آشنایی با طالع بینی فروردین ماه 1401

  سه شنبه، 16 فروردین 1401   زمان مطالعه 12 دقیقه
آشنایی با طالع بینی فروردین ماه 1401
در این مطلب طالع بینی سال ۱۴۰۱ و پیشگویی برای متولدین ماه ها را قرار داده ایم تا بتوانید از این طریق چیزی که قرار است برایتان در سال جدید رقم بخورد مطلع شوید.با ساعدنیوز همراه باشید.

طالع بینی فروردین ماه 1401

طالع بینی به معنای جستجو به دنبال معنا در آسمان، به زمان های بسیار دورتر نیز باز می گردد. طالع بینی چینی، حدود 1000 سال پیش از میلاد شکل گرفت. رفته رفته، این سیستم نیز تکامل پیدا کرده و با دیگر سنت های چینی همخوان شد -یا به نوعی دیگر سنت ها با آن همخوانی پیدا کردند.اصولی که طالع بینی بر آن استوار شده اند، به معنای وجود ارتباط بین اتفاقاتی که برای هر انسان می افتد و ارتباط آن با اجرام آسمانی، توسط علم به اثبات نرسیده است. در واقع، با آزمایشات علمی متنوعی که انجام شده، هرگونه ارتباطی بین سیارات و… و شکل گیری شخصیت انسان ها در لحظه تولد یافت نشده است. در این مطلب با طالع بینی فروردین ماه برای متولدین ماه های مختلف آشنا می شوید با ما همراه باشید . . .

طالع بینی

طالع بینی ماهانه متولدین فروردین

این بار، احتمالاً در مورد عشق و روابط، نتایج متفاوتی دریافت خواهید کرد. زمان آن فرا رسیده است که با شریک زندگی خود گفتگوی شفاف و صادقانه داشته باشید. مجردها احتمالاً فرصتی برای ملاقات با شخصی پیدا می کنند. برخی از منافع مالی را می توان پیش بینی کرد. با این حال، مخارج ممکن است بر این دستاوردها سایه افکند.برای جلوگیری از بحران مالی، برنامه ریزی قبلی توصیه می شود. استفاده بیش از حد از ابزارهای الکترونیکی نیز توصیه نمی شود زیرا چرخه خواب شما را مختل می کند. احتمالاً در این ماه فرصت های بهتری در محل کار خود خواهید داشت. زحل احتمالاً افکار منفی را برای شما به ارمغان می آورد و ممکن است روی شما تأثیر بگذارد. همیشه توصیه می شود در مواجهه با ناملایمات یک رویکرد عملی داشته باشید.

طالع بینی ماهانه متولدین اردیبهشت

هنگامی که فروردین آغاز می شود، ممکن است مزایای زیادی را تجربه کنید که در گذشته نزدیک تجربه نکرده اید. امور مالی، اشتغال و حتی آموزش همگی ممکن است افزایش یابند. آمادگی شما در درس ها خوب است تنها توصیه ای که می کنیم این است که یک روز قبل از امتحان و آزمون جتما مطالعه کنید تا نمره و دانش خود را از امتحانات افزایش دهید.اگر به دنبال شغلی در خارج از شرکت هستید، باید منتظر همان کار باشید. شاید ماه های بعد از فروردین، سودآورتر و الهام بخش تر باشد. از نظر پول، ماه معتدل خواهد بود، اما با نوید یک آینده عالی. سلامتی شما در این ماه بسیار مفید خواهد بود. اگر به اندازه کافی بخوابید و آرامش داشته باشید، از نظر احساسی راحت تر و شادتر خواهید بود.

طالع بینی ماهانه متولدین خرداد

ممکن است اطلاعات جدیدی در دسترس شما باشد و احتمالاً با افراد شایسته و روشنفکر تماس خواهید گرفت. ممکن است حلقه جدیدی از دوستان وجود داشته باشد که امکان دارد دیدگاه های جدیدی در مورد زندگی به شما ارائه دهد. ممکن است این ماه احتمال موفقیت شخصی و حرفه ای را به همراه داشته باشید.در محل کار و زندگی روزمره، نگرش رقابتی ممکن است افزایش یابد. ممکن است برخی اختلافات خانوادگی وجود داشته باشد که باید برطرف شود. موفقیت یک موضوع مرتبط با تحقیق مورد انتظار است. جو مالی این ماه، برای سرمایه گذاری قابل توجه، مناسب نیست.خانواده یا دوستان ممکن است بتوانند از نظر مالی به شما کمک کنند. شروع یک رابطه عاشقانه ممکن است رخ دهد، اما همه چیز ممکن است به کندی پیش رود. احتمالاً ایمنی بهبود می یابد، اما باید خوب غذا بخورید و از ورزش شدید اجتناب کنید. عبور عطارد و زهره می تواند باعث اختلاف ناگهانی شود و بر سلامتی تأثیر بگذارد. بنابراین زنان باردار باید از استرس دوری کنند.

طالع بینی ماهانه متولدین تیر

فال ماهانه اتفاقات غیرمنتظره زیادی را در این ماه برای شما پیش بینی می کند. علاوه بر این، فال ماهانه پیش بینی می کند که این ماه ممکن است پر از پیچ و خم های غیرمنتظره باشد، چه از نظر حرفه ای و چه از نظر شخصی. با این حال، ممکن است در محل کار خود با رقابت سختی روبرو شوید. کسانی که به دنبال کار در بخش دولتی هستند ممکن است از فرآیند دشوار استخدام، عبور کنند. با این حال، ممکن است نگران افزایش هزینه در این ماه باشید. ممکن است مسائلی در زندگی ​​زناشویی وجود داشته باشد. برای داشتن یک رابطه دلپذیر، سعی کنید مراقب احساسات و عواطف شریک زندگی خود باشید.این یک ماه خوب برای شروع یک تجارت با یک شریک است. این ممکن است شانس شما را برای کسب درآمد خوب در طول ماه افزایش دهد. با این حال، مطمئن شوید که یک سند شراکت در محل دارید که به نفع شما است. همچنین این ماهی است که انجام مصاحبه ممکن است سودمند باشد. به کسانی که قصد دارند در این ماه وام بگیرند، توصیه می شود آن را متوقف کنند. به زودی، ممکن است یک معامله شگفت انگیز به دست آورید.

طالع بینی ماهانه متولدین مرداد

سال ۲۰۲۲ برای مرداد ماهی ها پر از چالش از لحاظ شغلی است. آن ها می توانند در زمینه مالی اتفاقات هیجان انگیزی را تجربه کنند. از لحاظ احساسی ساختار زندگی شان تغییر می کند. می توانند یکی از بهترین حمایت کنندگان از اطرافیانشان باشند. باید کمی به خودشان فشار بیاورند و خودشان را قوی کنند تا در برابر مشکلات زندگی مقاوم تر باشند.مرداد ماهی ها در سال ۲۰۲۲ تصمیمات سختی پیش روی خود دارند. معمولاً پروژه های خود را به تعویق می اندازند که بعداً باعث پشیمانی شان می شود. موانع کمی بر سر راهشان قرار می گیرد که آن ها را با موفقیت کنار می گذارند و به رضایت حداکثری می رسند. البته گاهی اوقات تصمیمات غلطی هم می گیرند و احساس پشیمانی می کنند. علت آن هم احساسی عمل کردن است.

طالع بینی ماهانه متولدین شهریور

برخیز و بدرخش، شهریورماهی عزیز! سال ۱۴۰۱ سال شما برای رسیدن به تمام آرزوهایتان است. اما سواری ممکن است به آن راحتی که به نظر می رسد، نباشد. به خود یادآوری کنید که قوی تر از چالش هایی هستید که با آن ها روبرو می شوید! منابع منفعل درآمد ممکن است در طول سه ماهه دوم سال ظاهر شوند و رشد مالی شما را بالا ببرند. آغاز سال ۱۴۰۱ ممکن است در بخش خانواده خوب نباشد اما اواسط سال ممکن است شادی بسیاری را برای شما به ارمغان بیاورد. خانه شاد می تواند منبع آرامش ذهنی شما شود. حجم کار به احتمال زیاد افزایش و بنابراین شانس شما برای ترفیع نیز افزایش خواهد یافت. فعالیت ها و یا تمرینات بدنی پر خطر خود را از لیست کارهایی که باید انجام دهید، حذف کنید. . زندگی تو ممکنه بدون اون هم بهتر باشه از گرفتن تصمیمات اساسی در مورد عشق در سه ماهه اول سال اجتناب کنید. درک متقابل و علاقه به یکدیگر به احتمال زیاد رابطه شما را به سمت نیمه دوم سال بالا می برد. ​

طالع بینی ماهانه متولدین مهر

آینده شغلی شما احتمالاً در این ماه بهبود خواهد یافت. از سوی دیگر، اختلالاتی که توسط برخی از همکاران شما ایجاد می شود، ممکن است سطح استرس شما را افزایش دهد. با ادامه ماه، ممکن است چشم اندازهای دیگری برای پیشرفت ظاهر شود. نیمه دوم ماه احتمالاً به طور پیوسته آینده شغلی شما را بهبود می بخشد. در نزدیکی پایان ماه، ممکن است برخی از موانع جدید وجود داشته باشد که باعث ایجاد احساس تنش در شما شود.سود خوبی خواهید داشت و وضعیت مالی شما ثابت می ماند. با این حال، ممکن است در نتیجه شرایط پیش بینی نشده، فشار تعهدی را احساس کنید. ممکن است در اواسط این ماه احساس گیر افتادن کنید. در اواخر این ماه که برای رشد مالی تلاش می کنید، اوقات خوبی را سپری خواهید کرد. ممکن است برای زندگی عاشقانه و رابطه خود از حمایت سیاره ای کافی برخوردار باشید، اما مسئولیت های دیگر ممکن است به این معنی باشد که شما زمان کمتری برای عزیزان خود دارید.با پیشروی ماه، زندگی عاشقانه شما ممکن است رضایت بخش تر و شادتر شود. برخی از رویدادهای سرگرم کننده در پایان ماه ممکن است روحیه شما را بهبود بخشد. برای مطالعه شما، آغاز این ماه می تواند پر هرج و مرج و سخت باشد. ممکن است کمتر نگران سلامتی خود باشید. عادات غذایی نامنظم یا زیاده روی می تواند منجر به انواع مشکلات سلامتی شود. با این حال، نیمه دوم ماه ممکن است مثبت باشد و احتمالاً متوجه افزایش قابل توجهی در سطح انرژی خود خواهید شد.

طالع بینی ماهانه متولدین آبان

ممکن است در این ماه سعی کنید مشکلاتی در زندگی خود ایجاد کنید. با این حال، در این مدت، باید قربانی سوء تفاهم و سردرگمی نشوید. از جنبه مثبت تر، عبور خورشید ممکن است به شما اعتماد به نفس زیادی بدهد و تمرکز شما را بیشتر کند. این انگیزه و استحکام ممکن است به شما در غلبه بر چالش های زندگی کمک کند.همانطور که مریخ از علامت خود عبور می کند، تلاش شما ممکن است به موفقیت منجر شود. دوستان و خواهران و برادران شما ممکن است پشتیبانی مورد انتظار را از شما دریافت کنند. گذر مشتری از یک یا چند جنبه سودمند خواهد بود. این هم ترازی سیاره ای به شما کمک می کند تا روی کار خود تمرکز کنید. ممکن است تحت تأثیر انحرافات قرار نگیرید. برخی از شما ممکن است تصمیم بگیرید در کنار تحصیلات خود به صورت پاره وقت کار کنید.

طالع بینی ماهانه متولدین آذر

شرایط آذر ماهی ها در سال ۲۰۲۲ کمی پیچیده یا کلافه کننده می شود. چالش های زیادی پیش رو دارند. باید از خودشان بیشتر مراقبت کنند و در دوره زمانی گیر می کنند که اتفاقات سخت، مشکلات و ناامنی های به آن ها غلبه می کند.از لحاظ کاری باید تلاش شان را بیشتر از حالت معمولی کنند. احتمالاً نتایج کم تری هم می گیرند اما باید هر طور که شده، گلیم خود را از آب بیرون بکشند. تمایل آن ها به رقابت جویی در سال ۲۰۲۲ خیلی شدید می شود.هنگامی که از لحاظ ایده با تیم و گروه خود اختلاف نظر داشته باشند، عصبانی می شوند. آن ها باید سعی کنند که آرامش داشته باشند تا بتوانند بازی را برنده شوند. به دنبال انتقام هستند اما خودشان قربانی انتقام می شوند.

طالع بینی ماهانه متولدین دی

سال ۱۴۰۱ آرامش و خرسندی را در زندگی شما به همراه دارد. همه افکاری را که تو رو عقب نگه داشته بودن رو ول کن احتمالا با ارتقا شغلی و افزایش حقوق به شما این امکان را می دهد که در نهایت در یک ملک، وسیله نقلیه و یا بازار سهام سرمایه گذاری کنید. نبوغ اقتصادی شما ممکن است شما را در طول سال ثروتمند نگاه دارد. صلح احتمالا در خانه غالب است. سفرهای متعدد به خارج از کشور پیش بینی می شوند که احتمالا راه ارتباطی جدیدی را برای برخی باز خواهند کرد. جشن هایی پیشبینی می شوند چون ممکن است یک فرد جدید به خانواده شما اضافه شود. روابط دوستانه با همکاران و کارمندان اداری به احتمال زیاد به نفع شما خواهند بود. به هر حال، جرات شما برای رویاپردازی و گریز از آرزوهای قلبی، باعث رسیدن اخبار خوبی خواهد شد. همه چیز در بخش رمانتیک زندگی شما به راحتی پیش می رود، اما جای تعجب نیست که تلاش بیشتری را به خود جلب خواهد کرد. برنامه ریزی برای شب های تاریخی، مخصوصا تعطیلات آخر هفته باعث افزایش صمیمیت و احساس خاص در شخص مورد علاقه شما می شود. در سه ماهه آخر سال شما باید مواظب سلامتی خود باشید. ​

طالع بینی ماهانه متولدین بهمن

ممکن است پشتکار عامل مهمی برای اکثر متولیدن بهمن ماه باشد. بزرگان شما ممکن است متوجه تلاش و سخت کوشی شما شوند و در نتیجه ممکن است تمجید و پاداش دریافت کنید. با این حال، برای چشیدن طعم موفقیت و رسیدن به موفقیت در زندگی، ممکن است نیاز به تلاش زیادی داشته باشید. اگر به آن فکر کرده اید، این می تواند یک لحظه ایده آل برای خرید خانه باشد.این احتمال وجود دارد که در این ماه از یک مشتری/مشتری معتبر سفارشات مکرر دریافت کنید. ممکن است به گردهمایی های خانوادگی بروید یا در خانه خود میزبان یک مراسم خوب باشید. طالع بینی ماهانه شما نشان می دهد که به خوبی از خود مراقبت می کنید و برای رسیدن به این هدف از یک برنامه غذایی متعادل پیروی می کنید. در این ماه، امکان سفر زیارتی وجود دارد.

طالع بینی ماهانه متولدین اسفند

بهترین راه برای شروع سال ۱۴۰۱ این است که تمام نقاط قوت خود را درک کنید و عیب های خود را بپذیرید. از دیپلماسی به عنوان یک سلاح برای خارج شدن از موقعیت های ناخوشایند بدون آشکار کردن دست خود استفاده کنید. هر گونه دعوی قضایی در مورد اموال اجدادی ممکن است به نفع شما و حق قانونی شما باشد. تو لیاقت یه جایزه بعد از رسیدن به شغلت رو داری از استدلال منطقی برای حل هر گونه سو تفاهم بین شما و شریکتان استفاده کنید. امسال باید به یکدیگر متصل بمانید و با یکدیگر ارتباط برقرار کنید و در واقع باید تمرکز اصلی شما عشقتان باشد. والدین جدید به احتمال زیاد بهترین زمان زندگی خود را سپری می کنند و هر لحظه ای را با بچه کوچک خود مزه مزه می کنند. (مبارکتون باشه) اگر به دنبال تغییر شغل خود هستید، باید حرکت جدیدی را طراحی کنید. تحقیق و برنامه ریزی صحیح ممکن است به شما در هر چیزی که به آن فکر می کنید کمک کند تا با موفقیت به آن برسید. شما به احتمال زیاد در تمام طول سال، سالم سالم خواهید بود. ​


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (411 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (169 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (152 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (71 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (62 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (52 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (21 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (17 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (16 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (15 نظر) هادی چوپان ریشش را زد و سبیل گذاشت ؛ قهرمان بدن سازی با سبیل دسته دارش قابل شناسایی نیست (11 نظر) حضور جذاب بازیگران معروف و مشهور ایرانی در کنسرت رضا گلزار/ از منوچهر هادی تا ترلان پروانه و فرزاد فرزین+عکس (10 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
با این سبزیجات سالم و مقوی به جنگ چاقی شکم بروید/ با این خوشمزه ها زود لاغر میشی!
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 11 تیر 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه دوشنبه 11 تیر 1403
فال انبیاء روزانه دوشنبه 11 تیر ماه 1403
ماجرای دیده شدن بازیگر زن سلبریتی با برادر سعید جلیلی در ژاپن‎+عکس
نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید
روایت‌هایی تاریخی از قتل فجیع امیرکبیر در کاشان توسط ایرانی‌ها انگلیسی‌ها / جان کندن او چهار ساعت طول کشید ...
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
وقتی گریه رضا شاه را خارجی‌ها درآوردند!
نکات مهم درباره نظافت ماشین ظرفشویی که باید بدانید
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس