دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

این زن ذلیل مرده از سر عشق به شوهرش کودک 13ماهه‌اش را در فریزر حبس کرد +عکس 

سه شنبه، 04 مهر 1402
کد خبر: 357582
ساعد نیوز: مادر 30ساله آمریکایی که برای تنبیه شوهرش، کودک 13ماهه‌اش را در فریزر حبس کرده بود به زندان محکوم شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از همشهری، مدتی قبل شاردرا مک‌دونالد، مادری در اورگان آمریکا، وقتی دید همسرش به او و فرزند 13ماهه‌اش بی‌اعتناست و خانه‌شان را ترک کرده، نقشه هولناکی کشید تا از این طریق همسرش را برگرداند. او برای عملی کردن نقشه‌اش از کودک بی‌گناهش استفاده کرد.

این مادر بی‌رحم ابتدا فرزندش را در فریزر قرار داد و بعد او را زیر دوش آب برد و درحالی‌که از پاهایش گرفته بود، کودک بی‌گناه را زیر دوش آویزان نگه داشت؛ طوری که دیگر نمی‌توانست نفس بکشد. او از صحنه‌های شکنجه کودکش ویدئو گرفت و برای همسرش فرستاد و در فضای مجازی منتشر کرد. شاردرا با انتشار این تصاویر تهدید کرد که اگر شوهرش به خانه برنگردد، به این کار ادامه خواهد داد. پدر کودک، با دیدن این تصاویر بلافاصله پلیس را در جریان قرار داد و خودش نیز راهی خانه شد. پلیس وارد ماجرا شد و زودتر از پدر به صحنه جرم رسید. وقتی مأموران پلیس رسیدند، صدای زنی را در داخل خانه می‌شنیدند که با صدای بلند فریاد می‎زد: تو ما را نمی‌خواهی. تو کودکت را نمی‌خواهی. پلیس در این شرایط شاردرا را درحالی‌که فرزند خیسش را در پتویی پیچیده و در آغوش گرفته بود، دستگیر کرد. کمی بعد نیز پدر کودک رسید و ویدئویی را به پلیس نشان داد که نشان می‌داد زن جوان کودک خردسال‌شان را شکنجه می‌کرد. بدین‌ترتیب با اسناد و مدارکی که در محل حادثه توسط پلیس کشف شد، مادر بی‌رحم دستگیر شد. در تحقیقات بعدی پلیس مشخص شد که شاردرا قبلا نیز به‌دلیل اقدامات مجرمانه محکوم شده است.

شاردرا در دادگاه بارها اعلام کرد که فقط خواستم همسرم را تنبیه کنم و ببینم که آیا او تسلیم می‌شود و به خانه بر می‌گردد یا نه؟ با این حال بعد از بررسی پرونده و اظهارات متهم، قاضی، این زن جوان را به اتهام بدرفتاری جنایی، به 30روز بازداشت در بازداشتگاه مولتنومه اورگان در آمریکا محکوم کرد.

  برچسب ها: فریزر تنبیه

1 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 10 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
گشت و گذاری در خانه مجلل و رویایی رضا صادقی، خواننده مشکی پوش و محبوب ایرانی +عکس/ سلیقه بی نظیر همسر آلمانی آقای خواننده در چیدمان و انتخاب دکوری👌
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
اولین عکس از فیلم جدید رامبد جوان با گریم فوق‌العاده خنده دار محسن تنابنده و نوید محمدزاده / فقط فوکول و پشت موهاشون😁
(تصاویر) شگفت انگیزترین پرندگان نایاب جهان با خاصترین ظاهر و رنگ هایی که شبیهشان را نمیتوان یافت
(عکس) سنگ تموم خواهر چشم رنگی علیرضا نیکبخت واحدی به مناسبت تولد برادرش
ویدیو/ تبدیل تنۀ درخت به راه‌پله فقط میتونه کار یه مهندس خلاق باشه/ یا راهی خواهم یافت، یا راهی خواهم ساخت...
ویراستاری تخصصی مقاله