است .

اندکی پر حرف اما حرف هایش سطحی و بی پایه نیست و در آن آثار هوشمندی کاملا مشاهده است و به این دلیل منطقا انتظار همدردی دارد . شوهر یک چنین زنی مجبور است او را به هنگام بروز بیماری به زور به رختخواب بفرستد اما بعد لازم است که کنارش بنشیند و دستش را در دست بگیرد.زن متولد برج حمل در خانواده فوق العاده فداکار و کمک رسان است . اگر شوهرش از کار بیکار شود ، بدون تاخیر کاری پیدا می کند و نمی گدارد چرخ زندگی از حرکت بایستد اما به طور حتم برای شوهری که در آمدش از او کمتر باشد، احترامی قائل نیست ( در این حالت اگر چه او را ترک نمی کند اما شاید به علت جریحه دار شدن غرورش دیگر آن دلشادی سابق را نشان نمی دهد.) یک تعریف از طرز آرایش یک زن دیگر نیز همین حالت را در او به وجود می آورد اما خطرات احتمالی این کار خیلی بیشتر است. اگر بتوانید محیط زندگی خود را پا بر جا نگاهدارید ، او را به طرزی واقعا باور نکردنی شاد و دوست داشتنی خواهید یافت.او به عنوان مادر پیوسته مواظب است که بچه هایش تمیز ، شاد و سلا مت باشند . عقل معاش خارق العاده از خود نشان نمی دهد اما شما می توایند او را یکی دو بار امتحان کنید. هیچ بعید نیست قابلیتش در این کار به اندازه ای که مورد نظر شماست ، باشد.او ممکن است هر بار که بچه اش گریه می کند ، بغلش نکند و یا مثل برخی از مادرهای دیگر در حمایت از کودکش روش اغراق آمیز نداشته باشد اما این بچه بلا شک مهربانی های مادرش را فراوان می بیند و عشق مادر به قدر کفایت نصیبش می گردد.به علت داشتن تخیلات شاعرانه دنیایی مملو از زیبایی ها و رنگ ها در ذهن بچه هایش به وجود می آورد اما انضباط را هم لحظه ای فراموش نمی کند . تنبیه بدنی نمی کند ولی از حرفش هم بر نمی گردد . او خیلی دیر به مواد مخدر معتاد می گردد اما از انتقام کشیدن لذت می برد و خیلی زود عصبانی می شود و خیلی هم آرام می گردد. صمیمانه به شوهرش کمک می کند که به آرزوهایش جامه عمل بپوشاند. اگر شوهر زن متولد فروردین فقط به اندازه نصف مقداری که او به وی ایمان دارد ، به او ایمان داشته باشد، زندگی زناشوئی آنها واقعا سعادتمندانه خواهدبود.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (492 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (104 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (25 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (16 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (16 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (15 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (13 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (11 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (7 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (7 نظر) علی دایی: هرکسی گفته ویلای معروف اوشان برای من است بیجا کرده (6 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
(ویدیو) شام غریبان نیوشا ضیغمی و دختر موبلندش در شب عاشورا کنار خیمه ها/ ماشالله دخترش چه خانومی شده!
عروسی مولتی میلیاردی هندی با 14 هزار نفر مهمان و زیبایی خیره کننده لباس عروس + تصاویر
(عکس) عزاداری الناز شاکردوست در عاشورا/ پست عاشورایی الناز شاکردوست
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان