آشنایی با طالع بینی هفتگی (9 مرداد تا 15 مرداد 1400)

  شنبه، 09 مرداد 1400   زمان مطالعه 9 دقیقه
آشنایی با طالع بینی هفتگی (9 مرداد تا 15 مرداد 1400)
فال هفتگی خود را برای انجام بهترین کار برای آن بررسی کنید تا بدانید که برای لذت بردن از یک هفته خوب و بدون دردسر و بدون مشکلات غیرقابل پیش بینی چه باید بکنید و چه نکنید در ادامه با ساعدنیوز همراه باشید.

طالع بینی هفتگی (9 مرداد تا 15 مرداد 1400)

طالع بینی به معنای بررسی و تطبیق حالت ستارگان، خورشید، ماه و… در لحظه تولد است که از طریق آن ویژگی های شخصیتی فرد مشخص شده و روند کلی و اتفاقات زندگی فرد تحت تاثیر قرار می گیرد. هرچند که طالع بینی خود به چند دسته مجزا تقسیم می شود.در طالع بینی انتظار می رود که دور و نزدیکی ستارگان، خورشید، ماه، سیارات منظومه شمسی، به همراه شکل و موقعیت قرارگیری آن ها نسبت به هم، موجب تاثیرات ماندگار و حتمی در زندگی فرد شود. از سوی دیگر، در طالع بینی به لحظه تولد توجه بسیار زیادی شده است. به طوریکه، با دانستن لحظه –و محل تولد فرد، چراکه در سیستم های مورد استفاده توسط طالع بین های حرفه ای برای استفاده از تقویم ها و صورت فلکی، این مساله نیز اهمیت دارد- تولد فرد، امکان پیش بینی رفتار فرد در آینده، حوادث پر اهمیت زندگی و… وجود دارد.

طالع بینی هفتگی

طالع بینی هفتگی متولدین فروردین

یک هفته متوسط ​​از نظر شغلی و مالی. ممکن است در روابط خود با چالش هایی روبرو شوید. اطمینان حاصل کنید که از مشاجره با همسرتان پرهیز می کنید و یاد می گیرید فروتن باشید. روابط را امری عادی نگیرید و سعی کنید آنها را مطابق روحیات خود دستکاری کنید. در طول هفته ممکن است پیشنهادهای مهیجی برای مجردها ارائه شود. اختلاف در خانواده ممکن است ضررهایی به همراه داشته باشد ، بنابراین از تصمیم گیری مهم خودداری کنید. از هزینه های بیهوده خودداری کنید و سعی کنید چیزی را برای نیازهای احتمالی پس انداز کنید. یاد بگیرید که تعادل بین درآمد و هزینه خود را برقرار کنید تا مبادا بر سود هفته شما تأثیر بگذارد. درگیری ناگهانی نفس ممکن است روابط با یک شریک تجاری را مختل کند. مسائل را دوستانه اداره کنید تا از خسارات عمده جلوگیری کنید. دانش آموزان درگیر در فعالیت های ورزشی ممکن است فرصتی برای سفر به خارج از کشور پیدا کنند. کسانی که برای امتحانات رقابتی ظاهر می شوند ممکن است موفقیت کسب کنند. مراقب رژیم خود باشید تا یک سیستم سالم را برای هفته حفظ کنید.

طالع بینی هفتگی متولدین اردیبهشت

بومی های ثور ممکن است یک هفته عالی در پیش داشته باشند زیرا ممکن است زندگی حرفه ای و شخصی خود را به خوبی برنامه ریزی کنند. یک کار مرتبط با خارج از کشور ممکن است ثروت شما را بهبود بخشد. کسانی که در کارهای مرتبط با تحقیقات هستند ممکن است پیشرفت کنند. جلسه با یک شریک تجاری ممکن است کمک کند زیرا شما با موفقیت به سمت یک شرکت تازه وارد حرکت می کنید. احتمال موفقیت در کار وجود دارد از مدیران خود کمک بگیرید. مجردها ممکن است از خانواده ، دوستان و زادگاهشان پیشنهادات جالب ازدواج دریافت کنند. برای حفظ یک رابطه سالم زناشویی به همسرتان وقت کافی بدهید. ممکن است به طور کلی هفته ای متوسط از نظر سلامتی باشد زیرا ممکن است از برخی مشکلات خواب رنج ببرید. برای غلبه بر همان حالت ، به مراقبه و تمرینات سبک متوسل شوید.

طالع بینی هفتگی متولدین خرداد

بومیان جوزا ممکن است شخص خاصی را پیدا کنند که باعث شود شما قلب خود را بدون فکر از آن او کنید که احتمالا در طول دوره احساس شادی و نشاط برای شما ایجاد کند. از وقت خود لذت ببرید. اگرچه ممکن است احساس بدبینی مانع از این شود که وجود شادی آورتری را تجربه کنید. شاید وقت آن رسیده باشد که با افرادی کنجکاو و خودجوش وقت بگذرانید. اما این دوباره ممکن است شما را از استفاده از قدرت های خلاق و تخیل باز دارد. این دوره ممکن است برای زوج های متاهلی که ممکن است نیاز به تعامل صادقانه با همسر خود داشته باشند تا تردیدها را برطرف کنند ، یک دوره سخت باشد. ممکن است یک هفته طول بکشد تا به شغل و امور مالی خود بپردازید. با این وجود ، ممکن است از افزایش درآمد خود خوشحال و راضی باشید.

طالع بینی هفتگی متولدین تیر

یک هفته مثبت برای بومیان سرطان. ممکن است تغییری در نگرش عاطفی شما ایجاد کند زیرا ممکن است در مورد مسائل مربوط به توانایی ها و استعدادهای خود عملی شوید. این رویکرد عملی ممکن است به شما کمک کند تا در طول هفته بر چالش ها غلبه کنید. این دوره احتمالا برای روابط مناسب باشد زیرا ممکن است بتوانید با عزیزانتان رابطه عاطفی برقرار کنید. اینبه شما کمک می کند تا در همه انجمن های خود به راحتی کار کنید. یک هفته مترقی برای پول و ثروت است. با این حال ، احتمال برخی از تغییرات مهم برای دانش آموزانی که با چالش روبرو می شوند ، وجود دارد. با وجود بالا بودن سطح انرژی ، ممکن است تا حدی تنبل شوید و تمایل به انضباط شخصی که ممکن است بر سلامتی شما تأثیر بگذارد را نادیده بگیرید.

طالع بینی هفتگی متولدین مرداد

با بروز حوادث کیهانی در هفته ، ممکن است یک مرحله مختلط را تجربه کنید. بنابراین ، احتمالا لازم باشد بسیار مراقب هرگونه افراط و تفریط ، به ویژه در زمینه های مربوط به حرفه و امور مالی خود باشید. کسانی که در مسیر معنویت قدم می گذارند ممکن است اوقات خوبی داشته باشند. اگر اشتیاق زیادی به کار دارید ، بگذارید سیارات قبل از استراحت در کارهای روزمره مستقر شوند. هنگام تعامل با مافوق کار یا همکاران بسیار مراقب باشید. خونسردی خود را حفظ کنید و با درایت به موقعیت ها پاسخ دهید. کسانی که در روابط عاشقانه هستند ممکن است چکش را بزنند تا احساسات خود را به معشوق خود پاسخ دهند. دانش آموزان ممکن است بتوانند موضوعات پیچیده ای را درک کنند و کار کنند که به تدریج عملکرد آنها را بهبود می بخشد. از نظر سلامتی ممکن است به داشتن تناسب اندام و یک رژیم سخت نیاز داشته باشید.

طالع بینی هفتگی

طالع بینی هفتگی متولدین شهریور

هفته خوبی است زیرا ممکن است فشار کمتری برای ادامه زندگی و پیشرفت شغلی داشته باشید. برخی از نیروهای سیاره ای ممکن است موانعی به همراه داشته باشند ، اما حرکت های هوشمند شما ممکن است کمک کند. تجار ممکن است بودجه کافی برای انجام فعالیتهای توسعه گرا در طول مرحله دریافت کنند. ممکن است به دلیل برخی هزینه های غیرمنتظره بر درآمد فشار وارد شود. با این حال ، ممکن است با پیشرفت هفته بهبود مداومی در شرایط مالی شما ایجاد شود. ممکن است در زندگی شخصی خود با اختلالاتی روبرو شوید. برخی سوء تفاهم ها ممکن است باعث اضطراب شوند. خونسرد باشید و منتظر لحظه مناسب باشید تا با همسرتان صحبت کنید. دانش آموزان ممکن است به خوبی پاداش بگیرند زیرا موقعیت سیاره ای ممکن است آنها را با پتانسیل کامل برکت دهد. در جبهه سلامتی ، ممکن است برخی از ناراحتی ها را تجربه کنید که احتمالا نیاز به مراقبت بیشتر از سلامتی داشته باشید.

طالع بینی هفتگی متولدین مهر

این اواخر به شدت احساس عدم رضایت از شرایط زندگی تان دارید، خوشبختانه تکیه گاهی در زندگی تان است که می توانید از وجود او برای رفع این احساس استفاده کنید. حرف و درد دلتان را به او بگویید پاسخش به شما مثبت خواهد بود، او می تواند راه حل منطقی و عملی پیش پایتان بگذارد، حتی اگر شما نیاز مادی به او ندارید اما صدایش بزنید. از کارهای بیهوده بپرهیزید.

طالع بینی هفتگی متولدین آبان

آنچه در نیت شما بوده است به زودی اتفاق خواهد افتاد. آینده ای بسیار روشن برای نیتتان پیش بینی می شود. کلید تکمیل موفقیت های شما در کمک گرفتن از اشخاصی است که در زمینه کارشان حرفه ای هستند. درمورد مسئله ای احساسی انتظار نداشته باشید که فوراً به خواسته خودتان برسید. پستی و بلندی داشتن زندگی عامل مهمی برای رشد و شکوفایی احساستان است.

طالع بینی هفتگی متولدین آذر

از شنیدن حال و روز شخصی تعجب می کنید، امیدوار و خوش خلق بمانید. درست است که روند پیشرفت برایتان کمی کند بوده است اما دلسرد نشوید، به زودی این روند روی غلتک خواهد افتاد. برای خودتان فرصت ایجاد کنید و از آن استفاده کنید برای اینکه به نتیجه دلخواهتان برسید باید دیگران را نیز برای رسیدن به اهدافشان یاری کنید. روزمرگی می تواند مانع از پیشرفت شما بشود.

طالع بینی هفتگی متولدین دی

وقت آن رسیده نسبت به اتفاقاتی که در اطرافتان رخ می دهد کمی ریزبینانه بنگرید، اطلاعاتی که در این زمینه نیاز دارید در دسترس است تنها لازم است کمی دقت کنید. اوقات خود را با فکر به اتفاقات گذشته تلف نکنید، با این رویه آینده را نیز از دست خواهید داد. برای اینکه به مقصود خویش برسید نیازی به درگیری نیست، تنها لازم است با استفاده از توانایی های ذاتی و با آرامش پیش بروید.

طالع بینی هفتگی متولدین بهمن

خبری خواهید شنید و لبخند بر لبانتان نقش خواهد بست. ولخرجی را کنار بگذارید. به زودی مزد پشتکار و سخت کوشی خود را خواهید گرفت. با چالشی روبرو خواهید شد که با کمی ریسک کردن می توانید از عهده اش برآیید و ارزش ها و توانایی های خود را به اثبات برسانید. مراقب رفتار اطرافیانتان باشید تا دوست را از دشمن تشخیص دهید. یک دوست خوب با شما صادق است.

طالع بینی هفتگی متولدین اسفند

شاید لازم باشد اولویت سلامتی را برای هفته در نظر بگیرید. با یک رژیم غذایی سالم همراه باشید و خود را با طبیعت مرتبط کنید. ممکن است مواردی در مورد خستگی چشم و درد پا وجود داشته باشد. شهود مربوط به محل کار ممکن است درست شود ، بنابراین خود را با انرژی کیهانی و افکار مثبت هماهنگ کنید تا تصمیمات درستی بگیرید. کارهای خود را در جبهه حرفه ای اولویت بندی کنید. در هنگام ارسال متن یا ایمیل مربوط به کار ، از افتادن در سیاست های اداری خودداری کنید و محتاط باشید. در این دوره ممکن است ارتباط نادرستی با والدین و خانواده وجود داشته باشد. هزینه های برنامه ریزی نشده ممکن است ایجاد شود زیرا ممکن است محل زندگی خود را تغییر دهید. خواهر و برادر ممکن است از نظر مالی شما را پشتیبانی کنند. زوج های متاهل احتمالا لازم باشد زمان با کیفیتی را به همسر خود اختصاص دهند زیرا رابطه نیاز به توجه دارد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (664 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (568 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (224 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (130 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (34 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (17 نظر) نگاهی به چیدمان زیبای طاقچه خانه سید احمد خمینی با آینه سنتی، قرآن و گل های رز/ چه سلیقه هنری خاص و متفاوتی+عکس (16 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (13 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) جشن تولد عاشقانه و خلوت 50 سالگی همسر جراح شیلا خداداد/ مثل همیشه شیک و باکلاس+عکس (7 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر) مهر و امضای جذاب باستانی پادشاهان ایرانی!/ از داریوش و کوروش تا نادرشاه افشار (7 نظر) خلاقیت منحصر بفرد یک قناد حرفه ای در پخت کیک سه بعدی با الهام از فرش ایرانی / هنر نزد ایرانیان است و بس... (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
دانلود آهنگ جدید "شوک" رهام هادیان/ از وقتی فهمیدی وابستتم صدو هشتاد درجه عوض شدی+فیلم
کدام استان‌ها در انتخابات بیشتر مشارکت داشته‌اند؟
رفع یک بلای آسمانی از سر پرسپولیس با صادر شدن ویزای مرد اسپانیایی / گاریدو مسافر تهران شد
پزشکیان را بیشتر بشناسید
دانشگاه جندی شاپور ایران، اولین دانشگاه ثبت شده در تاریخ جهان
طرح یک اتهام سنگین علیه کریس رونالدو از سوی مسی دهه شصتی ها / رودگولیت: گریه رونالدو «اشک تمساح» بود/ او تشنه توجه است!
مشارکت مردم در انتخابات چقدر بود؟
حماسه سازی زنان ایرانی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حواشی داغ امروز شنبه 16 تیر 1403
(فیلم) اولین مصاحبه رئیس جمهور منتخب بعد از دریافت رای اعتماد از مردم
دکتر مسعود پزشکیان نهمین رئیس جمهور ایران شد
فال قهوه با نشان روز شنبه 16 تیر ماه 1403
فال انبیاء روزانه شنبه 16 تیر 1403
فال روزانه امروز شنبه 16 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز شنبه 16 تیر 1403 + فیلم
فال شمع روزانه امروز شنبه 16 تیر 1403
منتخب روز   
سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن!