اصول ست کردن پولوشرت مردانه

  سه شنبه، 10 اسفند 1400   زمان مطالعه 5 دقیقه
اصول ست کردن پولوشرت مردانه
پولوشرت ها نوعی از تیشرت ها هستند که دارای یقه و چند دکمه می‌باشند. پولوشرت ها در اواخر قرن 19 وارد دنیای مد و لباس شدند. در آن زمان فعالیت های ورزشی در فضای باز مورد استقبال طبقه اشرافی بریتانیا شد و پیراهن های چوگان، بخشی از لباس ورزشکاران شد. در این مطلب نحوه ست کردن پولوشرت مردانه را برای شما آموزش داده‌ایم. با ما همراه باشید.

تاریخچه پولوشرت

پولوشرت مردانه نوعی تی شرت است که از پارچه کشباف و اغلب ساده تهیه می شود. امروزه پولوشرت یکی از لباس های استاندارد مردانه به شمار می آید که برای پوشش رسمی و غیر رسمی مورد استفاده قرار می گیرد. اما آیا می دانید این لباس از کجا آمده است؟ آن طور که از نام پولوشرت بر می آید پولو به معنای چوگان است و این لباس برای مسابقات چوگان مورد استفاده قرار می گرفته است. تاریخچه استفاده از پولوشرت به قرن نوزدهم میلادی باز می گردد و باور بر این است که اولین پولوشرت ها در هندوستان به تولید رسیدند چون چوگان ورزش محبوب اشراف زادگان انگلیسی بود. ابتدا این لباس مردانه به صورت آستین بلند تهیه می شدند و در نتیجه وزن زیادی داشتند و بازیکنان در آن احساس راحتی نمی کردند. اما در سال 1926 تنیس باز معروف فرانسوی ژان رنه لاکوست که میان طرفدارانش به کروکودیل معروف بود پیراهن پولوشرت را مجددا طراحی کرد. او برخلاف سنت روز عمل کرد و این لباس ها را با آستین های کوتاه و یقه برگردان بدون آهار طراحی کرد و این فرم پولوشرت مدرن است که امروز آن را می شناسیم. لاکوست پس از پایان دوره حرفه ای بازی تنیس کمپانی لباس خود را راه اندازی کرد و کار خود را روی تولید و طراحی متمرکز کرد و به موفقیت های چشم گیری رسید به طوری که در دهه 1980 درخواست برای پولوشرت های مردانه به طور چشم گیری افزایش یافته بود و تا امروز هم پولوشرت مردانه از محبوب ترین و پرطرفدارترین انواع لباس مردانه به حساب آمد.

استایل در بازی چوگان

کلا سفید بپوشین

اگه آخر هفته تصمیم دارید شیک و پر انرژی بنظر برسید، یه استایل کاملا سفید انتخاب خوبیست. برای شروع میتوانید یک پولوشرت سفید ساده رو انتخاب کنین، بدون هیچ لوگو و نوشته ای روی آن و دقت کنین که پولوشرت تن خوری مناسبی داشته باشد و شل نباشد . و با یک شلوار کتان که در قسمت پاها کمی تنگ است استفاده کنید. چون یک شلوار شل همه ی زحمات شما رو به باد خواهد داد. همچنین برای یک استایل مینیمال و زیبا میتونین از کفش های سفید یا بژ برای کلا سفید پوش شدن و یا از کفش های راحتی چرم قهوه ای برای ایجاد تنوع در استایلتون استفاده کنید. در آخر میتوانید قسمت پایین شلوار رو تا کنید تا احساس خنکی و راحتی داشته باشید. توجه داشته باشید که اگه سفید با رنگ پوستتون زیاد سازگار نیست میتوانید از پولوشرت هایی با رنگ های روشن تر مثل بژ و سفید استخوانی یا تون های کمرنگ مثل سبز نعنایی و آبی آسمانی استفاده کنید.

استایل مردانه سفید

ست لباس اسپرت با پولوشرت

بخاطر تاریخچه ای که پولوشرت در ورزش هایی همچون تنیس وچوگان دارد ، میتوانید پولوشرت رو با لباس های اسپرتی براحتی ست کنید و یک استایل اسپرت عالی داشته باشید. میتوانید پولوشرتتان را با یک کاپشن چرمی و یک شلوار راحتی بپوشین و یک استایل خیابانی زیبا داشته باشید و یا میتوانید پولوشرت را به تنهایی با یک شلوار ساده سیاه و یک جفت کفش سفید کتانی و یا اسپرت بپوشین و یک استایل لوکس اسپرتی داشته باشید .همچنین سعی کنید از پوشیدن پولوشرت هایی با طرح های زیپدار و شلوغ خودداری کنید .

ست کردن کت با پولوشرت

یک روش ساده برای شیک و در عین حال خنک بودن در روز های گرم تابستان ، کنار گذاشتن پیراهن های آستین بلند مردانه و پوشیدن پولوشرت مردانه میباشد این استایل مخصوصا برای مناسب های نچندان رسمی و مهمونی های خودمونی عالی میباشد. پیشنهاد میکنیم طرح های ساده و رنگ های تیره تر مثل سرمه ای، زرشکی، سبز و …رو انتخاب کنید تا بتونین یک تضاد چشمگیر بین پولوشرت و کت برقرار کنین. هر چه باشد پولوشرت کمی رسمی تر از تی شرت با کت، و کمی خودمانی و پر انرژی تر از پیراهن با کت میباشد . حالا دو انتخاب دارین ، اولی اینکه میتوانید پولوشرت رو با یک کت و شلوار و با ساعت ست کنین و اگه میخواهید کمی خودمانی تر باشید گزینه ی دوم باقی میماند و اون پوشیدن پولوشرت با کت و البته یک جفت کفش کتانی مینیمال و یا کفش های راحتی چرم مانند میباشد .

استایل مردانه پولو شرت با کت

ست کردن پولوشرت با شلوار کتان

اگر کت مردانه در روز های تابستانی برای شما مناسب نیست ، یک پولوشرت تک میتواند لباس مناسبی برای مناسبت های کمی غیر رسمی تر در روز های گرم باشد. با اینکه یک پولوشرت ساده اینجا میتواند جوابگو باشد ولی میتوانید از طرح هایی که باعث جلب توجه بشه استفاده کنین، مثل پولوشرت های طرحدار،و ساخته شده از پنبه ی مرغوب و مرینوس . و در آخر میتوانید با شلوار های کتانی رنگ بژ ، سرمه ای و خاکستری براحتی ست کنید. همچنین پیشنهاد میکنیم دکمه های پولوشرت رو تا آخر ببندید تا رسمی تر و شیک تر بنظر برسید.

استایل پولوشرت با شلوار کتان

پولوشرت رو با شلوارک بپوشین

یک روش عالی برای خنک ماندن در گرمای تابستان ست کردن پولوشرت با شلوارک پارچه ای مردانه میباشد. یک ست زیبا که هر مردی باید داشته باشد. نکته ی مهم اینجا اینکه پولوشرت رو باید در تون رنگ های روشن و الیاف نازک و خنک انتخاب کنید اگر خواستید شلوارک ساده بپوشین، سعی کنید از پولوشرت طرحدار استفاده کنید تا استایلتان از حالت ساده و تکراری بیرون بیاید. پیشنهاد ما پولوشرت های راه راه و فلورال و یا خال خال میباشد . در نهایت میتوانید با یک جفت کفش راحتی چرم یا صندل و یا کفش های بوت که بستگی به سلیقه ی شما داره ، استایلتان را کامل کنید.

استایل مردانه تابستانی

پولوشرت را داخل شلوار بگذارید

شاید فکر کنید پولوشرت (تیشرت یقه دار) را نیز مانند تی شرت هیچ گاه نباید داخل شلوار قرار داد. اما با انتخاب یک شلوار و کمربند مناسب، این کار می تواند استایل جذابی برایتان بسازد. باید رنگ ها را بشناسید و بدانید چه زمانی این کار مناسب است. در کل می تواند انتخاب خوبی باشد. استفاده از اکسسوری هایی مثل کمربند دستبند چرمی یا ساعت میتواند مناسب این استایل باشد.

استایل مردانه با ست چرم و پولوشرت


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
سلن اردم کیه؟ ما خودمون شهربانو منصوریان داریم؛ باور ندارید؟ تصاویر جدید ‌شیرزن قهرمان رو ببینید! +ویدئو (173 نظر) 17 اُمین سال تولد امیررضا فرامرزی پسر بچه شیطون سریال « از سرنوشت یک »/ این همه تغییر چهره بعد از 5 سال خیلی جالبه (124 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز برق کار آبادانی، برای نجات مردم از گرما حماسه آفرید/ لقب فرشته زمینی برازنده شماست! (78 نظر) خلاقیت خنده دار چوپان خوش ذوق با طراحی صندلی چرخ دار برای الاغ حماسه آفرید +عکس/هنر نزد ایرانیان است و بس (71 نظر) نگاهی به جشن تولد رسول خادم در کنار کودکان بی سرپرست / کتاب گینس ، ثبت کن نام پهلوان مان را که رکورد مردانگی را شکست 👏 (63 نظر) نگاهی به سبک چیدمان مدرن رستوران علی دایی در کامرانیه تهران / از صندلی های بنفش و گیاهان تا سقف شیشه ای و پرده های ساده +عکس (54 نظر) آماده کردن غذای شبِ "جان" پسر بهرام رادان توسط مامان منظم و با سلیقه‌اش+عکس/ مادر نمونه شمایی مینا خانوم😍 (49 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: دختره بهم میگه شما آخوندا به دو تا مو و فوکول ما گیر ندید منم بهش گفتم اگه منم عماممو دو سانت جلوتر بذارم توام به من گیر میدی +ویدئو😂👌 (41 نظر) حضور رهبر معظم انقلاب در تخت جمشید شیراز، نماد شکوه و عظمت ایران باستان (38 نظر) الهام چرخنده: همکارانم در سینما 10 سال من را بلاک کرده بودند+ویدیو (35 نظر) مادر شوهر جوان آیسان آقاخانی +عکس / رضا گلزار چه مامان مهربونی داره😍 (35 نظر) چیدمان دکور عزای قاجاری ستاره اسکندری برای پدرش در منزل شخصیشان+عکس/تزئینی زیبا با شمعدونی های شاه عباسی و رومیزی ترمه و قاب عکس (35 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ترکیه‌ای حدیث میرامینی، روشنک سریال دلنوازان/ یکی از یکی معروف‌تر و هنرمندتر+عکس (35 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده شمالی برای همسر باردارش حماسه آفرید+فیلم/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (34 نظر) قدرت نمایی جعفر غفارنژاد رقیب مازندرانی هادی چوپان وسط دریای خزر +فیلم/ غول بابلسری حجم حیرت آور ماهیچه هایش را به رخ کشید (31 نظر)
تیتر امروز   
دختر اهوازی طلایی شد / کسب رتبه اول کشوری موی تای انتخابی تیم ملی توسط ستاره بدوی
فال روزانه امروز پنجشنبه 1 شهریور ماه 1403
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 1 شهریور 1403
فال ابجد روزانه پنجشنبه 1 شهریور 1403
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 1 شهریور ماه 1403
فال حافظ با تفسیر روز پنجشنبه 1 شهریور 1403 + فیلم
شگفتی های حیات وحش؛ تولد حیرت انگیز یک گوسفند عجیب الخلقه انسان نما خبرساز شد+عکس
خانه‌داری یک کدبانو؛ 12 ترفند جذاب و کاربردی با نمک که شاخ درمیاری؛ از تمیز کردن تخته چوبی تا تست تازگی تخم مرغ
فوری: همه وزرای پیشنهادی پزشکیان رای اعتماد گرفتند + فیلم / حالا نوبت دولت است
گنجینۀ 1200 ساله‌ای که دانشجوی 22 ساله کشف کرد
کشف اجساد اعضای ثروتمند قوم «چیمو» با یک کوه طلا و جواهر پس از 800 سال!
هجوم افغانی‌ها به ایران از بالای دیوار مرزی+فیلم / دیوار نباید بلندتر باشه؟
اعدام مرد رمال ‌در یزد به خاطر دست‌درازی به زنان و دختران/ باز کردن گره‌های زندگی برای این زن‌ها گران تمام شد
راز جوانی پوست با این ویتامین ها / با مصرف این ویتامین ها جوانی را به پوست خود بازگردانید
(ویدئو) اعتراف حامد آهنگی و حمید عسکری در برنامه "شب آهنگی" به کلاه گذاشتن سر بچه هاشون / پسر حامد آهنگی چه خط و نشونی میشکه تو خونه حسابشو میرسه🤣
منتخب روز   
خاطره خنده دار مهران مدیری : تو خیابون شریعتی تهران ایست بازرسی نگهت میداره میگه برگرد دست و بذار روی ماشینت شروع میکنه به گشتن میگه این چیه میگم سوئیچمه یکم پایین تر این چیه میگم اینم زانومه نگاهی به چیدمان ساده اتاق کار شخصی هاشمی رفسنجانی +فیلم/ از نقشه ایران با نمایی از خلیج فارس تا تخت خواب و کامپیوتر شخصی خاطره خنده دار مهران مدیری : میگه رفتم کلاس زبان استاد گفت هِلو منم گفتم سلام علیکم گفت زهرمارو سلام حق نداری یه کلمه فارسی حرف بزنی+ویدئو افتادن عینک از دست سیدعباس عراقچی در مجلس همانا و شکار این لحظه توسط عکاس دوربین به دست همانا+عکس شعر خوانی شاعر یزدی در محضر آیت الله خامنه ای و خنده های از ته دل رهبر انقلاب / شاعر : همه را شکل یار می بینم ، پیرزن را نگار می بینم همسر شهید مجبور به فروش روکش دندان شد+ عکس در 27 مرداد سالروز تولد آیت الله آل هاشم؛ یادی کنیم از بوسه پدر امام جمعه شهید بر مزار پسرش+ عکس/ روحش شاد و یادش تا ابد گرامی خاطره خنده دار شهاب حسینی : میگه وقتی رِنوی طوسی اردکان 11 رو کنار ماشین لاکچری رضا گلزار پارک کردم برای خودش کُمدی کلاسیکی بود +ویدئو تئاتر دیدن آقای روحانی با تی شرت آبی و بدون عبا و عمامه به همراه دختر و نوه‌اش+عکس واکنش معنادار و عجیب پسر مسعود پزشکیان به استعفای ظریف + عکس یکی از غمگین ترین سکانس های شهرزاد/ مرگ جمشید خان پلاکاردی از محمدرضا شاه در دستان مردم به شکل دراکولا با شاخ های شیطانی+عکس/ نوشتن لقب هایی در شان چهره منفور پهلوی