ساعدنیوز
ساعدنیوز

آشنایی با طالع بینی هفتگی (1 آبان تا 7 آبان 1400)

  پنجشنبه، 06 آبان 1400   زمان مطالعه 12 دقیقه
آشنایی با طالع بینی هفتگی (1 آبان تا 7 آبان 1400)
برای اینکه بدانید برای لذت بردن از یک هفته خوب و بدون دردسر و بدون مشکلات غیرقابل پیش بینی چه باید بکنید و چه نکنید فال هفتگی خود را بررسی کنید با ساعدنیوز همراه باشید.

طالع بینی هفتگی (1 آبان تا 7 آبان 1400)

طالع بینی موافقان و مخافان سرسختی دارد. از سویی گروهی از افراد آن را خرافات و دوز و کلک می دانند و از سویی دیگر افرادی وجود دارند که اعتقادی راسخ به طالع بینی دارند و بر اساس آن زندگی خود را شکل داده و وقایع زندگی خود را بر اساس پیشگویی های آن بنا می نهند. طالع بینی همچنین می تواند وقایع را در آینده به طور دقیق و با جزییات پیش بینی کند. بر این اساس می توانیم تغییراتی در زندگی مان ایجاد کنیم. به زبان ساده تر، طالع بینی باوری است مبنی بر آنکه مکان و موقعیت ستاره ها و سیارات بر روی خلقیات، شخصیت و محیط همه افراد با توجه به زمان تولدشان تاثیر می گذارد.باید ذکر کنیم که افراد حتی با دانشی ابتدایی از طالع بینی نیز می توانند وقایع را پیش بینی کنند. بنابراین درستی و اعتبار طالع بینی، بسیار وابسته به شخص طالع بین می باشد. البته باید اذعان کنیم که قرار نیست طالع بینی برای خواسته های پیش پا افتاده بشری مورد استفاده قرار گیرد. بلکه طالع بینی باید برای بیداری روحانی و هدایت بشر بسوی خداوند استفاده شود. وظیفه یک طالع بین آن است که فارغ از رنگ، مذهب و عقیده، طبقه، تحصیلات، فرهنگ و زبان به تفسیر حقایق بپردازد. زیرا باور بر آن است که طالع بینی به عنوان یک علم و هنر پدیده ای جهانی و فارغ از هرگونه تقسیم بندی های بشری می باشد.

طالع بینی

طالع بینی هفتگی متولدین فروردین

این هفته احتمال درد پا یا درد عصبی وجود دارد. برای شما بهتر است یک برنامه قبلی برای هزینه تهیه کنید و آن را به طور منظم مرور کنید تا شاید آرامش روحی داشته باشید. تمرین یوگای صبحگاهی در تماس با طبیعت در این هفته برای شما مفید است. دانش آموزان نتایج مورد انتظار را دریافت خواهند کرد. علاوه بر این ، کسانی که در انتظار پذیرش در دانشگاه های خارجی هستند یا می خواهند به دوره های جدید بپیوندند ، به احتمال زیاد نتایج مطلوبی خواهند داشت. دانش آموزانی که پروژه های مربوط به موضوعات مذهبی یا هنری را اداره می کنند ، شانس زیادی برای موفقیت دارند. بومیانی که مشغول به کار هستند ، تقویت رابطه با شریک خود را تجربه خواهند کرد. توصیه می شود با شریک زندگی خود در مهمانی غافلگیر کننده ای قرار بگذارید تا بتوانید لحظاتی به یاد ماندنی را در کنار هم تجربه کنید. برنامه های دور هم جمع شدن خانواده ممکن است به تقویت رابطه شما در عین لذت بردن از اوقات خوشی در کنار هم کمک کند. شانس مطلوبی برای منافع مالی پروژه های خارجی وجود دارد. به احتمال زیاد نمایندگان فروش و بازاریابی این هفته معامله خوبی را نهایی خواهند کرد. ممکن است از کارهای مرتبط با ارتباطات سود مالی ببرید.

طالع بینی هفتگی متولدین اردیبهشت

فرصت هایی برای سفرهای کوتاه مرتبط با کار یا تجارت وجود دارد. بهترین کار این است که شما بر اساس اولویت کار کنید و سیستماتیک باشید تا همه کارها بدون مشکل انجام شوند. تعهد به احتمال زیاد نقش مهمی در رابطه عاشقانه ایفا می کند. متولدینی که در یک رابطه عاشقانه هستند ممکن است با هم مشاجره های ناگهانی داشته باشند ، بنابراین به شما پیشنهاد می شود که برای داشتن یک رابطه آرام از آنها اجتناب کنید. پیشنهاد و راهنمایی همسرتان ممکن است به شما در موفقیت در تجارت شما کمک کند. با این حال ، توصیه می شود از پرخاشگری در محل کار خود اجتناب کنید. احتمال ملاقات با افراد جدید در محل کار شما وجود دارد. علاوه بر این ، ممکن است معاملات جدیدی را در تجارت خود نهایی کنید و این ممکن است به گسترش و رشد تجارت کمک کند. ممکن است دانش آموزان به نتایج دلخواه نرسند ، اما تمرکز ، سخت کوشی و نگرش مثبت احتمالاً نتایج مثبتی را به ارمغان می آورد. بسیاری از شما ممکن است تمایل به یادگیری یک زبان جدید داشته باشید. این هفته مدیتیشن ، ورزش و رژیم غذایی سالم به احتمال زیاد به شما سلامتی می دهد.

طالع بینی هفتگی متولدین خرداد

ممکن است جذب تازگی ها شوید. در هفته آینده ، به احتمال زیاد پروژه هایی را خواهید داشت که ممکن است نتایج مطلوبی را برای شما به ارمغان بیاورد. ممکن است به دلیل سوء تفاهم هایی در زندگی عاشقانه خود با برخی مسائل روبرو شوید که به احتمال زیاد در موقعیت گیج کننده ای قرار دارید. خیالتان راحت باشد ، گفتگوی واضح با معشوق می تواند به شما کمک کند تا بر همه سوء تفاهم ها غلبه کرده و لحظات زندگی عاشقانه خود را بهتر کنید. برنامه های شلوغ شما احتمالاً شما را از لذت بردن از لحظات عاشقانه در کنار همسرتان باز می دارد. بهترین کار این است که تعادل بین کار و زندگی را داشته باشید و وقت با کیفیتی را با همسر و فرزندان خود بگذرانید تا از رابطه ای هماهنگ در این هفته لذت ببرید. به شما پیشنهاد می شود از این فرصت حداکثر استفاده را ببرید. به شما توصیه می شود از فرصتی که پیش روی شما قرار می گیرد به درستی استفاده کنید. چنین فرصتهای مطلوبی ممکن است بارها پیش نیاید. به شما پیشنهاد می شود آنها را در لحظه مناسب زندگی خود دریابید.

طالع بینی هفتگی متولدین تیر

این هفته ، تأثیرات سیاره ای ممکن است به نفع شما باقی بماند. شما به احتمال زیاد فرصت های مطلوبی را به دست خواهید آورد که ممکن است به شما در ارتقاء موقعیت شما کمک کند. به نظر می رسد این هفته جاه طلب هستید و احتمالاً در محل کار به رشد خوبی خواهید رسید. این هفته به احتمال زیاد زمان مطلوبی برای تهیه یک برنامه مالی محکم و اجرای سیستماتیک آن خواهد بود. به احتمال زیاد نتایج خوبی به همراه خواهد داشت. همچنین ممکن است زمان مناسبی برای سرمایه گذاری بلند مدت باشد. حلقه اجتماعی شما احتمالا افزایش یابد و احتمال ایجاد ارتباطات جدید وجود دارد. در این هفته ، به احتمال زیاد با وجود برخی فراز و نشیب ها در رابطه ، احساس شادی و خوشحالی خواهید کرد. این دوره شاید رضایت کامل و شانس یادگیری مهارت های جدید و گسترش پایگاه دانش شما را به شما ارائه دهد. ممکن است زمان مطلوبی برای دانش آموزان باشد و این هفته فرصت های شگفت انگیزی را برای آنها به ارمغان بیاورد. شما به احتمال زیاد شرایط طبیعی عادی دارید و همچنین ، سطح انرژی شما ممکن است در این هفته خوب باقی بماند.

طالع بینی هفتگی متولدین مرداد

این هفته ممکن است اتفاقات زیادی در اطراف شما رخ دهد. به احتمال زیاد برای عادت کردن به همه تحولات جدید زمان می برید ، اما ممکن است آن را مدیریت کنید. به احتمال زیاد چالش های جدیدی پیش روی شما قرار می گیرد. به هر حال ، با تغییر ، شرایط جدیدی نیز به وقوع می پیوندد. برای رسیدن به چیزی در زندگی ، همه باید سخت کار کنند و با چالش های زیادی روبرو شوند. برای شما بهتر است که انعطاف پذیر و سازگار باشید. به شما پیشنهاد می شود در مدیریت منابع و تجزیه و تحلیل جزئیات جزئی این هفته مراقب باشید. بهترین کار این است که شما با دقت ارتباط برقرار کرده و بر صرفه جویی در هزینه تمرکز کنید. احتمالاً پس انداز کافی دارید ، بنابراین ممکن است بخواهید سرمایه گذاری مناسبی انجام دهید. به احتمال زیاد ممکن است با اعضای خانواده خود اختلافاتی داشته باشید ، اما به شما پیشنهاد می شود که با دیدگاه های مخالف آرام باشید. به احتمال زیاد در مطالعات خود پیشرفت خواهید کرد. برخی عوامل خستگی و تنبلی ممکن است بر سطح انرژی شما در این هفته تأثیر بگذارند. بنابراین به شما پیشنهاد می شود برای حفظ تناسب اندام و سلامت خود را با انگیزه و فعال نگه دارید.

طالع بینی هفتگی متولدین شهریور

از خطای کوچک دوستتان دلگیر نشوید و بزرگوارانه با آن برخورد کنید. قبل از هر کاری سلامت روحی و جسمی خود را مد نظر داشته باشید و سعی کنید عصبی نشوید. خوشبختانه شما به خوبی می دانید از طرف مقابلتان چه می خواهید و چه توقعی دارید، بی رو دربایستی با او صحبت و خواسته تان را مطرح کنید.چند روز آخر هفته ممکن است خوشایند نباشد وشما کسالتی را تجربه خواهید کرد اما با مصرف مایعات و سبزیجات میتوانید زودتر حالتان بهتر شود.ممکن است زمان ارزشمند خود را برای انجام دادن کاره ای بی ارزش از دست بدهید علاوه بر این، شما پول خود را برای کالاهای بی ارزش پرداخت خواهید کرد به هر حال شما برای مدیریت این وضعیت باید با بزرگنر ها مشورت کنید.

طالع بینی هفتگی متولدین مهر

شخصی که در گوش تان دائم حرف های یاس آور می زند از خودتان دور کنید. این روحیه شکست خورده و افسرده برازنده شما نیست، خیلی ها به شما نگاه می کنند. نتیجه مهربانی ای که به شخصی کرده اید به زودی می بینید. برای گذشتن از یک مرحله باید به کارهایتان سرعت بیشتری بدهید. نتیجه شگفت زده تان می کند.سعی کنیداشتباهات خود را در رابطه با همسرتان از بین ببرید وکمی هم درمورد رفتار خودتان فکر کنید تا بتوانید رفتار های نادرستتان را اصلاح کنید تا اختلافات و مشکلاتتان حل شود.شرایط رفتن به یک سفر برایتان مهیا میشوداگر آگاهانه از آن استفاده کنید می توانید از سفرهایتان هم در زمینه حرفه ای و هم شخصی منافع زیادی به دست بیاورید.

طالع بینی هفتگی متولدین آبان

در مورد درگیری عاطفی تان بهتر است به خودتان سخت نگیرید و فعلا کمی صبورتر باشید. در مورد مسئله کاری به یک همکاری دراز مدت پایان خواهید داد. معاشرت با شخصی بیش از آنچه که فکر می کنید به شما انرژی و انگیزه می دهد. این روزها منتظر اتفاقات جالبی باشید. تغییرات را با آغوش باز بپذیرید.به نظر می رسد این هفته در زندگی شما فراز و نشیب هایی به همراه داشته باشد بعضی از قسمتهای خوب را می توان در روزهای آینده به یاد آورید اما نکات منفی را هم فراموش نکنید واز آنها درس بگیرید.منتظر خبری از جانب یکی از دوستان تان هستید، به زودی انتظارها به پایان می رسد و شما با شنیدن این خبر شگفت زده میشوید.

طالع بینی هفتگی متولدین آذر

ممکن است دوستی قدیمی را ببینید که مدتها از او بیخبر بوده اید. به موقعیت بهتری از نظر کاری دست خواهید یافت. با شخصی جدید به زودی آشنا می شوید. شما خیلی اهل پس انداز کردن نیستید و هر چه قدر پول درمی آورید خرج می کنید. یادتان باشد شما برای همیشه نمی توانید مثل حالا کار کنید.ممکن است که به دیدار یکی از بستگان نزدیک بروید و یا برای مهمانی آماده شوید بهر حال آخرین روز هفته می تواند باعث خوشحالی شما در طول کل زندگیتان شوداکنون که روابط شما با رئیستان بهتر است میتوان انتظار داشته باشید که در سازمان فعلی موقعیت بالاتری به شما پیشنهاد داده شود.

طالع بینی هفتگی متولدین دی

خودسازی ممکن است شعار خودخواسته شما در این هفته باشد. دوستان و بستگان به احتمال زیاد در کنار شما هستند تا به شما کمک کنند. بهتر است این هفته با خود و عزیزانتان ملایم باشید. ممکن است در مدیریت روابط با مشکلاتی روبرو شوید ، و این به احتمال زیاد در حال حاضر منجر به فشار قابل توجهی می شود. احتمال وجود احساس دفاعی و ترس وجود دارد زیرا ممکن است فشار کار زیاد باشد. پیشنهاد می شود تعطیلات کوتاهی داشته باشید تا بتوانید مدتی را با خانواده خود بگذرانید. به شما پیشنهاد می شود برخی از مسائل را با پدر خود در میان بگذارید و برای حل مشکلات آنها زمان پیدا کنید. این هفته احتمالاً قوی ، صادق و قابل اعتماد خواهید بود. اما ، غرور کاذب شما ممکن است شما را مجبور کند مانند یک مرد سرسخت و متکبر رفتار کنید ، به این امید که ویژگی های مردانه را در شما نشان دهد.

طالع بینی هفتگی متولدین بهمن

برای رفتن به جایی دو دل هستید، تا زمانی که مطمئن نشدید حرفی در مورد آن نزنید. برای اتفاقی که نیفتاده بیش از حد نگرانید و بی تابی می کنید. سرتان را به کار مشغول کنید و کمتر فکر کنید. در مورد رابطه تان با شخصی یادتان باشد که جلوی ضرر را از هر کجا که بگیرید منفعت است. به احتمال زیاد شما در کار و پروژه های جدید در دفتر مشارکت فعال خواهید داشت. ممکن است ارتباط شدید و مشاجره با خواهر و برادر وجود داشته باشد. این هفته ممکن است دانش آموزان برای به دست آوردن نتایج مطلوب در امتحانات با چالش هایی روبرو شوند. ممکن است در رابطه عاشقانه انتظار منافع مالی یا هدایایی داشته باشید. همسرتان ممکن است به شما در دستیابی به موفقیت در شغل کمک کند.

طالع بینی هفتگی متولدین اسفند

حرف تان را رک و واضح بگویید تا جواب درست بشنوید. یک کار نیمه تمام را که مدتهاست روی دستتان مانده تمام می کنید. روزهایی پر از شادی و هیجان خواهید داشت و می توانید منتظر اتفاقاتی متفاوت باشید. سفری کوتاه مدت پیش رو دارید. میهمانی خوش قدم پا به منزلتان خواهد گذاشت. خودسازی و تجزیه و تحلیل ممکن است جهت جدیدی را در این هفته ایجاد کند. احتمال سفر ناگهانی مربوط به شغل شما وجود دارد. ممکن است انتقال ناگهانی یا مسئولیت جدیدی در محل کار دریافت کنید. تجارت عمده فروشی یا مشاغل پشتیبان احتمالاً این هفته معاملات خوبی را ارائه می دهد. بهتر است از اتخاذ تصمیم عجولانه در رابطه با پروژه های تجاری مرتبط با سرمایه گذاری مالیاتی و مالی اجتناب کنید. این هفته ممکن است برخی هزینه های برنامه ریزی نشده در خانواده وجود داشته باشد. به شما پیشنهاد می شود که با همسر خود به یک سفر کوتاه بروید زیرا به احتمال زیاد زندگی زناشویی شما را تجدید می کند. به احتمال زیاد مجردها از برخی دوستان قدیمی پیشنهاد رابطه می گیرند. ممکن است دانش آموزانی که در موضوعات مرتبط با تحقیق شرکت می کنند موفق شوند.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (283 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (155 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (131 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (107 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (81 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (63 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (55 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (54 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (43 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (37 نظر) تصویری بسیار قدیمی از 16 سالگی آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین رهبر معظم انقلاب/ روحشان شاد (34 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (30 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (26 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (25 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (21 نظر)
دیگران می‌خوانند   
مهران مدیری: بخاطر یک دختر از برادرش سیلی خوردم +ویدئو سلفی زیبا و جذاب مریم کاویانی، مرضیه سریال فاصله ها و پسر خوش چهره و چشم رنگی‌اش+عکس رونمایی کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ از تیپ و استایل متفاوتش در پشت صحنه/ کارشون واقعا سخته+عکس نگاهی به گوشه شیک خانه نسرین مقانلو و رونمایی از بوفه زیبا و لوکسش/ اصیل و ایرانی پسند+عکس تغییر چهره جالب و هوش پران پاشا جمالی، مهیار نون خ بعد از تراشیدن موهایش +عکس لحظه شگفت انگیز بازکردن یک تابوت مصری توسط باستان شناسان+ویدیو تصاویری جالب و خنده دار از پشت صحنه بازیگران سریال پایتخت/ چقدر صمیمی و کاربلد! رونمایی از گندم، دختر زیبای امیرمهدی ژوله، داور صداتو/ چقدر بانمک و ناز+عکس عاشقانه های جذاب شبنم مقدمی، داور صداتو و همسر جوان و خوشتیپش/ ایشالا به پای هم پیر بشین+عکس تصویری بسیار قدیمی و کمتر دیده شده از کودکی و جوانی رهبر معظم انقلاب تولد حیرت انگیز و هوش پران یک بچه خرگوش با صورت شبیه فیل+عکس فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 (عکس) گریه های تلخ همسر جوان حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله ها در روز تشییع پیکرش/ روحش شاد و یادش گرامی نگاهی به کیک دو طبقه سالگرد ازدواج پدرام کریمی مجری مشهور ایرانی و همسر باکلاسش+عکس کودکی بامزه سعید آقاخانی، نورالدین خانزاده سریال نون خ/ چقدر ناز و گوگولی+عکس تبریک تولد جالب محسن کیایی برای بهرام رادان/ چه سلفی زیبا و خاصی+عکس خلاقیت جالب یک مادر ایرانی با نوشته جالب روی یخچال/ این متن پربازدید شد+عکس تغییر چهره هوش پران مژده لواسانی با لباس بندری در قایق+عکس سکانس خنده دار نعیمه نظام دوست: وقتی خارجی میشه و با مهمون روسی حرف میزنه +ویدئو/فقط خنده هاش وسط مکالمه... فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله سورپرایز تولد خاص علی دایی برای یک دوست و طرفدار/ چه کیک خرسی بامزه و قشنگی+عکس خواستگاری باحال مهران مدیری از نعیمه نظام دوست 20 ساله/ این سکانس عالیه+ویدیو اتمام حجت خلاقانه صاحب بوتیک تهرانی با خریداران درباره تعویض و پس دادن لباس +عکس/ مشخصه یا بیشتر توضیح بده😂 عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... کاظم نوربخش، سلمان نون خ: توی مراسم ختم به من میگن بخند! فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم خلاقیت خنده دار اُوستا معمار در طراحی در و پله برای ورودی/دکترا افتخاری حق توئه هم وطن+ عکس زیبایی و جذابیت منحصربفرد ندا قاسمی، شیرین سریال نون خ/برق نگاهش هوش از سر آدم می پراند+عکس رونمایی مژده لواسانی از کیف زیبا و شیکش به رنگ کرمی/ در عین سادگی خیلی خاصه+عکس نگاهی به عکس های خصوصی شاهان شکیبا مجری خوش بر و روی تی وی پلاس/ ماشالا چه چشمای خوشگلی بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی صدای بهشتی پسر شرکت کننده با خوانندگی آهنگ چشمای تو در برنامه صداتو +ویدئو/هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستارست... وقتی ستاره سادات قطبی کمبود نداشتن دختر رو با عروسک جبران میکنه+ویدیو/ ولی بهش میاد مامان دختر باشه نه 4 تا پسر خلاقیت منحصر به فرد یک مشتری در مدل موی درخواستی از آرایشگر حماسه آفرید +عکس/سلطان شینیون در سطح خاورمیانه😂
تیتر امروز   
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ دردسرهای چغاله خوردن زیاد معشوقه سوئدی محمدرضا شاه در ایران! استایل اسپرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در ژاپن که هرگز ندیده اید+عکس برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده