آیا می دانید مادر بچه های رونالدو چه کسانی هستند؟

  دوشنبه، 01 اسفند 1401   زمان مطالعه 3 دقیقه
آیا می دانید مادر بچه های رونالدو چه کسانی هستند؟
ساعدنیوز: شاید شما نیز از خود پرسیده یا از دیگران شنیده باشید که رونالدو چند فرزند دارد؟ فرزندان رونالدو از چه کسی هستند؟ اسم بچه های رونالدو چیست؟ فرزندان رونالدو همواره مانند خود او زیر ذره بین بوده اند، همانطور که زندگی خصوصی و روابط عاشقانه کریستیانو رونالدو مورد بررسی رسانه ها و انظار عمومی قرار داشته است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از روزیاتو، تازه ترین تصویری که از بچه های رونالدو منتشر شده مربوط به دختر نُه ماهه اش بلا است که این تصویر پس از انتقال رونالدو به النصر عربستان منتشر شده است. بچه های رونالدو یا از طریق رحم اجاره ای با مادران مجهول الهویه به دنیا آمده اند یا نتیجه رابطه او با جورجینا رودریگز هستند. در کل فرزندان رونالدو دو پسر و سه دختر را شامل می شوند که سه تای آن ها از رحم اجاره ای و دو تایشان از رودریگز هستند.

همه فرزندان رونالدو در یک قاب

مرگ یکی از فرزندان رونالدو در هنگام تولد

کریستیانو رونالدو چند ماه پیش در حساب اینستاگرامی خود از مرگ پسرش که تازه به دنیا آمده بود خبر داد. این بازیکن پرتغالی تیم منچستر یونایتد در توییتر و اینستاگرام خود نوشته بود که از دست دادن فرزند پسرش همه خانواده را غمگین کرده است. رونالدو در بیانیه مشترک خود با جورجینا رودریگز چنین نوشت : «با اندوه فراوان مرگ پسرمان را اعلام می کنیم. این بزرگ ترین دردی است که والدین می توانند احساس کنند. تنها به دنیا آمدن دخترمان این قدرت را به ما داد که این لحظه را با مقداری امید و شادی زندگی کنیم، از این رو از توجه و حمایت پزشکان و پرستاران سپاسگزاریم. از این غم بزرگ بسیار ناراحت بوده و خواستار حفظ حریم خصوصی مان در این دوران دشوار هستیم. تو بچه فرشته ما هستی. برای همیشه تو را دوست خواهیم داشت».

مرگ یکی از فرزندان رونالدو در هنگام تولد

مرگ یکی از فرزندان رونالدو در هنگام تولد

کریستیانو رونالدو چند فرزند دارد و مادرشان کیست؟

در 29 اکتبر سال 2022 بود که رونالدو و جورجینا رودریگز جنیست دوقلوهایشان را اعلام کرده بودند. در مورد دیگر فرزندان رونالدو باید بدانید که ستاره پرتغالی 38 ساله تیم النصر عربستان از قبل چهار فرزند دارد که سه فرزند آن ها از طریق رحم اجاره ای با دو مادر ناشناخته به دنیا آمده اند. وی پیش تر در کنار رودریگز در حالی که اسکن های فرزندهایشان را در دست داشتند به تصویر کشیده شده بودند و در شرح این تصویر که در اینستاگرام آن ها منتشر شده بود، چنین نوشته شده بود: «خوشحالیم اعلام کنیم که ما منتظر تولد دوقلوها هستیم. قلب های ما پر از عشق است. برای دیدار شما بی قراریم».

رونالدو پرتغالی در سال 2017 گفته بو دکه می خواهد هفت فرزند از جورجینا داشته باشد و جورجینا نیز گفته بود: «میل من به مادر بودن قوی تر از هر چیزی است. امیدوارم فرزندان بیشتری داشته باشم».

رونالدو

در مورد تعداد فرزندان رونالدو و جروجینا باید گفت که این دو یک دختر چهار ساله دیگر به نام آلانا با هم دارند و رونالدو نیز یک پسر 12 ساله به نام رونالدو جونیور و دوقلوهای ایوا و متئو را دارد که هر دو چهار ساله اند. رودریگز و رونالدو پنج سال است که با هم زندگی کرده و زندگی آرام و شادی را در کنار هم می گذرانند.

رونالدو چند فرزند دارد؟

رونالدو اکنون پنج فرزند دارد. بزرگ ترین فرزند او یک پسر اکنون 12 ساله است که در ژوئن 2010 به دنیا آمده و رونالدو حضانت کامل وی را در اختیار دارد. رونالدو جونیور از طریق رحم اجاره ای به دنیا آمده و بر اساس توافق صورت گرفته بین رونالدو و مادر بیولوژیکی جونیور، قرار است هویت این زن فاش نشود.

دوقلوهای رونالدو در ژوئن 2017 در ایالات متحده و از طریق رحم اجاره ای به دنیا آمدند که ایوا و متئو نام دارند. در نوامبر 2017، رونالدو از جورجینا رودریگز صاحب یک دختر شد که آلانا نام دارد. آنها در سال 2022 صاحب دو فرزند دوقلوی دیگر شدند که فرزند پسر او در هنگام تولد درگذشت اما دختر او زنده ماند و اکنون 9 ماهه است. این دختر بلا نام دارد.

فرزندان رونالدو

نام فرزندان رونالدو چیست؟

رونالدو جونیور (پسر 12 ساله)، متئو و ایوا (پسر و دختر چهار ساله)، آلانا (دختر چهار ساله) و بلا (دختر نُه ماهه)

فرزندان رونالدو


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
اختصاصی ساعدنیوز: قهرمان عملیات جستجوی هلی‌کوپتر شهیدان خدمت: پهپاد ترکیه‌ای یا موتورسواران تبریزی؟ (6 نظر) واکنش فرزاد حسنی به شهادت شهدای خدمت: درود بر ابراهیم، نیکوکاران را چنین پاداش می دهیم، در حقیقت او از بندگان با ایمان ما بود (2 نظر) مجری جنجالی صداوسیما برای همیشه از ایران رفت (2 نظر) انا لله و انا الیه راجعون / مرد خدمت آسمانی شد ... (2 نظر) فوری؛ لحظه اعلام خبر شهادت ابراهیم رئیسی در شبکه خبر (2 نظر) تصویری از صندلی خالی شهید امیرعبداللهیان در کلاس درس او در دانشگاه تهران (1 نظر) بیوگرافی و زندگی خصوصی کیوان ساکت اف، تازه داماد سینمای ایران و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی (1 نظر) محمدرضا گلزار در استوری قلب عاشقانه نشان داد/ مخاطب این حرکت عاشقانه کیست؟ (1 نظر) نگاهی به دیدارهای مردمی استاندار جوان و شهید آذربایجان شرقی/ روحشان شاد+ویدیو (1 نظر) {ویدئو} نحوه درست کردن ترشی باقالی ساده و خوشمزه (1 نظر) ایرانی ربوده شده توسط امریکایی ها در عراق به حبس ابد محکوم شد! + فیلم (1 نظر) بهشت کوچکی که بهنوش طباطبایی برای خود ساخته است/ چه زیبا و دنجه اینجا +عکس (1 نظر) کیک تولد شیک و باکلاس 43 سالگی بهنوش طباطبایی با قلب های صورتی/مبارکا باشه +عکس (1 نظر) واکنش ها به شهادت آیت الله رئیسی و همراهان/رهبر معظم انقلاب: اینجانب پنج روز عزای عمومی اعلام می‌کنم (1 نظر) خوشحالی و شیرینی پخش کردن مجری تلویزیون با شنیدن خبر شهادت سید ابراهیم رئیسی/ واکنش کارشناس برنامه (1 نظر)
دیگران می‌خوانند   
زندگی خلبان گنبدی پرواز «شهدای خدمت» در کلام بستگان+ویدئو فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 3 خرداد 1403 + فیلم ادای احترام نظامی دختر شهید خلبان سید طاهر مصطفوی به تابوت پدرش / گر پدر نیست، تفنگ پدری هست هنوز اولین عکس از جمیله علم الهدی پس از شهادت سید ابراهیم رییسی +عکس حضور بدون تشریفات سید میثم خامنه‌ای در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید و همراهانش دعایی که رهبر انقلاب برای شهید سیدابراهیم رئیسی خواندند+ فیلم ورود هواپیماهای هیات‌های خارجی به فرودگاه مهرآباد+ویدئو (فیلم) آغوش پدرانه رهبر معظم انقلاب برای نوه‌های دختری شهید رئیسی / تسکینی برای قلب داغدیده دخترانش ... آماده‌سازی خانه ابدی شهید آیت‌الله آل‌هاشم در تبریز +فیلم حال منقلب برادر شهید آیت الله ابراهیم رئیسی در مراسم تشییع+فیلم کدام فرزند رهبر معظم انقلاب در مراسم تشییع رئیس جمهور و همراهانش حضور داشت؟+ عکس جدیدترین تصویر از برادران رئیس جمهور شهید+عکس توصیف حاج منصور ارضی از پیکر شهید رئیسی؛ مثل حضرت علی اکبر شده بود گفتم چجوری تو را بشورم! +ویدئو جواب رئوفانه و قابل تامل ابراهیم رئیسی به اظهارات فردی از مخالفان ایشان+ویدیو/ سعه صدر رو دیدین؟ حضور همسر و خانواده داغدار شهید مالک رحمتی در مراسم تشییع +ویدئو/ عجب رسمیه رسم زمونه... جزئیات تشییع و تدفین پیکر امام جمعه شهید تبریز و استاندار شهید آذربایجان شرقی عکس‌ جالب و کمتر دیده شده از شهید آیت الله آل‌هاشم؛ در حال خرید نان+عکس تصویری تلخ از لباس پرواز سرهنگ بهروز قدیمی از شهدای کادر پروازی+عکس تصویری خاص از وداع یادگار امام سید حسن خمینی با شهید سید ابراهیم رئیسی +عکس خوش‌آمد گویی پیرمرد ترک‌زبان به رئیس‌جمهور+ویدئو/ برای مردم این منطقه دوستی و محبت آوردی (عکس) تصویری تلخ از گریه آجودان مخصوص شهید رئیسی در مراسم تشییع او شعار یک توریست خارجی در مراسم تشییع شهدای خدمت+ویدئو (ویدیو) دختران شهید رئیسی و سردار سلیمانی در مراسم تشییع سید ابراهیم رئیسی این حرکت شهید امیر عبداللهیان اعراب را به تحسین واداشت/کاربران عرب این فیلم را جهانی کردند+ویدیو عکس قدیمی و کمتر دیده شده از خوش و بش شهید رئیسی و مرحوم هاشمی رفسنجانی دست‌نوشته جالب یکی تهرانی در وصف شهید رئیسی در مراسم تشییع: خیلی سوختیم که چرا...؟ فیلمی تاریخی و دیده نشده از شهید جمهور / اینجانب سید ابراهیم رئیسی هستم ... گریه های آیت الله علم الهدی در زمان نماز خواندن بر پیکر شهید رئیسی و همراهانش +عکس وداع جانسوز خانواده امیر عبداللهیان با پیکر وزیر خارجه فقید ایران+ویدیو انتشار برای اولین بار ؛ جدیدترین تصاویر ثبت‌شده از آخرین پرواز بالگرد رئیس‌جمهور شهید و همراهانش رهبر انقلاب: شخصیت برجسته‌ای را از دست دادیم/ روبوسی و سر سلامتی و لحظاتی از دیدار نخست وزیر عراق با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای + ویدئو آروزی متفاوت و زیبای یک دختر بچه در مراسم تشییع رئیس جمهور عکس خوابیدن 3 دختربچه خسته در تشییع پیکر رییس جمهور شهید و همراهانش رئیس مجلس دومای روسیه وارد تهران شد +ویدئو آخرین عکس از رییس جمهور شهید قبل از پرواز آسمانی برای تشییع پیکرت همین یک عکس کافیست ...+عکس/ جهان گریست با این قاب (تصویر) کدام یک از مقامات به مراسم تشییع رئیس جمهور آمدند؟ شعری که شهید ابراهیم رئیسی آن را دوست داشت+ویدیو (ویدئو) بغض آیت الله علم‌الهدی در مراسم تشییع پیکر دامادش شهید سید ابراهیم رئیسی آخرین نماز شهید رئیسی و آیت الله آل هاشم و استاندار جوان در یک روستا پیش از شهادت+عکس
تیتر امروز   
جزئیات تشییع و تدفین پیکر امام جمعه شهید تبریز و استاندار شهید آذربایجان شرقی
رهبر انقلاب: شخصیت برجسته‌ای را از دست دادیم/ روبوسی و سر سلامتی و لحظاتی از دیدار نخست وزیر عراق با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای + ویدئو
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 3 خرداد 1403 + فیلم
اطلاعیه مهم ستاد کل نیروهای مسلح درباره عملیات ناموفق پهپاد ترکیه‌ای
واکنش بازیگر سریال گاندو به شهادت رئیس‌جمهور
اولین اظهارات علم الهدی بعد از شهادت دامادش، سیدابراهیم رئیسی؛ چه کنیم، مشیت خداست/یک هفته پیش او را دیدم
اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر شهید رئیسی و شهدای خدمت + فیلم
خاطره جالب مسعود ده نمکی از صحبتهای آیت الله رئیسی در دادگاه؛ خوشحالم که کم نیاورده ای!
تصویری از لحظه وداع رهبر معظم انقلاب با پیکر رئیس جمهور و شهدای سانحه بالگرد
توصیف و تعریف و تمجید سیدابراهیم رئیسی از زبان ولادیمیر پوتین/پیام ویژه کرملین به تهران
نگاهی به ویژگی‌های شهید جمهور؛ از تواضع و بی‌تکلف بودن تا دلدادگی اهل بیت (ع)
آماده‌سازی‌ محل خاکسپاری پیکر شهید حسین امیرعبداللهیان
پیام تسلیت خواهر شهید بهشتی در پی شهادت آیت‌الله رئیسی
حواشی داغ امروز چهارشنبه 2 خرداد 1403
پیام تسلیتی که رئیسی نوشت و بعد از شهادت خودش منتشر شد!