ساعدنیوز
ساعدنیوز

آشنایی با طالع بینی هفتگی (15 خرداد تا 21 خرداد 1400)

  شنبه، 22 خرداد 1400   زمان مطالعه 9 دقیقه
آشنایی با طالع بینی هفتگی (15 خرداد تا 21 خرداد 1400)
در این مطلب فال هفته (15 خرداد تا 21 خرداد 1400) از اتفاقات این هفته و پیش بینی حوادثی که پیش می آید را می خوانید در این زمینه با ساعدنیوز همراه باشید.

طالع بینی هفتگی (15 خرداد تا 21 خرداد 1400)

فال هفته میلادی از قدیم الایام مورد توجه قشر خاصی از جامعه بودند که به ماهیت ماوراءالطبیعه بودن اتفاقات روزمره اعتقاد داشتند، کسانی که دوست دارند حالت روحی خود را جلوتر از بقیه بدانند برای آشنایی بیشتر با ساعدنیوز همراه باشید.

طالع بینی

فال هفته متولدین فروردین

امروز حسابی سرگرم سر و سامان دادن به کارهای خانه هستید اما بهتر است خیلی به خودتان سخت نگیرید و سعی کنید در این بین زمانی را برای استراحت خود در نظر بگیرید.درگیر یک تصمیم گیری مهم هستید و این انتخاب می تواند تاثیر زیادی بر روی زندگی شما گبذارد پس باید هوشیار باشید و سعی کنید تمام جوانب را بسنجید و بهترین تصمیم را بگیرید.

فال هفته متولدین اردیبهشت

به شدت فردی قانون مند هستید و دوست دارید همه ی کارهایتان با برنامه پیش برود و بتوانید نظم را در زندگی تان برقرار کنید و همینم وضوع باعث شده است بتوانید موفقیت های خوبی در کار یا تحصیلتان کسب کنید.امروز زمان خوبی در اختیار دارید تا اهداف و ایده های تان را یادداشت کنید و برای تحقق آن ها یک برنامه ی مشخص بریزید.شما باید آرام باشید و از وارد شدن به بحث های غیرضروری خودداری کنید. در این هفته شما باید در مورد برنامه و استراتژی خود محتاط باشید زیرا ممکن است یک تغییر ناگهانی در برنامه یا لغو یک معامله تجاری ایجاد شود. شما نباید قوانین را نقض کنید و به قول هایی که با شریک تجاری خود داده اید عمل کنید. ممکن است در تجارت املاک و مستغلات سودهای غیرمنتظره ای کسب کنید. در روزهای آینده باید در امور مالی احتیاط کنید. طبق انتظارات نمی توانید پس انداز کنید. هنگام تصمیم گیری مالی در برابر افراد جدید یا ناشناخته عجله نکنید. ممکن است در زندگی زناشویی شما چالش هایی وجود داشته باشد ، بنابراین باید با صبر و حوصله مشکلات خود را حل کنید. یک رابطه عاشقانه تعهد زیادی را می طلبد. از نادیده گرفتن موارد کوچک حتی در روابط خودداری کنید. شما در یک دوره دانشگاهی که در یک کشور خارجی انجام می دهید نتایج خوبی خواهید گرفت. در کنکور پزشکی موفقیت کسب خواهید کرد. باید در پیاده روی صبح و عصر منظم باشید. از انجام تمرینات سنگین ورزشی پرهیز کرده و بدون پیشنهاد متخصص هیچ کاری را امتحان نکنید.

فال هفته متولدین خرداد

یک قرار ملاقات دارید که برای شما اهمیت زیادی دارد اما ممکن است به دلایلی تاریح آن تغییر کند و مجبور شوید برخی از برنامه های خود را تغییر دهید.گاهی در خانه شرایطی پیش می آید که لازم است کمی هوشمندتر باشید و سعی کنید شرایط را حتت کنترل خود در بیاورید پس بهتر است حواستان را جمع کنید.

فال هفته متولدین تیر

این هفته ممکن است برای شما قابل توجه باشد زیرا تغییرات زیادی ایجاد خواهد شد. هر دو پیشرفت مثبت و همچنین تحولات چالش برانگیز ، ممکن است در این هفته اتفاق بیفتد. این مرحله مانند یک غلتک سواری خواهد بود ، هم به شما تجربه های خوش بینانه و هم بدبینی می دهد. چشم اندازهای شغلی شما در میان برخی از چالش ها و مشکلات افزایش می یابد. شما باید هر تصمیم اصلی مالی را فقط پس از مشورت لازم اتخاذ کنید زیرا تصمیمات سریع می تواند شما را دچار مشکل کند. خبر خوب این است که شما یک سیستم پشتیبانی قوی خواهید داشت ، که به شما امکان می دهد از زندگی سخت عبور کنید. ممکن است عوامل حواس پرتی وجود داشته باشد که می تواند پیشرفت شما در مطالعات را مختل کند اما به تدریج بر این مسائل غلبه خواهید کرد. شما باید به درستی از سلامتی خود مراقبت کنید وگرنه ممکن است با مشکل روبرو شوید.

فال هفته متولدین مرداد

وقت عمل است. شما باید برنامه ها و استراتژی های خود را تحت آزمایش قرار دهید. تأثیر سیارات به شما الهام می دهد تا هوشمندانه حرکت کنید که چشم انداز مالی شما را افزایش می دهد. ممکن است در جبهه روابط مشکلاتی ایجاد شود. موقعیت های سیاره ای نیز همین را نشان می دهد. شما باید در حین بحث در مورد مسائل مهم خانوادگی آرام باشید. در غیر این صورت ، بیش از حد ادعا یا پرخاشگری به شما کمک نمی کند. این مورد در مورد سناریوهای مشاغل تجاری نیز صدق می کند. شریک زندگی خود را در مورد همه چیز آگاه نگه دارید! ستارگان سلامتی به طور کلی برای این هفته بسیار خوب هستند ، مگر اینکه از یک مسئله سلامتی مداوم رنج ببرید.

فال هفته متولدین شهریور

این هفته ممکن است در جبهه شغلی تا حدودی چالش برانگیز و پرتحرک باشد. شما ممکن است به دلیل مافوق یا رئیسان خود با برخی از موانع روبرو شوید. در جبهه تجارت هیچ چیز چشمگیری وجود ندارد. از این رو ، این احتمال وجود دارد که اشخاص تجاری به موارد معمول و منظم خود بسنده کنند. شما باید بودجه خود را به طور موثر حفظ کنید. و هنگامی که در حال برنامه ریزی امور مالی خود هستید ، باید به اندازه کافی برای موارد احتمالی تأمین هزینه کنید. ممکن است در طی این هفته انتظار برخی از سودهای طولانی مدت پولی را داشته باشید. در روابط شما هماهنگی و گرمی بیشتری وجود خواهد داشت زیرا احتمالاً مسئله قدیمی با عزیز شما حل خواهد شد. علاوه بر این ، شما باید شعله ور شدن احساسات خود را بررسی کنید. شما ممکن است تمرکز و انگیزه خود را حفظ کنید تا بتوانید در دوران تحصیلات خود عملکرد خوبی داشته باشید. با این حال ، ممکن است مجبور باشید برخی از پروژه های دشوار را در دوران تحصیل خود مدیریت کنید. سلامتی شما ممکن است در فرم خوبی باقی بماند.

فال هفته متولدین مهر

برای انجام یک پروژه تلاش زیادی کرده اید اما امروز متوجه می شوید موانع و مشکلات بیش تر از آن است که فکرش را می کردید.بهتر است سعی کنید واقع بین باشید زیرا هر کاری مشکلات و سختی های خود را دارد پس نا امید نشوید و سعی کنید تلاشتان را بیش تر کنید تا بعدها حسرت امروز را نخورید.

فال هفته متولدین آبان

مدت زیادی از یک دورهمی خانوادگی گذشته است و نتوانسته اید با عزیزانتان دیداری داشته باشید پس بهتر است سعی کنید با آن ها تماسی بگیرید و از حالشان جویا شوید.امروز تصمیم گرفته اید یک سرگرمی یا تفریح جدید را امتحان کنید و از اوقات فراغت خود استفاده ی بهتری بکنید اما باید اول از همه ببینید به چه کارهایی علاقه مند هستید.

فال هفته متولدین آذر

امروز لازم است با یکی از اقوامتان صحبت کنید و حالش را جویا شوید زیرا مدتی است ناخوش احوال است و این صحبت, می تواند در روحیه ی او تاثیر زیادی بگذارد.هرچند فردی منظم و تابع قانون هستید اما گاهی شرایط استثنایی پیش می آید که لازم است برخی موارد را بیخیالی طی کنید و از کنار آن بگذرید.

فال هفته متولدین دی

شخص سومی در رابطه ی شما وجود دارد که سعی می کند با دو به هم زنی و حسادت رابطه ی شما را خراب کند و موجب دعوا و دلخوری میان شما و عشقتان شود.بهتر است با این فرد صحبت کنید و از او بخواهید دیگر چنین کاری را تکرار نکند اما توصیه ی ما به شما این است که به تدریج رابطه ی خود را با او قطع کنید.

فال هفته متولدین بهمن

سعی کنید از زمان خود استفاده بهتری داشته باشید. اتلاف وقت روزانه شما بسیار زیاد است.بهتر است با برنامه ریزی درست روزهای خود را سپری کنید.بهتر است اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود را مشخص کنید تا دچار سردرگمی نشوید.امروز یکی از دوستان قدیمی خود را پیدا می کنید و زمانی را با صحبت کردن با او سپری می کنید اما ممکن است در این بین خاطرات تلخی هم به یاد بیاورید که باعث شود تمام روز غمگین شوید.بهتر است ورزش یا پیاده روی را به برنامه ی روزانه ی خود اضافه کنید و سعی کنید به آن پایبند باشید.

فال هفته متولدین اسفند

در این هفته ممکن است به یک سرزمین خارجی یا مکانی دور از وطن خود سفر کنید. سفر کاری شما ممکن است کاملاً موفق باشد. شما ممکن است از یک معامله تجاری جدید سود مالی کسب کنید. اما ارتباط شدید شما می تواند باعث اختلاف نظر با اعضای خانواده شود. علاوه بر این ، شما باید از انجام هرگونه سرمایه گذاری در ملک خودداری کنید. ممکن است پاسخ مثبت و خوبی از طرف اطرافیان دریافت کنید. همچنین ممکن است از مدیران خود در محل کار پشتیبانی بگیرید. حرکت سیارات پیش بینی می کند که ممکن است در این هفته پیشنهاد ازدواج خوبی بگیرید. هفته ای خوب است که در صورت نیاز از شما کمک می خواهد. همچنین ، باید مقداری فضا در اختیار شریک زندگیتان قرار دهید تا درک بهتری بین شما وجود داشته باشد. وارد مشاجره نشوید و به همسرتان فضا بدهید تا او در روابط آزادانه احساس آزادی کند. در این هفته ممکن است شریک زندگی شما از چیزهای کوچک احساس ناراحتی و عصبانیت کند. علاوه بر این ، ممکن است در محل کار خود مورد شناسایی قرار بگیرید یا در مصاحبه انتخاب شوید. ممکن است اوقات خوبی با فرزندان خود داشته باشید و پیوند شما با آنها تقویت شود.

طالع بینی

چرا نباید به حرف فالگیرها گوش بدهیم؟

حتی اگر فالگیرها حرف های خوب و انرژی دهنده ای به فرد بگویند، باز هم گوش کردن به حرف های آن ها ریسک بالایی دارد، چرا؟ چون ممکن است باعث شود که نتوانیم حقیقت را به طور کامل ببینیم، مثلازوجی بودند که فالگیر به آن ها گفته بود خوشبخت خواهند شد و در نتیجه چشمان خود را بستند و در همان مرحله ازدواج تفاوت های شان را ندیدند و همین امر چند سال بعد برای شان مشکل ایجاد کرد. برای فالگیر ها، فال گرفتن یک شغل و کاسبی است به همین دلیل آن ها هم مثل همه افراد کاسبی دیگر سعی می کنند کار خود را بهبود دهند، در واقع آن ها روزبه روز بیشتر تلاش می کنند، ذهن افراد را در دست بگیرند. فال و فالگیری باید تنها در همان حد خنده و تفریح باقی بماند، نباید آن را بی جهت بزرگ کرد تا بتوان خلأ های زندگی را با آن پر کرد.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (459 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (125 نظر) پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! (107 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (34 نظر) بنر جالب شهرداری اصفهان برای حمایت از سگ ها در سطح شهر/ بهتر از این نمیشد مردمو قانع کرد! (34 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (28 نظر) تبریک برادر عروس رهبر معظم انقلاب بابت تولد سومین فرزندِ پسرِ رهبری+عکس/ ماشالا خدا حفظش کنه (21 نظر) خواستگاری الناز شاکردوست از رضا گلزار در رستوران شیک/ چشم آیسان خانوم روشن + فیلم (21 نظر) نگاهی به میز عزای لوکس و تجملاتی زنداداشِ پزشکِ رابعه اسکویی با رونمایی از عکس‌های آتلیه‌ای مرحومه+ویدیو/ روحش شاد چقد جوون بود (18 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (17 نظر) تعریف و تمجید و شوخی خنده دار رهبر معظم انقلاب با اشعار یک شاعر درباره عشق و عاشقی دو درخت کاج+ویدیو/ بچه دار هم شدن (18 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (17 نظر) کفش بندداری که هیچوقت نصیب رهبر معظم انقلاب نشد/ آرزو به دلمان ماند! چقدر غصه خوردیم (17 نظر) (فیلم) خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی / آقا فرمودند آوازشو بیشتر کن ... (15 نظر) رونمایی از 8 مادرشوهر مهربون غزل بدیعی، همسر داغ دیده رضا داوودنژاد/ خدا حفظشون کنه (15 نظر)
دیگران می‌خوانند   
تبدیل پایان نامه به مقاله روبوسی عاشقانه و دلنشین مهدی و محمد سلوکی با پدرشان سر میز شام+عکس/ همیشه لبتون خندون هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه دریافت انواع خدمات حقوقی از مریم جلالی رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس رونمایی از ژست و تیپ بامزه پارسا پیروزفر، مولانای فیلم مست عشق در اول دبستان/ چه چهره جذاب و معصومی+عکس طلاق بی سر و صدای آرام جوینده و سپهر حیدری در پی انتشار ویدئوهای مستهجن و غیراخلاقی استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی هنرنمایی بامزه مادر خوش ذوق در ثبت اولین عکس از نوزادش/ فک کنم میخواد بچه شو بخوره+ عکس خلاقیت خنده دار وانتی پیاز و سیب زمینی فروش در خواستگاری از دختر موردعلاقه اش با حلقه ازدواجِ ساخته شده از پیاز+عکس/ همین اول کار اشکشو درآوردی😂 فال قهوه با نشان روز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 18 اردیبهشت 1403+فیلم ماجرای خنده دار قضای حاجت ناصرالدین شاه در سفر به فرانسه! توضیحات محمدجواد ظریف درباره تحصیلات و شغل فرزندانش+عکس/ از عروس دکتر تا دختر طراح/ همگی در تهران هستن نگاهی به خونه زندگی لوکس و دلباز فریبا نادری با شومینه و دیوارکوب های خاص +عکس / پری سیمای ستایش خوش سلیقه س! نگاهی به ماشین لوکس و هوش پران هانده ارچل/ کیمیا خاتون مست عشق چقدر لاکچریه+عکس عرض ارادت حسین رضا زاده به آقای رئیسی پس از بستری شدنش در بیمارستان/ لاغری باورنکردنی آقای ورزشکار +عکس شباهت بی حد و اندازه هادی چوپان به مادرش/ چهره دلنشین پدر قهرمان بدنسازی جهان+عکس رونمایی از کارت عروسی دختر آیت‌الله طالقانی در سال 47 +عکس قتل فجیع کودک 11ساله به دست نامادری حسود نگاهی به تخت خواب نوزادی شیک دختر زیبای مهران غفوریان/ چه فرشته کوچولوی ناز و دلبری+عکس پسر واقعی سارا والیانی بازیگر نقش آسیه در گیلدخت / یک پسر زیبا و دوست داشتنی تمام کشورهای خارجی که رهبر معظم انقلاب به آن سفر کردند+عکس سابمیت مقاله چیست؟ چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان قهر کردن «شهربانو منصوریان» در مراسم تجلیل از مدال‌آوران+فیلم تعیین زمان دقیق برای اعلام نتایج آزمون ارشد مراحل اکسپت مقاله تصاویری تاریخی از اولین سفر خارجی رهبر معظم انقلاب 40 سال پیش تسهیلات ویژۀ بنیاد نخبگان برای دانش‌آموزان مدارس سمپاد هزینه چاپ یک کتاب خلاقیت منحصربفرد آرایشگر خوش ذوق در تبدیل موی مشتری به سبد میوه حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای شینیون در سطح خاورمیانه😂 سلاخی هولناک دختر 21 ساله به دست پدر خشمگین/ به طور نامحسوس دخترم رو تحت نظر گرفتم و دیدم که افراد ناشناسی به خانه‌اش رفت و آمد دارند ماشین سواری خنده دار شهاب حسینی با رنوی طوسی داغون در اوج شهرت/ تو خیابون فرشته تهران خاموش شد!+ویدیو نگاهی به خونه زندگی لوکس و تجملاتی بهنوش بختیاری با رونمایی از میز مفصل غذا و میوه برای مهمانان+عکس/ سلیقه‌ش حرف نداره👌 تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب صحبت های خنده دار رشید اصفهانی: من معلم بودم هر سال هم 100 درصد قبولی میدادم الان که بچه ها رو میبینم یا معتادن یا تو زندان😅 +فیلم مراحل چاپ کتاب
تیتر امروز   
طلاق بی سر و صدای آرام جوینده و سپهر حیدری در پی انتشار ویدئوهای مستهجن و غیراخلاقی
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 18 اردیبهشت 1403+فیلم
قتل فجیع کودک 11ساله به دست نامادری حسود
تمام کشورهای خارجی که رهبر معظم انقلاب به آن سفر کردند+عکس
تعیین زمان دقیق برای اعلام نتایج آزمون ارشد
تسهیلات ویژۀ بنیاد نخبگان برای دانش‌آموزان مدارس سمپاد
سلاخی هولناک دختر 21 ساله به دست پدر خشمگین/ به طور نامحسوس دخترم رو تحت نظر گرفتم و دیدم که افراد ناشناسی به خانه‌اش رفت و آمد دارند
مرد 62 ساله آلمانی که 217 بار واکسن کرونا زده !!!
ماجرای خنده دار قضای حاجت ناصرالدین شاه در سفر به فرانسه!
قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش
جزئیاتی از پرونده مرگ بلاگر معروف مشهدی
واکنش چمران به ودیعه میلیاردی به برخی مدیران شهرداری تهران
جاساز مواد در معده برای فروش در زندان
«آنجلینا جولی» موی خود را برای این دختر دانشجوی آمریکایی قیچی نمی‌کند؟+تصاویر