آشنایی با طالع بینی ازدواج زنان متولد مرداد

  چهارشنبه، 19 شهریور 1399   زمان مطالعه 7 دقیقه
آشنایی با طالع بینی ازدواج زنان متولد مرداد
فال و طالع بینی ازدواج زنان متولد مرداد باهوش، گرم و جذاب، شیک پوش، با شخصیت،‌خواهان تجمل و زندگی لوکس، ریاست طلب و فرمانده، دوستدار تعریف و تمجید و کدبانو است.با ساعدنیوز همراه باشید.

طالع بینی ازدواج زنان متولد مرداد

پیوند زناشویی مرداد با سایر ماه ها

مرداد با فروردین : ( خوب ) پیوند موفقی خواهد بود چون هماهنگی وجود دارد

مرداد با اردیبهشت : ( بسیار خوب ) مهربان و خانواده دوست ازدواجی موفق و پایدار

مرداد با خرداد : ( بسیار خوب ) اجتماعی خونگرم همراه با سازگاری مثبت

مرداد با تیر : ( خوب ) اختلاف سلیقه زیادی با هم ندارند موقعیت همدیگر را درک می کنند

مرداد با مرداد : ( خوب ) صفات مشترک خوب باعث تقویت پیوندشان خواهد بود

مرداد با شهریور : ( متوسط ) یکی منضبط و قانونمند دیگری پرشور و زیباپسند

مرداد با مهر : ( خوب ) در پی برقراری آرامش و ملایمت همراه با منطق در زندگی هستند

مرداد با آبان : (متوسط ) یکی وفادار و قابل اعتماد دیگری عاشق ستایش دیگران

مرداد با آذر : ( متوسط ) یکی پر شور و هیجان دیگری دنبال آزادی و استقلال

مرداد با دی ( متوسط ) به دلیل داشتن حق مشترک برتری جویی شاید دچار اختلاف شوند

مرداد با بهمن : (خوب ) هر دو آرمانگرا و ایده آلیست پیوندی موفق خواهد بود

مرداد با اسفند : ( خوب )با هماهنگی بسیار مناسب در برآوردن نیازهای عاطفی یکدیگر

تصویر

طالع بینی ازدواج زنان

فقر مانند خوره جان او را می خورد و بیمارش می سازد، به این ترتیب اگر سر و و ضع شما مرتب نباشد، و اگر رفتاری بسان اشراف نداشته باشید، شانس موفقیت زیادی نخواهید داشت.در تاریخ دوره لوئی چهاردهم پادشاه فرانسه نوشته شده است که: روزی یکی از معشوقه هایش از وی پرسید: آیا مردم عادی هم می دانند که عشق چه لذتی دارد؟ و وقتی لوئی چهاردهم به این خانم اطمینان داد که مردم عادی نیز عاشق می شوند و از آن لذت می برند، زن با شدت شروع به گریه کرد و در کمال خودخواهی گفت: برخورداری از این موهبت برای آنان زیادی است. این خانم به احتمال زیاد متولد برج اسد بوده است.زن متولد مرداد را به خاطر داشتن یک چنین غرور و نخوتی که گهگاه ظاهر می گردد، نباید سرزنش کرد. طبیعت و ذات او چنان است که خود را والاتر از دیگران می داند و عجیب آنکه مردم هم کمتر از این حالت و رفتار او رنجش خاطر پیدا می کنند، زیرا او بر غم داشتن یک چنین اخلاقی بیش از هر زن دیگری در کارها و رفتارش صمیمیت صداقت دارد و به طور حتم هیچ کس را نمی توان یافت که به اندازه اودر کمک به نیازمندان و درماندگان پیشقدم باشد و در مقابل کودکان نرمش های زنانه و مادرانه او خود بروز دهد، اما نباید توقع داشته باشیم که وی از پله های تخت رفیعی که بر بالای آن نشسته است، پایین بیاید. این تخت را طبیعت برای او ساخته است، اما او از همان بالا چنان رفتار صمیمانه و بزرگوارنه ای از خود نشان می دهد که اغلب مردم استثنایی بودن موقعیت او را از جان و دل قبول می کنند. او در عین حال که فوق العاده باهوش، قدرتمند و قابل است، زنی شوخ، بذله گو، رئوف و مهربان نیز می باشد.اندکی چاپلوسی و تملق وی را به هر کجا که بخواهید، می کشاند.

این نقطه ضعف زن متولد مرداد است، اما تنها نقطه ضعف او نیست، اگر روابط شما صمیمی و نزدیک بشود و این امر موجب بگردد که بخواهید او را بیش از پیش در انحصار خود بگیرید، فورا متوجه می شوید که هر چندگاه یک بار از دست شما فرار می کند، چرخی می زند و دوباره مراجعت می نماید. این حالت او را به هیچ وجه حمل بر بوالهوسی و یا بی وفایی نکنید. عده ای از کسانی که در آفریقا کارهای تحقیقاتی انجام داده اند، خوب می دانند که شیرهای دست آموز که از بچگی نگاهداری و بزرگ شده اند، هر چندگاه یک بار اردوگاه را رها می کنند، به اعماق جنگل می روند، گشتی می زنند و دوباره بر می گردند. پس سعی نکنید زن متولد برج اسد خود را در چهار دیواری خانه محبوس سازید. این عمل او را عصبی، سرکش و غیر قابل تحمل می سازد، مگر اینکه آنقدر ثروتمند باشید که بتوانید خانه ای مانند قصر در اختیارش بگذارید و پول کافی برای تزئین و دکوراسیون آن به وی بدهید. زن متولد مرداد یک قطعه جواهر گران قیمت محسوب می گردد. شما تقریبا هرگز او را با موی ژولیده، لباس نامرتب و یا صورت بدون آرایش نمی بینید.

او نه تنها کسی نیست که در مهمانی ها و مجالس رقص تنها بماند، بلکه همیشه عده خیلی زیادی در اطرافش پرسه می زنند و شما اگر می خواهید که وی را به خانه خود بیاورید و اسم خود را روی او بگذارید، باید با رقبای متعددی دست و پنجه نرم کنید، و در این مبارزه اگر نام شما نام یکی از شخصیتهای خوب اجتماعی باشد مانند مونتگمری، چرچیل، رومل، نخستوزیر، وزیر، وکیل یا هر اسم دیگر باشد، شانس موفقیت زیادتری خواهید داشت و این امر چنان در مورد دختران متولد مرداد صادق است که من اگر بشنوم یکی از آنها با مردی ازدواج کرده است که یک نام خانوادگی خیلی معمولی دارد، به زحمت آن را دور می کنم. البته یک چنین امکانی وجود دارد، در دنیای ما هر چیزی ممکن است، اما باور کنید که زن متولد مرداد پس از ازدواج هر طور شده سعی می کند این نام خانوادگی معمولی را عوض کند و شوهرش را برای کسب مقامات و پیشرفت در امور اداری تشویق و ترغیب کند. او از اینکه خانم رئیس، خانم مدیر کل یا خانم وزیر باشد، بسیار احساس غرور و شادی می کند.

احتمال زیادی وجود دارد که او رهبر و یا سر دسته گروه زن هایی باشد که معمولا دور هم جمع می شوند. قدرت فرماندهی او خیلی زیاد است اما این کار را با چنان ظرافت و احساسات گرم و دوستانه ای انجام می دهد که اطرافیانش هرگز نسبت به آن معترض نمی گردند. رفتار زن متولد مرداد به طور طبیعی و عادی طوری است که دوستان و آشنایان وی تسلط و نفوذ او را بر خود پذیرا می کردند و هر چه را که می گوید از جان و دل قبول می کنند چنانچه گویی او اصلا برای این منظور متولد شده است. اگر شما از زمره زنانی هستید که نمی توانید به یک چنین تسلطی گردن بنهید، بهتر است معاشرت خود را با او قطع کنید. از یک چنین زنی هرگز نباید انتظار داشت که از کسی پیروی کند و تا حرفی از دهان شخصی بیرون آمد، چشم بسته آن را قبول نماید. مردی که انتظار داشته باشد زن متولد مرداد شما فقط در پنجاه درصد موارد حرف هایتان را قبول می کند، خود را آدم خیلی خوش شانسی بدانید زیرا او در صورتی که خواسته باشد خیلی مراعات حال شما را کرده باشد، خود را همسر و مساوی شما می داند، اما از سوی دیگر این را هم باید بدانید که زن متولد مردادجواهر نایاب و گرانقیمتی است که در هر کوی و برزنی پیدا نمی شود و برای به دست آوردن آن باید قابلیت های فراوان داشت.زنی که در پنجمین ماه سال متولد شده باشد، می تواند غرشی مانند شیر و رفتاری بسان یک گربه داشته باشد. صدایش ممکن است بسیار دلنشین و دوست داشتنی باشد و چشمان وی پیوسته مخمور و پر احساس است.

اگر همسر شما متولد مرداد است به خاطر داشته باشید که نمی توانید به او بی توجهی کنید او خود شیفته است و عاشق این است که ببیند روی دیگران چه تأثیری می گذارد.او مادری است که عاشق فرزندانش است و به بچه ها بیش از هر چیز دیگری در زندگی اهمیت می دهد. او سخت گیر نیست و به فرزندانش آزادی زیادی می دهد.او زندگی مرفه، گشت و گذارهای دست جمعی و رفتن به مهمانی با شما را می پسندد. اگر کاری را به تنهایی انجام دهد، یقیناً در حوزه زناشویی به مشکلی برخورده است در غیر اینصورت باید دلیلی محکم برای غیبت همسر وجود داشته باشد. او می تواند قبلاً به علت کمر درد در خانه استراحت کند.

او به همراه شما به میهمانی می آید و خوش می درخشد. زن متولد مرداد در کانون توجه و مورد ستایش مردان قرار می گیرد.اما باید بداند که اگر شوهرش متولد اردیبهشت است بهتر است کمتر این بازی را تکرار کند تازه اگر همسرش نیز متولد مرداد است باید حوایش را بیشتر جمع کند کافی است شوهرش بفهمد مردان دیگر به همسرش علاقمندند، آنوقت جنجالی به پا خواهد شد. عکس این قضیه هم صادق است در واقع زن متولد مرداد هم چنین رفتاری را از شوهرش نمی پذیرد.

اگر می خواهید روی او تأثیر مثبت بگذارید وی را به بهترین رستوران شهر ببرید و اگر پول دوست و خسیس هستید، هیچ وقت به دنبال او نروید چون خون شما را در شیشه می کند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (669 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (197 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (69 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (57 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (30 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (17 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان