ایده خلاقانه برای تبدیل لاک براق به لاک مات

  یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403   زمان مطالعه 3 دقیقه
ایده خلاقانه برای تبدیل لاک براق به لاک مات
در صورتی که همه‌ی لاک ناخن‌هایتان براق هستند و لاک ناخن مات در دسترس ندارید نگران نباشید زیرا در این مطلب از ساعد نیوز روش‌های تبدیل لاک براق به لاک مات را آموزش می‌دهیم.

طرح های زیرسازی مات، رژلب مات و لاک ناخن مات این روزها مد شده اند، بنابراین می توان گفت که با ترند مات می توانید ظاهری زیبا خلق کنید. تصور کنید برای خرید لاک به فروشگاه لوازم آرایشی رفته اید و لاک های جدیدی می بینید که متاسفانه مات نیستند. نگران نباشید. با ترفندهایی که در ادامه به شما ارائه می کنیم می توانید آن رنگ های زیبا را خریداری کرده و لاک براق را به مات تبدیل کنید.

روش های مات کردن لاک براق


با ترفندهایی که در ادامه به شما ارائه می کنیم می توانید آن رنگ های زیبا را خریداری کرده و لاک براق را به مات تبدیل کنید.

سوهان زدن ناخن


لاک را صاف کنید تا مات به نظر برسد. برای این کار چند ساعت صبر کنید تا مانیکور شما کاملا خشک شود و سطح لاک را به آرامی و به آرامی براق کنید. فقط مراقب باشید که برش بالایی را صاف نکنید، بلکه سطح کافی از ناخن را با بافر بپوشانید تا ظاهری یکنواخت ایجاد کنید.

سوهان

از رژگونه پودری استفاده کنید


از رژگونه پودری برای ایجاد تاپ مات و ایجاد رنگ های زیبای صورتی پاستلی و قرمز مات استفاده کنید. برای این کار مقدار کمی لاک یا لاک بی رنگ را در ظرف شیشه ای بریزید و کمی رژگونه و پودر تالک به آن اضافه کنید. سپس با استفاده از خلال دندان، آن ها را با هم ترکیب کرده و روی تمام ناخن های خود بمالید تا یک مانیکور مات زیبا ایجاد کنید

میخک ها را در مقابل بخار قرار دهید


به جای اینکه اجازه دهید ناخن هایتان در هوا خشک شوند، از اسپری صورت استفاده کنید تا ناخن هایتان خشک شود و آن ها را در مقابل بخار قرار دهید. فقط مراقب حرارت و شدت بخارپز باشید زیرا می تواند به پوست شما آسیب برساند. قرار دادن ناخن ها در مقابل بخار پز تا زمانی که خشک شوند، درخشندگی لاک را از بین می برد و ظاهری مات زیبا به ناخن های شما می بخشد.

همچنین پس از خشک شدن کامل لاک ناخن، می توانید آن را تنها برای چند ثانیه روی بخار مستقیم قرار دهید تا لاک شما مات به نظر برسد و درخشندگی خود را از دست بدهد. آنچه در این روش باید در نظر داشته باشید این است که تمام قسمت های ناخن را در بخار آب قرار دهید تا ظاهر آن یکنواخت مات شود.

از سایه چشم استفاده کنید


یکی ابزار دیگری که می توانید برای مات کردن لاک ناخن براق استفاده کنید، سایه چشم است. برای این کار کافی است ناخن را با سوهان لاک بزنید و یک لایه پایه روی آن بمالید. سپس مقداری لاک ناخن را روی فویل آلومینیومی یا کاغذ روغنی بریزید و مقداری سایه چشم به لاک بزنید و با خلال دندان خوب مخلوط کنید. برای جلوگیری از خشک شدن لاک باید خیلی سریع این کار را انجام دهید. سپس لاک بزنید.

در روش دوم که زمانی مناسب است که فقط می خواهید از یک رنگ لاک استفاده کنید، باید سایه چشم پودری را مستقیماً با لاک یا خلال دندان داخل بطری لاک بزنید. زمانی که از این لاک بر روی ناخن های خود استفاده می کنید باید توجه داشته باشید که پودر سایه موجود در لاک باعث برآمدگی و برآمدگی روی ناخن های شما نشود. همچنین برای خشک شدن لاک باید اجازه دهید در هوا خشک شود.

از لاک مات کننده استفاده کنید


یکی یکی از بهترین محصولاتی که می توانید برای تغییر از لاک ناخن براق به لاک مات استفاده کنید، لاک ناخن مات است. این محصول می تواند به سرعت تمامی لاک های براق را به لاک های مات تبدیل کند. خرید این محصول نوعی صرفه جویی در هزینه است. زیرا می توانید چندین لاک براق بخرید و آنها را به لاک های مات تبدیل کنید. برای استفاده از لاک ناخن مات، کافی است لاک براق را بزنید و صبر کنید تا خشک شود. بعد از خشک شدن ناخن براق، مقداری لاک مات روی ناخن بمالید تا لاک مورد نظرتان به سرعت مات شود.

لاک


کلام آخر


در این مقاله چند روش برای تبدیل لاک براق به لاک مات ارائه می کنیم که ساده هستند و در مدت زمان کوتاهی قابل انجام هستند. برای تبدیل لاک براق به لاک مات چه روشی را ترجیح می دهید یا استفاده کرده اید


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
مراسم تشییع پدر علی دایی، با حضور چهره های سرشناس و فوتبالی +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (55 نظر) نگاهی به دکوراسیون شیک و اروپایی مراسم سومین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با رونمایی از تم آبی رنگِ خاصِ جشن+عکس/ مثل همیشه متین و باوقار (36 نظر) (فیلم) شهید امیرعبداللهیان: به ظریف خداقوت می‌گویم، از او آموختم / نیمه شب از او پیامک و ایمیل دریافت می‌کردیم (26 نظر) بازیگر زنِ جوانِ سینما: من نماز خوندن رو از شهاب حسینی یاد گرفتم+ویدیو (20 نظر) ناگفته های رهبر معظم انقلاب از کودکی و پدر و مادرشان/ از شعر و قرآن خوانی تا خاطره روز اول مدرسه و والیبال بازی کردن در کوچه (20 نظر) (عکس) ماشین های شیک و باکلاس سهیلا منصوریان، بانوی قهرمان ووشو و دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2024👌 (19 نظر) دورهمی خانوادگی علی دایی در خانه ابدی پدرش +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) آشپزی سرصبحی مینا مختاری همسر کدبانو و شیک بهرام رادان/ ماشاءالله با یه بچه کوچیک غذاهای جورباجور هم میپزه+عکس (18 نظر) حضور نرگس محمدی در جشن تولد جاریِ قدبلند و آب زیرِ کاهَش+عکس/ لوکیشن مراسمش حرف نداره😍 (17 نظر) سفره غذای پر خرج و رنگین و دورهمی صمیمی بازیگران در یک مهمانی چرب و چیلی به سبک مایه دارهای عربستان+عکس (17 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی احسان علیخانی برای تولد 37 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (14 نظر) (عکس) آخرین عاشقانه پدرانه حسام محمودی، هادی سریال "گرگ و میش"، برای تولد دختر زیبایش، هانا/ آدم دلش آتیش میگیره واقعا (14 نظر) باقالی قاتوق پختن به سبک مینا مختاری، همسر باسلیقه و کدبانوی بهرام رادان+ویدیو/ با یه بچه کوچیک همچین غذایی رو پختن احسنت داره (13 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز اوستا بنا برای حفظ پرندگان از گرما و سرما/ اشک تو چشم آدم جمع میشه+ویدئو (13 نظر) نگاهی به عکس حاج آقا و حاج خانوم های سینمای ایران/ از نیوشا ضیغمی تا رضا گلزار و امیر جعفری در مکه مکرمه (12 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز