ساعدنیوز
ساعدنیوز

آشنایی با طالع بینی سال 2022

  چهارشنبه، 01 دی 1400   زمان مطالعه 11 دقیقه
آشنایی با طالع بینی سال 2022
بر اساس زودیاک چینی، ببر نماد سال 2022 است و به عنصر آب بر اساس پنج عنصر چینی تعلق دارد با ساعدنیوز همراه باشید.

طالع بینی سال 2022

اگر فکر می کنید سال ۲۰۲۱ به سرعت سپری شد، صبر کنید تا سال ۲۰۲۲ را تجربه کنید! جریان سال گذشته تغییرات عظیمی را به جریان سال آینده خواهد کشید. با این که میدان زحل-اورانوس که دگرگونی های زیادی در زندگی ما ایجاد کرد، تکرار نمی شود، اما توسط گره های سرنوشت که به سمت ثور و عقرب حرکت می کنند، فعال می شود. زندگی به طرز باورنکردنی شتاب خواهد گرفت و جهان از ما می خواهد که امیدها و رویاهای خود را به فعلیت برسانیم تا با چالش های یک دوره جدید همگام شویم.

 طالع بینی

حمل (فروردین)

کسانی که تحت این صورت فلکی متولد شده اند شخصیت جنگنده ای دارند و بیشتر تحت تاثیر سیاره مریخ هستند. طالع بینی 2022 برای متولدین برج حمل تغییرات زیادی به همراه دارد. بلاخره باید از جاه طلبی و توانایی خود در هیجان زده شدن برای چیزها، به خوبی استفاده کنید. سال گذشته صبورانه انتظار کشیدید و امسال ثمر تلاش های خود را، هم در زمینه روابط و هم در زمینه کسب و کار، می گیرید. از احساس درونیِ عدالت خواهی خود نیز بهره کامل را خواهید برد.در آغاز این سال، انرژی مثبت را احساس خواهید کرد. طالع بینی نشان می دهد که سرسختی و پافشاری، شما را در رسیدن به اهداف کاری تان به جلو پیش می برد. با اینکه می توانید یک رهبر یا سازمان دهنده بسیار خوبی باشید، باید مراقب باشید که خیلی "سرمست" موفقیت خود نشوید و به ریاست بازی کشیده نگردید.اگر در یک رابطه هستید، با جلو رفتن بهار، عشق شما نیز همانند طبیعت شکوفه می زند. ستاره ها برای مجردها هم طالعی دارند. یک جرقه قوی بین شما و جنس مخالف زده می شود. اما فراموش نکنید که با دوستان و خانواده خود نیز وقت بگذرانید.در فصل دوم سال 2022، اگر می خواهید موفق بمانید باید بیشتر تلاش کنید. هنگامی که می خواهید تصمیمی بگیرید، بهتر است دوبار فکر کنید. می توانید به راحتی از یک دوست یا مشاور شایسته بخواهید که به شما مشورت دهند. از فکر کردن زیاد نپرهیزید، مخصوصا وقتی که تصمیم دارید یک قرارداد تجاری را امضا کنید. مطابق با طالع بینی، زمان مناسبی نیست که کار خود را نا تمام بگذارید. در این کار خطری وجود دارد که ممکن است به نیستی و نابودی بیانجامد.با نزدیک شدن پاییز، باید به روابط فردی اهمیت بدهید و لجباز نباشید. می توانید مشکلات را با سازش به آسانی حل کنید. به محبوب خود توجه کافی نشان دهید. یک هدیه کوچک می تواند هر کسی را خوشحال کند. در ماه اکتبر، برف و باران سلامتی شما را به خطر نمی اندازد. زمان مناسبی برای ورزش کردن است. بدن و ایمنی شما هر دو تقویت خواهند شد

ثور (اردیبهشت)

متولدین ثور چه سال هیجان انگیزی در پیش دارد! در سال ۲۰۲۲، شما در شرف ملاقات با سرنوشت خود هستید زیرا کسوف (۳۰ آوریل خورشیدی، ۸ نوامبر قمری) در علامت برج فلکی تان، شما را با حس عمیق تری از معنا هماهنگ می کند. به نوعی، همه آرزو خواهند کرد که بیشتر شبیه شما و جای شما باشند، بنابراین، باید در پوست خود نگنجید و در جایگاهی که هستید احساس راحتی تمام کنید. همانطور که مشتری بزرگوار یازدهمین خانه جامعه شما را در این سال فعال می کند، هر چه بیشتر با مردم ارتباط برقرار کنید، امسال بیشتر رشد خواهید کرد – به خصوص این که مشتری با نپتون (۱۲ آوریل) و اورانوس و پلوتون (۱۷ فوریه، ۳ مه) همسو می شود.

جوزا (خرداد)

وجود ماه سیاه لیلیت در نشانه برج فلکی شما باعث شده است که شما با حس عمیق تری از قدرت در تماس باشید و این روند تا ۱۴ آوریل ادامه دارد. با مشورت طالع بینی، تاروت و هر عمل سحرآمیز دیگر از این انرژی مقدس زنانه که آتش درونت را بیدار می کند بهترین استفاده را ببرید. عطارد، فرمانروای شما، سه بار در سال جاری (۱۴ ژانویه، ۱۰ می، ۹ سپتامبر) به عقب برمی گردد و از شما می خواهد که انگیزه های خود را عمیق تر کنید. از آنجایی که زندگی برای شما بسیار سریع پیش می رود، از این دوره های زمانی برای استراحت از زندگی و برنامه ریزی تعطیلات به مقصد ساحلی استفاده کنید.

سرطان (تیر)

شما در حال رفتن به یک سال افسانه ای هستید! شما انرژی حوت (اسفند) را دوست دارید، و انبوه سیارات در این رفیق با نشانه آب به این معنی است که امسال زندگی می تواند برای شما یک رویا باشد. این پیش بینی به ویژه در حوالی ۱۲ آپریل صادق خواهد بود، زمانی که ملاقات نادر مشتری و نپتون می تواند علاقه شما را به یادگیری چیزهای جدید برانگیزد. شما توسط ماه اداره می شوید، و از آنجایی که حاکم سیاره شما اورانوس الکتریکی را در خسوف های امسال (۳۰ آوریل، ۱۵ می، ۲۵ اکتبر و ۸ نوامبر) فعال می کند، جهان از شما می خواهد که تغییرات را بپذیرید و در آغوش بگیرید. با انجام این کار، دروازه های خلاقیت تازه ای را در زندگی خود باز می کنید.

اسد (مرداد)

برای شما متولدین برج اسد، امسال بازی دگرگونی و تحول است زیرا در تمرکز امسال، از شما خواسته شده که خودِ قدیمی تان را رها کنید تا نسخه جدیدی از شما ظاهر شود. از نظر شغلی، سال پرمشغله ای خواهد بود و در برخی مواقع ممکن است احساس کنید طاقت فرسا به نظر می رسد. وقتی زندگی شلوغ می شود، بر حس معنوی خود تکیه کنید، زیرا در این فضاست که در آن احساس شادی و لذت دنیای مادی را پیدا خواهید کرد. کسوف های امسال (۳۰ آوریل، ۱۵ می، ۲۵ اکتبر و ۸ نوامبر) شامل فرمانروای سیاره شما، خورشید است – زمانی که جهان از شما می خواهد که با جریان حرکت کرده و تغییرات قابل توجهی در زندگی تان ایجاد کنید. حتما متوجه شدی منظورمان چیست!

سنبله (شهریور)

برای یک سنبله جدید آماده شوید! انرژی بی پروای سال آینده نه تنها طرز فکر شما را در مورد زندگی تغییر می دهد، بلکه از شما می خواهد که افق های خود را مانند قبل گسترش دهید. همانطور که اورانوس الکتریکی و گره های سرنوشت نهمین خانه فلسفه شما را تحریک می کنند، عطش شما برای دانش، تجربه و فرهنگ افزایش می یابد. این حالات ممکن است به معنای ثبت نام در مدرسه، رفتن به یک سفر بزرگ یا تعامل با افراد بسیار جالب باشد. و در حالی که خارج شدن از منطقه راحتی شما ممکن است گاهی ترسناک باشد، الهامات بزرگی برای شما وجود دارد؛ البته اگر جرئت ریسک های بزرگ را داشته باشید!

میزان (مهر)

متولدین این علامت لطیف، احساساتی و منطقی هستند که اشتیاق یک زندگی هارمونیک و شاد را دارند. تحت تاثیر سیاره زهره، می توانید خلاق و خردمند باشید. طالع بینی 2022 برای متولدین برج میزان اطلاعات و تغییرات جدیدی دارد. بر خلاف سال 2014 که با صلح و آرامش شناخته می شد، امسال متولدین برج میزان تجربیات خیلی زیادی خواهند داشت.در آغاز سال در خواهید یافت که کار شما زمان زیادی خواهد گرفت و تلاش تان بی ارزش خواهد بود. کارفرمای شما نمی تواند کاملا شما را تحسین کند. از تغییرات نترسید. پیشنهاد بهتری وجود دارد، هیچ چیزی را حل و فصل نکنید و شانس خود را محک بزنید. بدین ترتیب می توانید از تعجیل و استرس زیاد، که از آن نفرت دارید، دوری کنید. طالع بینی هم چنین پیشنهاد می دهد که به خانواده خود در طی این دوران توجه کنید. در خواهید یافت که یک نفر ممکن است در حال پنهان کردن مشکلاتش از دیگران باشد.در بهار، سیاره زهره متمایل به شما است. تحت تاثیرات آن، وجود یک شخص جذاب را احساس خواهید کرد. آن شخص می تواند همدم شما یا یک دوست جدید باشد. به هر حال واضح است که ماجراهای زیادی را با این شخص تجربه خواهید کرد و چیزهای جدیدی را امتحان می کنید. در نهایت از زندگی خود بسیار لذت می برید.نیمه دوم سال در ابتدا بسیار نوید بخش خواهد بود. در پایان، به دلیل خلاقیت و ایده های خود، در حرفه خویش پیشرفت خواهید کرد. طالع بینی در تابستان 2022 به کسانی که در رابطه به سر می برند، نشان می دهد که روابطشان قوی تر و عمیق تر خواهد شد. از هارمونی و توازن لذت خواهید برد. مجردها نیز ماجراها و روابطه عاشقانه زیادی تجربه می کنند. شب های داغ تابستان سزاوار آن است

عقرب (آبان)

عقرب عجب ماه جالب و شگفت انگیزی است! شما در سال ۲۰۲۱ تغییرات زیادی ایجاد کردید و در سال ۲۰۲۲، زندگی هیجان انگیزتر می شود. هنگامی که زحل، اورانوس و گره های سرنوشت با هم متحد می شوند تا الکتریسیته را به مناطق اصلی نمودار شما بیاورند، نسخه کاملاً جدیدی از خودتان در زیر پوست شروع به رشد می کند. چه خوب که شما در اختراع مجدد استاد هستید! همانطور که پوست قدیمی خود را می ریزید، به همزمانی ها توجه کنید، زیرا آنها مدام در اطراف شما خواهند بود و مسیر درست را به شما نشان می دهند. در طول سال پیش رو، شراکت های جدید (عاشقانه و تجاری)، سرگرمی، خلاقیت و الهام درست زمانی شما را پیدا می کنند که چیزهای غیرمفید و به دردنخور را رها کنید.

قوس (آذر)

برای متولدین قوس (آذر) امسال یکی از بهترین سال هاست! با حاکم سیاره تان، مشتری، که با قدرت در حوت قرار دارد، تمام کمک های کیهانی را که برای انجام یک اتفاق بزرگ نیاز دارید، در اختیار خواهید داشت. اما صرف نظر از اینکه عمیق ترین خواسته های شما چیست، یک کلید اصلی برای نشان دادن آنها وجود دارد: داشتن یک هدف واضح! این حالت به ویژه در اواسط آپریل صادق است، زمانی که تمایل شما به زیاده روی در کارها ممکن است شما را در مه سردرگمی فرو روید. در سال ۲۰۲۲، رشد، الهام و عشق در نوک انگشتان شماست. اگر بتوانید واقع بین باشید، سازماندهی کنید و چهارچشمی حواستان به جایزه باشد، می توانید همه چیز را داشته باشید!

برج جدی (دی)

متولدین برج جدی (دی ماه)، آیا حاضرید با سرنوشت خود رو در رو شوید و با آن ملاقات کنید؟ سال پیش رو برای شما طعم بی نظیری دارد زیرا حاکم سیاره شما، زحل، با گره های سرنوشت درگیر می شود! این یک تأثیر کارمایی و سفر در زمان است و شما را با افراد، مکان ها و فرصت هایی روبه رو خواهد کرد که به شما کمک می کنند به مقصد مورد نظر خود برسید. این امر به ویژه در حوالی ۳ می صادق است، زمانی که مشتری به پلوتون در علامت برج شما تبدیل می شود تا به کلمات و افکارتان قدرت تغییر شکل واقعیت شما را بدهد. در نهایت، همزمانی نقش مهمی را در این سال برای شما ایفا خواهد کرد، بنابراین، به نشانه ها توجه کنید و با آغوش باز پذیرای تغییراتی باشید که کائنات از شما می خواهد.

دلو (بهمن)

متولدین این علامت به نرمال نبودن معروف اند. عقاید آنها اغلب متفاوت و بی پایان هستند. بنابراین ممکن است کسی آنها را درک نکند. طالع بینی 2022 برای متولدین خلاق و اصیل برج دلو پیچ و تاب های زیادی پیش بینی می کند. بر عکس سال 2014 که آرام بودید و زمان زیادی برای فکر کردن داشتید، امسال هرگز متوقف نخواهید شد. سیاره اورانوس بسیار نا پایدار و بی ثبات خواهد بود.در آغاز سال 2022، در حرفه خود غرق می شوید و باید به سختی کار کنید. خوشبختانه در این دوره دوستان واقعی را خواهید شناخت، زیرا به شما کمک می کنند. از طرق دیگر، آنهایی که به ظاهر دوست شما بودند، به شما پشت می کنند. در ماه مارس، می بینید که مشکلات پشت سر گذاشته می شوند اما هنوز انرژی دارید. سعی کنید از آنها در ورزش استاده کنید. اینجوری احساس بهتری خواهید داشت. طالع بینی می گوید که شما باید در زمان بیکاری خود، وقتی را نیز با خانواده بگذرانید.در بهار احساس می کنید همه چیز در روابط شما مطابق با نقشه های تان به خوبی پیش می رود اما کماکان مورد بی توجهی قرار دارید. بعدا معلوم می شود که محبوب خود را در ذهن خود ایده آل و بدون مشکل تصور کرده اید. ناگهان دو دل و مردد می شوید. دو دلی و تردید چیزی است که به آن عادت ندارید. بعد از همه اینها، یک تصمیم بزرگ در جلوی شما قرار خواهد گرفت. یا می جنگید یا رابطه شما در هم می شکند.

حوت (اسفند)

برای متولدین برج حوت (اسفندماهی ها)، این سال طلایی آنهاست! با هر دو فرمانروای سیاره شما، مشتری و نپتون، که ملاقاتی نادر در علامت شما دارند، شما در شرف دریافت همه برکات کیهانی هستید. یک پنجره اصلی تجلی بین ۶ آوریل و ۲ مه می رسد؛ درست زمانی که زهره نیز از برج شما بازدید می کند. در حالی که رشد را در اشکال مختلف تجربه خواهید کرد، حس معنویت شما به شدت عمیق تر خواهد شد. مراقب عبور وستا، سیارک فداکاری معنوی، در علامت خود بین ۲۴ می و ۲۱ آگوست و سپس دوباره از ۲۰ نوامبر تا ۳۱ دسامبر باشید. همانطور که چرخه جدیدی را در طول سفر روح خود شروع می کنید، وستا به شما کمک می کند تا شعله درونی اشتیاق خود را زنده نگه دارید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تذکر جدی رهبر انقلاب به عکاسان خبری در کرمانشاه/ با کفش وارد نشوید+عکس (295 نظر) عرض ارادت احساسی و عیادت بازیگران و ورزشکاران از رهبر معظم انقلاب در بیمارستان+ عکس/ از جواد عزتی و علی ضیا تا علی پروین و بهداد سلیمی (293 نظر) واکنش ایران به درخواست عجیب آمریکا برای حمله نمادین اسرائیل (149 نظر) گریم سخت و سنگین شازده مفخم سریال "گیلدخت"، صالح میرزاآقایی، برای بازی در نقش امام خمینی/ بنظرتون شبیه ایشون شدن؟ (67 نظر) پاسخ جالب رهبر معظم انقلاب به یک سوال: حضرت آقا اصلاً شما فکر می‌کردین که رهبر بشین؟ (61 نظر) دیدار بازیگران معروف و محبوب ایرانی با رهبر انقلاب/ از شاهرخ استخری تا مصطفی زمانی و عموپورنگ+عکس (55 نظر) خلاقیت خنده دار یک ایرانی برای دوخت کاپشن با پتو پلنگی حماسه آفرید/ ایرانی پنجه طلا از هر انگشتش هنر میباره😂 (41 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده مشهدی، با نوشته جالب پشت وانت اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (41 نظر) نگاهی به ماشین لاکچری و هوش‌پران محسن تنابنده، نقیِ پایتخت+عکس/ صبر و لبخند در برابر درخواست مردم برای گرفتن عکس سلفی (34 نظر) روایتی جالب از روز دقیق تولد رهبر معظم انقلاب از زبان خودشان در سالگرد 85 سالگی ایشان+عکس شناسنامه (28 نظر) تصویر دیده نشده و قدیمی از آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب در کنار دریا با کاپشن و کلاه +عکس (27 نظر) نگاهی به کیک تولد 5 سالگی هانا دختر مهران غفوریان با دیزاین خاص/مبارکا باشه +عکس (26 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک بقال تبریزی برای کودکان حماسه ساز شد/ درک و شعور ایشون ستودنیه+عکس (25 نظر) مراسم عقد شیک و منحصربفرد برادرزاده سامان صفاری، امیر سریال دلدادگان/ ایشالا عروسی خودت+عکس (25 نظر) مراسم تولد جگرسوز علی انصاریان در خانه ابدی اش و گریه های دلخراش ننه علی/ روحش شاد+ عکس (22 نظر)
دیگران می‌خوانند   
حضور غیرقابل باور عادل فردوسی پور در جشن خانوادگی علی دایی/ عکس مشترک عادل فردوسی پور با همسر علی دایی در یک مجلس خصوصی سناریوهای علمی مختلف برای پایان جهان! هدیه خنده دار سلمان سریال نون خ برای هادی چوپان / پای هادی چوپان به نون خ باز شد+فیلم (ویدئو) درس اخلاق فوق خنده‌دار استاد محسن قرائتی/ وقتی خدا برای وزیر مملکت در مستراح کلاس میذاره! خلاقیت تحسین برانگیز و منحصربفرد شهرداری بوشهر برای زیباسازی خونه های قدیمی حماسه آفرید/ این زیبایی رو فقط تو ایران میشه دید😍 آخرین جشن تولدی که حامد سلطانی برای همسر اولش در خانه ابدی او گرفت/ حیف جوونیش که سهم خاک شد درخت میوه حیاط خانه حامد سلطانی با حال و هوای بهاری/ چه عکس خوشگلی انداخته👌😍 ایده های خلاقانه چیدمان میز صبحانه برای یک پذیرایی شیک و دل انگیز+عکس شام مفصل و سفره غذای رنگی خواهر ساره بیات برای خانواده پر جمعیت رضا قوچان نژاد/ چه ضیافتی برای خانواده شوهر به پا کرده فال انبیاء روزانه جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال قهوه با نشان روز جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال ابجد روزانه جمعه 31 فروردین 1403 فال روزانه امروز جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال حافظ با تفسیر روز جمعه 31 فروردین 1403 + فیلم حضور جالب خانم معلم همدانی با لباس عروس در کلاس درس/ این لحظه تا ابد برای دانش آموزاش خاطره شد+عکس (تصاویر) معماری استثنایی و تخیلی یک رستوران در ژاپن/ با این ویوی جذاب غذا چه میچسبه! (ویدئو) شوخی بانمک نعیمه نظام‌دوست با سن نیما شعبان‌نژاد (تصاویر) تغییر چهره حیرت انگیز فرزانه سریال "بزنگاه" بعد 16 سال/ کلا یه نفر دیگه شده که! شباهت متحیرکننده و خارق‌العاده آنجلینا جولی و دخترش! (فیلم) آشنایی با یاقوت ارغوانی میلیون دلاری از اعماق تاریخ / سنگ آمتیست 26 تنی ژستهای بی ملاحظه ی زنان حرمسرا همگان گرفتن عکس در حضور ناصرالدین شاه قاجار سوژه کاربران مجازی شد برند خاص و شوکه کننده کیف آرایشی ناصرالدین شاه/ باورت میشه ناصرالدین شاه کیف آرایشی داشته؟ (فیلم) در پشت آبشار نیاگارا چه چیزی پنهان شده؟ / اسرار پشت پنهان آبشار نیاگارا چیست؟! نگاهی به ماشین‌های لوکس و هوش‌پران علی دایی، ثروتمندترین فوتبالیست ایران+عکس/ از لندکروز و پورشه تا بی ام وی😍 ارزانترین خانه در دبی | معرفی 10 گزینه مخصوص ایرانیان (عکس) ماشینهای شیک و مدرن یکتا ناصر و منوچهر هادی/ زوج پرحاشیه و جنجالی اینروزهای سینمای ایران مزیت های استفاده از چراغ های خیابانی در نورپردازی شهری تولد باورنکردنی یک حیوان بامزه به سفیدی برف و 6 گوش صورتی در دریا/ چقدر این موجود ناز و گوگولیه+عکس شرط عجیب همسر فریبا متخصص، مادر گلنار سریال گیلدخت برای ازدواج با خانم بازیگر/ قراری که 8 ماه نگذشته فسخ شد! 3روش معجزه آسا برای برق انداختن زیورآلات طلا واکنش بانمک احسان علیخانی با یک سلفی زورکی و یوهویی به عکس فتوشاپ شده ای که از او در فضای مجازی منتشر شده نگاهی به ماشین‌های لاکچری و هوش پران امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی +عکس/ اینا ماشین نیست هواپیماست! مدل مانتو خاص و جذاب گلوریا هاردی، بازیگر سریال کیمیا/ نگاهی به طراحی مانتو همسر فرانسوی ساعد سهیلی+عکس نگاهی به تیپ و استایل لاکچری و درجه یک خانواده محمدرضا گلزار در عروسی آقای بازیگر +عکس/ خوش به حال آیسان خانوم، عروسِ چه خانواده‌یِ باکلاس و مرفحی شده😍 (عکس) سلفی الناز حبیبی، صبای سریال "فاصله ها" با پدر باحال و پرانرژی اش میز صبحانه رنگی و عاشقانه رضا قوچان نژاد و خواهر ساره بیات در دبی/ ویوو رو ببین😍 جشن تولد ساده و خلوت صادق بوقی در رویایی ترین منظره ایران در شمال/ چقدر باصفا و دلباز+ویدیو عکسی نایاب از شیوه حمل جنازه در دوره قاجار (عکس) تاب بازی نفیسه روشن، بازیگر سریال "رستگاری"، در طبیعت بسیار زیبای مالدیو دزدی میلیاردی از خانه 2 مهاجر در برج لاکچری نیاوران!
تیتر امروز   
فال انبیاء روزانه جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال روزانه امروز جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال قهوه با نشان روز جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال حافظ با تفسیر روز جمعه 31 فروردین 1403 + فیلم فال ابجد روزانه جمعه 31 فروردین 1403 شرط عجیب همسر فریبا متخصص، مادر گلنار سریال گیلدخت برای ازدواج با خانم بازیگر/ قراری که 8 ماه نگذشته فسخ شد! دزدی میلیاردی از خانه 2 مهاجر در برج لاکچری نیاوران! کارت عروسی متفاوت و خاص رضا داوودنژاد و همسرش غزل بدیعی با یک نوشته منحصر به فرد/ روز عروسی یه تیم بسیج گفتن آدرس شدند!+عکس ماجرای جالب کارت عروسی فائزه و حمید که به دست رهبر انقلاب رسید/ حرکت تحسین برانگیز عروس و داماد ایرانی برای خرید سرویس طلا+عکس آیا رهبر معظم انقلاب موبایل دارند؟ دستگیری اراذل و اوباش BMW سوار در بلوار اندرزگو+فیلم رئیس‌جمهور وارد سمنان شد زمزمه های ورود ایران چک های 500هزار تومانی به بازار/ زلزله رشد نقدینگی در راه است؟ پاسخ جالب رهبر معظم انقلاب به یک سوال: حضرت آقا اصلاً شما فکر می‌کردین که رهبر بشین؟ رکورد تاریخی بارش باران در سیستان و بلوچستان