ساعدنیوز
ساعدنیوز

آشنایی با طالع بینی ماهانه آبان 1401

  دوشنبه، 16 آبان 1401   زمان مطالعه 14 دقیقه
آشنایی با طالع بینی ماهانه آبان 1401
در این بخش از ساعدنیوز میتوانید وقایع و اتفاقاتی را که پیش روی شماست بررسی کنید.در ادامه با طالع بینی ماهانه آبان 1401 با ساعدنیوز همراه باشید.

فال ماهانه آبان ماه 1401

آیا حاضرید طالع خود را برای این ماه بشناسید؟ بیشتر از این شک نکنید که در صفحه درستی قرار گرفتید. ما فال ماهانه را برای متولد هر ماه قرار داده ایم. در فال ماهانه ما، تمام اطلاعات مربوط به پیش بینی کل ماه خود، از جمله امور مالی، شخصی، شغلی و بسیاری موارد دیگر را دریافت خواهید کرد. همراهان عزیز ساعدنیوز برای آگاهی بیشتر درباره اتفاقات و وقایع پیش روی متولدین هر ماه تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

فال ماهانه آبان

طالع بینی ماهانه فروردین ماهی ها

کدورت هرچه کهنه تر شود بازگشت سخت تر می شود، این دلخوری های بی اساس را برطرف کنید و دل او را بدست آورید حتی اگر حق با شما باشد. به شخصی بدهکاری دارید که مالی نیست، بیش از این او را منتظر نگذارید. در این ماه از شراکت با کسی که روی او شناخت کافی ندارید بپرهیزید، حتی اگر پیشنهادی که به شما شده بسیار وسوسه برانگیز باشد. حسادت آرامشتان را در هم ریخته است، احتمال دارد حتی در آستانه جدایی و درگیری های احساسی قرار بگیرید، بهتر است بسیار خونسرد و آگاهانه عمل کنید. همانطور که در انتخاب همسر، شغل و دوست وسواس دارید در برابر حوادث نیز باحوصله مقابله کنید. اگر خود را درگیر بگومگو و بحث های خانوادگی کرده اید همین مسئله شما را در مرحله خطرناکی قرار می دهد.

طالع بینی ماهانه اردیبهشت ماهی ها

شما به عنوان یک بومی که در برابر تغییرات مقاومت می کند اما آن را با فروتنی می پذیرد، برای رسیدن به شادی و موفقیت سخت کار می کنید. با این حال، این ماه، کار سخت ادامه خواهد داشت. شما باید تمام وظایف خود را با استفاده از مهارت های ارتباطی خود انجام دهید و با استفاده از توانایی متقاعدسازی خود بر اختلافات مداوم با دیگران غلبه کنید.قدرت شما افزایش می یابد و می توانید چندین پروژه را به موقع انجام دهید و راه را برای سود مالی در زندگی خود هموار کنید. جدای از آن، احتمالاً در سرمایه گذاری های بلندمدتی که در درازمدت نتایج مثبتی را به همراه خواهد داشت، توسعه خواهید یافت. در این مدت باید روابط کاری خوبی با مافوق خود داشته باشید. شما از نظر مالی خوب خواهید بود. این ماه برای افراد بومی مجرد ماه سختی خواهد بود. انزوای شما شدید خواهد بود و آرزو دارید کسی بخشی از زندگی شما باشد. فقط احساسات خود را نگه دارید و در کوتاه ترین زمان از این انزوا رها خواهید شد. باز هم، این ماه برای زوج های متاهل مفیدتر و پربارتر خواهد بود.

طالع بینی ماهانه خرداد ماهی ها

طرف مقابلتان شما را دوست دارد ولی شما گاهی او را سخت عصبانی می کنید. پذیرای مسافری از راهی دور خواهید بود که قدمش برایتان پر خیر و برکت است، این مسافر پیشنهادی نیز با خودش دارد، برای جواب دادن به آن عجله به خرج ندهید. شما وفادار هستید و حاضر نیستید تحت هیچ شرایطی عهد خود را بشکنید. تیر همه رقیبان و حسودانتان به خطا رفته است. در تلاشید تا تعادل را در زندگی تان برقرار نمایید پیش از آن لازم است به اعصاب خود مسلط باشید. به همسرتان به چشم یک شریک برابر بنگرید، نه شخصی که مجبور باشد همیشه فرمانبردار شما باشد. هنگام اتخاذ یک تصمیم زمانی دشوار را پیش رو خواهید داشت. شما تنها با بهره گیری از عقل و عاقبت اندیشی می توانید این دوره بلاتکلیفی را پشت سر بگذارید.

طالع بینی ماهانه تیر ماهی ها

با توجه به طالع بینی ماهانه خود، ممکن است یک کار تجاری جدید را آغاز کنید. این می تواند یک فرصت تجاری منحصر به فرد یا پروژه ای باشد که می توانید در این ماه شرکت کنید. فال ماهانه شامل شانس ازدواج شما نیز می شود. اتحادهای جدید ممکن است به طور غیرمنتظره ای شکل بگیرند، و ممکن است شهرت و موقعیت اجتماعی فراوانی به دست آورید. برای اینکه از حضور در جمع طفره بروید دست به کار های عجیبی می زنید که در شان شما نیست. در برخورد با افراد دنبال صداقت بگردید. در برابر فرد مورد علاقه تان انعطاف بیشتری نشان ندهید. اگر قصد کنترل شخصی را دارید این کار را مخفیانه انجام دهید. بر اثر یک اتفاق مشکلات مالی شما و خانواده تان حل خواهد شد. کلاس های زبان خارجی کمک زیادی به پیشرفتتان می کند. افرادی قول و قرار هایی داده اند، دلتان را به حرف هایشان خوش نکنید. موقعیت خود و خانواده تان را در نظر بگیرید و همین جور بدون فکر به دیگران برچسبی نزنید، اعتبار خود را پیش دیگران زیر سوال می برید. برای دریافت وامی اقدام کرده اید حالا زمان مناسبی است که پی اش را بگیرید. سعی کنید در مواجهه با مشکلات آرام و بالغ باشید. سعی کنید هزینه های خود را پیگیری کنید و از خریدهای غیر ضروری خود بکاهید. این یک ماه عالی برای سرمایه گذاری در کالاهایی مانند استعدادهای درخشان خواهد بود.

طالع بینی ماهانه مرداد ماهی ها

برای کسانی که قرار ملاقات دارند، ممکن است این ماه الهام بخش نباشد. آنها ممکن است خسته شوند، اما عاقلانه است که به شریک زندگی خود بچسبند. علاوه بر این، آنها می خواهند با عشق و مراقبت خود آنها را خوشحال کنند. فرزندان خانواده باید از مشکلات دوری کنند. در این ماه، آنها باید بسیار احتیاط کنند. ممکن است مجبور شوید سفری را انجام دهید که مدتی است آن را به تعویق انداخته اید. با این حال، این سفر احتمالاً بسیار سودآور خواهد بود. به احتمال زیاد با عزیزانتان به تعطیلات می روید. مدتی است که در کارهایتان مانع ایجاد می شود و از فکر چیزی رنج می برید، به زودی تمام این فکر و خیال ها پایان می یابد. از اینکه نسبت به انجام کار خود اظهار پشیمانی می کنید و دیگران هم شما را سرزنش می کنند ناراحت نشوید، غصه خوردن فایده ای ندارد جز اینکه کارها را بدتر می کند. باید یک تغییر اساسی در خودتان به وجود آورید. در مورد دیگران منفی فکر نکنید. کمک احوال دیگران باشید. در معامله ای سود فراوانی خواهید کرد به شرط آنکه حواستان را جمع کنید. از ملاقات و یا نصیحت شخصی فواید بسیار خواهید برد. آنچه یاد گرفته اید را بکار بگیرید. به داشته هایتان قانع باشید و هرگز فکر نکنید از قافله عقب مانده اید، دنیا محل مسابقه نیست. کافی است کمی بخودتان بیشتر سخت بگیرید.

طالع بینی ماهانه شهریور ماهی ها

برخی از عوارض ممکن است در ابتدای این ماه باعث ناراحتی شوند. خسته نباشید؛ چیزی غیرعادی را امتحان کنید که هم واقع بینانه و هم مهم باشد. شما باید زمان کافی برای بهبود در طول ماه داشته باشید. در نیمه دوم این ماه ممکن است شما را ملزم به تأمل در تصمیمات و اقدامات قبلی کند. در پایان ماه، سیاراتی که به خوبی هم ترازی شده اند به هدف شما کمک خواهند کرد. شما و معشوقتان احتمالاً در نیمه دوم این ماه شور، عشق و صمیمیت زیادی را تجربه خواهید کرد. موقعیت های سیاره ای در این ماه مطالعه را دشوار می کند. اواسط این ماه برای مطالعه شما بسیار بهتر خواهد بود، اما ممکن است به راحتی حواس تان پرت شود و در نتیجه در نیمه دوم ماه، نتایج شما آسیب ببیند. این ماه می تواند برای سلامتی و تناسب اندام شما مفید باشد. هیچ بیماری گسترده ای در افق وجود ندارد. در اواسط این ماه، سلامتی شما در حد متوسط ​​باقی می ماند. با این حال، به زودی با سطح سلامت و تناسب اندام خود احساس راحتی خواهید کرد.

طالع بینی ماهانه مهر ماهی ها

به زودی فردی در سر راهتان قرار می گیرد که با وی پیوند دوستی برقرار می کنید، این دوست تازه دنیایی از خوبی و مهربانی با خود دارد و دیدگاهش نسبت به همه چیز مثبت است. گذشت و فداکاری نسبت به شخصی که یک اشتباه را بارها تکرار کرده بی معنی است، از حقوقِ حقه ی خود چشم پوشی نکنید، او به حد کافی شما را از خود آزرده خاطر کرده. در مورد مشکل مالی درخواست وام می تواند مشکل گشا باشد، مراقب باشید فرصت را از دست ندهید. روحیه و سلیقه شما با هر نوع موسیقی سازگار نیست، تنها برای خوشامد دیگران چیزی را که دوست ندارید تایید نکنید. خودتان که باشید دیگران بیشتر دوستتان دارند. دلتان می خواهد در زندگی تان تغییر و تحول ایجاد شود، یادتان باشد تنها دوست داشتن کافی نیست. در اواسط این ماه از ریسک پذیری با پول خود بپرهیزید، در غیر این صورت ممکن است در شرایط سختی قرار بگیرید. نیمه دوم این ماه هم برای درآمد و هم برای سرمایه گذاری شما مطلوب خواهد بود. با شروع ماه، زندگی عاشقانه و دوستی شما رو به افزایش است. با پیشرفت ماه، ممکن است درک بیشتری از شریک زندگی و عزیزان خود داشته باشید. شریک های زندگی احساسات و حساسیت بیشتری نسبت به نیازهای یکدیگر دارند.

طالع بینی ماهانه آبان ماهی ها

ممکن است در این ماه با فراز و نشیب هایی روبرو شوید. شما تحت تأثیر زحل و مشتری هستید که احتمالاً سردرگمی و مشکلاتی در زندگی شما ایجاد می کند. ممکن است در اثر استرس احساس تحریک پذیری داشته باشید. هزینه سفر در این ماه افزایش خواهد یافت. برخی اختلافات خانوادگی نیز ممکن است در این دوران رخ دهد.این ماه نشان می دهد که باید سعی کنید در مورد اعمال خود دقت بیشتری داشته باشید. ممکن است لازم باشد کلمات خود را تحت کنترل داشته باشید. باید آرامش خود را تا اواسط ماه حفظ کنید. ممکن است در این زمان کمی بالا و پایین داشته باشید، اما باید سعی کنید سلامت عقل خود را حفظ کنید. در نتیجه این همسویی سیاره ای، باید عزت نفس خود را در محل کار افزایش دهید. علاوه بر این، بسیار مهم است که از چشمان خود مراقبت بیشتری داشته باشید و اجازه ندهید که اشتغال بر سلامت شما تأثیر منفی بگذارد.علاقه شما به سیاست یا مطالعه ممکن است در نتیجه این موقعیت سیاره ای تحریک شود. برخی از شما ممکن است به سمت کارهای مذهبی و معنوی کشیده شوید و حتی ممکن است در خانه خود میزبان رویدادهای فرخنده باشید. در نهایت، صبر شما به شما این امکان را می دهد که به چیزی که مدت ها به دنبال آن بوده اید دست پیدا کنید. تلاش های شما بدون شک مورد توجه قرار خواهد گرفت. شما به احتمال زیاد زیرک، منظم، سخت کوش، حساب شده و مایل به کشیدن تمام رشته هایی هستید که موقعیت شما امکان پذیر است.

طالع بینی ماهانه آذر ماهی ها

قسمت اول ماه به شما نیاز دارد که به مسائل مربوط به شخصیت خود بپردازید. این همسویی سیاره ای ممکن است باعث شود که شما از نظر عاطفی به همسرتان وابسته شوید. همچنین ممکن است شروع به احساس ناامنی کنید. با این حال، صمیمیت به احتمال زیاد در طول این دوره افزایش می یابد. ممکن است نتوانید سریع فکر کنید و تصمیم بگیرید که به امور مالی و شغلی شما آسیب می رساند. ممکن است دیگران از شما انتقاد کنند، زیرا شما با وجود خانم بودن، قاطع هستید. اخلاق شما به کسی که با او سر و کار دارید آسیب می رساند. اگر به آنها ایمان کامل دارید، به راه و رفتار خود ادامه دهید. دیگران می توانند به سرعت انگیزه های شما را درک کنند. هفته ای پر از هیجان و انرژی را در پیش دارید. احساس می کنید برای مقابله با مشکلات جدید مرتبط با کار یا سرمایه گذاری های جدید آماده هستید. جوانی شما احتمالاً هماهنگی را برای کل خانواده شما فراهم می کند. برای رسیدن به نیتی که در سر دارید باید کمر همت ببندید تا به مقصود برسید، شما سزاوار موفقیت و شادی هستید کافی است عزمتان را جزم کرده با قدم های استوار پیش بروید. اینقدر بیهوده با خودتان حرف نزنید گوشی تلفن را بردارید و با شخص که می دانید تماس بگیرید. تغییرات چشم گیر در همه امور زندگی تان خواهید دید. اجازه ندهید احساس کینه در وجودتان ریشه بگیرد. مطالعاتان را بیشتر کنید. بی منظور حرفی زده اید و دلی را شکسته اید عذر خواهی کمترین کاری است که می توانید بکنید از زیر آن طفره نروید. همین روزها خبری دریافت می کنید که بسیار شادتان می کند، بعد از شنیدن این خبر تمهیداتی فراهم می آید تا به سفری چند روزه بروید از این سفر نهایت استفاده را ببرید.

طالع بینی ماهانه دی ماهی ها

در این ماه، متخصصان تجارت احتمالاً به اهداف خود خواهند رسید. زمان آن فرا رسیده است که با ثبت نام در یک دوره جدید در یک بخش مشابه، وضعیت مالی خود را بهبود بخشید. طالع بینی ماهانه شما نشان می دهد که گسترش مجموعه مهارت های خود در حال حاضر شما را برای تغییرات اقتصادی بهتر در آینده آماده می کند.ممکن است در این زمان برای پیشرفت حرفه خود نیاز به سرمایه گذاری مالی داشته باشید، اما می توانید مطمئن باشید که در نتیجه در دراز مدت، سود مالی شما بهبود خواهد یافت. اگر به فکر خرید خودرو بوده اید، طبق پیش بینی ماهانه خود، اکنون زمان آن رسیده است که این کار را انجام دهید. اگر قصد سفته بازی و تولید پول دارید، ممکن است این زمان یا مکان مناسب شما نباشد. از کسانی که می خواهند در این ماه وام بگیرند، درخواست می شود در برنامه های خود تجدید نظر کنند.

طالع بینی ماهانه بهمن ماهی ها

کاری که تا این لحظه در پروژه های خود انجام داده اید احتمالاً به ثمر می رسد. فعلا می توانید بنشینید و استراحت کنید. سپس می توانید شروع به درو کردن پاداش کار خود کنید. زمانی که با خواهر و برادرتان سروکار دارید، سعی کنید شخصیت مغرور، بی حوصله و پرخاشگر خود را دور نگه دارید، زیرا ممکن است اختلافات جزئی با خواهر و برادرتان وجود داشته باشد. شما باهوش، سخاوتمند و جذاب خواهید بود و به شما شخصیتی هرگز کسل کننده، دائما مشغول و بسیار زنده می دهد که باید با آن کنار بیایید. نیتی در دل دارید، اطمینان داشته باشید که عاقبت خوش این کار تغییرات بسیاری را در زندگی تان به وجود می آورد. اتفاقات پیش آمده ی این اواخر خودخواهی و غرور بیش از حدتان را از بین برده، به هنگام نیاز کمک بطلبید و با خودتان مهربان تر باشید، همین روزها فردی که مدت مدیدی است از او بی خبرید به طور ناگهانی و بی خبر به سراغتان می آید. تمام کینه ها و کدورت ها را دور بریزید بدین ترتیب دیگران هم راحت تر دوستتان خواهند داشت. با آغوش باز پذیرای شخصی باشید که در گذشته بسیار برایتان مهم بوده، حرفی از گذشته به میان نیاورید هر دوی شما بهای اشتباهاتتان را پرداخته اید. پیشنهاد کاری یا مالی به شما می شود آن را به فال نیک بگیرید، بدون شک می توانید به موفقیتهای شایان توجهی دست پیدا کنید.

طالع بینی ماهانه اسفند ماهی ها

در این ماه، مهارت های ارتباطی و رویکرد دیپلماتیک شما احتمالاً در سطح شخصی و حرفه ای بسیار برای شما مفید خواهد بود. با برکت مشتری، می توانید در این ماه انتظار یک نتیجه عالی از خانواده و پس انداز داشته باشید. با این وجود، توصیه می شود قبل از انجام یک سرمایه گذاری بزرگ، احتیاط کنید یا از مشاوره حرفه ای استفاده کنید. احتمالاً به دلیل ارتباط نادرست با خواهر و برادرها اختلاف پیدا می کنید و همچنین به شما توصیه می شود که وارد دعوا نشوید زیرا ممکن است ضرر مالی به همراه داشته باشد. برای تصمیمی که می خواهید بگیرید حتما” نظر خانواده را مد نظر قرار دهید. به خاطر داشته باشید که همیشه خودخواهی بیش از حد کار دستتان داده است. متاسفانه این اواخر بسیاری از کارهایی را که شروع می کنید قبل از آنکه به نتیجه برسد نیمه کاره رها می کنید. با یک اشتباه دیگران تمام محسناتشان را زیر سوال نبرید. برای صراحت و رک گویی دیگران ارزش قایل شوید. اگر دوست دارید کاری را که در ذهن دارید به تنهایی انجام دهید، لزومی ندارد در موردش این همه با دیگران صحبت کنید. مشورت کردن با دیگران همیشه لازم و ضروری نیست. مراقب پیشنهادی که به شخصی می دهید باشید و مطمئن باشید که از پس آن بر می آیید وگرنه به مخمصه بدی خواهید افتاد. مقدمات یک سفر برایتان فراهم خواهد شد. برای رسیدن به اهداف خود در شغل و کسب و کارتان به شانس متکی نباشید. ممکن است کارمندان جدیدی در دفتر حضور داشته باشند. پیشنهاد ازدواج ممکن است به طور غیرمنتظره ای در راه باشد.

همراهان عزیز ساعدنیوز از اینکه تا انتهای این مطلب با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم. لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (293 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (235 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (96 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (93 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (80 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (77 نظر) خلاقیت خنده دار راننده کرمانی برای ضد سرقت کردن ماشین اش حماسه ساز شد+عکس/ سلطان امنیت منطقه در سطح خاورمیانه!🤣 (60 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (57 نظر) گشت و گذاری در روستای محل تولد محمود احمدی نژاد؛ از گلایه پسرعموی بقالش تا شغل آهنگری پدرش در روستا (56 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (54 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (47 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (42 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (38 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (37 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (36 نظر)
دیگران می‌خوانند   
(تصاویر) سفربه تهران قدیم؛ پایه‌گذار این محله شاه عباس اول بود بازیگران ایرانی که قبل معروف شدن معلم بودند/ از زهرا سعیدی تا سیدجواد هاشمی+عکس روایت جدید از نحوه بازداشت نیکا شاکرمی و بازداشت او در ون یخچالی/ ماجرای تجاوز جنسی قبل از فوت نیکا شاکرمی حقیقت دارد؟ چرا روند کاهشی دلار متوقف شد؟ پهپاد جدید ایران؛ «هیرو» یا «لانست»؟ تیپ و چهره جدید «سعید» سریال متهم گریخت در 30 سالگی+عکس (ویدئو) داستان کوتاه انگلیسی «جک و میلکی»/ با زیرنویس فارسی تعریف و تمجید جانانه‌یِ معلم پنج ابتدایی عمو پورنگ از این مجری محبوب بچه ها+ویدیو (ویدئو) خواننده حذف شده برنامه "صداتو"، با صدای بینظیرش آتشی به جان همه زد که بیا و ببین! / از خود زندوکیلی هم زندوکیلی تر از آب در اومد استقبال کم‌سابقه سرمایه‌گذاران 103 کشور از ایران‌اکسپو2024 (ویدئو) خلاقیت یک هنرمند نابغه در کشیدن نقاشی غیرقابل باور با کمک طبیعت (عکس) لیوان چای منحصربفرد مینا مختاری، همسر بهرام رادان/ تا بحال دسته لیوان به این شیکی دیده بودین؟ (ویدئو) سوال و جواب های خنده دار حامد آهنگی و مریم مومن، فخرالزمان سریال "بانوی عمارت"/ ولی تا تونستن سر به سر دختر مردم گذاشتنا😂 (ویدئو) آشپزی در طبیعت توسط پسر بچه روی تخته سنگ / فقط مهارت روغنی کردن سنگ دیدنیه، عجب استعدادی!! (عکس) شوخ طبعی یک پدر برای تراشیدن موهای پسرش/ میخواد همه جا دست نوازش پدرانه ش رو سر پسرش باشه🤣 فرهنگیان بزرگترین جامعه آماری صندوق بازنشستگی/اجرای رتبه‌بندی برای بیش از 67 هزار بازنشسته (ویدئو) هولناک‌ترین لحظه در تاریخ کاوشِ مریخ/ لحظه‌ای که نفس‌ها در سینه حبس شد! (ویدئو) جوک فوق خنده‌‌دار اتمی مجید واشقانی/ مهران غفوریان هر کاری کرد نتونست حدس بزنه رونمایی از پسر کپی برابر اصل فیروز کریمی/چقد شبیه همن😳+عکس نگاهی به کیک تولد 5 سالگی هانا خانوم دختر مهران غفوریان با طرح خاص یونیکورن/ مبارکا باشه +عکس با این 10 راهکار از شر درد پریود خلاص شو! / اگر در طول قاعدگی درد زیادی را تحمل می کنید حتما این کارهارو امتحان کن! (ویدئو) ترفند تست شده برای نجات دادن سبز خوردن از پلاسیدگی/ سبزی ها مثل روز اول تازه میشه عکس قدیمی از عشق ورزی مادرانه نسرین مقانلو برای پسران بانمک و دوست داشتنی اش/ چقدر خنده هاشون قشنگه! غایب بزرگ فصل جدید سریال پایتخت، که جای خالی اش با هیچ بازیگر دیگری پر نمی شود/ آخه مگه پایتخت بدون ایشون میشه اصلا! (ویدئو) شوکه کننده ترین سکانس برنامه دورهمی از نظر مهران مدیری/ آقای مدیری جوری شوک شدن که اصلا نتونستن حرف بزنن (عکس) دستگیری بچه دزد معروف تهران رسانه ای شد/ زنی که با مهربانی کودکان را فریب میداد (ویدئو) وقتی مهمان برنامه شب آهنگی از حامد هم بانمک تره/ حامد آهنگی اصلا فرصت هیچ کاری رو نداره، فقط میخنده🤣 برای نخبه های زندانی، برای آزادی دانشجویان آمریکایی/حواشی داغ امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 (ویدئو) آیا می‌دانستید مردمک چشم بزها افقی است؟ خاطره شیرین جواد خیابانی از شادی خاص احمدرضا عابدزاده با او بعد از صعود به جام جهانی 98 فرانسه/ می گه بهم می گفت "تُپلی گامبالو" (ویدئو) خندۀ انفجاری مهران مدیری از تفاوت فاحش رشتۀ مورد علاقه و رشتۀ احتمالی داوطلب کنکور (فیلم) دیدار رضا میرزایی از دختر هوادار متعصب معلول / چه پسر شریف و انسان دوستی هست واقعا!! شهریار فوتبال ایران،علی دایی و دیدار با مادری 89ساله در خانه باصفا و دنجش + عکس کشف گنج هخامنشی و ساسانی در چالوس (ویدئو) کشف قیچی برش DNA/ تغییر رنگ چشم و جلوگیری از پیری و مرگ ممکن می‌شود! کلاه شاپوی جذاب کریم باقری در عکس دونفره با علی دایی در فرودگاه/ هر دوتاشون با همدیگه ست کردن اولین قبرستان مسلمانان در ایران؛ اینجا جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟+عکس سکانس فوق خنده دار ملاقات پژمان جمشیدی و صدام در سریال زیرخالی/ فقط اونجایی که با هم سلفی می گیرن رو داشته باش (ویدئو) ایران، مهد رنگ‌های شگفت‌انگیز/ 9 رنگی که دنیا را مجذوب خود کرده‌اند تصاویر عاشقانه از مراسم عروسی لاکچری و مجلل اللهیار صیادمنش و همسر ترکیه‌ای او / به‌به چه عکسای نابی!!
تیتر امروز   
بورسیۀ اساتید و دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی غزه در دانشگاه شیراز روایت جدید از نحوه بازداشت نیکا شاکرمی و بازداشت او در ون یخچالی/ ماجرای تجاوز جنسی قبل از فوت نیکا شاکرمی حقیقت دارد؟ چرا روند کاهشی دلار متوقف شد؟ پهپاد جدید ایران؛ «هیرو» یا «لانست»؟ استقبال کم‌سابقه سرمایه‌گذاران 103 کشور از ایران‌اکسپو2024 فرهنگیان بزرگترین جامعه آماری صندوق بازنشستگی/اجرای رتبه‌بندی برای بیش از 67 هزار بازنشسته برای نخبه های زندانی، برای آزادی دانشجویان آمریکایی/حواشی داغ امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 با این 10 راهکار از شر درد پریود خلاص شو! / اگر در طول قاعدگی درد زیادی را تحمل می کنید حتما این کارهارو امتحان کن! کشف گنج هخامنشی و ساسانی در چالوس اولین قبرستان مسلمانان در ایران؛ اینجا جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟+عکس (عکس)یک تاکسی پر از گلهای تازه؛ خلاقیت راننده تاکسی برای نشاط مسافران خونه‌ی مینیمال و شیک فریده‌ی سریال بزنگاه (سوسن پرور)/ فقط حیوانات خونگی با ابهتش! عوارض زیاده روی در رابطه جنسی ! (عکس) پاسخ هوشمندانه و فوق العاده خنده دار یک دانش‌آموز به تمرین کتاب درسی!/حرف راست رو از بچه بشنو! (ویدئو)کنسرت جنجالی همسر ستاره سادات قطبی مجری معروف با پیژامه/خوانندگی شهرام شکیبا با تیپ خاص و جنجالی
منتخب روز   
(ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده