ساعدنیوز
ساعدنیوز

آشنایی با توصیه های مهم برای پولدارشدن

  یکشنبه، 28 شهریور 1400   زمان مطالعه 18 دقیقه
آشنایی با توصیه های مهم برای پولدارشدن
ثروتمند شدن آورزوی هر فردی است شاید گفتن اینکه رسیدن به آن اسان است تمسخر آمیز باشد ولی این آرزو با دانستن چندین نکته مهم و رعایت آن ها امکان پذیر است.

تقریبا همه انسان ها آرزو دارند وضعیت مالی آن ها یک شبه تغییر کند و به ثروت زیادی دست پیدا کنند. به ندرت پیش می آید که کسی از ثروتمند شدن خوشش نیاید و دوست نداشته باشد موقعیت مالی او به یک باره رشد کند. اما معمولا کسی تمایل ندارد برای رسیدن به این آرزو تلاش کند، همه انتظار دارند شانس در خانه شان را بزند و بدون این که کاری انجام بدهند تبدیل به فردی میلیاردر شوند. برای همین همیشه انسان های فقیر نسبت به ثروتمندان بیشتر هستند. از روی این آمار باید به این نتیجه برسید که این قطعا باور غلطی است و اگر شما هم مانند این دسته از آدم ها فکر می کنید به هیچ وجه ثروتمند نخواهید شد. بنابراین باید از همین لحظه خود را تغییر دهید و برای ثروتمند شدن تلاش کنید.قبل از این که تصمیم داشته باشید ثروتمند شوید باید تلاش کنید که به آدم مفیدی تبدیل شوید و کارهایی را انجام دهید که بتواند زندگی دیگران را متحول کند. کار شما باید به گونه ای باشد که دیگران همیشه به آن نیاز داشته باشند و به خاطر کاری که انجام می دهید برای شما ارزش قائل شوند.برای پولدار شدن نمی توانید شرایطی که از آن برخوردار هستید را به یک باره تغییر دهید، ولی می توانید به راحتی خودتان را تغییر داده و کاری کنید که همه ی آرزوها خود به خود به سمت شما حرکت کند. موفقیت چیزی نیست که خودش به سراغ شما بیاید این شما هستید که باید به دنبال آن بروید و کارهایی را انجام دهید که شما را به سمت این اهداف بکشاند.باید هر روزی که می گذرد یک قدم بیشتر به موفقیت فردی در زندگی تان نزدیک تر شوید. برای این که فردی ثروتمند شوید و به هدف خود برسید باید از تک تک روزهای زندگی خود استفاده ی بهینه بکنید. به گونه ای که مطمئن باشید هر روزی که می گذرد یک قدم به موفقیت خود نزدیک تر می شوید. در این مقاله به معرفی راه هایی بپردازیم تا با استفاده از آن هر چه سریع تر بتوانید پول و ثروت فراوانی را از آن خود کنید.

مرد پولدار

1. چیزی بزرگتر از خودتان بسازید

بیشتر مردم موفقیت را تنها برای خودشان می خواهند. آنها می خواهند همه ی جایزه ها را دِرو کنند، عکس شان روی جلد همه ی مجله ها چاپ بشود و میلیون ها دلار درآمد داشته باشند. رسیدن به تمام این موارد خیلی خوب است، اما شما باید انگیزه ای مهم تر از خودتان داشته باشید. باید بدانید که هدف تان به مراتب از شما بزرگ تر و مهم تر است. چنین ذهنیتی نه تنها جلوی پیروزیِ شما را نمی گیرد ، بلکه موفقیت های بیشتری را هم به سوی شما جذب خواهد کرد. یک مدیرِ دلسوز روی رشد افراد تیم اش تمرکز می کند و این به نوبه ی خود منجر به رشد آنها خواهد شد. یکی از سرگرمی های ورزشیِ من دویدن و وزنه برداری است، و دریافته ام که با کمک کردن به دیگران در ورزش کردن، در مقایسه با مواقعی که به تنهایی ورزش می کنم، قوی تر و سریع تر می شوم. کمک به دیگران به همان اندازه ی کمک به خودتان وقت می گیرد. به همین دلیل آنهایی که می خواهند ثروتمند بشوند، باید اول به غنی کردن دیگران بیندیشند. یک ضرب المثل قدیمی می گوید که «اگر می خواهید سریع حرکت کنید، تنها بروید، اما اگر قصدتان رسیدن به دوردست هاست، با دیگران همراه بشوید.»

2. دست از سرزنش کردن بخت و اقبال تان بردارید

برای رسیدن به موفقیت از تجربیات تلخ گذشته خود درس بگیرید و خود را سرزنش نکنید زیرا موفقیت یک رویداد بیرونی است و به تفکر مثبت و موفق نیاز دارد.

3. با متخصصان همراه شوید

هر مولتی میلیونر تیمی از افراد متخصص دارد که از آنها توصیه های راهبردی می گیرد. با اینکه هر کس برای خودش نظری دارد، اما علی القاعده باید به بهترین نظر گوش بدهید. من افراد بسیاری را می شناسم که به نظرات اشتباه گوش می دهند و این می تواند در آینده نتایج ویران کننده ای برای شان به بار بیاورد. متخصصان صنعت خودتان را پیدا کنید و اگر می توانید با آنها دوستی برقرار کنید. استخدام یک مدیرِ اجرایی بهترین راه رسیدن به سطح بالاتر است. دوست تان ممکن است به شما بگوید که «باید بیشتر دراز و نشست بزنی!» اما یک مربی نشان می دهد که این کار چگونه شما را قوی تر می کند و به این ترتیب شما را به انجام آن ترغیب می کند. کسی را پیدا کنید که با نیازهای شما جور دربیاید. اکثر مربی های اجرایی ۱۰ تا ۲۰ درصد درآمد سالانه ی شما را به عنوان دستمزد طلب می کنند، که در صورت به کار بردن توصیه های شان، پرداخت آن آسان خواهد بود.

4. سیستم هایی بسازید که با قدرت عمل می کنند

مولتی میلیونرها خودشان به تنهایی نمی توانند این کار را انجام بدهند. آنها سیستم ها و روندهایی دارند که استعدادها و توانایی های شان را به نقطه اتکا تبدیل می کند. همیشه راه بهتر و سریع تری برای انجام کارها وجود دارد. اگر سیستمی برای موفقیت تان ایجاد کنید، سرانجام به نتیجه خواهید رسید. ولی البته این سیستم باید مال خودتان باشد نه مال کس دیگری.

5. ریسک پذیر باشید

اگرچه سرمایه گذاری ریسک بزرگی است اما با سنجیدن جوانب کار و پیش بینی شرایط مناسب برای انجام این کار می توانید سود بالایی در این راه کسب کنید .

6. تنوع ایجاد کنید

با انجام سرمایه گذاری در امور مختلف از امنیت مالی بالاتری برخوردار خواهید شد و در صورت ضرر کردن در یکی از سرمایه گذاری های خود، همه آنچه که داشتید را از دست نخواهید داد.

7. در بازاریابی و فروش خبره شوید

بازاریابی پیام معرفی محصول شما و فروش، متقاعد کردن افراد برای خرید این محصول است. بازاریابی برای ایجاد اعتبار به شما کمک می کند و فروش زمانی انجام می شود که مردم به شهرت شما اعتماد کنند. بازاریابی «ستون فقراتِ» کسب وکار شماست و فروش «استخوان های مهره »یِ آن. اگر می خواهید که کسب وکارتان پشتوانه ی محکمی داشته باشد، باید در این دو مهارت کلیدی خبره شوید.مولتی میلیونرها در بازاریابی و فروش متخصص اند. مهارت های شان آنها را به مراتب بالاتری می رساند و به آنها این امکان را می دهد که در زندگی شان از بهترین ها لذت ببرند. در دنیای امروز، یا باید بفروشید یا باید بخرید. شما ابتدا باید از نیازِ بازار اطلاع داشته باشید و سپس راهی برای تأمین این نیازها پیدا کنید. خلاصه اینکه، شما باید محصولی برای «عَرضه» داشته باشید (فروش) و «قصه ای» تعریف کنید تا مردم آن محصول را بخرند (بازاریابی). «استیو جابز»، بنیان گذار و مدیر اجرایی شرکتِ «اَپل»، گفته است: «مردم خودشان هم نمی دانند چه می خواهند تا اینکه شما آن را عرضه کنید.»

بازاریابی

8. با افراد با تجربه مشورت کنید

برای تحقق یافتن بهتر و سریع تر اهداف مالیتان بهتر است از افراد با تجربه در این زمینه مشورت بخواهید و از راهکار های پیشنهادی آن ها در مسیر رسیدن به خواسته هایتان استفاده کنید .

9. تصمیمات سریع بگیرید

ما هر روز تصمیمات فراوانی می گیریم. اما ثروتمندان این کار را خیلی سریع انجام می دهند چونکه خودشان را بهتر می شناسند. بیشتر مردم روش تصمیم گیری را یاد نگرفته اند و در عوض، به دنبال کسانی می گردند که به جای شان تصمیم گیری کنند. به همین دلیل است که تنها ۱۰ درصد از مردم دنیا کارآفرین هستند و ۹۰ درصد بقیه را به کار می گیرند. تصمیم گیری سریع می تواند به شما کمک کند تا ثروتمند شوید. اخیرا شخصی به من گفت که نمی تواند در یک رویداد خاص شرکت کند چون خودش هم نمی دانست که چه می خواهد. در واقع او برای خلاص کردن خودش، به جای تصمیم گیری فقط بهانه تراشی کرد. در صورتی که اگر یک مولتی میلیونر بود، به سرعت برای این منظور تصمیم گیری می کرد. به جای بهانه تراشی، تصمیم گیری کنید.

10. زیاد برنامه ریزی نکنید؛ فقط عمل کنید

بعضی مواقع خود را موفق «فرض» کنید: زمانی می خواهید کاری کنید، برای آن برنامه ریزی کنید و در این کار هم افراط می کنید، مثلا کاغذ بزرگی برمی دارید و آن را با برنامه های آینده خود سیاه می کنید. اگر شما هم به این مشکل مبتلا هستید، راه حلی برای شما داریم. آماده اید؟ اول شلیک، بعد نشانه گیری.بله، این دقیقا برخلاف تمریناتی است که در میدان تیر سربازی به شما آموزش داده اند. ما می گوییم اول آتش، بعد نشانه گیری. در واقع اشکال کار اینجاست که وقت خود را بیش ازحد صرف نشانه گیری می کنید، آن قدر زیاد که اصلا ماشه را نمی چکانید.اگر سربازی رفته باشید و روی خاک های میدان تیر دراز کشیده باشید، می دانید هر چه بیشتر نشانه بگیرید، دستتان هم بیشتر می لرزد. پس به جای این که فکر و ذهن خود را درگیر این کنید که بزنید وسط هدف، تفنگ را سریع در دست بگیرید و یک نگاه تند و سریع هم به هدف بیندازید و بعد: آتش. اگر بخواهید از این دستورالعمل فراتر بروید و دقت بیشتری به خرج بدهید، با شکست روبه رو خواهید شد.

11. شکرگزار داشته هایتان باشید

در صورتی که نشسته اید و به این موارد فکر می کنید «من خانه ام را دوست ندارم، ای کاش خانه بزرگ تری داشتم» یا «من از رانندگی با این ماشین خجالت می کشم و دیگر تحمل ندارم تا ماشین جدیدی پیدا کنم»، در این صورت شما با افکار منفی، ارتعاشات منفی را ارسال می کنید. بر طبق قانون جذب، افکار منفی هیچگونه مورد مثبتی را ایجاد نخواهد کرد. در عوض شما باید نسبت به خانه و اتومبیل خود احساس رضایت داشته باشید. باید نسبت به این که سقفی بالای سر شما قرار دارد و تختی که برای خوابیدن در اختیار شما هست یا غذایی که روی میز شما وجود دارد، سپاسگزار باشید. هر چه نسبت به داشته های خود سپاسگزار باشید، احتمال دارد موارد بیشتری را جذب کنید.

12. اولویت های تان را مدیریت کنید

اولویت بندی یعنی کار مهم تر را اول انجام بدهید. در طول روز ممکن است کارهای زیادی داشته باشید. اما تنها باید آنهایی را انجام دهید که بیشترین منفعت را برای تان دارد. باید عادت کنید که کارهایی را که وقت، انرژی و پول تان را هدر می دهند، یا به دیگران محول کنید یا به کل کنار بگذارید. سعی کنید اهداف تان را به طور چشمگیری ارتقا بدهید تا ارزش کسب وکارتان چندین برابر بشود. هدف تان هرچه باشد، ذهن تان حتما راهی برای تحقق اش پیدا خواهد کرد.

13. بدون خستگی کار کنید

۹۸ درصد مردم شب ها، روزهای آخر هفته و تعطیلات را صرفا به استراحت می پردازند و این کاری کاملا احمقانه است. مطمئنا شما به استراحت نیاز دارید، اما باید تولید هم بکنید. پس موقعی که افراد بسیاری به کمک شما نیاز دارند، وقت تان را با خودخواهی تلف نکنید! آیا می دانید که خوشحالی واقعی تان با کاری که انجام می دهید محقق می شود؟یکی از بازیکنان مشهور NBA به من گفته بود که هیچ روزی را بدون ۱۰۰۰ پرتاب به داخل سبد نمی گذراند. در واقع می خواست بگوید که «تمام زندگی ام بسکتبال است!» او تحمل از دست دادن بازی های پلی آف را ندارد، چون در این صورت احساس شکست می کند، و دلیل قهرمان بودن اش هم این است. راز مولتی میلیونر شدن این است که به اهداف تان بچسبید.

14. به دیگران خدمت کنید

شگفت اینکه مولتی میلیونرها برای پول کار نمی کنند. زیرا اگر هدف شان فقط به دست آوردن پول بود، باید پس از به دست آوردن چند میلیونِ اول دیگر ادامه نمی دانند. در واقع آنها به خاطر مردم کار می کنند و می دانند که انسان ها مهم تر از پول اند. وقتی به دیگران خدمت می کنید، خودتان هم از آن سود خواهید برد. این قانونی است که به طور خودکار اعمال می شود.

15. به دنبال پیشرفت مستمر باشید

اگر می خواهید دنیا را تغییر بدهید، باید دانش فراوانی را به کار بگیرید و تغییرات سریع ایجاد کنید. باید کتاب بخوانید و ایده هایی را که یاد می گیرید، به طور عملی به کار ببرید. بیشتر دوستان ثروتمند من روزانه حداقل دو ساعت مطالعه می کنند. اما آنها مطالب عمومی نمی خوانند. بلکه کتاب های آموزشی را زیر و رو و یادداشت برداری می کنند.هر روز که کارتان را شروع می کنید، از خودتان بپرسید: «چگونه می توانم پیشرفت کنم؟» اگر مهارتی وجود دارد که به آن نیاز دارید، هر چه زودتر یادش بگیرید. اکثر افراد تنها به اندازه ی یادگیری یک مهارتِ کوچک با دست یابی به موفقیت های بزرگ فاصله دارند. اگر می خواهید مولتی میلیونر شوید، باید با جدیت به توسعه ی مهارت های فردی بپردازید و هر روز تغییراتی را در زندگی شخصی و حرفه ای تان ایجاد کنید.

16. ایده های جدید خلق کنید

خلق یک ایده جدید می تواند زندگی شما را تغییر دهد . برای درک بهتر این جمله به ارائه چند مثال می پردازیم. برای مثال:لری پیج و سرگئی برین گوگول را خلق کردند؛ مارک زاکربرگ فیس بوک را ایجاد کرد ؛ جان کوم واتساپ را ایجاد کرد و. . . . به خلق ایده هایی جدید متناسب با کشور و یا شهر محل زندگی خود بپردازید و از این طریق درآمد کسب کنید.

17. قرار دادن کلیپ های مفید در یوتیوب

تماشای فیلم در اینترنت رواج فزاینده ای پیدا کرده است. اگر قادر به ساخت کلیپ هایی با محتوای منحصر به فرد هستید می توانید آن ها را در یوتیوب به اشتراک بگذارید و در هر 1000 بازدید خود حداقل 10 هزار تومان درآمد کسب کنید و گاهی اوقات حتی یک فیلم ساده می تواند برای شما سود زیادی ایجاد کند. اگر در یوتیوب یک کانال ایجاد کنید و به طور مرتب در آن فیلم به اشتراک بگذارید ، احتمال تبدیل شدن شما به یک فرد ثروتمند بسیار زیاد خواهد بود

18. بازخوردها را ببینید

اگر می خواهید کسب وکار موفقی راه بیندازید، بازخورد گرفتن از دیگران بسیار مفید است. گاهی از هر جایی ممکن است بازخوردهای عالی دریافت کنید. بازخوردها می توانند از همسر، فرزندان، همسایه ها و حتی مادرتان به شما برسند! اما اغلب از سوی بی رحم ترین منتقدان تان می آیند و به شما نشان می دهند که بیشترین و عمیق ترین تغییراتی که باید ایجاد کنید، کجا هستند. هر وقت که بازخوردی گرفتید، تغییرات لازم را عملی کنید.برای مولتی میلیونر شدن باید این ۱۰ ذهنیت مولتی میلیونرها را در خودتان پرورش بدهید. در این صورت، افراد به کار شما توجه نشان خواهند داد و هر جا که نیاز داشته باشید، به شما کمک خواهند کرد. با داشتن هدف و ایمان قوی به خودتان، در انجام کارهای بزرگ هیچ محدودیتی وجود ندارد. این نکته خط مقدم مولتی میلیونر شدن است. به یاد داشته باشید که از خدمت به مردم، سود خواهید برد.

19. پولدار به نظر برسید و به مکان هایی بروید که پولدارها می روند

شاید بگویید من اهل تظاهر نیستم و دوست دارم به خاطر چیزی که هستم مرا بخواهند، اما شما به خاطر سوال «چگونه پولدار شویم» اینجا هستید ، می خواهید بدانید راه پولدار شدن چیست و کمی باید واقعیت های تلخ را ببینید. پس همین الان تفکرات قدیمی خودتان را تایپ کنید، پرینت کنید و در یک محل امن با کبریت بی خطر آتش بزنید و خیلی خوب لحظه به لحظه آتش گرفتن این تفکر را تماشا کنید. نه تنها در کار، بلکه در زندگی نیز ظاهر اهمیت دارد. اگر حتی برای همسر خود با ظاهری کثیف و ژولیده حاضر شده اید، بدانید همسر شما هم از این موضوع شاکی است و روز به روز از چشم او می افتید چه برسد به کسی که برای بار اول در یک جلسه ی کاری یا مصاحبه ی شغلی شما را دیده است و ذهنش در ۵ ثانیه ی اول تا ته خط را قضاوت خواهد کرد. بعضی اوقات فرصت هایی که در یک ساعت گپ زدن در یک باشگاه بدنسازی لوکس پیش می آید از کل فرصت هایی که تا به حال دیده اید مهم تر و بزرگ تر هستند.اگر آزادکار (فریلنسر) هستید یا برای شغل جدیدی درخواست داده اید، تاثیر یک ظاهر شیک و گرانقیمت به طور کاملا مستقیم در قیمت شما تاثیر دارد. همین الان به فکر خریدن لباس های شیک باشید، به آراستگی خود حتی زمانی که جلسه ی کاری ندارید فکر کنید چون شانس پولدار شدن شما با ظاهر بد تقریبا نزدیک به صفر خواهد بود. هر از چند گاهی ولخرجی کنید و یک سفر حتی دو روزه به یک جای لوکس بروید. بسیاری از فرصت های بزرگ برای ثروتمند شدن در مکانی اتفاق می افتند که تعداد ثروتمندان در متر مربع بیشتر است، مثلا شما شانس بیشتری برای یافتن دوستان جدید و فرصت های جدید در یک هتل ۵ ستاره ی لوکس یا یک باشگاه بدنسازی لوکس دارید تا در مسافرخانه ای ۳۰ کیلومتر دورتر از شهر یا یک باشگاه ارزان قیمت ته کوچه ی بیست و دوم! حتی نمی توانید تصورش را بکنید که چه پتانسیل هایی خصوصا در ایران در این مکان ها نهفته است و شما هنوز سر جای خود نشسته اید و فکر می کنید برای هر کاری پارتی لازم است.

رستوران مجلل

20. تخصص های کمیاب را یاد بگیرید نه تخصص های رایج، قیمت خود را بدانید و خود را ارزان نفروشید

یکی از کلاسیک ترین و راحت ترین روش های ثروتمند شدن خاص بودن و نادر بودن است. همانگونه که الماس و برخی از عناصر به طور شگفت انگیزی و بدون هیچ دلیل فیزیکی، گرانقیمت هستند شما نیز می توانید با نادر بودن شانس پولدار شدن خود را بالا ببرید. فرض کنید می خواهید یک زبان جدید یاد بگیرید. کافی است یک تحقیق بکنید و ببینید که مثلا ۸۰ درصد افراد دو زبانه ، انگلیسی و بقیه بیشتر فرانسوی، آلمانی و اسپانیولی را به عنوان زبان دوم انتخاب کرده اند. از سوی دیگر ارتباط کشور ما با کشور چین در این سال ها و نقش همواره رو به افزایش این کشور در اقتصاد جهانی، یک موضوع غیرقابل انکار است. حال به نظر شما چطور می توانید نادر باشید؟ زبان چینی را حتی به صورت دست و پا شکسته یاد بگیرید و ببینید که دستمزد شما چند برابر یک فردی خواهد بو که زبان انگلیسی را مثل بلبل حرف می زند. اولین روش قیمت گذاری در زندگی بشر این بوده که هر چیزی چقدر کمیاب است. پس اگر درآمد بیشتر می خواهید تخصص های کمیاب را یاد بگیرید این موضوع در مورد هزاران فرصت دیگر هم صدق می کند، از تخصص های دنیای کامپیوتر گرفته تا هنر تا صنعت و هر جای دیگر. البته قیمت گذاری بر اساس کمیاب بودن متخصصین، در سایر کشورهای جهان به این راحتی نیست چون عموما تخصص نادر، تقاضای کمی هم دارد یا اینکه آنقدر کسب تخصص در آن رشته سخت است که متخصصین آن نادر شده اند، اما در ایران عزیز ما اینگونه نیست. تخصص هایی آسان و در عین حال پرتقاضا وجود دارند که افراد کمی در آنها تخصص دارند و فرصت درآمد های خارق العاده ای را ایجاد کرده اند که بعضا افراد تیزبین آنها را شکار کرده اند. مثلا راهنمای توری که زبان چینی یا زبانی غیرانگلیسی بلد است، درآمدی نزدیک به دو تا سه برابر راهنمای توری دارد که زبان انگلیسی بلد است. نکته ی آخر هم اینکه بدانید که چقدر نادر هستید و اگر واقعا در کاری تخصص دارید که تقاضای آن خیلی بیشتر از تعداد متخصصین آن حوزه است، قیمت خود را بالا ببرید، چون کارفرما هیچگاه ارزش گذاری دقیقی روی شما انجام نمی دهد و بیشتر به تامین منافع خودش از طریق به خدمت گرفتن تخصص تان فکر می کند. مورد آخر این نکته هم اینکه تخصص کمیاب لزوما کارهایی نیست که هیچ کس تقاضای آن را ندارد و هیچ کس آن را نمی شناسد، این کمیاب بودن می تواند در عمق یک تخصص باشد یا می تواند شاخه خاص از یک تخصص رایج باشد که تقاضا برای آن وجود دارد اما نیروی متخصص کافی برای آن وجود ندارد.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (457 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (339 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (277 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (196 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (196 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (103 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (63 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (56 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (52 نظر) خونه زندگی رحمان رحیم سریال پایتخت (مصطفی و مجتبی بلال حبشی) در واقعیت به سبک سلیقه 90 درصد ایرانی ها/ خونه نگو سمساری بگو😅 (45 نظر) شعرخوانی زیبا و دلنشین رهبر معظم انقلاب/ سرشارم از جوانی، هرچند پیر دهرم...+ویدیو (43 نظر) رونمایی از خواهر زیبا و واقعی رحمان و رحیم پایتخت / فقط شباهت بی حد و اندازه به برادراش+عکس (40 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (36 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (34 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب اصفهانی در کشاندن مشتری به مغازه با تزئین فوق خلاقانه کله پاچه‌ها+عکس/ خوش ذوقی از در و دیوار میریزه😂 (28 نظر)
دیگران می‌خوانند   
نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس خوشحالی به سبک امیرمحمد یزدانی ستاره کشتی ایرانی بعد از شکست رقیب/ همیشه بدرخشی قهرمان +فیلم سیلی محکم عسل بدیعی به صورت رامتین پناهی، صفی‌الدوله سریال گیلدخت/ خیلی حرص من را درآوردی+عکس تصویری از 2 قلوهای بامزه و کیوت مجید صالحی بازیگر خوش اخلاق سینما و تلویزیون/خدا حفظشون کنه نگاهی به طراحی خلاقانه ماکت فیگور علی دایی /چه بامزه ساخته شده +عکس سورپرایز علی دایی توسط مردم عادی در روز تولدش/ چه خوشحال شد اسطوره +فیلم رونمایی رضا گلزار از برادرزاده ناز و بانمکش/ ماشاءالله خانوم کوچولو چقدر خوشگل و ماهه+عکس نگاهی به حیاط باصفا و سرسبز خانه مجتبی میرزاجانپور والیبالیست نامی کشورمان/ حیاط نگو باگو بهشت بگو +عکس فال شمع روزانه امروز شنبه 8 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 فال ابجد روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 فال انبیاء روزانه شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر روز شنبه 8 اردیبهشت 1403 + فیلم تغییر چهره هوش پران هیوبوی سریال افسانه جومونگ بعد از 18 سال+عکس نگاهی به ماشین آنتیک و هوش پران شهاب حسینی/ سوپراستار ایران عاشق این کادیلاک خفن است+ویدیو خلاقیت یک ساله چند زندانی به ظاهر باهوش برای فرار از زندان حماسه ساز شد/ خسته نباشین واقعا+ویدیو رونمایی از شوهر باکلاس و خوشتیپ فرناز رهنما، نازنین سریال ساختمان پزشکان/ ایشالا به پای هم پیر بشین+عکس رونمایی از تیپ و استایل شیک و امروزی مجید یاسر؛ بهنام سریال نون خ/ تو خیابون اصلا قابل شناسایی نیست+عکس جشن تولد ساده و خلوت ماشاالله وروایی، عمو کاووس 74 ساله سریال نون خ در گوشه شیک خونه‌اش+عکس رونمایی از عجیب الخلقه‌ترین سگ های دنیا/ از موهای کراتینه شده تا پوست ماکارونی شکل+عکس رونمایی از شغل دوم و باکلاس ابوالفضل پورعرب، حشمت سریال شهرزاد+عکس تصاویری از چیدمان دکورهای خاص خانه بهرام رادان و مینا مختاری و آینه چشم نواز روی دیوار/ چای در کنار این دسته گل زیبا قطعا لذت بخشه! ایده تاثیرگذار یک راننده تاکسی برای بهتر کردن حال مسافرها/ چقدر خوش بحال مسافرهاشه! ماجرا عاشق شدن سوسن پرور روی پشت بام خانه/ رفته تیرچراغ برق رو بترکونه عاشق شده🤣 4 عارضه مخرب مصرف خودسرانه ویتامین دی / اگر تو هم خودسر ویتامین D مصرف میکنی این مطلب برای توست! این قلعه ایرانی در قزوین زمانی تحت نظر میمون اداره می‌شد+عکس ویدئو وحشتناکی از غارت گنجینه ارزشمند جیرفت در جنوب کرمان/ گنجینه ای که بدست قاچاقچیان از وطن ما خارج شد برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (ویدئو) روش‌های نوین محسن تنابنده، نقی سریال "پایتخت" برای انتخاب بازیگر / تو دستشویی رحمان و رحیم رو انتخاب کرد 😂 (عکس) صندلی خاص بهاره افشاری، بیتای سریال "فاصله ها"، که برادرش واسش طراحی کرده/ بیشتر تخت پادشاهی مدرنه عکس خانواده 3 نفره حدیث میرامینی در کنار همسر و پسر بانمکش/ چه ژستی هم گرفتن😎 (عکس) خواهر ناز رحمان و رحیم سریال پایتخت / موهاش مثل داداشاش فرفریه! عکس تازه منتشر شده از نعیمه نظام دوست در کنار سه خواهر و مادرش/ هرسه خواهر کپی همند، فقط نعیمه شبیه هیچکدوم نیستا 7 عکس مشهور از لحظه دلخراش اعدام در طول تاریخ با شیوه های متفاوت/ میدانید علت اعدام این افراد چه بود؟ (ویدئو) لحظه اشکبار خداحافظی شهاب حسینی و هانده ارچل در سینمایی "مست عشق"/ سکانس فیلم (ویدئو) ایده غافلگیرکننده عروس و داماد جوان، جشن عروسی را به عزا تبدیل کرد😔/ اگه دلشو نداری، نبین! (عکس قدیمی) تغییر جنسیت اولین پسر ایرانی رسانه ای شد آخرین وضعیت 6 مرزبان ایرانی که توسط طالبان بازداشت شدند خلاقیت تحسین برانگیز یک خانم معلم دلسوز برای دانش آموز بیمارش/ دست مریزاد واقعا+عکس
تیتر امروز   
فال شمع روزانه امروز شنبه 8 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 فال ابجد روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 فال انبیاء روزانه شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر روز شنبه 8 اردیبهشت 1403 + فیلم این قلعه ایرانی در قزوین زمانی تحت نظر میمون اداره می‌شد+عکس 4 عارضه مخرب مصرف خودسرانه ویتامین دی / اگر تو هم خودسر ویتامین D مصرف میکنی این مطلب برای توست! برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس آخرین وضعیت 6 مرزبان ایرانی که توسط طالبان بازداشت شدند یک خبر خوش برای کنکوری هایی که در سیل گیر کردند اولین تصاویر از دانشجویان پزشکی دارالفنون در دوران قاجار/ تدریس عملی در خانه بیماران انجام می‌شد! آوازخوانی زیبا و دلنشین منوچهر هادی برای دخترش/ حواشی داغ امروز جمعه 7 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز جمعه 7 اردیبهشت 1403
منتخب روز   
عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده رودررویی با یک تمساح آن‌ هم فقط با یک ماهیتابه +فیلم