آشنایی با طالع بینی هفتگی (30 مرداد تا 5 شهریور 1400)

  پنجشنبه، 04 شهریور 1400   زمان مطالعه 8 دقیقه
آشنایی با طالع بینی هفتگی (30 مرداد تا 5 شهریور 1400)
فال هفتگی خود را برای انجام بهترین کار برای آن بررسی کنید و به دنبال پیش بینی در مورد اتفاق خوب یا بد این هفته با استفاده از فال هفتگی ساعدنیوز باشید.

طالع بینی هفتگی (30 مرداد تا 5 شهریور 1400)

طالع بینی هنری باستانی برای بهبود زندگی انسان بر روی زمین می باشد. واژه طالع بینی در زبان لاتین از دو واژه ستاره و خرد ساخته شده است.طالع بینی بر اساس اصول و قوانین ادراک شده از ستاره ها و سیاره ها بنا شده است. کهکشان ما مملو از انرژی های فریبنده می باشد. طالع بینی تنها عبارت از باور به چیزی نیست. طالع بینی عبارت است از ترکیب علم، جادوگری، شهود، ریاضیات و سمبول ها. تمرکز آن بر روی سیاره ها در آسمان و فصول می باشد. آنها تا حدی واقعی هستند که می توان حرکات آنها را به صورت علمی پیش بینی کرد.در ادامه طالع بینی هفتگی (30 مرداد تا 5 شهریور 1400) را بررسی کنید.

طالع بینی

طالع بینی هفتگی فروردین

این هفته زمان مناسبی برای سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار برای متولدین فروردین نیست و ممکن است شرایط کسب و کار و بازاریابی نیز آن طور که می خواهید مطابق میل شما پیش نرود، بهتر است اگر ممکن است گام مهمی در جهت روابط مربوط به کار در این هفته برندارید.دانش آموزان متولد این ماه نیز در این هفته می توانند به همراه دوستان خود به مطالعه بپردازند و کمی از این فشار درسی را از روی دوش خود بردارند. ممکن است در این هفته مجبور باشید مشکلات قدیمی را نیز کمی تحمل کنید.سالمندان فروردینی مبتلا به بیماری های قلبی باید این هفته بیش از پیش از خود مراقبت کنند، آنها باید مراقب هرگونه ناراحتی و اختلال در بدن شان باشند. بسیار مهم است که شما خریدهای عجیب و غریب انجام ندهید و این هفته بر روی پس انداز پول تمرکز کنید.

طالع بینی هفتگی اردیبهشت

متولدین اردیبهشت این هفته برای سمت خود در شرکت یا اداره بسیار مشتاق تر و علاقمندتر عمل خواهد کرد و خواهند درخشید. اگر متولد دومین ماه از سال هستید، این هفته قادر خواهید بود روی کارهایی که به شما اختصاص داده شود به خوبی تمرکز کنید.شما در موقعیتی قدرتمند قرار خواهید گرفت. موضوع ناراحت کننده اینکه ممکن است در مورد همکاران تان مشکلاتی ایجاد شود. با این حال پیش بینی می شود که شما در یک موقعیت امن قرار داشته باشید.این هفته برای افرادی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند نیز شرایط هموار خواهد بود. اگر مدت هاست برای تحصیلات در خارج از کشور تلاش می کنید، این هفته هفته خوبی برایتان خواهد بود. در مواجهه با پول این هفته مراقب باشید، از تمام مخارج غیرضروری خودداری کنید و روی پس انداز پول تمرکز کنید.برای متولدین اردیبهشت در این هفته شانس های زیادی برای گذراندن زمان با معشوق وجود خواهد داشت. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مراقب رفتارتان باشید. ممکن است در این هفته شاهد مشکلاتی در رابطه با سلامتی باشید. بهتر است درمان پزشکی را برای هر گونه ناراحتی که مشاهده می کنید دنبال کنید.

طالع بینی هفتگی خرداد

در این هفته فرصت های رشد عالی و معاملات سودآور به صاحبان کسب و کار متولد خرداد ارائه می شود، اگر به فکر توسعه کسب و کار خود هستید، این فرصت را از دست ندهید. سبک زندگی تان سالم را دنبال کرده و خود را از استراحت کافی محروم نکنید.از خوردن غذاهای ناسالم و بی ارزش خودداری کنید و غذاهای مغذی را در برنامه غذایی تان بگنجانید. تمرینات منظم کاردیو (هوازی) نیز می تواند به شما کمک کند که متناسب باشید. یادآوری چندین خاطره قدیمی ممکن است کمی شما را از لحاظ عاطفی تحت تاثیر قرار دهد. بخشیدن و فراموش کردن را تمرین کنید.دانش آموزان متولد خرداد این هفته با کسب نمرات خوب خانواده را شگفت زده خواهند کرد. به نظر می رسد این هفته از نظر مالی سودآور باشد، خصوصاً برای معماران خردادی! از جریان مالی خوب در این هفته استفاده کنید و روی پس انداز پول برای آینده تمرکز کنید.

طالع بینی هفتگی متولدین تیر

هفته ممکن است با پیشرفت زمان بهتر شود. موانع و چالش ها ممکن است به تدریج برطرف شوند. بنابراین ، ممکن است در این هفته فرصت های بهتری برای پیشرفت کسب کنید. با این حال ، برنامه کاری شلوغ ممکن است سطح استرس شما را افزایش دهد. برخی از تغییرات لازم ممکن است برای شما ضروری باشد. در حین انجام هرگونه حرکت یا معاملات مالی مهم در این هفته ، باید در رویکرد خود محتاط و حسابگر باشید. ممکن است سیارات رابطه شما را دوباره تعریف کنند ، شما ممکن است واقع بین تر شوید. توانایی های خلاقانه شما ممکن است باعث موفقیت شما در تحصیل شود. در طول این هفته ممکن است دچار سردرد و نوسانات خلقی شوید ، بنابراین ممکن است در این هفته کمی کم انرژی باشید.

طالع بینی هفتگی متولدین مرداد

ممکن است در طول این هفته متوجه شوید که وقتی از واقعیت خارج شده اید ، نتیجه ممکن است ناخوشایند باشد ، یا آنطور که می خواهید نیست. این ممکن است شما را در مورد آینده خود نگران کند. ممکن است تا حدودی گیج شده باشید و در تلاش برای رفع ابهامات ، ممکن است رویاهای بزرگ را شروع کنید. سعی کنید پاهایتان را محکم روی زمین نگه دارید. شما باید همه اختلالات در فعالیتهای معمول را برطرف کنید زیرا ممکن است گودالهای کوچک زیادی اینجا و آنجا وجود داشته باشد. در زندگی شخصی و رابطه شما ، ممکن است بهترین پاسخ را از سوی عزیزان خود دریافت نکنید ، اما اوضاع ممکن است در روزهای پایانی هفته تغییر کند و نزدیکان و عزیزان شما همه از شما راضی باشند. اگر در این هفته در مسائل مالی خود دقت کنید ، خوب عمل خواهید کرد. ممکن است همه چیز در مطالعات شما کمی چالش برانگیز باشد ، بنابراین ممکن است در پروژه های خود با تاخیر و مشکلات روبرو شوید.

طالع بینی هفتگی متولدین شهریور

ممکن است شرایط برای حرفه شما مثبت باشد. ممکن است با اختلالات متعددی روبرو شوید اما به تدریج ممکن است کار خود را کارآمدتر مدیریت کرده و از پله های موفقیت بالا بروید. ممکن است افراد تجاری معاملات خوبی را انجام دهند. در طول این هفته ممکن است چندین فرصت سودآور بدست آورید. ممکن است وضعیت مالی شما به طور مداوم بهبود یابد ، ممکن است به رشد مالی مناسبی برسید. با توجه به خواسته ها و تعهدات مختلف ، ممکن است از روابط خود لذت نبرید. در عین حال ، گرما و هماهنگی شما افزایش می یابد. این هفته ممکن است برای تحصیل شما مطلوب باشد. ممکن است شما را به موفقیت برساند که سزاوار آن هستید. سیستم ایمنی قوی شما ممکن است به شما در حفظ سلامت این هفته کمک کند. سرزندگی شما ممکن است خوب باقی بماند اما استرس اضافی می تواند متابولیسم شما را کاهش دهد.

طالع بینی

طالع بینی هفتگی متولدین مهر

درگیر مشکلات پیچیده ای شده اید که ممکن است به شما آسیب جدی بزند پس بهتر است قبل از آنکه مشکلاتتان عمق بیشتری بگیرد, خود را از گرفتاری ها رها کنید و از حواشی دوری کنید.آماده شدن برای یک امتحان یا تحویل یک پروژه قدری شما را خسته کرده است اما به زودی نتایج زحمات خود را خواهید دید.

طالع بینی هفتگی متولدین آبان

یکی از همکاران یا همکلاسی شما, به شما حرفی می زند که سخت در فکر فرو رفته اید. بهتر است قبل از آنکه حرفی, فکر و احساسات شما را به هم بریزد.ببینید شخصی که در مورد شما حرفی زده است , صلاحیت آن را دارد یا خیر. برای هر کسی ارزش قائل نباشید و به آن ها بها ندهید.در مورد مسئله ای نگران بودید که به زودی مشکلات بر سر راهتان حل خواهد شد و خیالتان از این بابت راحت می شود.

طالع بینی هفتگی متولدین آذر

در مورد موضوعی نگران هستید اما تا کنون نتوانسته اید این نگرانی خود را با اطرافیانتان در میان بگذارید.به زودی موقعیتی پیش خواهد آمد که می توانید در این مورد با یکی از نزدیکانتان صحبت کنید و از او در این مورد مشورت بگیرید.در یک مهمانی یا جمع دوستانه از یکی از اطرافیان خود سوالی می پرسید که کمی جو را سنگین می کند و از این سوال خود پشیمان خواهید

طالع بینی هفتگی متولدین دی

در روزهای گذشته,در زمینه کاری یا تحصیلی خود تلاش های زیادی انجام داده اید که به زودی نتایج آن را خواهید دید و به پیشرفت قابل قبولی خواهید رسید ، این موضوع می تواند اعتماد به نفس شما را بهبود ببخشد.به شخصی یک پیشنهاد کاری یا عاشقانه می دهید و از او بعد از چند روز, جواب غافلگیر کننده ای خواهید شنید که در نهایت به نفع شما خواهد بود و برای شما نتیجه مثبتی به همراه دارد

طالع بینی هفتگی متولدین بهمن

با عشق زندگیتان یک قرار ملاقات دارید و برای آن هیجان زده هستید. همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت و می تواند یک خاطره زیبا برای شما به یادگار بگذارداگر قصد دارید برای او هدیه ای بخرید, بهتر است هرچه سریع تر برای آن اقدام کنید.وضعیت سلامت جسمی شما با مشکلاتی به همراه خواهد بود که بهتر است آن را جدی بگیرید و به پزشک مراجعه کنید تا مشکل جدی تری پیدا نکنید.

طالع بینی هفتگی اسفند

صاحبان کسب و کار متولد اسفند در این هفته طلایی مشغول مذاکره در مورد معاملات متعدد خواهند بود. کارمندان نیز ممکن است یک پیشنهاد شغلی سودآور دریافت کنند. البته دانشجویان ممکن است در امتحانات رقابتی که در این هفته شرکت می کنند، نمرات مورد انتظارشان را کسب نکنند. نگذارید این مشکل موقت شما را از هدف اصلی تان دور کند، دوباره تلاش کنید.موقعیت کلی سیارات برای معاملات مالی خیلی مطلوب نیست. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که آرام باشید و اجازه دهید این دوره بگذرد. ممکن است برخی از افراد مجرد در این بازه یک رابطه تازه را شروع کنند و این هفته درگیر احساسات و هیجانات عاطفی متعددی شوند.برای بهتر پشت سر گذراندن این هفته و دوری از هر گونه آسیب، لازم است بیشتر مراقب خود باشید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (616 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (559 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (223 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (127 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (31 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (17 نظر) نگاهی به چیدمان زیبای طاقچه خانه سید احمد خمینی با آینه سنتی، قرآن و گل های رز/ چه سلیقه هنری خاص و متفاوتی+عکس (16 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (13 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) جشن تولد عاشقانه و خلوت 50 سالگی همسر جراح شیلا خداداد/ مثل همیشه شیک و باکلاس+عکس (7 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر) مهر و امضای جذاب باستانی پادشاهان ایرانی!/ از داریوش و کوروش تا نادرشاه افشار (7 نظر) خلاقیت منحصر بفرد یک قناد حرفه ای در پخت کیک سه بعدی با الهام از فرش ایرانی / هنر نزد ایرانیان است و بس... (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ...