آشنایی با بزرگ ترین کشتی های کروز دنیا

  شنبه، 27 آبان 1402   زمان مطالعه 7 دقیقه
آشنایی با بزرگ ترین کشتی های کروز دنیا
کشتی کروز یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای گذراندن تعطیلات در شرایطی لوکس و مفرح است.امروزه تعدادی کشتی کروز با امکانات مختلف برای تجربه سفرهای دریایی ساخته شده است که در این مطلب می خواهیم با 8 کشتی کروز هیجان انگیز برای سفر دریایی آشنا شویم. اگر به سفر با کشتی کروز علاقه دارید این مطلب را از دست ندهید.

کشتی‌های کروز، کشتی‌های بزرگ و لوکسی هستند که مسافران زیادی را در یک محیط لوکس به سفرهای طولانی می برند. معمولا این کشتی‌ها چند مقصد دارند تا مسافرانشان تجارب زیادی را در سفر کسب و از نقاط مختلفی دیدن کنند. یکی از تفاوت‌های اصلی کشتی‌های کروز با کشتی‌های اقیانوس پیما، داشتن چند مقصد در کشتی‌های کروز است. کشتی های کروز با امکانات بسیار مدرن، سالن های بازی و مسابقه، منظره های بدیع و هزاران ویژگی دوست داشتنی دیگر ساخته شده اند تا سفری هیجان انگیز را تجربه کنید. برخی از این کشتی های کروز چنان بزرگ هستند که در خود سالن اپرا، پارک سرگرمی و استخرهای بسیار بزرگ دارند . در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با 8 مورد از بزرگ ترین و مدرن ترین کشتی های کروز دنیا آشنا کنیم.

کشتی کروز MSC Splendida Cruise


کشتی کروز ام اس سی اسپلندیدا (MSC Splendida) شما را به یک سفر جادویی می برد. این کشتی کروز در حالی که میهمانان خود را به دیدن محبوب ترین مقاصد جهان دعوت می کند، به خودی خود یک مقصد زیبای فراموش نشدنی است. شما می توانید از موسیقی زنده در بارها و رستوران های فوق العاده متنوع کشتی لذت ببرید، با حق انتخاب های زیاد و خوراکی های خوش طعم، از غذاهای معتبر مدیترانه ای تا Tex-Mex تند و آتشین. شب خود را با نمایشی در سطح جهانی در تئاتر Strand کامل کنید.

کشتی کروز MSC Splendida در سال 2009 ساخته شده است. این کشتی کروز بزرگ و زیبا می تواند 4363 مسافر را در خود جای داده و مهمانان از مدرن ترین امکانات تفریحی برخوردار خواهند بود. کشتی تفریحی اسپلندیدا با طول تقریبی 333 متر، وزنی معادل 137,936 تن دارد.

کروز

کشتی کروز MSC Divina


کشتی کروز ام اس سی دیواینا (MSC Divina) مسافران خود را به یک سفر خاطره انگیز در دریای کارائیب می برد. این کشتی کروز نیز توسط کمپانی کشتی سازی MSC ساخته شده و بعد از اسپلندیدا و فانتاسیا، بهترین کشتی کروز ساخت این کمپانی مشهور کشتی سازی است. کشتی کروز دیوینا، با تنوع بسیار زیادش، هر روز شما را به کشف نوی از سفر دعوت می نماید. همراه با کشتی Divina، زندگی به سبک مدیترانه ای را تجربه خواهید کرد و با لذت بردن از هر لحظه، به زیباترین منطقه ها روی زمین سفر می کنید.

این کشتی با تزئینات مجلل، آثار هنری مجذوب نماینده، کابین های راحت و گستره متنوعی از رستوران ها و بعلاوه انواع و اقسام فعالیت های تفریحی پر شده است. کشتی کروز دیوینا به افتخار ستاره افسانه ای سینما، سوفیا لورن به این نام نام گذاری شده است. با وجود محوطه های عمومی دوست داشتنی، چندین استخر در فضای باز و گزینه های تفریح مناسب تمام اعضای خانواده (از بزرگترها تا بچه های کوچک)، مسافران تور کشتی کروز در کشتی دیوینا یک سفر خاطره انگیز و به یادماندنی را خواهند داشت.

کروز

کشتی کروز MS Mariner Of The Seas


کشتی ملوان دریاها یکی از بزرگترین کشتی های تفریحی کلاس وویجر شرکت Royal Caribbean International است. این کروز بزرگ، در اوایل سال 2018، پس از یک ماه بازسازی به هزینه 120 میلیون دلار تغییرات چشمگیری کرد. برای مثال کابین‌های جدیدی اضافه شد. پس از بازسازی، این کشتی راهی سفرهای دریایی از پورت کاناورال، فلوریدا به باهاما برای بازدید از ناسائو و کوکو کی شد و برای تسهیل موقعیت مجدد، سه سفر دریایی انجام داد.

این کشتی یکی از لوکس‌ترین و بزرگترین کشتی های تفریحی جهان است که با امکانات انقلابی داخلی مانند پیست اسکیت روی یخ، زمین بسکتبال، شبیه ساز موج سواری فلورایدر و دیوار صخره نوردی، فرصت‌های فراوانی برای تجربه همه نوع تفریح در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.مهمانان می‌توانند پس از تفریحات طولانی، به غذاخوری مجلل، بار یا کلوب بروند و از غذاهای باکیفیت و نوشیدنی‌ها استثنایی لذت ببرند. از امکانات این کشتی می‌توان به مواردی همچون دیوار صخره نوردی، پیست اسکیت روی یخ، اسکای پد، زمین بسکتبال، اتاق فرار و اتاق‌های ماساژ اشاره کرد.

کروز

کشتی کروز Harmony of the seas


کشتی هارمونی دریاها یا Harmony of the seas نیز مانند سمفونی دریاها متعلق به کشتی رانی رویال کارابین است. هر دوی این کشتی‌ها در کلاس Oasis قرار می‌گیرند.هارمونی دریاها در حال حاضر دومین کشتی کروز بزرگ جهان است.ساخت این کشتی در فرانسه و توسط کمپانی STX انجام شده است.ساخت هارمونی دریاها در سال 2016 به پایان رسید و این کشتی تورهای 7 شبی در غرب مدیترانه برگزار می‌کند.

تورهای این کشتی از بارسلونا در اسپانیا و بندر چیویتاوکیا در ایتالیا انجام می‌شوند.کشتی هارمونی دریاها 226 هزار و 963 تن وزن خالص دارد.طول این کشتی 362 متر و ارتفاع آن 66 متر هستند.این کشتی با 2 هزار و 747 اتاق، توانایی حمل 5 هزار و 479 مسافر را دارد. این کشتی نیز مانند خواهر بزرگ خود به پارک آبی، استخر، باشگاه بدنسازی، مسیر پیاده روی و شهر بازی است.

کروز

کشتی کروز Norwegian Jade


کشتی کروز Norwegian Jade در خط مسافرتی NCL مشغول به کار می باشد که در اصل به عنوان "افتخار هاوایی" برای استقلال این خط از خطوط آمریکایی ساخته شد. این کشتی در سال 2006 در لنگرگاه سنت پدرو در لس آنجلس کالیفرنا نامگذاری و به آب انداخته شد. کشتی Norwegian Jade که در تمام طول سال دریای مدیترانه را درمی نوردد، بهترین راه برای بازدید از اهرام، قلعه ها، صومعه ها، جزایر رمانتیک و شهرهای لوکس و ثروتمند اروپایی می باشد.

همچنان که توسط این کشتی از بندری به بندر دیگر سفر می کنید و شاهد سواحل شگفت انگیز آنها هستید، بر روی عرشه ی کشتی نیز در رستوران های تراز اول، فروشگاه های لوکس، استخرهای مخصوص شنا و مراکز ماساژ و . . . شب و روز سرگرم خواهید بود. سرگرمی های فراوانی نیز برای بچه ها وجود. بنابراین جای تعجبی نیست که این کشتی به عنوان "برترین خط مسافرتی اروپا" برنده ی جایزه ی World Travel Award بوده است.

کروز

کشتی کروز Freedom Of The Seas


اگر برنامه سفر به دریای کارائیب دارید، بدون شک کشتی کروز آزادی دریاها (Freedom of the Seas) بهترین انتخاب است. کشتی کروز آزادی دریاها در سال 2006 ساخته و به آب انداخته شد و در سال 2015 نوسازی شد. این کشتی که طوری طراحی شده که عملکردی بسیار بیشتر از یک کشتی کروز داشته باشد، در واقع یک شهر شناور عظیم است که مردم در آن زندگی و کار می‌کنند. کشتی آزادی که با انرژی خورشید و امواج کار می‌کند فقط برای تحویل گرفتن آذوقه‌هایی متوقف می‌شود که نمی‌توان آن‌ها را با هواگردها تخلیه کرد.

کل عرشه بالای کشتی یک باند بزرگ مسطح برای هواپیماهاست که رفت و آمد گردشگران و ساکنان دائمی را مهیا خواهد کرد. روی عرشه این کشتی مدارس، مغازه‌ها، بیمارستان‌ها، سالن‌های ورزشی، رستوران‌ها و هر چیزی که انتظار دارید در یک شهر معمولی روی زمین پیدا کنید وجود دارد. این کشتی کروز 18 عرشه دارد و با وزنی در حدود 154,407 تن می تواند 3,634 مسافر را با خود به سفر ببرد.

کروز

کشتی کروز Symphony Of The Seas


کشتی کروز سمفونی دریاها بزرگ ترین کشتی تفریحی جهان با گنجایش 6,680 نفر دارای امکانات بسیار لوکس و مدرن است. ساخت این کشتی، سه سال طول کشید و 4700 کارگر کشتی ساز برای ساختن آن تلاش کردند. در این کشتی کروز، 2200 خدمه بین المللی از 77 کشور مشغول به کار خواهند بود. تابستان ها این کشتی در بندر بارسلون مستقر می شود و از نوامبر به بعد، در میامی به عنوان بندر اصلی توقف خواهد کرد.

در این کشتی کسی احساس تنهایی نمی‌کند و همیشه چیزی برای سرگرم شدن دارند. با وجود تعداد بالای ساکنان این کشتی کروز، مدیریت کشتی کار سختی است که به طور هوشمندانه‌ای انجام می‌شود.کشتی کروز سمفونی دریاها (کشتی کروز بیش از 230,000 تن وزن دارد و با 16 عرشه خود می هر بار 5,518 مسافر را در 2,759 اتاق دو نفره به دریا می برد.

کروز

کشتی کروز Ovation Of The Seas


کشتی تفریحی شادی دریاها سفر دریایی هیجان انگیز در خودش جای داده است که در بسیاری کشتی های کروز دیده نمی شود. برخی امکانات خارق العاده این کشتی کروز برای تجربه یک سفر دریایی هیجان انگیز میتوان به استخرهای بسیار بزرگ، کلاس های رقص و محل سرو نوشیدنی در درون استخر اشاره کرد و همچنین انتخاب های بسیاری در زمینه سرو غذا خواهید داشت.

از دیگر امکانات این کروز غول پیکر می توان به شبیه‌ساز چتربازی و موج‌سواری، کپسول تماشای منظره North Star، سرسره های تفریحی باشکوه، 21 رستوران و کافه، بالکن مجازی و کابین‌های خانوادگی اشاره کرد. این کشتی کروز بیش از 348 متر طول دارد و ظرفیت بیش از 4,000 مسافر دارد.

کروز


1 دیدگاه
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (647 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (194 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (56 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (30 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (14 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (13 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان