آشنایی با طالع بینی شهریور ماه 1400

  چهارشنبه، 03 شهریور 1400   زمان مطالعه 14 دقیقه
آشنایی با طالع بینی شهریور ماه 1400
فال ماهانه خود را برای انجام بهترین کار برای آن بررسی کنید و به دنبال پیش بینی در مورد اتفاق خوب یا بد این هفته با استفاده از فال ماهانه ساعدنیوز باشید.

طالع بینی شهریور ماه 1400

طالع بینی برای بسیاری از افراد جذابیت زیادی دارد. پیش بینی آینده، بازگو کردن صفات شخصیتی افراد بر اساس عواملی مانند ماه و سال تولد از جمله دلایلی است که باعث می شود مردم به سمت طالع بینی بروند. خیلی از این افراد تنها به چشم سرگرمی به این قضیه نگاه می کنند. در حالی که برخی دیگر آن را حقیقتی مسلم می دانند و سخت به آن معتقدند.در ادامه طالع بینی شهریور ماه 1400 را بررسی کنید.

طالع بینی

طالع بینی ماهانه متولدین فروردین

ممکن است در محل کار نتایج متفاوتی دریافت کنید. شما باید در کارها و پروژه های خود صادق و مصمم باشید. شما باید از هرگونه جلسه بدون برنامه خودداری کنید و هیچگونه ایمیل یا پیامی را بدون شفافیت کامل ارسال نکنید. این هفته ممکن است برای عشق و عاشقی مناسب باشد. کسانی که اخیراً نامزد کرده اند وقت با کیفیتی را با هم خواهند داشت ، اما باید در حین مکالمه مراقب باشید. برخی از شما ممکن است پیشنهاد ازدواج خوبی دریافت کنید. همراهی همسرتان ممکن است این هفته به شما خوشبختی دهد. ممکن است طبق انتظارات خود دستاوردهای خوبی کسب کنید. ممکن است از یک سفر خارج از ایستگاه درآمد کسب کنید. اگر در زمینه تدریس هستید ، این هفته از نظر رشد مالی سودآور خواهد بود. همچنین ممکن است از پدرتان کمک مالی بگیرید. مشاغل تجاری ممکن است از سرمایه گذاری های قبلی منافع ناگهانی مالی دریافت کنند. این هفته ممکن است برای دانش آموزان مطلوب باشد. کمک خواهر و برادر بزرگتر و دوستان شما می تواند به شما در تحصیل کمک کند. شما باید از پیشنهادات آنها پیروی کنید.

طالع بینی ماهانه متولدین اردیبهشت

به طور کلی ، این هفته بسیار شلوغ خواهد بود. شما باید تعادل بین زندگی شخصی و حرفه ای خود را حفظ کنید. به دلیل مشغله زیاد ، ممکن است نتوانید با همسرتان بمانید که می تواند در روابط شما چالش ایجاد کند. این احتمال وجود دارد که شما به طور ناگهانی با معشوق خود مخالفت کنید. زوج های جوان به دلیل ارتباط نادرست ممکن است در زندگی با فراز و نشیب هایی روبرو شوند. ممکن است هزینه های ناخواسته متحمل شوید. شما باید سعی کنید هزینه های خود را در این هفته برنامه ریزی کنید. ابتدا باید کارهای معلق مربوط به پول و امور مالی را پاک کنید و تنها پس از آن لیست جدیدی از خریدها را پیش ببرید. این هفته ممکن است یک پروژه مهم از سرزمین خارجی بیاید. کسانی از شما که مشغول مشاغل مذهبی یا مرتبط با یوگا هستند ممکن است فرصت مناسبی را بدست آورند. این هفته یک توافق تجاری مهم نهایی می شود. سخت کوشی و قاطعیت به شما در کسب و کار شما کمک می کند. به شانس وابسته نباشید هنگام رانندگی باید مراقب باشید و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنید. این هفته ممکن است با مشکلات سلامتی روبرو شوید. افکار منفی می توانند بر سلامت فیزیولوژیکی شما تأثیر بگذارند. شما باید یک فکر خوش بینانه و دیدگاه مثبت داشته باشید.

طالع بینی ماهانه متولدین خرداد

ممکن است خود را زیرک ، سازمان یافته ، سخت کوش و حسابگر نشان دهید تا همه رشته هایی را که موقعیت شما به شما اجازه می دهد بکشید. همچنین ممکن است به علایق مشترک و سازگاری احساسی اهمیت بیشتری دهید. ممکن است آنچه دیگران می گویند را بپذیرید و آنها را برای ایده های خود تشویق کنید. در غیر این صورت ، ممکن است شما را از دیگران دور کند. علاوه بر این ، ستاره ها هفته ای پرانرژی و شاداب را برای شما پیش بینی می کنند. همچنین ، ممکن است چالش های جدیدی را در کار خود بپذیرید. اشتیاق شما ممکن است هماهنگی را برای کل خانواده شما ایجاد کند. در عین حال ، شما ممکن است بیشتر به عنوان یک منتقد و یک فرد کمال گرا عمل کنید. ممکن است به نگرش فلسفی خود وابسته بمانید. دیگران ممکن است اعتراضات شدیدی به آن وارد کنند که ممکن است منجر به شرایط دشواری شود. با این حال ، این ممکن است شما را به یک مبارز بهتر تبدیل کند.

طالع بینی ماهانه متولدین تیر

زندگی شما در گذشته گره های بسیاری داشته اما این دلیل نمی شود که ناامید باشید و دست روی دست بگذارید پس بهتر است تا قدرت و توان کار کردن دارید، برای جبران گذشته و فردای بهتر دست به کار شوید. بهتر است که با قدم های کوچک تر شروع کنید، به نفعتان است این که بخواهید یک باره سنگ بزرگی را بلند کنید باعث می شود همه توانایی هایتان را زیر سوال ببرید.

در این ماه خیلی حواستان را جمع کنید چون روی خط شانس هستید، مواظب فرصت ها باشید تا آنها را از دست ندهید. اگر به فکر به دست آوردن گوی سبقت از دیگران هستید، تا به طرح ها و فکرهای خلاقانه برسید و آنها را عملی کنید، عجولانه عمل نکنید بلکه درست فکر کنید. کمک کردن حال شما را خوب می کند و باعث می شود بهتر فکر کنید پس به نیازمندی کمک کنید و مطمئن باشید، او که باید نیز همیشه و همه جا به شما کمک خواهد کرد.

شکست هایی که در گذشته در زمینه شغلی خورده اید باعث ترس شما شده است و نمی گذارد کار جدیدی را شروع کنید، باید افکار قدیمی خود را دور بریزید و قدرت ریسک داشته باشید. لذت زندگی در لحظه ای است که به وصال حاصل شود و شما به زودی این لحظه را تجربه می کنید. قدر داشته هایتان را بدانید حتی اگر به چشم تان کوچک و بی مقدار باشد، کافی است یکی از آن ها را از دست بدهید تا متوجه بشوید که چه گوهر گران بهایی را از دست داده اید.

باید برای کسی هدیه ای بخرید. این روزها احساس می کنید فاصله ای بین شما و کسی که او را دوست دارید افتاده است و به همین دلیل بسیار ناراحت هستید. مسبب اتفاقاتی که ناخواسته این مدت رخ داده به زودی مشخص خواهد شد. افرادی که دور و برتان هستند می خواهند بدانند در چه حالی هستید، نگران احوالتان هستند. شما احتیاج به استراحت و حضور در جمع هایی که دوستتان هستند دارید.

طالع بینی ماهانه متولدین مرداد

ممکن است در طول این هفته متوجه شوید که وقتی از واقعیت خارج شده اید ، نتیجه ممکن است ناخوشایند باشد ، یا آنطور که می خواهید نیست. این ممکن است شما را در مورد آینده خود نگران کند. ممکن است تا حدودی گیج شده باشید و در تلاش برای رفع ابهامات ، ممکن است رویاهای بزرگ را شروع کنید. سعی کنید پاهایتان را محکم روی زمین نگه دارید. شما باید همه اختلالات در فعالیتهای معمول را برطرف کنید زیرا ممکن است گودالهای کوچک زیادی اینجا و آنجا وجود داشته باشد. در زندگی شخصی و رابطه شما ، ممکن است بهترین پاسخ را از سوی عزیزان خود دریافت نکنید ، اما اوضاع ممکن است در روزهای پایانی هفته تغییر کند و نزدیکان و عزیزان شما همه از شما راضی باشند. اگر در این هفته در مسائل مالی خود دقت کنید ، خوب عمل خواهید کرد. ممکن است همه چیز در مطالعات شما کمی چالش برانگیز باشد ، بنابراین ممکن است در پروژه های خود با تاخیر و مشکلات روبرو شوید.

طالع بینی ماهانه متولدین شهریور

ممکن است شرایط برای حرفه شما مثبت باشد. ممکن است با اختلالات متعددی روبرو شوید اما به تدریج ممکن است کار خود را کارآمدتر مدیریت کرده و از پله های موفقیت بالا بروید. ممکن است افراد تجاری معاملات خوبی را انجام دهند. در طول این هفته ممکن است چندین فرصت سودآور بدست آورید. ممکن است وضعیت مالی شما به طور مداوم بهبود یابد ، ممکن است به رشد مالی مناسبی برسید. با توجه به خواسته ها و تعهدات مختلف ، ممکن است از روابط خود لذت نبرید. در عین حال ، گرما و هماهنگی شما افزایش می یابد. این هفته ممکن است برای تحصیل شما مطلوب باشد. ممکن است شما را به موفقیت برساند که سزاوار آن هستید. سیستم ایمنی قوی شما ممکن است به شما در حفظ سلامت این هفته کمک کند. سرزندگی شما ممکن است خوب باقی بماند اما استرس اضافی می تواند متابولیسم شما را کاهش دهد.

طالع بینی ماهانه متولدین مهر

در فال ماهانه شما آبان ماهی عزیز تاکید شده است که در این ماه به فکر شروع دوباره ای برای جبران مافات باشید. این ماه نوید یک استراحت و بهبودی را بعد از یک زمان پر چالش و خسته کننده می دهد. زمانی که نیاز دارید ذهن خود را از درگیری ها به دور کنید. بعد از بحران و خستگی زمانی را صرف استراحت خود بگذار. میزبان دوست عزیزی خواهید بود که میتوانید با او درد دل کنید و با طرح مشکلات پیش رویتان از او کمک فکری بخواهید.در این ماه شرایطی پیش روی شماست که باید هر چه زودتر نسبت به آن اظهار نظر کنید، تردید و دودلی موجب به تعویق افتادن کارتان خواهد شد و این اصلاً به نفع شما نیست. برنامه ریزی دقیقی برای تمام ساعات خواهید داشت. اگر در حال حاضر در یک ارتباط رمانتیک هستید، باید قدری زمان کنار بگذارید و با هم تنها باشید تا دوباره با هم هماهنگ شوید. برای رسیدن به خواسته تان باید ناز طرف مقابلتان را بیشتر بکشید، نگران نباشید زمان ناز کردن شما هم می رسد اما فعلا بهتر است کوتاهی نکنید.برای بی خوابی هایتان هر چه زودتر کاری بکنید، شما تا خودتان نخواهید تغییری در وضعیت تان بدهید، اوضاعتان بر همین منوال خواهد بود. شما قلب پاک و مهربانی دارید و از آنجایی که نمی توانید ناراحتی دیگران را ببینید، ممکن است حرفی بزنید یا پیشنهادی بدهید که به دردسرتان می اندازد، بهتر است کمی این اخلاق خود را تغییر دهید زیرا خود شما نیز مشکلات و کارهای زیادی دارید و ممکن است زیاد وقت کمک کردن به بقیه را نداشته باشید.ممکن است در یک جمع کسی روی مخ شما برود و مدام در حال تلاش برای به هم زدن آرامش شما باشد اما خود را کنترل کنید و از بحث کردن با او اجتناب کنید، نتیجه اش شما را معذب و پشیمان می کند، حتی اگر حق با شما باشد، این را بدانید که هیچوقت نادانی دیگران از ارزش های شما را کم نمی کند. از گذشته تان درس بگیرید و اشتباهاتتان را تکرار نکنید.

طالع بینی ماهانه متولدین آبان

شما باید چیزی را پیدا کنید که ممکن است ذهن شما را در این هفته جوان کند ، زیرا اگر فقط به کار خود ادامه دهید ، زندگی می تواند کمی خسته کننده شود. تعطیلات آخر هفته ممکن است به شما آرامش زیادی بدهد. خودخواهی و غرور شما می تواند به غل و زنجیر شما تبدیل شود که ممکن است مانع پیشرفت شما شود. شما باید از همان مراقبت کنید. عاقلانه خواهد بود که بیشتر با کسانی که با آنها برخورد می کنید کنار بیایید و توصیه های آنها را برای رسیدن به اهداف خود بپذیرید. ممکن است برای افزایش استقامت بدنی به تغییرات زیادی در طول هفته نیاز داشته باشید. شما باید خود را از یکنواختی و عدم تحریک مداوم حفظ کنید. اگرچه با افراد زیادی آشنا هستید ، اما ممکن است از توانایی خود برای استدلال استفاده کنید و افراد واقعی را که می توانید با آنها دوست باشید ، پیدا کنید. شما باید همه دعواهای خود را کنار بگذارید.

طالع بینی

طالع بینی ماهانه متولدین آذر

شما اهل حضور در جمع نیستید و همیشه از مردم دوری می کنید، قبل از اینکه این روحیه شما را به فردی انزواطلب تبدیل کند، حضور بیشتری در جمع های خانوادگی و دوستانه پیدا کنید. یکی از دوستانتان برای انجام کاری در لحظه آخر از شما درخواست کمک می کند بهتر است یک نه بگویید و سری که درد نمی کند را دستمال نبندید زیرا شما زیاد در انجام آن کار ماهر نیستید.در زمینه عاطفی شاید مجبور به ترک کسی خواهید شد که امروز برایتان بسیار سخت است، اما خیالتان آسوده، در آینده از این کار بسیار راضی و خوشحال خواهید شد. بودن آدم اشتباه در زندگی ممکن است چندین سال شما را از چیزی که به دنبالش هستید عقب بیندازد. الان بهترین موقع است که کمی به خودتان برسید، استراحت کنید و در تغذیه تان به سلامتتان اهمیت بدهید.برای شخصی در اطرافتان بیش از حد نگرانید، او خودش حواسش از شما جمع تر است، شما کلاه خودتان را بچسبید. ایده خوبی در ذهن دارید که فعلا شرایط اجرای آن مهیا نیست، بهتر است این ایده را یادداشت کنید تا در زمان مناسب عملی اش کنید. در محیط کار برای گفتن حرفی بهتر است خودتان را جای شنونده بگذارید و او را درک کنید تا روش درستی برای ادای حرفتان پیدا کنید. یک اتفاق کوچک باعث می شود از کارها و برنامه هایتان عقب بیفتید.

طالع بینی ماهانه متولدین دی

ممکن است هفته ای چالش برانگیز برای شما باشد زیرا ممکن است با فراز و نشیب های زیادی در زندگی خود روبرو شوید. رشد حرفه ای و مالی شما ممکن است به دلیل تأثیر زحل در اولین خانه فال شما متوقف شود. به همین دلیل است که باید تلاش های خود را افزایش داده و تلاش زیادی را انجام دهید تا در زمینه های مختلف زندگی به مزایایی برسید. ممکن است مسئولیت های شما افزایش یابد. علاوه بر این ، برخی از کارهای ناقص ممکن است شما را دچار تنش و استرس کنند. شما باید به طور منظم فعالیتهای روزانه خود را چک کنید. شما باید کنترل و اعتماد به نفس خود را تقویت کنید زیرا ممکن است به شما در تغییر چشمگیر نگرش شما کمک کند. وجود ناهید در فال شما قدرت مبارزه با هر مشکلی را به شما می دهد. این حمل و نقل احتمالاً فرصت های مفیدی را برای شما ایجاد می کند.

طالع بینی ماهانه متولدین بهمن

این هفته به افکار مثبت خود پایبند باشید و از هر گونه مشاجره ای دوری کنید. شما ممکن است به سفرهای حرفه ای به کشورهای خارجی بروید و در آنجا دستاوردهای خوبی داشته باشید. برخی از معاملات مهم ممکن است در این هفته نهایی شوند. نگرش مثبت ممکن است به شما در دستیابی به موفقیت در محل کار کمک کند. زندگی زناشویی شما در طول هفته نیاز به تمرکز بیشتری دارد. با همسرتان در ارتباط باشید و فرصتی را برای جشن گرفتن یک رویداد کوچک در این هفته از دست ندهید. افراد بومی دلو ممکن است شریک مورد نظر خود را بدست آورند یا شما با شریک سابق خود صحبت کنید. هیچ تصمیم مهمی در رابطه نگیرید. دانش آموزان باید از شرکت اشتباه اجتناب کنند. به شما توصیه می شود که خودآموز باشید ، اما هنگام بحث گروهی باید از مشاجره بپرهیزید. شما باید بیشتر روی مطالعات تمرکز کنید.

طالع بینی ماهانه متولدین اسفند

این هفته ممکن است روزهای شلوغی داشته باشید. ممکن است در کار خود حجم کاری زیادی داشته باشید. ممکن است کارهای مهمی در محل کار به شما واگذار شود. ممکن است در این هفته اطلاعات ارزشمندی در رابطه با پروژه خود دریافت کنید. شما ممکن است به سفری به سرزمین خارجی بروید. این هفته ممکن است به دلیل حجم کار زیاد ، شب های بی خوابی داشته باشید. باید قبل از خواب از استفاده از ابزارهای الکترونیکی خودداری کنید. ممکن است تمایل به یادگیری معنویت داشته باشید و ممکن است به دوره های معنوی بپیوندید. این هفته ممکن است سلامت فرزندان شما تحت تأثیر قرار گیرد. شما باید وقت با کیفیتی را با آنها بگذرانید ، این به شما احساس خوبی می دهد. شما نباید از شریک خود تقاضای بیشتری داشته باشید و به او فضایی بدهید تا شریک زندگی شما احساس راحتی کند که احساسات خود را با شما در میان بگذارد. هزینه های برنامه ریزی نشده برای فعالیت های مذهبی و مرتبط با سلامت پیش بینی شده است.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (409 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (169 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (152 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (71 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (61 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (52 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (21 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (17 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (16 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (15 نظر) هادی چوپان ریشش را زد و سبیل گذاشت ؛ قهرمان بدن سازی با سبیل دسته دارش قابل شناسایی نیست (11 نظر) حضور جذاب بازیگران معروف و مشهور ایرانی در کنسرت رضا گلزار/ از منوچهر هادی تا ترلان پروانه و فرزاد فرزین+عکس (10 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
با این سبزیجات سالم و مقوی به جنگ چاقی شکم بروید/ با این خوشمزه ها زود لاغر میشی!
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 11 تیر 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه دوشنبه 11 تیر 1403
فال انبیاء روزانه دوشنبه 11 تیر ماه 1403
ماجرای دیده شدن بازیگر زن سلبریتی با برادر سعید جلیلی در ژاپن‎+عکس
نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید
روایت‌هایی تاریخی از قتل فجیع امیرکبیر در کاشان توسط ایرانی‌ها انگلیسی‌ها / جان کندن او چهار ساعت طول کشید ...
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
وقتی گریه رضا شاه را خارجی‌ها درآوردند!
نکات مهم درباره نظافت ماشین ظرفشویی که باید بدانید
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس