اشتباه تایپی در حکم محرومیت ساپینتو

  یکشنبه، 30 بهمن 1401 ID  کد خبر 331019
اشتباه تایپی در حکم محرومیت ساپینتو
ساعدنیوز: جزئیات جلسه معاون حقوقی باشگاه استقلال با اعضای کمیته انضباطی مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از همشهری آنلاین، فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال صبح امروز و به منظور دفاع از حقوق ریکاردو ساپینتو سرمربی این باشگاه، جلسه‌ای را با اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در محل این کمیته برگزار کرد که موارد ذیل، در همین خصوص به اطلاع می‌رسد:

1- با اعلام ریاست کمیته انضباطی، در حکم صادره در خصوص دیدار با مس کرمان، اشتباه تایپی رخ داده و محرومیت سرمربی استقلال به دلیل اتفاقات بازی با مس، قابل اعتراض و رسیدگی در کمیته استیناف است.

2- باشگاه استقلال کلیه مدارک و اسناد خود در خصوص اتفاقات بازی با پیکان از جمله الفاظ استفاده شده توسط سرمربی این تیم که دلیل اصلی شروع اتفاقات حاشیه‌ای بود، توضیح در خصوص تفاوت‌های فرهنگی، موارد مشابه بیان شده توسط سایر سرمربیان خارجی که در ایران حضور داشته‌اند و … را به اعضای کمیته انضباطی ارائه کرد که این موضوع توسط ارکان قضایی فدراسیون بررسی خواهد شد. ضمن این که باشگاه استقلال نسبت به آرا صادر شده در خصوص دیدارهای مس و پیکان معترض است و اعتقاد راسخ دارد در حق سرمربی این تیم اجحاف صورت گرفته است. بنابراین با ارایه اسناد و دفاعیات، پرونده مذکور را در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال پیگیری خواهد کرد.

3- یکی دیگر از موارد مورد سوال در فوتبال ایران، اتفاقات رخ داده و جملات بیان شده در کنفرانس خبری دیدار تیم‌های دیگری بود که با وجود توهین و الفاظ استفاده شده توسط سرمربی یک تیم، هیچ رایی در خصوص آن صادر نشد که این مساله سوالات بسیاری را برای جامعه فوتبال به وجود آورد. جالب این که آن مسابقه چندین روز پیش از مسابقه استقلال و پیکان برگزار و رایی در مورد آن صادر نشد اما بلافاصله پس از مسابقه استقلال، کمیته انضباطی اقدام به صدور رای کرد! با توضیحات ارایه شده توسط اعضای کمیته انضباطی، گویا تا زمان آن مسابقه، مشخص نبوده که آیا رسیدگی به کنفرانس‌های خبری پس از مسابقات، در اختیار کمیته اخلاق بوده یا انضباطی. پس از بازی مذکور هم قرار شده تا آن تاریخ، کنفرانس‌های خبری در اختیار کمیته اخلاق باشد و پس از آن، در حیطه کاری کمیته انضباطی باشد که به همین دلیل کمیته انضباطی در خصوص کنفرانس خبری دیدار با پیکان اعلام رای کرد. البته که باشگاه استقلال به دلیل این تفاوت و تناقض در برخورد با مربیان، به این موضوع به شدت معترض است.

4- با توجه به اجحافی که در حق ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال انجام شده، باشگاه استقلال به طور جدی و با همه توان و استفاده از کلیه ظرفیت‌های قانونی، از سرمربی خود دفاع می‌کند. این باشگاه علاوه بر پیگیری این پرونده در کمیته استیناف، خواستار برخورد یکسان ارکان قضایی فدراسیون فوتبال، با همه مربیان لیگ برتر است. باشگاه استقلال تمام قد در کنار ریکاردو ساپینتو قرار دارد و ضمن اعلام حمایت کامل و همه جانبه از سرمربی، کادر فنی و بازیکنان، همراه هواداران عزیز خود که به راستی یار دوازدهم استقلال در کلیه میادین هستند، به سمت موفقیت و کسب بهترین نتایج پیش می‌رود.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
مراسم عزای جگرسوز همسر جوان فریبا نادری عروس حشمت فردوس و ضجه های خانم بازیگر/ روحش شاد+ عکس (95 نظر) لحظه اعطای جایزه 60 میلیاردی بهروز تابانی قهرمان پرورش اندام تبریزی در دبی پرو +فیلم (68 نظر) الهام چرخنده: نمی‌خواهم در قطعه هنرمندان دفن شوم! (67 نظر) تصویری از خانه ابدی سعید راد، میرزا رضا سریال گیلدخت /روحش شاد و یادش گرامی (63 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی در تعمیر صندوق شکسته ماشین اش حماسه آفرید+عکس/ هنر نزد ایرانیان است و بس🤣 (33 نظر) مهران مدیری: 11 سال است که از یک مار نگهداری می کنم؛ الان 2 متر و 20 سانتی‌متر هست+عکس (28 نظر) (فیلم) طنین انداز شدن آهنگ کُردی شاد در لندکروز میلیاردی هادی چوپان +فیلم/ گرگ پارسی گشت و گذار در ایران را آغاز کرد (25 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: اسمم محسنه یعنی نیکوکار ولی نافرمانم مثل کچلی که مو نداره و اسمشو میذارن زُلف علی +ویدئو😂👌 (22 نظر) نگاهی به ماشین مرسدس بنز هوش پران سامان صفاری، امیر سریال دلدادگان که همه آرزوشو دارن/آقای بازیگر سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (17 نظر) داریوش ارجمند: خودم را سرباز سردار سلیمانی میدانم+عکس (14 نظر) گریه های جگر سوز نرگس محمدی در مراسم عزای برادرزاده اش +عکس/ روحش شاد و مسیرش غرق در نور (14 نظر) مراسم تشییع مادر پژمان جمشیدی، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (14 نظر) جشن تولد ساده و خلوت 26 سالگی مریم مومن با کیک مینیمال شیک و امروزی/ مبارکا باشه+عکس (13 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش شمالی با عکس حشمت فردوس حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (12 نظر) مادر رهبر معظم انقلاب خطاب به همسر رهبری: تو چرا ساکتی، آه و ناله کن، چون تو همه ‌اش احساس راحتی می‌ کنی سیدعلی هم دلگرم می‌ شود و به دنبال این کارها می‌رود (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
چرا شارژ لپ تاپ در حالت خاموش تمام می‌شود؟!
فال ابجد روزانه چهارشنبه 10 مرداد 1403
فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 10 مرداد ماه 1403
فال روزانه امروز چهارشنبه 10 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر چهارشنبه 10 مرداد 1403 + فیلم
فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 10 مرداد 1403
ورزشکار المپیکی به دختر 12 ساله تجاوز کرد+ عکس
با کم‌ ترین خرج به این شهرها سفر کنید
گزارش زنده از آئین تحلیف رئیس جمهور پزشکیان
خانه ای در روستای قراجه محمد شهرستان مرند بطورکامل طعمه حریق شد
غرق شدن کودک 10 ساله در یکی از استخرهای میانه
سالروز بازدید تاریخی رهبر معظم انقلاب از رسانه ملی و نام گذاری این روز به نام روز صدا و سیما‎
شاخ به شاخ شدن آردی و نیسان در محور میانه تبریز / چهار تن روانه بیمارستان شدند‎
(ویدئو) این سکانس سریال پایتخت هیچ وقت قدیمی نمیشه / دعوا تو آسمون کار دستشون داد😂
(ویدیو) دیدار صمیمانه دکتر پزشکیان با خانواده شهید آل هاشم در منزل ساده وی با مبلمان قدیمی
منتخب روز   
حضور مصطفی زمانی در مراسم تشییع پدر شهاب حسینی +ویدئو/روحش شاد و یادش گرامی سکانس عاشقانه امیر و ارغوان سریال دلدادگان/ تا به تو فکر می کنم خودت زنگ میزنی+ویدئو نگاهی به آشپزخانه دلباز و زیبای مسعود پزشکیان با رونمایی از عکس جوانی همسرش بالای کمد/باورتون میشه این خونه ساده مال رئیس جمهور مملکته+عکس طرز تهیه غذای محبوب ناصرالدین شاه قاجار! /فسنجان ناصری با مواد اعلا ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند