دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

اسماعیل هنیه: دولت های آمریکا همیشه حامی اسرائیل بوده اند 

شنبه، 17 آبان 1399
کد خبر: 112414
ساعد نیوز: رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: فلسطین در حال حاضر با مثلث برمودا سیاسی(مثلث شر) شامل معامله قرن، طرح الحاق و سیاست عادی سازی روابط اعراب با صهیونیستها روبرو است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در جریان کنفرانس «قدس امانت و عادی سازی خیانت است»، گفت: فلسطین در حال حاضر با مثلث برمودای سیاسی(مثلث شر )سیاسی شامل معامله قرن، طرح الحاق و سیاست عادی سازی روابط اعراب با صهیونیستها روبرو است.

وی افزود: حماس به وحدت ملی و تحقق آشتی پایبند است و از گامهایی که برداشته شده است، عقب نشینی نخواهد کرد.

رئیس دفتر سیاسی حماس با اشاره به ماهر الاخرس اسیر فلسطینی و تحقق خواسته های این اسیر، بیان کرد: ماهر الاخرس که بر زندانبانانش پیروز شد به مثابه الگویی است که به تلاش تا پیروزی ادامه می دهد.

هنیه تاکید کرد: ما در راستای وحدت ملت فلسطین و برخورداری از همه ابزار قدرت و بازندارندگی سیاسی برای ملتمان در برابر اشغالگران و طرح های نابودی آرمان فلسطین حرکت می کنیم. گامهایی در این زمینه برداشته شده است.

وی ضمن تاکید بر مقاومت علیه اشغالگران، بیان کرد: ما ملت تحت اشغال هستیم و ملت ما جز با مقاومت قهرمانانه، جسورانه و پاک و شریف نمی تواند به آزادی برسد. ما بر اصل بازگشت اصرار داریم.

هنیه بیان کرد: ما در مسیر تقویت روابط با کشورهای عربی و اسلامی حرکت می کنیم.

درباره انتخابات آمریکا هم افزود: همه دولت های آمریکا حامی اشغالگران اسرائیلی بوده اند. آنچه در این انتخابات جاری برای ما اهمیت دارد این است که به دام سیاسی و بازگشت به مسیر سازش باز نمی گردیم؛ زیرا این مسیر تمام شده و به بن بست رسیده است و نباید تحت هیچ شعاری فریب بخوریم. نباید در این دام بیافتیم. تشکیلات خودگردان نباید در دام مذاکرات سازش بیهوده بیافتد و گامها برای تحقق آشتی فلسطینی و شراکت کامل باید تکمیل شود.

وی گفت: دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی آمریکا تمام تلاش خود را برای نابودی آرمان فلسطین به کار بست؛ اما ترامپ می رود و آرمان فلسطین باقی است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
گام به گام مراحل چاپ کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه