استقلال ۱۰۰ درصد پیروز لیگ برتر است

  پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ID  کد خبر 204961
استقلال ۱۰۰ درصد پیروز لیگ برتر است
ساعدنیوز: علی موسوی مهاجم سابق استقلال قهرمانی این تیم در لیگ برتر را قطعی می‌داند.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از افکارنیوز، علی موسوی در خصوص دیدار مهم استقلال مقابل فولاد در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار داشت: استقلال امسال نسبت به تیم های دیگر استحقاق بیشتری برای قهرمانی دارد. این تیم خیلی بهتر از سایرین ظاهر شده و توانسته از اول فصل تا به حال در صدر جدول باشد. الان هم در ۴ بازی مانده به پایان فصل، دارای حاشیه امنیت است و همه چیز به خودش بستگی دارد.

وی افزود: کار سخت این تیم مقابل فولاد خوزستان است. بازی دو تیم همیشه جذاب بوده و این بار استقلال برای قهرمانی باید نتیجه خوبی از حریف خودش بگیرد. ضمن اینکه قهرمانی با پیروزی مقابل فولاد شیرین تر است چون در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشته و برد در این بازی می تواند شایستگی استقلال را ثابت کند.مهاجم اسبق فولاد گفت: فولاد از تیم های خوب کشورمان است و از مرحله گروهی هم صعود کرد اما اکثر تیم های حاضر در این مرحله با استقلال، پرسپولیس و دیگر تیم های کشورمان در یک رده هستند. یعنی فرق زیادی ندارند. بنابراین تفاوت زیادی هم بین فولاد و استقلال نیست و می توانیم یک بازی جذاب را از هردو تیم ببینیم. هم فولاد برای تحمیل اولین شکست انگیزه دارد و در طرف مقابل هم استقلال هم دوست دارد همین روند را تا آخر طی کند و قهرمانی را با رکورد بدون شکست ثبت کند.

موسوی در خصوص اینکه ممکن است شکست استقلال باعث تغییر مسیر قهرمانی شود، عنوان کرد: نه، به نظرم استقلال اولین باخت را هم به فولاد بدهد، تیم های دیگر جلودارش نیستند. این تیم می تواند به راحتی قهرمان شود. استقلال با مربی ایتالیایی یک لول بالاتر است. خوشبختانه او از نظر دفاعی تیم را خوب بسته و همه بازیکنان با هم هماهنگ هستند. حتی با وجود مساوی یا باخت نگرانی وجود ندارد چون تیم های دیگر هم تا پایان فصل امتیاز از دست می دهند.

وی در خصوص حواشی که علیه استقلال به واسطه پرونده بازیکن گابنی گل گهر ایجاد شد، گفت: استقلال نباید تمرکز خودش را از دست بدهد. اگر قراربود اتفاقی بیفتد باید خیلی قبل تر رخ می داد. بالای جدول حساسیت وجود دارد و استقلال هم روی امتیازات خودش حساب کرده، این کارها در واقع برای ایجاد فشار و کم کردن روحیه تیم است. اگر قرار بود امتیازی کم یا زیاد شود، در هفته هایی که صدر جدول داغ تر نبود باید این اتفاق می افتاد نه در آخر مسابقات.

گلزن اسبق استقلال در مورد اینکه باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه ای اعلام کرد «ماجرا جایی مشکوک و نگران کننده می شود که می بینیم یک تیم خاص دائما از اشتباهات داوری سود برده و بقیه تیم ها مخصوصاً پرسپولیس اکثرا ضرر کرده اند»، گفت: با این حرف و حدیث ها و انتشار بیانیه و صحبت از داوری، بیشتر از همه خودشان و ۵ سال قهرمانی شان را زیر سوال می برند. چون می گویند این مسائل در فوتبال ایران هست پس شامل پرسپولیس هم بوده، اگر چنین چیزی وجود دارد، صددرصد برای آن ها هم در آن ۵ سال وجود داشته که قهرمان شدند.

موسوی در خصوص اینکه استقلال چقدر به قهرمانی نزدیک شده، عنوان کرد: استقلال امسال صددرصد قهرمان است مگر اینکه معجزه ای شود و در این ۴ بازی آخر اتفاق خاصی بیفتد. همانطور که گفتم استقلال در لیگ امسال عملکرد بهتری نسبت به دیگر تیم ها داشته و صددرصد قهرمان خواهد شد. سال هاست که به ورزشگاه نرفته ام. خوشحال می شوم بعد از مدت ها هنگام خوشحالی هوادارانی که قهرمانی را در ورزشگاه می بینند، کنارشان باشم و امیدوارم این اتفاق بیفتد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (648 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (111 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (86 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (62 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (50 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (36 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (35 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (13 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (15 نظر) نگاهی به حضور صبحگاهی بازیگران و چهره‌های مشهور در کله‌پزی+عکس/ از الناز شاکردوست و المیرا شریفی مقدم تا احسان خواجه امیری و نسرین مقانلو (9 نظر)
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان