ساعدنیوز
ساعدنیوز

آشنایی با طالع بینی هفتگی 25 تیر تا 31 تیر 1401

  چهارشنبه، 29 تیر 1401   زمان مطالعه 14 دقیقه
آشنایی با طالع بینی هفتگی 25 تیر تا 31 تیر 1401
در این بخش از ساعدنیوز با طالع بینی هفتگی 25 تیر تا 31 تیر 1401 را مطالعه خواهید کرد با ما همراه باشید.

طالع بینی هفتگی 25 تیر تا 31 تیر 1401

در این مطلب از فال و طالع بینی سایت ساعدنیوز فال هفته متولدین ماه های مختلف سال را برایتان قرار داده ایم. عموما انسان ها به این دلیل فال می گیرند که از اتفاقی که در آینده شاید اتفاق بیافتد باخبر شوند اما آیا واقعا فال می تواند از آینده کسی خبری بدهد؟ ما از راز قانون جاذب فهمیدیم که تخته سیاهی در آسمان وجود ندارد که آینده انسانها در آن نوشته شده باشد و سرنوشت هر کس به دست خودش نوشته می شود و این نوشته ای نیست که ما مجبور به اجرای مفاد آن باشیم. در ادامه برای مطالعه فال هفتگی متولدین هر ماه با همراه باشید.

طالع بینی

طالع بینی هفتگی متولدین فروردین

به طور کلی، باید در روابط شخصی خود در این هفته محتاط باشید. کسانی از شما که در روابط طولانی مدت هستند ممکن است با موانع غیرمنتظره ای روبرو شوند که شکاف ارتباطی بین شما را بیشتر می کند، اما همیشه سعی کنید از دعوا خودداری کنید. در زندگی عاشقانه خود، نباید از رویکرد واقع بینانه استفاده کنید، در عوض، با معشوق خود چت کنید و زمان با کیفیتی را سپری کنید تا زندگی عاشقانه خود را تجدید کنید.در این هفته، مجردهای متولدین فروردین ممکن است پیشنهاد ازدواج دریافت کنند. شما باید عادات پس انداز و خرج کردن خود را بهبود ببخشید. ممکن است در دریافت سود مالی پیش بینی شده با تأخیر مواجه شوید، اما ممکن است به زودی در امور مربوط به دارایی سود ببرید. اگر به کمک مالی نیاز دارید، می توانید از همسرتان کمک بگیرید. هزینه های مرتبط با زیبایی و آرایش و همچنین آراستگی ممکن است متحمل شوند.در صورت شرکت در کاری گروهی گره از یکی از مشکلات بزرگتان باز می شود. در خلال این دوره پر تکاپو و پر مشغله فعلی تان اوقاتی را هم فقط به خودتان اختصاص دهید و از طریق پیاده روی و یا مطالعه ذهن خود را باز کنید. با شخص نشست و برخاست کنید که هم جنس، هم دانش و هم مرتبه شماست. به دلیل پذیرش در مدرسه جدید، ممکن است محل سکونت شما تغییر کند. توصیه می شود در این هفته روی سلامتی خود تمرکز کنید. معده درد ناگهانی می تواند باعث مشکلات سلامتی شما شود. غذاهای ناسالم نخورید سعی کنید نگاه خوبی به زندگی و کارتان داشته باشید. عبور از مریخ ممکن است باعث تحریک پذیری شود و تأثیر مضری بر سلامت جسمانی شما داشته باشد.از آنجایی که ممکن است در نتیجه حجم کاری خود استرس داشته باشید، توصیه می شود قبل از خواب مدیتیشن کنید. از استفاده ی بیش از حد از وسایل الکترونیکی خودداری کنید. تفکر بیش از حد و استرس می تواند منجر به افسردگی شود که باید برطرف شود.

طالع بینی هفتگی متولدین اردیبهشت

متولدین اردیبهشت مجرد ممکن است عشق زندگی خود را در این هفته ملاقات کنند. شانس ازدواج برای همه کسانی که به طور جدی به یکدیگر متعهد هستند قوی است. به نظر می رسد این هفته وضعیت مالی شما در این ماه بسیار امیدوار کننده باشد. ممکن است در این دوره سودهای پولی دریافت کنید. با این حال، ممکن است مجبور شوید خواسته های خانواده، آموزش فرزندان و برخی مسئولیت های اجتماعی را برآورده کنید.شما می توانید زیور آلات گران قیمت را برای همسر دختر خود خریداری کنید. ممکن است بخواهید به تصمیمات سرمایه گذاری خوب فکر کنید. کسانی که خواهان وام بانکی هستند ممکن است در این ماه به راحتی وام دریافت کنند. در این هفته می توانید انتظار داشته باشید که فرصت های امیدوارکننده ای را در شغل خود دریافت کنید. ممکن است نه تنها شاهد رشد و پیشرفت در حرفه خود باشید، بلکه ممکن است فرصتی برای تقویت مهارت های حرفه ای خود نیز داشته باشید. شما قادر خواهید بود به راحتی به اهداف خود برسید.سر ساعت سر قرارهایتان حاضر شوید تا بیهوده دیگران را کلافه و عصبانی نکنید. به یک میهمانی دعوت می شوید و با دیدن شخصی غافلگیر می شوید. قدر دوستی که با سختی زیاد کاری را برایتان انجام می دهد بدانید. ایده ای به ذهنتان رسیده که اگر آن را عملی کنید از نتیجه اش بسیار خوشحال خواهید شد.

طالع بینی هفتگی متولدین خرداد

در این هفته، روی انجام تمام کارهای برجسته و اجتناب از اتکای بیش از حد به شانس تمرکز کنید. احتمالاً احساس می کنید که بیش از حد کار می کنید یا تحت فشار سرپرست فوری خود هستید، اما این ممکن است برای کارهای آینده مفید باشد. آزمایش هایی را بپذیرید که ممکن است راه موفقیت شما را هموار کند.از نظر شغلی، این هفته احتمالاً متوسط ​​خواهد بود. ممکن است مسئولیت های کاری غیرمنتظره ای به شما داده شود و تغییر مکان یا جابجایی ممکن است باعث نگرانی شما شود. دانش آموزان باید توانایی خود را برای تجزیه و تحلیل بهبود بخشند. پرخاشگری و استرس می تواند برای سلامتی فرد مضر باشد.در این هفته قبل از هر تصمیم مهمی در مورد زندگی زناشویی خود باید احتیاط کنید. در زندگی شما، عشق و روابط ممکن است معنای جدیدی پیدا کند. ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد، اما شما باید به شریک زندگی خود متعهد باشید. زمان خوبی برای رفتن به یک سفر کوتاه یا مسافرت با همسرتان است. تغییر در مکان یا کار می تواند تغییراتی ایجاد کند و سود مالی مورد نظر را به همراه داشته باشد. اگر در زمینه پزشکی یا مرتبط با زبان کار می کنید، این هفته ممکن است سود نقدی مورد نیاز و همچنین فرصتی خارق العاده برای جمع آوری ثروت برای شما فراهم کند. چیزی را به کسی خواهید بخشید. کناره گیری از امور استرس زای روزمره می تواند روحیه تان را عوض کند. نگران این نباشید که ممکن است کسی را برنجانید در غیر اینصورت تنها خودتان را اذیت می کنید و تمرکزتان را از دست می دهید. گاهی با عصبانیت و داد و فریاد می خواهید کارتان را پیش ببرید.

طالع بینی هفتگی متولدین تیر

این هفته می تواند شروعی تازه باشد، که ممکن است در دراز مدت مفید باشد. راه های معقول تر و ساده تری برای برقراری ارتباط با دیگران پیدا کنید. ممکن است این فرصت را داشته باشید که با فردی قابل اعتماد و مهربان آشنا شوید که می تواند بهترین گزینه برای یک رابطه ی شاد باشد. از آنجایی که شما خواهان ثبات در اقدامات خود هستید، ممکن است در پروژه فعلی که روی آن کار می کنید، به موفقیت برسید.بزرگان ممکن است دانش آموزان را به خاطر نگرش های غیرمسئولانه و بی فکرشان مورد انتقاد قرار دهند. اکنون می تواند یک لحظه عالی برای انجام برخی اقدامات جدی در زمینه تحصیل و زندگی آینده باشد. روال روزانه شما ممکن است در نتیجه شغل جدید شما کاملاً تغییر کند. این ممکن است کمی طول بکشد تا شما با محیط جدید خود سازگار شوید، اما به سرعت این کار را انجام خواهید داد. این رفتار را کنار بگذارید و فراموش کنید. سعی کنید منطقی تر باشید. با شخصی که دائم با زخم زبان ناراحتتان می کند آرام برخورد کنید و از او فاصله بگیرید. افکاری را که ناراحتتان می کند بنویسید و بخوانید. به یک دوست برای انجام کار یا جابجایی کمک خواهید کرد. یک بلا از سرتان خواهد گذشت.

طالع بینی هفتگی متولدین مرداد

شادی هایتان را به رضایت دیگران گره نزنید. با خودتان خلوت کنید، خودتان را بهتر بشناسید و بدانید از زندگی چه می خواهید و چه نمی خواهید. گذشته را مرور نکنید، عمر کوتاه است امروز را زندگی کنید. تا می توانید غم را از خودتان دور کنید. رفتن قسمت آدمیزاد است. لذت کلمه ای است که ستاره ها در این ماه برای شما روی آن تمرکز می کنند. بسیاری از شما ممکن است زمان و توجه دائمی را به خانواده خود اختصاص دهید. این ممکن است آن را به مکانی شادتر تبدیل کند. اعضای خانواده ممکن است از ایفای نقش ها و انجام وظایف خود احساس خوشحالی کنند. هفته خوبی برای بسیاری از افراد است زیرا ممکن است از سرمایه گذاری هایی که می تواند ثابت و بالا باشد، درآمد کسب کنند. ممکن است با سرمایه گذاری مجدد یا با تغییر ساختار سرمایه گذاری نتوانید به سود بلندمدت برسید. بنابراین فکر کنید و سرمایه گذاری کنید. ممکن است لازم باشد در پرداخت خود در مورد بیمه هوشیار باشید. سلامتی یک خواهر و برادر ممکن است حساس باشد.

طالع بینی

طالع بینی هفتگی متولدین شهریور

این هفته برای راه اندازی یک سرمایه گذاری جدید ایده آل نیست. به احتمال زیاد با چندین چالش حرفه ای روبرو هستید. به نظر می رسد که قسمت آخر هفته ی شما برای مسائل مربوط به شغل شما مهم تر است. شانس شما برای به دست آوردن منابع مالی ممکن است بهبود یابد. ممکن است مسائل مالی مشترک یا ارث وجود داشته باشد. این می تواند زمان ایده آلی برای انجام اقدامات مناسب و حل مسائل باقی مانده باشد.گفتگوهای سالم با معشوق می تواند به روشن شدن پیشرفت هفته کمک کند. با کمی صبر قابل رفع است و می توانید تجربیات عاشقانه خود را از سر بگیرید. آزمون های رقابتی ممکن است بهترین زمان برای شرکت در امتحانات ورودی باشد زیرا شانس بیشتری دارد. این هفته ممکن است شما را ملزم به اتخاذ یک سبک زندگی سالم و رعایت نظم و انضباط سخت برای حفظ سلامت خود کند. تغییری مثبت و نوید بخش را در زندگی خانوادگی خود تجربه خواهید کرد. در رابطه با کاری که حالا در دست دارید عجله نکنید، آرام و با دقت پیش بروید. زندگی عاطفی تان در بهترین وضعیت ممکن قرار دارد حتی اگر حالا متوجه آن نباشید. صداقتتان نتیجه داده است. ممکن است مشکلات جزئی سلامتی وجود داشته باشد و در نتیجه بهره وری شما آسیب ببیند. باید توجه زیادی داشته باشید و از خوردن غذاهای سنگین در اواخر عصر خودداری کنید. دوره شروع از اواسط این هفته می تواند کافی باشد. ممکن است نشاط و سطح انرژی خود را بازیابی کنید. با تمرین و خوردن یک رژیم غذایی متعادل، ایمنی خود را تقویت کنید.

طالع بینی هفتگی متولدین مهر

به مسائل مهم بپردازید و خودتان را از حواشی دور نگه دارید. این روزها بهترین زمان برای تجربه هر کار تازه است حتی اگر از حوصله کافی برخوردار نباشید. در مورد مسائل مالی به زودی گره از کار شما باز می شود. در خانواده تان موفقیت بزرگی حاصل می شود و بیمارتان شفا می یابد. در این هفته سیارات مثبت می توانند باعث خوشحالی شما شوند. شما از نظر دانش روشنفکرتر خواهید بود. شما قادر خواهید بود برای یک شغل بهتر برای تحصیلات عالی برنامه ریزی کنید. بومی هایی که در این شغل هستند می توانند دوره های آموزشی را برای اصلاح شغل خود برنامه ریزی کنند. شما می توانید سرمایه گذاری های جدیدی در دارایی های ثابت انجام دهید. اما باید عصبانیت کوتاه خود را کنترل کنید،این بر روابط شما با اطرافیان تأثیر می گذارد. زمانی را با خانواده و دوستان خود سپری خواهید کرد. احتمالاً به آثار هنری علاقه مند خواهید بود که می تواند خلاقیت شما را بهبود بخشد. از نظر ارتقاء نیز مشوق هایی دریافت خواهید کرد. به شما توصیه می شود در تصمیم گیری های مالی در کسب و کار صبور باشید. در مسائل حقوقی خبرهای خوبی خواهید شنید. شما قادر خواهید بود با ضعف درونی خود مبارزه کنید که منجر به موفقیت و خوشبختی می شود. پرندگان عشق از لحظات شاد خود لذت خواهند برد.

طالع بینی هفتگی متولدین آبان

طبیعت شوخ طبع شما می تواند شما را به سمت زیبایی و هماهنگی جذب کند و ممکن است مرکز جذب باشد. سکسکه های عاطفی فقط می توانند اوضاع را بدتر کنند. ابراز همدردی با افراد نزدیک و عزیزتان ممکن است تصویر شما را تقویت کند. خشم خود را کنترل کنید. تعهد بی پایان شما نسبت به خانواده ممکن است آن را به مکانی شادتر تبدیل کند.همه فراز و نشیب های این هفته ممکن است شما را مشغول کند. سعی کنید با دوستان مناسب ارتباط برقرار کنید، زیرا کمک آنها می تواند برای شما مفید باشد. متولدین آبان ممکن است با شروع هفته مشغول ایجاد اعتماد و تمایل در روابط شخصی خود باشند. سودآوری در این هفته نیز ادامه دارد و تلاش ها نیز افزایش می یابد. با پیشرفت هفته، برای انجام وظایف خود باید درآمد بیشتری کسب کنید. سرمایه گذاری انجام شده در راستای دستاوردهای اثبات شده باید خوب باشد. وام دادن در این هفته مطلوب نیست. برای موفقیتتان در کاری نیاز به تلاش بیشتری دارید. شخصیت شما دارای جذابیت های بسیاریست که سبب می شود در بسیاری از محافل از شما صحبت شود. در رابطه با نیتتان دل نگرانی را از خودتان دور کنید، کارها به آرامی رو به انجام است. در مورد پیشنهادی که می شود دست و پایتان را گم نکنید.

طالع بینی هفتگی متولدین آذر

سریع جواب ندهید فرصت بخواهید و خوب فکر کنید. عشق را در دلتان پنهان نکنید، عشق را باید به زبان آورد. به حسودان اهمیت ندهید خودتان باشید. یک تجربه قدیمی به کارتان می آید و مشکلتان را برطرف می کند. عیب دیگران نکنید تا مایه تمسخر اطرافیان نشوید. پیاده روی صبح یا عصر توصیه می شود. برای کمک به آرامش در پارک قدم بزنید. به مدیتیشن پایبند باشید تا به شما کمک کند بهتر فکر کنید و از سلامت روانی بهتری برخوردار شوید. سلامت کلی شما در حال حاضر در اوج خود است و خواب بهتر در این زمان تنها می تواند به سلامت کلی شما کمک کند. اگر در حال بهبودی از رنجی هستید که تناسب اندام شما را بهبود می بخشد، باید در حین انجام این کار صبور باشید. این بزرگترین فرصت شماست و باید در اوج آمادگی جسمانی باشید.

طالع بینی هفتگی متولدین دی

به یک سفر کوتاه مدت بروید. تغییری اساسی در روزمرگی هایتان ایجاد کنید. به یک میهمانی دعوت می شوید حتما این دعوت را بپذیرید. عصبانیت را از خودتان دور کنید. حواستان باشد این روزها مبادا حرفی بزنید و دیگران را از خودتان برنجانید. دائم دنبال پیدا کردن مقصر نباشید. به شما توصیه می شود هزینه های خود را کنترل کنید. شما ممکن است در فعالیت های اجتماعی که ممکن است به خاطر آنها مورد شناسایی قرار بگیرید زیاده روی کنید. ممکن است در پایان هفته بسیار مطمئن باشید. به شما توصیه می شود در تصمیم گیری های شغلی مراقب باشید. مجردهایی که به دنبال عشق هستند ممکن است در این هفته موفق باشند. بزرگترهای خانواده ممکن است با بیماری یا عدم انعطاف پذیری خود به شما سختی وارد کنند.بچه ها ممکن است نسبت به والدین خود محبت نشان دهند و به والدین دلایلی برای افتخار نشان دهند. ممکن است برخی مسائل زناشویی پیش بیاید. به شما توصیه می شود که خود را در بالاترین قفسه موجود نگه دارید زیرا ممکن است همسرتان به حساسیت و حمایت شما نیاز داشته باشد.

طالع بینی هفتگی متولدین بهمن

در این هفته سیاره های مثبت به شما برکت خواهند داد که به شما نشاط و قدرت درونی می بخشد. سیارات مثبت می توانند شما را هیجان زده و مشتاق کنند. شما می توانید از هر لحظه زندگی خود در محل کار لذت ببرید. شما به خاطر کارتان در جامعه پاداش خواهید گرفت. شما اهرمی برای رشد سریعتر کسب و کار خود دریافت می کنید. گاهی زندگی آن طوری که ما توقع داریم پیش نمی رود. عمرتان را برای هیچکس تلف نکنید یادتان باشد شما فقط یک بار زندگی می کنید. انتظار اندازه دارد. انسان بی ریا همیشه موفق و آسوده خاطر خواهد بود بویژه وقتی که به کسی کمک می کند شادتر است.

طالع بینی هفتگی متولدین اسفند

اگر برای کسی کاری می کنید خالص و بی ریا باشید. شما مشکل مردم را برطرف کنید اگر دیگران ارزش و قدرش را نمی دانند مشکل خودشان است. اتفاقی بر زندگی تان تاثیر گذاشته خوش بین و خوشحال باشید چرا که به زودی درهای مهمی به رویتان گشوده می شوند. برای گفتن خبری اشتیاق زیادی دارید. صبر خود را از دست خواهید داد، که می تواند شما را مغرور کند، بنابراین توصیه می شود در هنگام برقراری ارتباط با کسی، نحوه صحبت کردن خود را کنترل کنید. پرندگان عشق از بحث بر سر موضوعات بیهوده اجتناب می کنند، در غیر این صورت شکاف جزئی در رابطه ایجاد می شود.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (275 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (153 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (132 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (103 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (49 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (44 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (41 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (33 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (27 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (25 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (24 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (24 نظر) رونمایی از خواهر زیبا و واقعی رحمان و رحیم پایتخت / فقط شباهت بی حد و اندازه به برادراش+عکس (21 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (21 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (18 نظر)
دیگران می‌خوانند   
سکانس خنده دار نعیمه نظام دوست: وقتی خارجی میشه و با مهمون روسی حرف میزنه +ویدئو/فقط خنده هاش وسط مکالمه... فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله سورپرایز تولد خاص علی دایی برای یک دوست و طرفدار/ چه کیک خرسی بامزه و قشنگی+عکس خواستگاری باحال مهران مدیری از نعیمه نظام دوست 20 ساله/ این سکانس عالیه+ویدیو اتمام حجت خلاقانه صاحب بوتیک تهرانی با خریداران درباره تعویض و پس دادن لباس +عکس/ مشخصه یا بیشتر توضیح بده😂 عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... کاظم نوربخش، سلمان نون خ: توی مراسم ختم به من میگن بخند! فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم خلاقیت خنده دار اُوستا معمار در طراحی در و پله برای ورودی/دکترا افتخاری حق توئه هم وطن+ عکس زیبایی و جذابیت منحصربفرد ندا قاسمی، شیرین سریال نون خ/برق نگاهش هوش از سر آدم می پراند+عکس رونمایی مژده لواسانی از کیف زیبا و شیکش به رنگ کرمی/ در عین سادگی خیلی خاصه+عکس نگاهی به عکس های خصوصی شاهان شکیبا مجری خوش بر و روی تی وی پلاس/ ماشالا چه چشمای خوشگلی بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی صدای بهشتی پسر شرکت کننده با خوانندگی آهنگ چشمای تو در برنامه صداتو +ویدئو/هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستارست... وقتی ستاره سادات قطبی کمبود نداشتن دختر رو با عروسک جبران میکنه+ویدیو/ ولی بهش میاد مامان دختر باشه نه 4 تا پسر خلاقیت منحصر به فرد یک مشتری در مدل موی درخواستی از آرایشگر حماسه آفرید +عکس/سلطان شینیون در سطح خاورمیانه😂 خلاقیت تحسین برانگیز شهرداری تبریز برای زیباسازی شهر حماسه آفرید/ این تصویر زیبا رو فقط تو ایران میشه دید+عکس مهران مدیری: گربه‌ام را هم به هنرمندان نمی‌دهم چه برسد به دخترم! +ویدئو اقدام تحسین برانگیز صاحب نیسان تبریزی در حمل بار با ماشینش+ویدیو/ سخاوت به جیب نیست به دله👌 نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس حضور چهره های فوتبالی برای عرض تسلیت به عابدزاده در مراسم ختم پدرش+عکس/از علی دایی و کریم باقری تا علی پروین و مهدی و رحمتی تصویری از رژه گشت کمیته در دهه شصت+ تاریخچه گشت ارشاد از اول انقلاب تاکنون خلاقیت خنده دار و حواس پرت کن فردی در رانندگی با ماشینی عجیب که سر و تهش برعکس شده+ویدیو/لامصب این معلوم نیست که داره میره یا میاد😂😂 بهترین سایت خرید پیج اینستاگرام در ایران کدام است؟ برای موفق شدن درترید باید این موارد را رعایت کنیم استوری عاشقانه هادی چوپان برای ته تغاری خونه اش/ چقدرم شعرش زیباست+عکس خلاقیت و شگرد هوشمندانه محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان+عکس 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ قیمت هر متر مربع تخته سه لایه به چه عواملی بستگی دارد؟ پیشتازی در قشم در گردشگری روستایی؛ با رزرو تور قشم از این 7 روستا دیدن کنید رونمایی از چهره واقعی و جذاب امین میری، زهرمار خان سریال گیلدخت/ در خیابان اصلاً قابل شناسایی نیست+عکس (عکس) ست جالب و بهاری کت و دامن زرد به سبک مریم اوزرلی / چه خوب ست کرده به رنگ پوستشم میاد (تصاویر) چیدمان شیک و باسلیقه ی گوشه ای از اتاق خواب نرگس محمدی، بازیگر نقش "ستایش" و عروس حشمت فردوس (تصاویر) عجیبت ترین زن جهان با دو لگن و چهار پا که 5 فرزند بدنیا آورد/ نمونه نادری از یک انسان با دو بدن
تیتر امروز   
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ دردسرهای چغاله خوردن زیاد معشوقه سوئدی محمدرضا شاه در ایران! استایل اسپرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در ژاپن که هرگز ندیده اید+عکس برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی دفترچه سوالات گروه علوم تجربی نوبت اول کنکور 1403 منتشر شد
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده