ساعدنیوز
ساعدنیوز

آشنایی با طالع بینی هفتگی (20 تا 26 شهریور 1400)

  سه شنبه، 23 شهریور 1400   زمان مطالعه 10 دقیقه
آشنایی با طالع بینی هفتگی (20 تا 26 شهریور 1400)
به دنبال پیش بینی در مورد اتفاق خوب یا بد این هفته با استفاده از فال هفتگی ساعدنیوز باشید.

طالع بینی هفتگی (20 تا 26 شهریور 1400)

طالع بینی به معنای بررسی و تطبیق حالت ستارگان، خورشید، ماه و… در لحظه تولد است که از طریق آن ویژگی های شخصیتی فرد مشخص شده و روند کلی و اتفاقات زندگی فرد تحت تاثیر قرار می گیرد. هرچند که طالع بینی خود به چند دسته مجزا تقسیم می شود، اما در تعریف عوام، فقط این بخش از مفهوم طالع بینی مورد انتظار است.در ادامه با طالع بینی هفتگی (20 تا 26 شهریور 1400) همراه باشید.

طالع بینی

طالع بینی هفتگی متولدین فروردین

این هفته به احتمال زیاد برای شما متوسط ​​خواهد بود. این هفته ممکن است در عشق و روابط با چالش هایی روبرو شوید. شما باید سعی کنید وقت با کیفیتی را با همسرتان بگذرانید. شما ممکن است سفری را با همسرتان برنامه ریزی کنید و عشق را در رابطه زناشویی تجدید کنید. احتمال روابط مخفی وجود دارد. ممکن است برخی هزینه های مالی برنامه ریزی نشده مربوط به سلامتی شما باشد. این هفته ، ممکن است به راحتی وام دریافت کنید. جمع کوچک با همسر و خرید هدیه برای خانواده نیز ممکن است هزینه ای به شما برساند. برنامه روزانه باید در محل کار حفظ شود. شما باید کارهای خود را براساس اولویت برنامه ریزی کنید تا کارهای مهم شغل خود را از دست ندهید. یک معامله تجاری جدید مربوط به یک کشور خارجی یا دور از محل شما ممکن است موفقیت آمیز باشد. این هفته ممکن است به دلیل سوء هاضمه و استرس با مشکلات سلامتی روبرو شوید. به شما توصیه می شود غذای سالم داشته باشید و از خوردن غذای بیرون خودداری کنید.

طالع بینی هفتگی متولدین اردیبهشت

این هفته باید با برنامه کاری خود آماده باشید. سعی کنید روال روزانه خود را حفظ کنید همانطور که برای دستیابی به نتیجه دلخواه برای این هفته برنامه ریزی کرده اید. احتمال تغییر ناگهانی در محیط کار و حجم کار نیز وجود دارد. این ممکن است سطح استرس شما را افزایش دهد. از پرخاشگری بپرهیزید و در محل کار وارد بحث نشوید. ممکن است از مقامات ارشد کمک مورد نظر را دریافت کرده و در امور حقوقی مربوط به کار یا پروژه خود موفق شوید. این هفته ممکن است از نظر رابطه زناشویی چندان مطلوب نباشد. هنگام برقراری ارتباط با همسرتان باید محتاط باشید. ارتباط نادرست ممکن است بین شما و همسرتان استرس ایجاد کند. شما باید یک سفر تفریحی با شریک زندگی خود برنامه ریزی کنید. این ممکن است به شما کمک کند تا زمان با کیفیتی را در زندگی عاشقانه برای خود اضافه کنید و همچنین به شما در نجات رابطه خود کمک کند. از نظر مالی ، ممکن است با چالش هایی روبرو شوید به دلیل مسائل مربوط به وام ، احتمال هزینه وجود دارد. با این حال ، در این هفته ممکن است به راحتی وام دریافت کنید. اگر در مشاغل حقوقی مشغول هستید ، در این هفته ممکن است سود مالی مورد نظر را بدست آورید.

طالع بینی هفتگی متولدین خرداد

همانطور که هر هفته تجربه جدیدی در زندگی به ارمغان می آورد ، این هفته چیزهای جدیدی را برای شما به همراه دارد ، به ویژه در زمینه کار. این هفته فرصت های خوبی را از نقش های خارج از کشور نوید می دهد. ممکن است از یک شرکت خارجی پیشنهاد کار بگیرید. آنها ممکن است انتظار داشته باشند که شما بلافاصله جابجا شوید و از نظر ذهنی برای این کار آماده خواهید بود. این نیز به احتمال زیاد وضعیت مالی شما را بهبود می بخشد. اما این هفته برای کسانی که مشغول مشاغل آزاد هستند ، متوسط ​​است. ممکن است تلاش های شما با این کار بی نتیجه نماند و پیشرفت های چشمگیری در موفقیت های شما ایجاد شود.

طالع بینی هفتگی متولدین تیر

به زودی به یک مراسم دعوت می شوید خوب است در آن شرکت کنید ، سبب برخی فرصت ها برای شماست. برخی متولدین با شخصی بسیار منعطف و دوست داشتنی روبرو خواهید شد. یک مرد به راحتی و با هر حرکتی شما را به هر طرفی که می خواهد به حرکت در می آورد و احساس و عاطفه تان را با عقل و منطق شما در می آمیزد. برای یک موضوع خانوادگی خیلی در فشار هستید و به زودی ثبات و استحکام بیشتری از خود نشان می دهید و حد و مرز هایی را مشخص می کنید. این روزها نگران به پایان رساندن به موقع کارهایتان هستید ، همه چیز خوب پیش خواهد رفت کمی خونسرد باشید.

طالع بینی هفتگی متولدین مرداد

این هفته وقت شناس تر باشید و به هیچ عنوان بد قولی نکنید. کارهای نیمه تمام متعددی در اطرافتان وجود دارند که می توانید با اتخاذ روشی آرام و پیگیر به تکمیل و اتمام آن بپردازید. خودتان را آماده یک مسافرت کنید. به ارتباطات خود بیشتر توجه کنید. خانمی در اطرافیان شماست که ظاهر و باطن متفاوتی دارد ، دلسوزی بیجا برایش نکنید. این ماه یا ماه آینده فرصتی خوب و دلخواه عایدتان می شود تا در آخرین لحظات به حل و رفع مشکلاتتان بپردازید .

طالع بینی هفتگی متولدین شهریور

تا می توانید به کند و کاو در دنیای اطرافتان بپردازید ، چیزی برایتان قرار داده شده که فقط مختص به خودتان است . این روزها به نحو غیرمتعارف و بی سابقه ای درون گرا و در خود فرو رفته خواهید شد و این برایتان لازم است. اتفاقات جدیدی پیش رویتان قرار میگیرد. با دقت و احتیاط تمام انتخاب نهایی تان را صورت دهید. دوستی جدید وارد زندگیتان می شود که حال و هوای زندگی را تغییر میدهد. در قبال امکانات و یا پیشنهادهای جدیدی که به شما میشود سعه صدر داشته باشید بخصوص اگر مطلب درباره ی شخص دیگری باشد.

طالع بینی هفتگی متولدین مهر

خودسازی به احتمال زیاد شعار خودخواسته شما در روزهای آینده خواهد بود. دوستان و بستگان ممکن است از شما حمایت کنند. توانایی شما در مواجهه با اطمینان با مسائل ممکن است باعث شود بتوانید با آرامش با برخی شرایط سخت برخورد کنید. سعی کنید احساسات خود را نسبت به دیگران محکم نگه دارید. در این هفته ممکن است خود را بی امان و در تلاش خود برای رسیدن به موفقیت سوق دهید ، که گاهی اوقات شما و اطرافیانتان را دیوانه کنید. زنان برج تراز با انگیزه قوی ممکن است در هر شرایط منفی انرژی و استقامت بیشتری برای مقابله با آنها داشته باشند. زمان مناسب برای برداشتن میوه های رسیده از کار سخت شما است. اعتماد به نفس و آمادگی ذهنی برای دستیابی به بهترین ها انرژی شما را افزایش می دهد. این هفته حرفه خود را جدی بگیرید.

طالع بینی هفتگی متولدین آبان

این هفته به احتمال زیاد نتایج متوسطی را برای شما به ارمغان می آورد. شما باید توجه به سلامتی خود داشته باشید. تهدید اصلی سلامت شما احساسات شما است ، که در قالب عصبانیت سرکوب شده ، کینه ها و خاطرات دردناک منجر به سندرم روانی می شود. کنترل این خلق و خو مهم است، رویکرد خونسرد خود را در زندگی از دست ندهید. این احتمالا برای شما چشم انداز بهتری باشد زیرا متوجه خواهید شد که همکاران شما بیش از یک دست کمک برای رسیدن به هدف شما هستند. اگر در استفاده موثرتر از قدرت تجزیه و تحلیل خود تمایلی نداشته باشید ، ممکن است دچار حالت تظاهر شده و پروژه های ناتمام را برای شما باقی بگذاریم. راه هایی برای برقراری ارتباط منطقی تر و قابل فهم تر با دیگران پیدا کنید. در یک رابطه زناشویی ، برخی از حرکات خوب ممکن است شما دو نفر را روشن کند و این ممکن است دستاوردهای مورد نیاز را در زندگی شما به ارمغان آورد. احتمال سفرهای کوتاه وجود دارد ، این می تواند بعداً به سفرهای بین المللی نیز منجر شود. مطمئن شوید که یک برنامه مشخص برای توجیه هزینه دارید.

طالع بینی هفتگی متولدین آذر

وضعیت مالى و اقتصادى شما تغییرات خوبی خواهد داشت . شما به زودی از راهى ساده تَر کسب درآمد خواهید کرد پس به نحو احسن از این فرصت بهره بردارى کنید و تغییرات جدید در پیش را بپذیرید . یک لجبازی و اختلاف خانوادگی پایان می یابد. در میان دوستان شخصى هست که میتواند به شما در موردى که نیت تان کمک کند.در این هفته برای انجام کارتان یا گفتن حرفی وقت بیشتری بگذارید ، اطرافیان تان کم توجه شده اند . برای یک جا به جایی و تحولات بهتر است خونسرد باشید ، چیزی به ضررتان تمام نمی شود.

طالع بینی هفتگی متولدین دی

برداشت اشتباهی برایتان حاصل شده است که اگر حقیقت را درک نکنید وقت و انرژی تان هدر خواهد رفت .در قبال یک مشکل بغرنج مالی شیوه ای مستقیم و صادقانه ای اتخاد نمائید تا به دردسرهای بعدی ناشی از آن گرفتار نشوید از یک معمای خانوادگی انگشت حیرت به دهان خواهید گرفت . با وجود سخت کوشی و جدیت فراوانی که در طی این مدت از خود نشان داده اید هنوز هم با پروژه های نیمه تمام متعددی مواجه هستید که مدام در فکرشان خواهید بود. به جای دستپاچه شدن اوقاتی را به تکمیل کارها اختصاص دهید.یک جوان کینه توز در نزدیکی شماست ، راه ارتباط را با هر شخصی که در اندازه شما نیست باز نکنید.

طالع بینی هفتگی متولدین بهمن

این هفته ممکن است هفته ای مطلوب برای پاکسازی کلیه کارهای معوق شما در ارتباط با تجارت باشد. احتمال تغییراتی در برنامه کسب و کار وجود دارد که ممکن است هزینه های برنامه ریزی نشده ای را به شما تحمیل کند. ممکن است زمان مناسبی برای تجزیه و تحلیل برنامه شما قبل از اجرا باشد. ممکن است این هفته تمایل بیشتری برای یادگیری دین داشته باشید. ممکن است در رابطه با ارشد و پدر خود با چالش هایی روبرو شوید. باید از مشاجره غیر ضروری با خانواده خود اجتناب کنید. ممکن است از همسرتان کمک مالی بگیرید. برای نتیجه وابسته به شانس نباشید. نظم را رعایت کنید و دقیق باشید تا به نتیجه دلخواه در محل کار خود برسید. به شما توصیه می شود که هیچگونه کمک مالی از دوستان خود دریافت نکنید ، زیرا ممکن است نتوانید به راحتی آن را برگردانید. در این هفته ، شما باید سخت تلاش کنید تا به هدف مورد نظر برسید. احتمال سفرهای بدون برنامه به دلیل کار وجود دارد. ممکن است برخی هزینه های برنامه ریزی نشده نیز وجود داشته باشد. گردهمایی های کوچک با خانواده و همسر در این هفته ممکن است انجام شود. ممکن است زمان مناسبی برای سرمایه گذاری بزرگ در املاک نباشد.

طالع بینی هفتگی متولدین اسفند

به احتمال زیاد هفته ای شلوغ خواهید داشت. ممکن است در محل کار خود با همکاران جدیدی ملاقات کنید. ممکن است در مسائل حقوقی با چالش هایی روبرو شوید. به شما توصیه می شود هرگونه فرآیند مالیاتی معوق را در این هفته ترخیص کنید. ممکن است چالش های ناگهانی مرتبط با سلامتی وجود داشته باشد. افکار منفی و ترس پنهان ممکن است باعث ایجاد استرس شده و بر سلامت شما تأثیر بگذارد. این احتمال وجود دارد که در این هفته با برخی مشکلات جسمی جزئی روبرو شوید. برای تقویت رابطه زناشویی ، سعی کنید وقت با کیفیتی را با همسرتان بگذرانید. با همسرتان بحث غیر ضروری نداشته باشید ، این ممکن است سطح استرس را افزایش دهد. سعی کنید از افراد اشتباه فاصله بگیرید و از افکار منفی دوری کنید. دانش آموزان ممکن است در کار تحقیقاتی موفق شوند. با این حال، به شما توصیه می شود که روی مطالعات خود تمرکز کنید و وقت خود را برای فعالیت های غیر ضروری تلف نکنید. تجزیه و تحلیل و مطالعه به احتمال زیاد به شما کمک می کند.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (279 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (154 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (131 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (106 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (74 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (53 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (52 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (45 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (38 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (36 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (29 نظر) تصویری بسیار قدیمی از 16 سالگی آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین رهبر معظم انقلاب/ روحشان شاد (28 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (26 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (25 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (21 نظر)
دیگران می‌خوانند   
تغییر چهره جالب و هوش پران پاشا جمالی، مهیار نون خ بعد از تراشیدن موهایش +عکس لحظه شگفت انگیز بازکردن یک تابوت مصری توسط باستان شناسان+ویدیو تصاویری جالب و خنده دار از پشت صحنه بازیگران سریال پایتخت/ چقدر صمیمی و کاربلد! رونمایی از گندم، دختر زیبای امیرمهدی ژوله، داور صداتو/ چقدر بانمک و ناز+عکس عاشقانه های جذاب شبنم مقدمی، داور صداتو و همسر جوان و خوشتیپش/ ایشالا به پای هم پیر بشین+عکس تصویری بسیار قدیمی و کمتر دیده شده از کودکی و جوانی رهبر معظم انقلاب تولد حیرت انگیز و هوش پران یک بچه خرگوش با صورت شبیه فیل+عکس فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 (عکس) گریه های تلخ همسر جوان حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله ها در روز تشییع پیکرش/ روحش شاد و یادش گرامی نگاهی به کیک دو طبقه سالگرد ازدواج پدرام کریمی مجری مشهور ایرانی و همسر باکلاسش+عکس کودکی بامزه سعید آقاخانی، نورالدین خانزاده سریال نون خ/ چقدر ناز و گوگولی+عکس تبریک تولد جالب محسن کیایی برای بهرام رادان/ چه سلفی زیبا و خاصی+عکس خلاقیت جالب یک مادر ایرانی با نوشته جالب روی یخچال/ این متن پربازدید شد+عکس تغییر چهره هوش پران مژده لواسانی با لباس بندری در قایق+عکس سکانس خنده دار نعیمه نظام دوست: وقتی خارجی میشه و با مهمون روسی حرف میزنه +ویدئو/فقط خنده هاش وسط مکالمه... فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله سورپرایز تولد خاص علی دایی برای یک دوست و طرفدار/ چه کیک خرسی بامزه و قشنگی+عکس خواستگاری باحال مهران مدیری از نعیمه نظام دوست 20 ساله/ این سکانس عالیه+ویدیو اتمام حجت خلاقانه صاحب بوتیک تهرانی با خریداران درباره تعویض و پس دادن لباس +عکس/ مشخصه یا بیشتر توضیح بده😂 عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... کاظم نوربخش، سلمان نون خ: توی مراسم ختم به من میگن بخند! فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم خلاقیت خنده دار اُوستا معمار در طراحی در و پله برای ورودی/دکترا افتخاری حق توئه هم وطن+ عکس زیبایی و جذابیت منحصربفرد ندا قاسمی، شیرین سریال نون خ/برق نگاهش هوش از سر آدم می پراند+عکس رونمایی مژده لواسانی از کیف زیبا و شیکش به رنگ کرمی/ در عین سادگی خیلی خاصه+عکس نگاهی به عکس های خصوصی شاهان شکیبا مجری خوش بر و روی تی وی پلاس/ ماشالا چه چشمای خوشگلی بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی صدای بهشتی پسر شرکت کننده با خوانندگی آهنگ چشمای تو در برنامه صداتو +ویدئو/هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستارست... وقتی ستاره سادات قطبی کمبود نداشتن دختر رو با عروسک جبران میکنه+ویدیو/ ولی بهش میاد مامان دختر باشه نه 4 تا پسر خلاقیت منحصر به فرد یک مشتری در مدل موی درخواستی از آرایشگر حماسه آفرید +عکس/سلطان شینیون در سطح خاورمیانه😂 خلاقیت تحسین برانگیز شهرداری تبریز برای زیباسازی شهر حماسه آفرید/ این تصویر زیبا رو فقط تو ایران میشه دید+عکس مهران مدیری: گربه‌ام را هم به هنرمندان نمی‌دهم چه برسد به دخترم! +ویدئو نوشته تحسین برانگیز صاحب نیسان تبریزی درباره حمل بار با ماشینش+ویدیو/ اینجور صحنه ها مختص شهر اولین ها ست و بس👌 نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس
تیتر امروز   
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ دردسرهای چغاله خوردن زیاد معشوقه سوئدی محمدرضا شاه در ایران! استایل اسپرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در ژاپن که هرگز ندیده اید+عکس برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده