ساعدنیوز
ساعدنیوز

از تور بالی تا سریلانکا؛ معرفی برترین مقاصد شرق آسیایی برای اقامت لاکچری

  پنجشنبه، 25 مرداد 1403   زمان مطالعه 3 دقیقه
از تور بالی تا سریلانکا؛ معرفی برترین مقاصد شرق آسیایی برای اقامت لاکچری
شرق آسیا پر است از مقاصدی که اقامت‌های لاکچری را به مسافران هدیه می‌دهد. به طور مثال با رزرو پکیج‌های مسافرتی به شرق این قاره می‌توانید در کنار ساحل اقامت داشته باشید و امکانات مختلفی بالاتر از مقاصد ساحلی ترکیه داشته باشید.

هرچند که از نظر خدمات هتل‌ها، شرایط اقامتی در برخی از شهرهای شرق آسیایی با ترکیه متفاوت است. به طور مثال می‌توانید تور بالی را رزرو کرده و در بخش‌های مختلف آن برای ریلکس کردن اقامت داشته باشید. اما باید در نظر داشته باشید با وچود بالا بودن قیمت تور بالی، این مقصد یکی از شهرهای متفاوت نسبت به آنتالیا، مارماریس و کوش آداسی از نظر خدمات‌دهی هتل‌هاست!

از تور بالی تا سریلانکا؛ معرفی برترین مقاصد شرق آسیایی برای اقامت لاکچری

از یوگا تا دوچرخه سواری در جنگل با رزرو تور بالی

بالی به دو قسمت جنگلی و ساحلی تقسیم شده است. جنگل‌های این شهر در منطقه اوبود و در ارتفاعات قرار دارد و شما می‌توانید در هتل‌های این منطقه اقامت داشته باشید. با اقامت در این منطقه می‌توانید از امکاناتی مانند استخرهای مجزا برای هر سوئیت، کلاس‌های آموزشی مخصوص یوگا و دوچرخه‌سواری در جنگل استفاده کنید. هتل‌های ساحلی این شهر نیز در منطقه کوتا قرار دارد. طبعا نزدیکی به ساحل امکان استفاده از تفریحات دریایی را برای شما فراهم می‌کند. اما باید در نظر داشته باشید که هیچ یک از هتل‌های این شهر چه در بخش ساحلی و چه در بخش جنگلی، امکانات آل و یوآل ندارند. اما باید در نظر داشته باشید با وچود بالا بودن قیمت تور بالی، این مقصد یکی از شهرهای متفاوت نسبت به آنتالیا، مارماریس و کوش آداسی از نظر خدمات‌دهی هتل‌هاست!

لنکاوی؛ مقصد مناسب برای لوکس پسندها

شباهت لنکاوی به بالی باعث شده تا تعدادی از مسافران بخش‌های جنگلی و تعدادی دیگر هم بخش ساحلی این جزیره را برای اقامت انتخاب کنند. امکانات اطراف بخش ساحلی این شهر نسبت به مناطق ساحلی بیشتر است. در واقع اگر قصد اقامت در هتل‌های جنگی لنکاوی را داشته باشید بایستی هرگونه مواد خوراکی و غیره را در فروشگاه‌های نزدیک به خط ساحلی خریداری کرده باشید. در غیر این صورت دجار مشکل می‌شوید.

لنکاوی؛ مقصد مناسب برای لوکس پسندها

برای اقامت لاکچری، مقصدی بهتر از مالدیو نیست!

نه فقط ماله یعنی پایتخت این کشور، بلکه سایر جزایر این کشور هم برای اقامت مناسب هستند. تقریبا می‌توان گفت که هتل‌های این جزایر هم تفاوت چندانی از نظر خدمات با یکدیگر ندارند. در واقع اکثر آن‌ها خدمات آل و یوآل را در صورت درخواست مسافران به آن‌ها ارائه می‌دهند. البته در برخی جزیره‌ها سوئیت‌هایی با ساحل اختصاصی پیدا می‌کنید و به‌این‌ترتیب امکان اقامت رمانتیک در کنار همسر و خانواده‌تان نیز برای شما فراهم می‌شود. برخی دیگر از هتل‌ها نیز از امکاناتی مانند وجود سرآشپزهای مخصوص و برگزاری کلاس‌های تخصص نیز بهره می‌برند. با تمام این تفاسیر می‌توان گفت که مالدیو بهترین گزینه برای اقامت لاکچری به حساب می‌آید.

همه شهرهای سریلانکا برای اقامت لاکچری مناسب نیستند!

با رزرو تور سریلانکا لحظه آخر مقصد شما تنها یک شهر این کشور نیست. سفر شما در اصل به کندی، کلمبو و بنتوتا انجام می‌شود.کندی و کلمبو شرایط اقامت در هتل‌هایی با خدمات صبحانه را به مسافران ارائه می‌دهند. در نتیجه این شهرها برای اقامت لاکچری احتمالا مناسب مسافران نیستند. اما در صورت رزرو تور سریلانکا و اقامت در شهر بنتوتا، امکان استفاده از هتل‌های آل این شهر برای شما فراهتم است.

همه شهرهای سریلانکا برای اقامت لاکچری مناسب نیستند!

طبیعت گردی و اقامت در هتل آل در گوا

هرچند که اکثر مسافران هند، تورهای مث4ث طلایی این مقصد را به دلیل قیمت پایین آن رزرو می‌کنند. اما این موضوع به معنای آن نیست که در کشور هند خبری از اقامت لاکچری نخواهد بود. در صورتی که تور گوا بمبئی، تور دهلی آگرا گوا و تور گوای تک را رزرو کرده باشید، امکان اقامت در هتل‌ها آل مدنظر خود را خواهید داشت. علاوه‌بر این موضوع یگوا یک مقصد ایده‌آل برای شرکت در جشتواره‌های این کشور و بازدید از جاذبه‌های تاریخی و طبیعیست. اکثر قلعه‌های پرتغالی‌ها که زمانی هند را به تصرف خود درآورده بودند دز این ایالت قرار دارد.همچنین آبشار دودساگار نیز در گگواواقع شده است. در نتیجه می‌توانید با یک تیر سه نشان بزنید.

بررسی قیمت‌های این تورها را از کجا انجام دهیم؟

سایت‌های گردشگری مختلفی از جمله لحظه آخر می‌توانند در فرآیند مقایسه قیمت کمک حال شما باشند. با ورود به این سایت می‌توانید قیمت تورهای شرق آسیا را مشاهده و در نهایت گزینه مورد نظرتان را براساس سلیقه و بودجه‌ی خود رزرو کنید.

آیا لحظه آخر ارائه‌دهنده تورهای شرق آسیاست؟

امکان رزرو تورهای شرق آسیایی از سایت لحظه آخر هم فراهم است. همانطور که گفتیم در سایت لحظه آخر تعدادی از آژانس‌های مسافرتی معتبر پکیج‌های مسافرتی این مقصد را داخل سایت قرار می‌دهند. در نتیجه دست شما برای انتخاب تور در این سایت باز است. ضمن اینکه پس از رزرو تور یا قبل از آن نیز می‌توانید از کارنشاسان مربوطه مشاوره دریافت کنید. در نظر داشته باشید که شرایط رزرو تورهای اقساطی برای برخی مقاصد شرق آسیایی برای شما وجود دارد. در برخی موارد 20 درصد کل مبلغ و در برخی دیگر هم نیمی از کل مبلغ را در پرداخت اولیه بایستی به آژانس مسافرتی طرف قراردادتان ارائه دهید.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
بهاره رهنما: آدمی که بعد 30 سال کار کردن نتونه رفاه مالی داشته باشه آدم بی دست و پاییه! ما راننده تاکسی‌ها و پاکبان‌ها بابت بی دست و پایی‌مان از شما معذرت می‌خواهیم خانم بهاره رهنما+فیلم (491 نظر) مریم امیرجلالی: داماد و دخترم توی کانادا هر دوتاشون کارمند بانک هستند و تا 5 کار می‌کنند که بعدش نای حرکت ندارند؛ ایران همه چیز سر جای خودشه کارمندا تا 2 کار می‌کنند+ویدیو (303 نظر) بهنوش طباطبایی: کشتن روباه و استفاده از پوست حیوان خیلی هم خوبه برای محیط زیست مفیده چطور گوشت از قصابی میخریم نمیگیم به قیمت کشته شدن حیوانه+فیلم (152 نظر) ارژنگ امیرفضلی در کانادا: آدم‌ها می‌گن بریم خارج عشق و حال کنیم اما وقتی میان اینجا میگن بریم همون ایران، من خودم بخوام نفسی از ته دل بکشم میرم ایران+فیلم (145 نظر) المیرا شریفی مقدم خطاب به شاهزاده امارات: زیاد حرف بزنی باید 2 تا جزیره دیگه رو هم پس بدی +عکس (142 نظر) هادی چوپان در برنامه علی ضیا: قهرمان جهان شدم صبحش رفتم سر ساختمون گچکاری؛ صاحبکارمون بنر یک در یک زده بود آقا قهرمان جهان شدی مبارکه!/ از شیراز تا تهران رو با اتوبوس می اومدم (124 نظر) رهبر معظم انقلاب: 14 ساله که بودم از پدرم اجازه می‌گرفتیم و با برادرم به ییلاق می‌رفتیم شب خسته برمی‌گشتیم و می‌خوابیدیم، پدرم ما را در خواب می‌بوسید چون دلتنگمان می‌شد+عکس (95 نظر) حرف های گنده تر از دهن مهشید حامدی زن ابی خواننده خطاب به محسن چاوشی: عرب پرست!/ مثل سگ افتخار می‌کند به کاباره و شهامتِ تهران ندارد! (88 نظر) محمدرضا شریفی نیا: رهبر معظم انقلاب در زمینه ادبیات متبحّر هستند خصوصا ادبیات روس؛ خیلی جالب بود که یک روحانی چقدر مسلط بر ادبیات کشورهای دیگه هستند+ویدیو (85 نظر) محمدرضا گلزار برای اولین بار با انتشار عکس مادر جوان و باکلاسش در اینستاگرام تولدش را تبریک گفت+عکس/ مادرشوهر جوان آیسان خانوم چه چهره مهربونی داره (84 نظر) رهبر معظم انقلاب: ساعت 5 صبح که کارم رو شروع می‌کنم، ده و نیم دلم میخواهد بخوابم +ویدیو/ شرح یک روز کاری پُربار از زبان رهبری (75 نظر) حضور بازیگران مشهور ایرانی در ورژن ایرانی افسانه جومونگ/ رضا عطاران در نقش موپالمو، امین حیایی در نقش یونگ بو، الناز شاکردوست در نقش سوسانو و جواد عزتی در نقش جومونگ+فیلم (70 نظر) حال و هوای کلاس درس در حضور سرزده رهبر معظم انقلاب در یک روستای محروم +عکس؛ از خنده های ریز یک دانش آموز تا نگاه های خیره دانش آموز دیگر (70 نظر) زهرا خواهر رضا داوودنژاد: روز اول مهر صبح با مادرم رفتم مدرسه و بعد از ظهرش دیگه مادرم رو ندیدم، به خاطر اینکه ایشون سکته قلبی کردند و از دنیا رفتند (60 نظر) همسر بیرانوند: علیرضا از غر زدن های من می ترسد/ بعد از 4 بار خواستگاری به علیرضا جواب مثبت دادم/ کافی است چیزی از اشتباه علیرضا بگویم تا فورا عصبانی شود (55 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
10 دقیقه‌ای برای عصرونه کیک درست کن / طرز تهیه کیک ساده خانگی به صورت مرحله به مرحله و بسیار خوشمزه
آشپزشو؛ 10 دقیقه‌ای کتلت درست کن / آموزش گام به گام طرز تهیه کتلت سیب زمینی ساده و خانگی با طعمی بی نظیر
10 دقیقه‌ای پنکیک درست کن / آموزش طرز تهیه پنکیک خانگی
10 دقیقه‌ای فلافل درست کن / طرز تهیه فلافل ساده به روش خوزستانی با طعم بسیار عالی
آشپزشو؛ 5 دقیقه‌ای سالاد ماکارونی درست کن / طرز تهیه سالاد ماکارونی خوشمزه و مجلسی به روش رستورانی
در عرض 10 دقیقه مثل کافه‌ها چیز کیک درست کن / طرز تهیه گام به گام چیز کیک یخچالی با بیسکویت پتی بور با ساده ترین دستور
فال ابجد روزانه شنبه 5 آبان 1403
فال شمع روزانه امروز شنبه 5 آبان 1403
فال روزانه امروز شنبه 5 آبان ماه 1403
فال قهوه با نشان روز شنبه 5 آبان ماه 1403
رهبر معظم انقلاب: موهای دخترم را شانه کردم، بافتن موی سر را خیلی خوب بلدم اما با یک دست نمیشود؛ دودستی باید ببافند چون باید موها را سه قسمت کنند+عکس/ روایتی از پدرانگیِ شیرین رهبری
فال انبیاء روزانه شنبه 5 آبان 1403
فال حافظ با تفسیر امروز شنبه 5 آبان 1403 + فیلم
شوک خونین در فوتبال اروپا / قطع عضو بازیکن فوتبال در زمین بازی + فیلم
تعجب مقامات مصر از پزشکیان و تیم همراهش / اروپا چهره دیگری از شما نشان می‌دهد
منتخب روز   
رفتار خارج از عرف و بی‌احترامی اردوغان به پزشکیان در اجلاس بریکس+ویدئو (فیلم) کباب بازی مردم لبنان زیر بمباران وحشتناک اسرائیل / انصافاً این روحیه مردم لبنان قابل ستایشه ... عکس دیده نشده از معشوقه یهودی مظفرالدین شاه قاجار / ماشالا مَردیه برای خودش!😂 زوایای پیدا و پنهان سرطان‌های ارثی/آیا سرطان ارثی است؟ بازداشت مردی که به اسیدپاشی روی دوستش متهم است وحشتناک ترین قتل مرد جوان به دست بستگانش / صحنه‌سازی زن و شوهر جوان برای طبیعی جلوه دادن مرگ 4 محکوم پرونده مشروبات الکلی مسموم اعدام شدند مال باخته برای پیدا کردن دزد خودرواش اشتباهی مردی بیگناه را ربود! پذیرایی از مسعود پزشکیان در باند فرودگاه و پس از پیاده شدن از هواپیما با شیرینی های مخصوص و محلی در روسیه+عکس قتل دختر 9 ساله به دست دوست 13 ساله‌اش / جسد در تپه های شهرک مسعودیه پیدا شد! + اعترافات افشای رازهای تاریک قتل داریوش مهرجویی و همسرش/ چه کسانی پشت این جنایت بودند؟ فردی که در فرودگاه امام خمینی مرتکب قتل شد: می‌خواستم کارفرما را بترسانم!