ساعدنیوز
ساعدنیوز

آشنایی با طالع بینی شهریور ماه 1400

  چهارشنبه، 03 شهریور 1400   زمان مطالعه 14 دقیقه
آشنایی با طالع بینی شهریور ماه 1400
فال ماهانه خود را برای انجام بهترین کار برای آن بررسی کنید و به دنبال پیش بینی در مورد اتفاق خوب یا بد این هفته با استفاده از فال ماهانه ساعدنیوز باشید.

طالع بینی شهریور ماه 1400

طالع بینی برای بسیاری از افراد جذابیت زیادی دارد. پیش بینی آینده، بازگو کردن صفات شخصیتی افراد بر اساس عواملی مانند ماه و سال تولد از جمله دلایلی است که باعث می شود مردم به سمت طالع بینی بروند. خیلی از این افراد تنها به چشم سرگرمی به این قضیه نگاه می کنند. در حالی که برخی دیگر آن را حقیقتی مسلم می دانند و سخت به آن معتقدند.در ادامه طالع بینی شهریور ماه 1400 را بررسی کنید.

طالع بینی

طالع بینی ماهانه متولدین فروردین

ممکن است در محل کار نتایج متفاوتی دریافت کنید. شما باید در کارها و پروژه های خود صادق و مصمم باشید. شما باید از هرگونه جلسه بدون برنامه خودداری کنید و هیچگونه ایمیل یا پیامی را بدون شفافیت کامل ارسال نکنید. این هفته ممکن است برای عشق و عاشقی مناسب باشد. کسانی که اخیراً نامزد کرده اند وقت با کیفیتی را با هم خواهند داشت ، اما باید در حین مکالمه مراقب باشید. برخی از شما ممکن است پیشنهاد ازدواج خوبی دریافت کنید. همراهی همسرتان ممکن است این هفته به شما خوشبختی دهد. ممکن است طبق انتظارات خود دستاوردهای خوبی کسب کنید. ممکن است از یک سفر خارج از ایستگاه درآمد کسب کنید. اگر در زمینه تدریس هستید ، این هفته از نظر رشد مالی سودآور خواهد بود. همچنین ممکن است از پدرتان کمک مالی بگیرید. مشاغل تجاری ممکن است از سرمایه گذاری های قبلی منافع ناگهانی مالی دریافت کنند. این هفته ممکن است برای دانش آموزان مطلوب باشد. کمک خواهر و برادر بزرگتر و دوستان شما می تواند به شما در تحصیل کمک کند. شما باید از پیشنهادات آنها پیروی کنید.

طالع بینی ماهانه متولدین اردیبهشت

به طور کلی ، این هفته بسیار شلوغ خواهد بود. شما باید تعادل بین زندگی شخصی و حرفه ای خود را حفظ کنید. به دلیل مشغله زیاد ، ممکن است نتوانید با همسرتان بمانید که می تواند در روابط شما چالش ایجاد کند. این احتمال وجود دارد که شما به طور ناگهانی با معشوق خود مخالفت کنید. زوج های جوان به دلیل ارتباط نادرست ممکن است در زندگی با فراز و نشیب هایی روبرو شوند. ممکن است هزینه های ناخواسته متحمل شوید. شما باید سعی کنید هزینه های خود را در این هفته برنامه ریزی کنید. ابتدا باید کارهای معلق مربوط به پول و امور مالی را پاک کنید و تنها پس از آن لیست جدیدی از خریدها را پیش ببرید. این هفته ممکن است یک پروژه مهم از سرزمین خارجی بیاید. کسانی از شما که مشغول مشاغل مذهبی یا مرتبط با یوگا هستند ممکن است فرصت مناسبی را بدست آورند. این هفته یک توافق تجاری مهم نهایی می شود. سخت کوشی و قاطعیت به شما در کسب و کار شما کمک می کند. به شانس وابسته نباشید هنگام رانندگی باید مراقب باشید و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنید. این هفته ممکن است با مشکلات سلامتی روبرو شوید. افکار منفی می توانند بر سلامت فیزیولوژیکی شما تأثیر بگذارند. شما باید یک فکر خوش بینانه و دیدگاه مثبت داشته باشید.

طالع بینی ماهانه متولدین خرداد

ممکن است خود را زیرک ، سازمان یافته ، سخت کوش و حسابگر نشان دهید تا همه رشته هایی را که موقعیت شما به شما اجازه می دهد بکشید. همچنین ممکن است به علایق مشترک و سازگاری احساسی اهمیت بیشتری دهید. ممکن است آنچه دیگران می گویند را بپذیرید و آنها را برای ایده های خود تشویق کنید. در غیر این صورت ، ممکن است شما را از دیگران دور کند. علاوه بر این ، ستاره ها هفته ای پرانرژی و شاداب را برای شما پیش بینی می کنند. همچنین ، ممکن است چالش های جدیدی را در کار خود بپذیرید. اشتیاق شما ممکن است هماهنگی را برای کل خانواده شما ایجاد کند. در عین حال ، شما ممکن است بیشتر به عنوان یک منتقد و یک فرد کمال گرا عمل کنید. ممکن است به نگرش فلسفی خود وابسته بمانید. دیگران ممکن است اعتراضات شدیدی به آن وارد کنند که ممکن است منجر به شرایط دشواری شود. با این حال ، این ممکن است شما را به یک مبارز بهتر تبدیل کند.

طالع بینی ماهانه متولدین تیر

زندگی شما در گذشته گره های بسیاری داشته اما این دلیل نمی شود که ناامید باشید و دست روی دست بگذارید پس بهتر است تا قدرت و توان کار کردن دارید، برای جبران گذشته و فردای بهتر دست به کار شوید. بهتر است که با قدم های کوچک تر شروع کنید، به نفعتان است این که بخواهید یک باره سنگ بزرگی را بلند کنید باعث می شود همه توانایی هایتان را زیر سوال ببرید.

در این ماه خیلی حواستان را جمع کنید چون روی خط شانس هستید، مواظب فرصت ها باشید تا آنها را از دست ندهید. اگر به فکر به دست آوردن گوی سبقت از دیگران هستید، تا به طرح ها و فکرهای خلاقانه برسید و آنها را عملی کنید، عجولانه عمل نکنید بلکه درست فکر کنید. کمک کردن حال شما را خوب می کند و باعث می شود بهتر فکر کنید پس به نیازمندی کمک کنید و مطمئن باشید، او که باید نیز همیشه و همه جا به شما کمک خواهد کرد.

شکست هایی که در گذشته در زمینه شغلی خورده اید باعث ترس شما شده است و نمی گذارد کار جدیدی را شروع کنید، باید افکار قدیمی خود را دور بریزید و قدرت ریسک داشته باشید. لذت زندگی در لحظه ای است که به وصال حاصل شود و شما به زودی این لحظه را تجربه می کنید. قدر داشته هایتان را بدانید حتی اگر به چشم تان کوچک و بی مقدار باشد، کافی است یکی از آن ها را از دست بدهید تا متوجه بشوید که چه گوهر گران بهایی را از دست داده اید.

باید برای کسی هدیه ای بخرید. این روزها احساس می کنید فاصله ای بین شما و کسی که او را دوست دارید افتاده است و به همین دلیل بسیار ناراحت هستید. مسبب اتفاقاتی که ناخواسته این مدت رخ داده به زودی مشخص خواهد شد. افرادی که دور و برتان هستند می خواهند بدانند در چه حالی هستید، نگران احوالتان هستند. شما احتیاج به استراحت و حضور در جمع هایی که دوستتان هستند دارید.

طالع بینی ماهانه متولدین مرداد

ممکن است در طول این هفته متوجه شوید که وقتی از واقعیت خارج شده اید ، نتیجه ممکن است ناخوشایند باشد ، یا آنطور که می خواهید نیست. این ممکن است شما را در مورد آینده خود نگران کند. ممکن است تا حدودی گیج شده باشید و در تلاش برای رفع ابهامات ، ممکن است رویاهای بزرگ را شروع کنید. سعی کنید پاهایتان را محکم روی زمین نگه دارید. شما باید همه اختلالات در فعالیتهای معمول را برطرف کنید زیرا ممکن است گودالهای کوچک زیادی اینجا و آنجا وجود داشته باشد. در زندگی شخصی و رابطه شما ، ممکن است بهترین پاسخ را از سوی عزیزان خود دریافت نکنید ، اما اوضاع ممکن است در روزهای پایانی هفته تغییر کند و نزدیکان و عزیزان شما همه از شما راضی باشند. اگر در این هفته در مسائل مالی خود دقت کنید ، خوب عمل خواهید کرد. ممکن است همه چیز در مطالعات شما کمی چالش برانگیز باشد ، بنابراین ممکن است در پروژه های خود با تاخیر و مشکلات روبرو شوید.

طالع بینی ماهانه متولدین شهریور

ممکن است شرایط برای حرفه شما مثبت باشد. ممکن است با اختلالات متعددی روبرو شوید اما به تدریج ممکن است کار خود را کارآمدتر مدیریت کرده و از پله های موفقیت بالا بروید. ممکن است افراد تجاری معاملات خوبی را انجام دهند. در طول این هفته ممکن است چندین فرصت سودآور بدست آورید. ممکن است وضعیت مالی شما به طور مداوم بهبود یابد ، ممکن است به رشد مالی مناسبی برسید. با توجه به خواسته ها و تعهدات مختلف ، ممکن است از روابط خود لذت نبرید. در عین حال ، گرما و هماهنگی شما افزایش می یابد. این هفته ممکن است برای تحصیل شما مطلوب باشد. ممکن است شما را به موفقیت برساند که سزاوار آن هستید. سیستم ایمنی قوی شما ممکن است به شما در حفظ سلامت این هفته کمک کند. سرزندگی شما ممکن است خوب باقی بماند اما استرس اضافی می تواند متابولیسم شما را کاهش دهد.

طالع بینی ماهانه متولدین مهر

در فال ماهانه شما آبان ماهی عزیز تاکید شده است که در این ماه به فکر شروع دوباره ای برای جبران مافات باشید. این ماه نوید یک استراحت و بهبودی را بعد از یک زمان پر چالش و خسته کننده می دهد. زمانی که نیاز دارید ذهن خود را از درگیری ها به دور کنید. بعد از بحران و خستگی زمانی را صرف استراحت خود بگذار. میزبان دوست عزیزی خواهید بود که میتوانید با او درد دل کنید و با طرح مشکلات پیش رویتان از او کمک فکری بخواهید.در این ماه شرایطی پیش روی شماست که باید هر چه زودتر نسبت به آن اظهار نظر کنید، تردید و دودلی موجب به تعویق افتادن کارتان خواهد شد و این اصلاً به نفع شما نیست. برنامه ریزی دقیقی برای تمام ساعات خواهید داشت. اگر در حال حاضر در یک ارتباط رمانتیک هستید، باید قدری زمان کنار بگذارید و با هم تنها باشید تا دوباره با هم هماهنگ شوید. برای رسیدن به خواسته تان باید ناز طرف مقابلتان را بیشتر بکشید، نگران نباشید زمان ناز کردن شما هم می رسد اما فعلا بهتر است کوتاهی نکنید.برای بی خوابی هایتان هر چه زودتر کاری بکنید، شما تا خودتان نخواهید تغییری در وضعیت تان بدهید، اوضاعتان بر همین منوال خواهد بود. شما قلب پاک و مهربانی دارید و از آنجایی که نمی توانید ناراحتی دیگران را ببینید، ممکن است حرفی بزنید یا پیشنهادی بدهید که به دردسرتان می اندازد، بهتر است کمی این اخلاق خود را تغییر دهید زیرا خود شما نیز مشکلات و کارهای زیادی دارید و ممکن است زیاد وقت کمک کردن به بقیه را نداشته باشید.ممکن است در یک جمع کسی روی مخ شما برود و مدام در حال تلاش برای به هم زدن آرامش شما باشد اما خود را کنترل کنید و از بحث کردن با او اجتناب کنید، نتیجه اش شما را معذب و پشیمان می کند، حتی اگر حق با شما باشد، این را بدانید که هیچوقت نادانی دیگران از ارزش های شما را کم نمی کند. از گذشته تان درس بگیرید و اشتباهاتتان را تکرار نکنید.

طالع بینی ماهانه متولدین آبان

شما باید چیزی را پیدا کنید که ممکن است ذهن شما را در این هفته جوان کند ، زیرا اگر فقط به کار خود ادامه دهید ، زندگی می تواند کمی خسته کننده شود. تعطیلات آخر هفته ممکن است به شما آرامش زیادی بدهد. خودخواهی و غرور شما می تواند به غل و زنجیر شما تبدیل شود که ممکن است مانع پیشرفت شما شود. شما باید از همان مراقبت کنید. عاقلانه خواهد بود که بیشتر با کسانی که با آنها برخورد می کنید کنار بیایید و توصیه های آنها را برای رسیدن به اهداف خود بپذیرید. ممکن است برای افزایش استقامت بدنی به تغییرات زیادی در طول هفته نیاز داشته باشید. شما باید خود را از یکنواختی و عدم تحریک مداوم حفظ کنید. اگرچه با افراد زیادی آشنا هستید ، اما ممکن است از توانایی خود برای استدلال استفاده کنید و افراد واقعی را که می توانید با آنها دوست باشید ، پیدا کنید. شما باید همه دعواهای خود را کنار بگذارید.

طالع بینی

طالع بینی ماهانه متولدین آذر

شما اهل حضور در جمع نیستید و همیشه از مردم دوری می کنید، قبل از اینکه این روحیه شما را به فردی انزواطلب تبدیل کند، حضور بیشتری در جمع های خانوادگی و دوستانه پیدا کنید. یکی از دوستانتان برای انجام کاری در لحظه آخر از شما درخواست کمک می کند بهتر است یک نه بگویید و سری که درد نمی کند را دستمال نبندید زیرا شما زیاد در انجام آن کار ماهر نیستید.در زمینه عاطفی شاید مجبور به ترک کسی خواهید شد که امروز برایتان بسیار سخت است، اما خیالتان آسوده، در آینده از این کار بسیار راضی و خوشحال خواهید شد. بودن آدم اشتباه در زندگی ممکن است چندین سال شما را از چیزی که به دنبالش هستید عقب بیندازد. الان بهترین موقع است که کمی به خودتان برسید، استراحت کنید و در تغذیه تان به سلامتتان اهمیت بدهید.برای شخصی در اطرافتان بیش از حد نگرانید، او خودش حواسش از شما جمع تر است، شما کلاه خودتان را بچسبید. ایده خوبی در ذهن دارید که فعلا شرایط اجرای آن مهیا نیست، بهتر است این ایده را یادداشت کنید تا در زمان مناسب عملی اش کنید. در محیط کار برای گفتن حرفی بهتر است خودتان را جای شنونده بگذارید و او را درک کنید تا روش درستی برای ادای حرفتان پیدا کنید. یک اتفاق کوچک باعث می شود از کارها و برنامه هایتان عقب بیفتید.

طالع بینی ماهانه متولدین دی

ممکن است هفته ای چالش برانگیز برای شما باشد زیرا ممکن است با فراز و نشیب های زیادی در زندگی خود روبرو شوید. رشد حرفه ای و مالی شما ممکن است به دلیل تأثیر زحل در اولین خانه فال شما متوقف شود. به همین دلیل است که باید تلاش های خود را افزایش داده و تلاش زیادی را انجام دهید تا در زمینه های مختلف زندگی به مزایایی برسید. ممکن است مسئولیت های شما افزایش یابد. علاوه بر این ، برخی از کارهای ناقص ممکن است شما را دچار تنش و استرس کنند. شما باید به طور منظم فعالیتهای روزانه خود را چک کنید. شما باید کنترل و اعتماد به نفس خود را تقویت کنید زیرا ممکن است به شما در تغییر چشمگیر نگرش شما کمک کند. وجود ناهید در فال شما قدرت مبارزه با هر مشکلی را به شما می دهد. این حمل و نقل احتمالاً فرصت های مفیدی را برای شما ایجاد می کند.

طالع بینی ماهانه متولدین بهمن

این هفته به افکار مثبت خود پایبند باشید و از هر گونه مشاجره ای دوری کنید. شما ممکن است به سفرهای حرفه ای به کشورهای خارجی بروید و در آنجا دستاوردهای خوبی داشته باشید. برخی از معاملات مهم ممکن است در این هفته نهایی شوند. نگرش مثبت ممکن است به شما در دستیابی به موفقیت در محل کار کمک کند. زندگی زناشویی شما در طول هفته نیاز به تمرکز بیشتری دارد. با همسرتان در ارتباط باشید و فرصتی را برای جشن گرفتن یک رویداد کوچک در این هفته از دست ندهید. افراد بومی دلو ممکن است شریک مورد نظر خود را بدست آورند یا شما با شریک سابق خود صحبت کنید. هیچ تصمیم مهمی در رابطه نگیرید. دانش آموزان باید از شرکت اشتباه اجتناب کنند. به شما توصیه می شود که خودآموز باشید ، اما هنگام بحث گروهی باید از مشاجره بپرهیزید. شما باید بیشتر روی مطالعات تمرکز کنید.

طالع بینی ماهانه متولدین اسفند

این هفته ممکن است روزهای شلوغی داشته باشید. ممکن است در کار خود حجم کاری زیادی داشته باشید. ممکن است کارهای مهمی در محل کار به شما واگذار شود. ممکن است در این هفته اطلاعات ارزشمندی در رابطه با پروژه خود دریافت کنید. شما ممکن است به سفری به سرزمین خارجی بروید. این هفته ممکن است به دلیل حجم کار زیاد ، شب های بی خوابی داشته باشید. باید قبل از خواب از استفاده از ابزارهای الکترونیکی خودداری کنید. ممکن است تمایل به یادگیری معنویت داشته باشید و ممکن است به دوره های معنوی بپیوندید. این هفته ممکن است سلامت فرزندان شما تحت تأثیر قرار گیرد. شما باید وقت با کیفیتی را با آنها بگذرانید ، این به شما احساس خوبی می دهد. شما نباید از شریک خود تقاضای بیشتری داشته باشید و به او فضایی بدهید تا شریک زندگی شما احساس راحتی کند که احساسات خود را با شما در میان بگذارد. هزینه های برنامه ریزی نشده برای فعالیت های مذهبی و مرتبط با سلامت پیش بینی شده است.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (280 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (156 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (142 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (104 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (72 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (60 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (52 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (45 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (35 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (34 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (26 نظر) تصویری بسیار قدیمی از 16 سالگی آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین رهبر معظم انقلاب/ روحشان شاد (27 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (25 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (24 نظر) رونمایی از خواهر زیبا و واقعی رحمان و رحیم پایتخت / فقط شباهت بی حد و اندازه به برادراش+عکس (23 نظر)
دیگران می‌خوانند   
ویدیوی محسن افشانی برای توماج صالحی: توماج اعدام خواهد شد! این ویدئو یادگاری بمونه... درخواست جالب یک دختر کنکوری از رهبر معظم انقلاب برای شرکت در آزمون/ استرس نداشته باشید+ویدیو عکس جالب پاشا جمالی و مصطفی زمانی ستاره های دو سریال محبوب نون خ و شهرزاد تبلت دهه شصتی ها! + عکس پیاده روی رهبر معظم انقلاب در طبیعت و جاده باصفای کردستان+عکس حرف دل این روزهای یکتا ناصر + عکس سبک دکوراسیون ساده و بدون زرق و برق خانه هانیه توسلی+عکس روایتی جالب از زیر و رو شدن زندگی صاحب بزرگترین خانه گردشگری در ایران+ویدیو/از کمک به گردشگر آلمانی تا میلیاردر شدن! جشن تولد یکسالگی پسر کوچولوی فرناز رهنما، نازنین سریال ساختمان پزشکان/ چه کیک و تدارکات خفنی+عکس رونمایی از تیپ و استایل شیک و رسمی رضا گلزار/ آقای بازیگر رو با کت و شلوار خاصش ببینید!+ویدیو عرض ارادت بهداد سلیمی قهرمان و مدال آور وزنه برداری خدمت رهبر انقلاب و توصیه رهبر به ایشان/ فرزند بهداد سلیمی در بغل حضرت آقا+ فیلم نگاهی به میز عزای لوکس و تجملاتی مادر مرجانه گلچین در خانه اش+ویدیو/ روحشون شاد (عکس) زیبایی بی حد و اندازه نیکی کریمی سلبریتی ایرانی در عکس لو رفته اش/ کیک تولدش چه خوشگله... نگاهی به دکوراسیون خاص گوشه‌ای از خانه زیبا و اصیل نرگس محمدی/ چقدر خوش سلیقه+عکس نگاهی به دکوراسون شیک تالار عروسی محمدرضا گلزار و آیسان خانوم/ تزیین شده با گل های طبیعی+ عکس یزدگردی تک نفره و تنهایی نرگس محمدی با جلیقه محلی+عکس/ خوش بگذره 5کاربرد شگفت‌ انگیز واکس ماشین برای تمیز کردن خانه با نگهداری سانسوریا در آب، شاهد رشد انفجاری آن باشید نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید خلاقیت بی نظیر مردم لرستان برای درک حال صاحب عزا تاریخ ساز شد+عکس/ فقط استقبال محسن کیایی رو ببین... تصویری قدیمی از مسعود روشن پژوه مجری مسابقه محله قبل از کچل شدنش/ تغییر چهره اش خیلی زیاده رونمایی از موتور وسپا خوش رنگ علی طولابی، استعداد درخشان عصر جدید/ ماشالا چقدر بزرگ شده😍+عکس دیدار و گپ و گفت عموپورنگ با شاهرخ خان در هند+ویدیو سکانس خنده دار نعیمه نظام دوست: وقتی جواب تمام سوالای مهران مدیری نعیمه میشه +ویدئو/خودش از خنده تلف نشه بهتره🤣 چگونه هتل مناسبی را در مشهد انتخاب کنیم؟ رونمایی از خواهر واقعی و با کلاس سینا مهراد+عکس/فقط شباهت بی حد و اندازه به برادرش! (فیلم) خوانندگی جذاب و هوش پران مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان رحیم سریال پایتخت با صدای جادویی😍👌 جاهای دیدنی قشم در زمستان که بازدید از آن‌ها پیشنهاد می‌شود مزایای مدرک فنی حرفه ای وشرایط اخذ این مدرک نگاهی به کیک تولد 3 سالگی دختر بهداد سلیمی با طراحی خاص کیک با گربه/مبارکا باشه + عکس چرا سریال حشاشین در ایران مجوز ندارد؟ شباهت بی نظیر و باورنکردنی پسر بزرگ شهاب حسینی در این عکس به عروسک/ با دیدنش شوکه میشین (تصاویر) طرح های کمد خاص و ترسناک یک نجار خارجی همه را انگشت به دهان گذاشت/ حاضری یکی از اینا رو بذاری تو اتاقت؟ داور برنامه محفل پسر دایی علیرضا قربانی از آب درآمد/ نسبت فامیلی قاری قرآن با خواننده اصیل ایرانی+ویدئو خلاقیت خنده دار راننده کرمانی برای ضد سرقت کردن ماشین اش حماسه ساز شد+عکس/ سلطان امنیت منطقه در سطح خاورمیانه!🤣 رونمایی از همسر اول فریبا نادری با اختلاف سنی زمین تا آسمان+عکس قاب دونفره و احساسی امیر جعفری و مادرش در خانه خدا بدون حضور ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس/ قبول باشه خلاقیت بی نظیر در طراحی مبل با الهام از میوه جات/ مغز تو رو باید طلا گرفت+عکس رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه نرگس محمدی، بازیگر نقش ستایش+عکس/ عاشقانه های نرگس و علی اوجی ارزش صد بار دیدن رو داره👌 اقدام تحسین‌برانگیز رامین رضاییان برای هموطنان سیستان و بلوچستانی/ دمت گرم +عکس
تیتر امروز   
ماجرای فرش ماشینی که فقط یک شب در عروسی پسر رهبر انقلاب در خانه‌شان پهن بود + روایت عقیق های اصل یمنی که رهبری اجازه ندادند وارد زندگیشان شوند چرا سریال حشاشین در ایران مجوز ندارد؟ رونمایی از همسر اول فریبا نادری با اختلاف سنی زمین تا آسمان+عکس مخالفت جدی امام خمینی و رهبر معظم انقلاب با چندهمسری؛ از ترک کلاس درس بخاطر ازدواج مجدد استاد تا اخراج افراد شاغل در بیت رهبری در صورت اختیار همسر دوم! 18 علامتی که نشان می دهد یک مرد یک دل نه صد دل عاشقتان شده / ببین تو اطرافیانت چه کسی عاشقت شده! همسر آینده ژوزه مورایس، بازیگر فیلم اصغر فرهادی شد وحشتناکترین مراسم پذیرایی از شرکت کنندگان در مراسم تدفین در برزیل و ونزوئلا/ واقعا باورنکردنی و شوکه کننده ست! خنده بیجا جان جوان تهرانی را گرفت! پیکانی که قیمتش بیشتر از لکسوس بود توسط پلیس یزد توقیف شد محسنی اژه ای؛ باید با متعرضین به جان و مال مردم و بیت‌المال برخورد بازدارنده داشت / با شفافیت و دادگاه علنی بسیار موافقم عوامل روند کاهشی بازار ارز بررسی شد/ ماجرای افت قیمت دلار چرا پنج کنسرت در تهران لغو شد؟ کشمکش بر سر سه هزار میلیارد تومان؛ دولت برنده است یا مجلس؟ اشکان خطیبی سلبریتی بخت برگشته ای که دیگر احساس خوشبختی نمی کند/ حواشی داغ امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 مراقبت رمانتیک پلنگ سفید از جفت باردارش/ واقعا گاهی باید از حیوانات درس مهربانی گرفت😍
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده