ساعدنیوز
ساعدنیوز

آشنایی با طالع بینی هفتگی (24 مهر تا 30 مهر 1400)

  پنجشنبه، 06 آبان 1400   زمان مطالعه 13 دقیقه
آشنایی با طالع بینی هفتگی (24 مهر تا 30 مهر 1400)
فال هفتگی خود را برای انجام بهترین کار و برای لذت بردن از یک هفته خوب و بدون دردسر و بدون مشکلات غیرقابل پیش بینی بررسی کنید با ساعدنیوز همراه باشید.

طالع بینی (24 مهر تا 30 مهر 1400)

طالع بینی به معنای بررسی و تطبیق حالت ستارگان، خورشید، ماه و… در لحظه تولد است که از طریق آن ویژگی های شخصیتی فرد مشخص شده و روند کلی و اتفاقات زندگی فرد تحت تاثیر قرار می گیرد. هرچند که طالع بینی خود به چند دسته مجزا تقسیم می شود، اما در تعریف عوام، فقط این بخش از مفهوم طالع بینی مورد انتظار است.

طالع بینی

طالع بینی هفتگی متولدین فروردین

هفته ممکن است لحظات استرس زایی را به همراه داشته باشد زیرا ممکن است حجم کاری بیش از حد داشته باشید و برنامه خود را تغییر دهید. دانش آموزان ممکن است نیاز داشته باشند پروژه های معلق خود را و موضوعاتی را که ممکن است به آن توجه جدی نداشته باشند ، پاک کنند. ممکن است این هفته تمایل پیدا کنید تا درباره دین و معنویت گرایی بیاموزید. عشق و رابطه ممکن است نتایج متفاوتی به همراه داشته باشد. ممکن است لازم باشد در مورد کلمات یا تعهدات خود احتیاط کنید. سعی کنید بین زندگی شخصی و حرفه ای خود رویکرد متعادلی را رعایت کنید. به همسرتان وقت باکیفیت بدهید. افراد متاهل نیاز به پرهیز از پرخاشگری در مورد مسائل کوچک داشته باشند. این هفته شما باید در مورد هزینه های مالی محتاط باشید. پس انداز ممکن است مطابق انتظارات شما نباشد ، زیرا احتمالا هزینه های ناگهانی ایجاد شود.

طالع بینی هفتگی متولدین اردیبهشت

به طور کلی ممکن است هفته مهمی برای شغل و تجارت باشد. ممکن است یک جلسه مهم با یک ارشد داشته باشید که منجر به یک معامله تجاری نهایی شود. سعی کنید نگرش مثبتی داشته باشید و با قاطعیت کار کنید تا نتایج مورد انتظار را بدست آورید. روابط ممکن است نیاز به توجه مناسب داشته باشد. مجردها ممکن است از یک دوست قدیمی پیشنهاد بگیرند. کسانی که در انجمن های نزدیک هستند ممکن است نیاز به مراقبت کامل داشته باشند زیرا ممکن است چالش هایی وجود داشته باشد. سعی کنید در کنار همسرتان آرام و متواضع باشید. احتمالا هزینه های مربوط به اسناد مالیاتی یا وام را متحمل شوید. قانونگذاران شما ممکن است در طول دوره کمک مالی درخواست کنند. ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که قبل از حرکت برای خرید بیشتر ، کارهای پولی خود را که در انتظار شما هستند انجام دهید. ممکن است هزینه های مربوط به سلامتی وجود داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که از سلامتی خود مراقبت می کنید زیرا مشکلات مربوط به معده ممکن است طبق پیش بینی های هفتگی باعث مشکلات جدی شود.

طالع بینی هفتگی متولدین خرداد

این هفته ممکن است پروژه های بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد تا روی آنها کار کنید. در روابط عاشقانه ، ماهیت خروج از رابطه زمانی که تمام هیجانات عاشقانه از بین می رود ، ممکن است فقط ضربه روحی برای شما به همراه داشته باشد. بنابراین مطمئن شوید که به خودتان و احساسات دیگران آسیب نمی رسانید. احساس کسالت در ذهن ممکن است باعث شود از هر چیزی که می تواند زیبایی و هماهنگی را به شما برساند ، بیزار باشید. ویژگیهای خاص شما ، که منبعی برای تمسخر دیگران بود ، ممکن است این هفته برای شما مفید باشد. ممکن است در برخی از مهمانی ها یا گردهمایی های عمومی خود را یک شخصیت اصلی بدانید. این دوره ممکن است بسیار شاد باشد همانطور که شما وظیفه خود را به عنوان والدین متوجه شده و با فرزندان خود وقت می گذرانید. مجردها ممکن است لحظات لذت بخشی را با عشق تازه خود پیدا کنند.

طالع بینی هفتگی متولدین تیر

هفته آینده ممکن است شما را به سمت ارتفاعات ببرد که در آن ممکن است با برخی مشکلات روبرو شوید. اگرچه با کمک برخی از اشعه های مثبت ممکن است به تدریج بتوانید پروژه های مهمی را در طول مرحله بدست آورید. همه چیز ممکن است تغییر کند زیرا شانس در همه جنبه های زندگی شما را دنبال می کند. این ممکن است منجر به رشد مالی شود. همچنین می توانید انتظار داشته باشید که فرصت های بیشتری برای درآمد کسب کنید. در عشق و روابط ، ممکن است برای حفظ هماهنگی در روابط خود ، نیاز به تعدیل و سازش داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که خونسردی خود را حفظ کرده و ناامید نشوید زیرا ممکن است لحظات ناخوشایندی در روابط عشقی شما وجود داشته باشد. با وجود برخی اختلالات و افزایش استرس عاطفی ، ممکن است بتوانید سطح تناسب اندام خوبی را حفظ کنید.

طالع بینی هفتگی متولدین مرداد

قبل از قبول کردن یک پیشنهاد باید خوب طرف مقابل را شناخت و در مورد آن تحقیق کرد و همه احتمالات را در نظر گرفت بعد جواب داد. عجله کردن در هر کاری پشیمانی به بار می آورد.یک برنامه و یا کارت روی غلطک می افتد. اگر به کارهای هنری و ورزشی مشغولی، در یک رقابت با موفقیتهایی روبرو می شوی.برای کارهای روزانه برنامه ریزی کنید.کم آوردن وقت جهت انجام کارهای روزانه، تعهدات زیاد، بدقول شدن، بىنظمی و بىبرنامگی در صورتی که مدتی وجود داشته باشند، اعتماد به نفس انسان را درهم می شکنند، زیرا بىبرنامگىها سبب موفقیت انسان در کارهای روزانه اش خواهد شد و مجموعه ی این ناموفقیت ها روحیه و اراده ی انسان را سست نموده و نهایتاً موجب عدم اعتماد به نفس انسان خواهد شد. برای بهتر انجام شدن کارها، آن ها را اولویت بندی کنید.تقویم اجتماعی شما نشان دهنده این مطلب است که این ماه، ماه پر از جنب و جوش و فعالیت در سال برای شما می باشد. بخشی از انگیزه اصلی شما می تواند این باشد که شما اکنون نمی خواهید تنها باشید. همکاری کردن با یک گروه برای شما از اینکه به راه خودتان بروید جالبتر است. به منظور اینکه بتوانید بهترین بازیکن تیمی در حد امکان باشید مسائل شخصی خودتان را هم بیان کنید.در وعده های غذایی ات از سبزیجات، بیشتر استفاده کن. سبزیجات بهترین میان غذا هستند.باید بررسی کنی که چه کاری با روحیه و استعداد تو هماهنگی دارد، سپس در آن کار تخصص پیدا کنی تا از نظر مالی به سطح بالایی برسی.

طالع بینی هفتگی متولدین شهریور

باید با آغوش باز و روی گشاده با دوست و یا همسرت برخورد کنی. هیچ کس نیست که عیب و یا ایرادی نداشته باشد. این مسئله در مورد خود تو هم صادق است. باید با گذشت از بعضی عیبها چشم پوشی کرد.این روزها اوضاع و احوالت کاملا گرم و آفتابی خواهد بود. یک اتفاق خوشحال کننده باعث تغییر روحیه ات می شود.هرگز التماس نکنید.التماس کردن از رفتارهای تخریب کننده ی عزت و اعتماد به نفس است. افرادی که اعتماد به نفس ضعیفی دارند، برای رسیدن به خواسته های شان، التماس می کنند هنگام مطرح کردن خواسته های خود، موارد زیر را در نظر داشته باشید:

– دقیقاً مشخص کنید که چه می خواهید؟ چه چیزی تا چه حدی؟
– از کسی درخواست کنید که مطمئن هستید می تواند به شما کمک کند. از هر کسی درخواست نکنید.
– هنگام درخواست، منافع طرف مقابل را هم در نظر بگیرید.
– مبهم حرف نزنید، خواسته ى خود را شفاف و واضح بیان کنید

خورشید ماه جوزا در دهمین خانه شغلی ماه تولد شما قرار گرفته است و با اینکه شما در معرض توجه همه هستید، احساس دستپاچگی می کنید. شما به طور ناراحت کننده ای از فداکاریهای شخصی که برای روشن نگه داشتن چراغها در مسیر کاری شما لازم هستند آگاه می شوید. به محدودیتهایتان فکر کنید و تصمیم بگیرید که برای داشتن امنیت مالی و موفقیتهای حرفه ای از چه چیزی حاضرید چشم پوشی کنید.اگر پوست حساسی داری با کرم غیرمعطر مرطوب نگهدار. چون میزان تماس با مواد تحریک کننده و حساسیت زا را به شدت کاهش می دهد.آینده بهتری در انتظار توست. فشار کار و مشکلات متعدد اقتصادی این روزها تو را به شدت گرفتار کرده است. اما این وضعیت پایدار و ثابت نخواهد ماند.

طالع بینی هفتگی متولدین مهر

دوستان و بستگان ممکن است به شما کمک کنند. توانایی شما در مواجهه با اطمینان با مسائل احتمالا باعث شود بتوانید با آرامش با برخی شرایط سخت کنار بیایید. سعی کنید احساسات خود را نسبت به دیگران محکم نگه دارید. ممکن است در تلاش خود برای رسیدن به موفقیت بی وقفه و پیشرو باشید. وسوسه مشارکت بیش از حد در تجربه های جانشین ممکن است شما را از سرخوردگی شدید رنج دهد زیرا احساسات شما ممکن است ارضا نشوند. زنانی با انگیزه های قوی ممکن است در هر شرایط منفی انرژی و استقامت بیشتری برای مقابله با آنها داشته باشند. این دوره ممکن است مناسب برای برداشتن میوه های رسیده از کار سخت شما باشد. اعتماد به نفس و آمادگی ذهنی برای دستیابی به بهترین ها ممکن است انرژی شما را القا کند.

طالع بینی هفتگی متولدین آبان

هفته به احتمال زیاد در همه جنبه های زندگی خوب خواهد بود. زوج های متاهل ممکن است از زمان با هم بودن لذت ببرند. آنها ممکن است لحظات خوبی را در کنار همسر و فرزندان خود داشته باشند. اکنون ممکن است مجردها برای رسیدن به آرامش آماده شوند. شاید هفته ای ایده آل برای تصمیم گیری بزرگ باشد. سعی کنید در مورد فردی که می خواهید ازدواج کنید ، بیش از حد مطالبه گر نباشید ، زیرا فرد دیگری را برای انتخاب نداشته باشید. کودکان ممکن است باعث افتخار والدین خود شوند و به خاطر زحمات زیادشان پاداش دریافت کنند. تنها چیزی که شاید نیاز داشته باشند قدردانی است. یک تور تجاری ممکن است بسیار سودآور و پربار باشد. اگر قصد ازدواج دارید ، ممکن است هفته بسیار چشمگیر و حمایتی باشد. در مورد درخواست کمک از یک دوست ، بیش از حد مطالبه گری نکنید. این احتمال وجود دارد که شاهد بروز برخی اختلافات باشید.

طالع بینی هفتگی متولدین آذر

تمام تلاش های گذشته شما ممکن است به خوبی نتیجه دهد ، زیرا ممکن است شروع به کسب مزایا کنید. در حال حاضر ، شما فقط باید بنشینید و استراحت کنید. ممکن است بعد از این بتوانید میوه های رسیده کار سخت خود را بچینید. هفته ممکن است شما را قادر سازد تا این نکات مثبت را تشخیص دهید. اطمینان حاصل کنید که نگرش درستی را نسبت به هر اقدامی که همزمان انجام می دهید ، حفظ کنید. دانش آموزان احتمالا در تحصیلات خود پیشرفت خوبی داشته باشند. تمرکز خود را بر روی کار حفظ کنید زیرا ممکن است پیشرفت کند. سعی کنید هنگام برخورد با خواهر و برادر ، طبیعت مغرور ، بی حوصله و بمب افکن خود را کنار بگذارید زیرا درگیری های جزئی با برادران و خواهران وجود داشته باشد. با توجه به درآمد دقیق شما و قرار دادن آنها در منابع مناسب ، هفته از نظر پولی ممکن است بهبود یابد.

طالع بینی هفتگی متولدین دی

آرزوی شما برای ماندن در دوری ممکن است شما را بیشتر در توهمات و رویاهای بد غرق کند که ممکن است برای مدت طولانی شما را آزار دهد. اعتماد به نفس و آمادگی ذهنی برای دستیابی به بهترین ها ممکن است انرژی شما را افزایش دهد. باطن شما ممکن است همیشه راهنمای خوبی برای شما عمل کند. ممکن است بیش از هر زنی محتاط ، محرمانه و به طور کلی مشکوک باشید. قبل از اینکه به کسی یا هر چیزی متعهد شوید ، بیشتر مراقب باشید و مورد بررسی دقیق قرار بگیرید. احساس ناامنی شما احتمالا نگرانی ، افسردگی و بلاتکلیفی را برانگیزد. اما انجام حماقت ها ممکن است چاره ای برای آن نباشد. این فقط می تواند شما را از دیگران دور کند. با این حال ، ممکن است از بیماری که برای مدت طولانی شما را آزار می دهد ، رهایی پیدا کنید و باعث شود احساس آرامش بیشتری کنید. ممکن است بیشتر به گفته های پزشک خود اعتماد کنید.

طالع بینی هفتگی متولدین بهمن

باید ناراحتی و اختلافات را با گفتگو حل کرد. اگر هیچ وقت در موردش صحبت نشود بعدا دچار ضرر می شوی. با یک گفتگوی دوستانه و صمیمی می توانید مشکلات و سوء تفاهم ها را حل کنید.این روزهای دیدارهای غیرمترقبه و پیش بینی نشده ای داری. به زودی شانس در خانه تو را خواهد زد.داشتن دوستان خوب،به نظر شما داشتن یک دوست خوب بهتر است یا داشتن ثروت بیشتر؟ به اعتقادتان کدام یک می تواند شما را شادتر کند؟ جالب است بدانید یک دوست خوب می تواند به راحتی جای ثروت اضافه را بگیرد و در شادی شما بیشتر از ثروت اضافه موثر باشد. توجه کنید که ما گفتیم پول و ثروت اضافه! منظور از ثروت اضافه، در واقع مازاد ثروت و درآمد است یعنی درآمد و ثروتی بیشتر از نیاز فرد، وگرنه هیچ کس منکر این نیست که زندگی در فقر هم می تواند روی کیفیت زندگی تاثیر منفی بگذارد. نتایج تحقیقی که در انگلستان انجام شد، نشان داد هر دوست خوب با ۵۰ پوند انگلیسی برابر است و نداشتن هر دوست خوب می تواند چیزی در همین حدود به شادکامی شما ضربه بزندخورشید همچنانکه در مسیر برج جوزا حرکت می کند یک هماهنگی معنوی برای شما می آفریند. در حالیکه شما بسیار به فعالیتهای شخصی اخیرتان متکی هستید، روزهای هفته مطمئناً برای شما واضح و روشن باقی خواهند ماند. از روابط متقابل شادی که فرصتها برایتان می سازند لذت ببرید، برای آنکه این ماه مسائل جدی برای شما بسیار آسان می شود.در این هفته به خاطر موضوعی پیش بینی نشده جنب و جوش و فعالیت ات بیشتر می شود و به طور کلی روزهای شلوغ و تا حدی کلافه کننده در پیش داری. یک ناراحتی جسمی که مدتی تو و یا یکی از نزدیکانت را آزار می داد، برطرف می شود.همه چیز برای بدست آورد یک سود مالی خوب مهیاست اما این به تو بستگی دارد که چه راهی را برای رسیدن به این پول انتخاب می کنی.

طالع بینی هفتگی متولدین اسفند

شما بسیار خوشرو هستید و طرف مقابلتان هم این خصیصه را در شما بسیار دوست دارد,اما یادتان باشد با زیاده روی گاهی باعث سو برداشت هایی از مهربانی هایتان می شوید .برخی افراد چیزی را از دست داده اید که از فکرتان بیرون نمیرود از این وضع ناراحت هستید این امر تا حدودی بر اثر اشتباه خودتان پیش آمده ولی امیدتان را از دست ندهید ، خداوند نمی گذارد شما زمین بخورید.در محیط کار از موقعیت خوبی برخوردار خواهید شد . این هفته از شما کمتر ایراد میگیرند وبیشتر تاییدتان میکنند. کمی به احساسات و عواطف دیگران احترام بگذار. زمانی که با تو صحبت می کند، حتی اگر واقعا حواست پرت است سعی کن با جملاتی به او نشان دهی که مثلا توجه کافی را داری. حداقل اینطوری او بین تو با دیوار فرق می گذارد.یک نفر از راه دور یا از اقوام دور منتظر خبرهای خوبی از توست. به زودی روزهای آفتابی و گرمی برایت شروع خواهد شد. به هر حال این روزها روی خط شانس هستی.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (275 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (153 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (130 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (102 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (52 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (47 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (32 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (32 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (30 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (27 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (24 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (24 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (21 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (20 نظر) رونمایی از خواهر زیبا و واقعی رحمان و رحیم پایتخت / فقط شباهت بی حد و اندازه به برادراش+عکس (18 نظر)
دیگران می‌خوانند   
تصویری بسیار قدیمی و کمتر دیده شده از کودکی و جوانی رهبر معظم انقلاب تولد حیرت انگیز و هوش پران یک بچه خرگوش با صورت شبیه فیل+عکس فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 (عکس) گریه های تلخ همسر جوان حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله ها در روز تشییع پیکرش/ روحش شاد و یادش گرامی نگاهی به کیک دو طبقه سالگرد ازدواج پدرام کریمی مجری مشهور ایرانی و همسر باکلاسش+عکس کودکی بامزه سعید آقاخانی، نورالدین خانزاده سریال نون خ/ چقدر ناز و گوگولی+عکس تبریک تولد جالب محسن کیایی برای بهرام رادان/ چه سلفی زیبا و خاصی+عکس خلاقیت جالب یک مادر ایرانی با نوشته جالب روی یخچال/ این متن پربازدید شد+عکس تغییر چهره هوش پران مژده لواسانی با لباس بندری در قایق+عکس سکانس خنده دار نعیمه نظام دوست: وقتی خارجی میشه و با مهمون روسی حرف میزنه +ویدئو/فقط خنده هاش وسط مکالمه... فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله سورپرایز تولد خاص علی دایی برای یک دوست و طرفدار/ چه کیک خرسی بامزه و قشنگی+عکس خواستگاری باحال مهران مدیری از نعیمه نظام دوست 20 ساله/ این سکانس عالیه+ویدیو اتمام حجت خلاقانه صاحب بوتیک تهرانی با خریداران درباره تعویض و پس دادن لباس +عکس/ مشخصه یا بیشتر توضیح بده😂 عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... کاظم نوربخش، سلمان نون خ: توی مراسم ختم به من میگن بخند! فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم خلاقیت خنده دار اُوستا معمار در طراحی در و پله برای ورودی/دکترا افتخاری حق توئه هم وطن+ عکس زیبایی و جذابیت منحصربفرد ندا قاسمی، شیرین سریال نون خ/برق نگاهش هوش از سر آدم می پراند+عکس رونمایی مژده لواسانی از کیف زیبا و شیکش به رنگ کرمی/ در عین سادگی خیلی خاصه+عکس نگاهی به عکس های خصوصی شاهان شکیبا مجری خوش بر و روی تی وی پلاس/ ماشالا چه چشمای خوشگلی بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی صدای بهشتی پسر شرکت کننده با خوانندگی آهنگ چشمای تو در برنامه صداتو +ویدئو/هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستارست... وقتی ستاره سادات قطبی کمبود نداشتن دختر رو با عروسک جبران میکنه+ویدیو/ ولی بهش میاد مامان دختر باشه نه 4 تا پسر خلاقیت منحصر به فرد یک مشتری در مدل موی درخواستی از آرایشگر حماسه آفرید +عکس/سلطان شینیون در سطح خاورمیانه😂 خلاقیت تحسین برانگیز شهرداری تبریز برای زیباسازی شهر حماسه آفرید/ این تصویر زیبا رو فقط تو ایران میشه دید+عکس مهران مدیری: گربه‌ام را هم به هنرمندان نمی‌دهم چه برسد به دخترم! +ویدئو اقدام تحسین برانگیز صاحب نیسان تبریزی در حمل بار با ماشینش+ویدیو/ سخاوت به جیب نیست به دله👌 نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس حضور چهره های فوتبالی برای عرض تسلیت به عابدزاده در مراسم ختم پدرش+عکس/از علی دایی و کریم باقری تا علی پروین و مهدی و رحمتی تصویری از رژه گشت کمیته در دهه شصت+ تاریخچه گشت ارشاد از اول انقلاب تاکنون خلاقیت خنده دار و حواس پرت کن فردی در رانندگی با ماشینی عجیب که سر و تهش برعکس شده+ویدیو/لامصب این معلوم نیست که داره میره یا میاد😂😂 بهترین سایت خرید پیج اینستاگرام در ایران کدام است؟ برای موفق شدن درترید باید این موارد را رعایت کنیم
تیتر امروز   
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ دردسرهای چغاله خوردن زیاد معشوقه سوئدی محمدرضا شاه در ایران! استایل اسپرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در ژاپن که هرگز ندیده اید+عکس برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده