با دختر مغرور چگونه رفتار کنیم؟

  پنجشنبه، 15 آبان 1399   زمان مطالعه 8 دقیقه
با دختر مغرور چگونه رفتار کنیم؟
شاید در اطراف خود افراد مغرور دیده باشید. در ادامه قصد داریم نحوه برخورد با زن مغرور را شرح دهیم تا به راحتی بتوانید با چنین افرادی رفتار کنید. تا انتها با ما همراه باشید.

شاید شما هم از سری جستجوگر هایی باشید که می خواهید بدانید که آیا راه حلی برای رفتار با دختر مغرور پیدا می شود یا خیر ؟ مغرور بودن دخترها و زنان را به حساب بد بودنشان نگذارید، چرا که این خصلت یکی از معیار های جذاب برای متانت خانم ها می باشد.

تصویر
در اینجور مواقع بسیاری از پسران به شدت عصبانی می شوند که چرا باید فلان دختر مغرور باشد، مگر دختر شاه پریون هست که اینطور رفتار میکنه؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که اگر واقعا عاشق آن دختر هستید باید معیار هایی را با دقت رعایت کنید که در اصل نه تنها از شخصیت شما کم نشود بلکه این عشق به دختر مغرور منجر به رشد چشمگیر شخصیت خودتان هم شود.

1. برای برخورد با زن مغرور غیر مستقیم مغرور بودنش را به او بگویید

بسیاری از اوقات ممکن است زن مغرور متوجه این نباشد که رفتار مغرورانه ای دارد. به احتمال خیلی زیاد اگر او را غیر مستقیم متوجه مغرور بودنش کنید رفتارش را تغییر دهد و نیازی نباشد که با لجاجت پیش بروید. اما در این کار عجول نباشید و به تدریج و به آرامی سعی کنید بازخوردهایی در مورد رفتار مغرورانه ی او داشته باشید که موثر واقع شود.

2. برای برخورد با زن مغرور دلیل مغرور بودنش را بفهمید

ممکن است در برخی موارد این رفتار او به خاطر این باشد که می خواهد چیزی را در این قالب به شما بگوید. حتی ممکن است اشکال از طرف خودتان باشد و رفتار او عکس العملی نسبت به کارهای شما باشد. یعنی ممکن است از رفتار شما و یا گفتار شما خوشش نیاید. بنابراین با او به گفتگو بنشینید و در میان حرف های او دلیلش را جویا شوید. اولویت های او را بشناسید و جایگاهتان را در رابطه پیدا کنید.

3. برای رفتار با زن مغرور حد و حدودی را برای رابطه تان مشخص کنید

قرار نیست خود را قربانی این افراد کنید. شاید مهم ترین مسئله در هر رابطه ای این باشد که مرزهایی را برای ابراز احساسات و حتی عشق ورزیدن مشخص کنید. برای رابطه با این افراد این مرزها باید بیشتر مشخص شود. نباید به کسی که در مقابل احساسات شما بی توجه یا کم توجه است بیش از حد ابراز علاقه کنید. در برخورد با زن مغرور سعی کنید به او بفهمانید که به او اهمیت می دهید اما در بیان این احساسات اعتدال و میانه روی را رعایت کنید. رابطه را یک طرفه پیش نبرید دختر مغرور همیشه سعی می کند از شما محبت دریافت کند ولی علاقه ای به ابراز محبت به شما نشان نمی دهد.

تصویر

4. به زن مغرور کمک کنید این غرور بیش از حد را کنار بگذارد

اگر حس کردید با زن مغرور طرف هستید سعی کنید به او کمک کنید این عیب را اصلاح کند (خیلی سخت است). واقعیت این است که بسیاری از افراد مغرور پشت این غرور بسیاری از کمبودهای شخصیتی خود را پنهان می کنند. به احتمال زیاد اگر کسی به درستی این رفتار را تشخیص دهد می تواند به رشد آن ها کمک کند البته اگر خودش بخواهد تغییر کند. مطمئن باشید رشد طرف مقابل شما باعث رشد شما نیز خواهد شد. می توانید یک کتاب خوب به او معرفی کنید.به او نشان دهید جهان حول محور او نمی چرخد !

5. برای برخورد با زن مغرور همیشه در دسترس نباشید

می توانید به او گوش زد کنید که در صورت ادامه این رفتار او را ترک خواهید کرد. در دسترس بودن بیش از حد این حس را به او القا می کند که فقط شما به او نیاز دارید. بنابراین هیچ تلاشی از سمت او برای راضی و خوشحال کردن شما نخواهید دید. به خوتان قول بدهید که هرچند سخت اما در صورت لزوم از او فاصله کمی بگیرید. مطمئن باشید اگر برای شما اهمیتی قائل باشد سعی می کند رفتارش را تغییر دهد. در دسترس بودن همیشه از جذابیت شما می کاهد و چون زمان های زیادی با هم هستید کیفیت ارتباط و گفت و گو ممکن است پایین بیاید. یادتان باشد زن مغرور همیشه میخواهد یارش جذاب باشد.

6. به زن مغرور باج ندهید !

معمولا این افراد فقط به منافع خود فکر می کنند و از شما انتظار دارند طبق میل او رفتار کنید. اگرچه داشتن صبر و تحمل در مقابل این افراد برای تغییر رفتارشان مهم است اما اجازه ندهید خودخواهی آن ها فعال تر شود. مخصوصا اگر این تحمل به شخصیت و جایگاه شما ضربه می زند. بنابراین اگر درخواست های او از شما به حدی رسید که غیر قابل تحمل است به راحتی آن ها را نادیده بگیرید. اجازه ندهید شما را دست کم بگیرد.

7. برای برخورد با زن مغرور از هوش خود کمک بگیرید

در نحوه ی برخورد با زن مغرور، رفتار او را مورد بررسی قرار دهید و نقاط قوت و ضعف او را شناسایی کنید. مسائلی که باعث می شود این رفتار در زن مغرور مورد علاقه شما بیشتر تشدید شود را برای خود مشخص کنید. در بحث ها به دنبال نقاط مشترک بگردید و گفت و گو را به آن سمت بکشانید. سعی کنید علایق خود را در مکالمه تزریق کنید. روابط عاطفی با زن مغرور معمولا یک طرفه پیش می رود.

تصویر
نکات و ترفندهایی برای رفتار با زن مغرور

1. در رفتار با زن مغرور ساده برخورد کنید

استراتژی برخورد ساده، برای خیلی ها در این موضوع بازخورد یا Feedback داشته است. چرا که شما نباید بگذارید که چون من عاشقش هستم پس باید بارها و بارها به سراغ او بروم. در حقیقت اگر بخواهم شفاف بگویم، از ضایع بازی جلوی او اجتناب کنید اصلا زمان هایی که او را در جمع می بینید طوری وانمود نکنید که به اصطلاح هلاک او شده اید که در واقع با این کار او متوجه عطش شما نسبت به خودش می شود، که اگر متوجه شود دیگر کارتان از کار گذشته است و سطح غرورش را هم بالا می برد. در بیشتر مواقع باید عادی باشید، اصلا طوری رفتار نکنید که انگار عاشق او هستید. البته سوء تفاهم نشود نه این که کلا حسابش نکنید و طاقچه بالا بزارید و اینجور حرفا…… منظور این است که باید در این شرایط متانت خود را حفظ کنید تا او متوجه وقار شما شود.

2. در برخورد با زن مغرور خوش رو باشید

خوش رویی یکی دیگر از آن موضوعات دوگانه بوده که علاوه بر رفتار با زن مغرور، منجر به زیبا سازی شخصیت شما هم می شود. پس بیایید از همین لحظه خوش رویی خودتان را به همه ثابت کنید. سعی کنید همیشه لبخدتان را بر لب حفظ کنید چرا که همیشه در برخورد اول ذهن مانند دوربین عکاسی شروع به تصویر سازی از شما می کند. پس کاری نکنید که بعد از رفتن شما، تصویر بدی بر روی ذهن آن دختر داشته باشید.

3. در برخورد با زن مغرور حوصله داشته باشید

صبوری یکی از مهم ترین رکن ها در جهت طی کردن مسیر شما در رفتار با زن مغرور می باشد و اگر فاقد آن باشید پس از همین لحظه خودتان را بازنده خطاب کنید، چرا که برای عاشق کردن و جذب دختر مورد علاقه خود که از قضا مغرور هم می باشد باید بسیار شکیبا بود. دختر مغرور همیشه در این تلاش بوده که امتحان های بزرگی را برای پسران به اجرا بگذارند که این موضوع فقط به صبر و بردباری شما بستگی دارد. اصلا هم کار دشواری نیست اتفاقا هر چقدر هم که بیشتر بگذرد شما متوجه رگ خواب او نیز می شوید.

4. به دنبال رگ خواب دختر مغرور بگردید

کار دشواری است اما همیشه خورشید پشت ابر باقی نمی ماند. شما با ملاقات های پی در پی متوجه ریز نکاتی از او می شوید، البته بماند که اگر خود آن دختر هم به شما علاقه داشته باشد کد های مخصوصی را برای شما بر ملا می کند اما در کل برای فهمیدن رگ خواب باید تفاوت های او را با سایر دختران قیاس کنید. این یکی از آن کلید ها بوده که شما به راحتی می توانید رگ خواب او را شفاف سازی کنید. برای مثال شما می توانید از تمایلات و علاقه های او شروع کنید باید ببینید که او بیشتر به چه چیز هایی واکنش نشان می دهد.

5. در برخورد با دختر مغرور ظاهر فریب نباشید

این نکته یکی از آن معیارهایی بوده که برای رفتار با دختر مغرور باید رعایت کنیم که از همان ابتدا می بایست خود را اصلاح نمود تا دیگر بهانه ای برای آن دختر مغرور از خود به جا نگذاشته باشید.

برای مثال: طوری نباشید که جلوی آن دختر تیپ های فاخر بزنید اما وقتی که جاهای دیگر هستید با الویر توئیست فرقی نداشته باشید. حتما با خودتان می گویید که چه ربطی داره اما در کل اینطور نیست همه ی حرکاتی که از خود به اجرا می گذارید تاثیرات خاصی را به آن دختر انتقال می دهد و به او می فهمانید که چه طور آدمی هستید. البته اینطور هم نباشید که شلخته بازی در بیاورید بلکه در اصل باید تیپ ساده ای را برای خود به رقم بزنید که هم زیبا سازی شما را جلوه دهد و هم اینکه یک دست بودن شخصیت خود را به طرف القا می کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (395 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (169 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (151 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (71 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (54 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (52 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (21 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (17 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (15 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (15 نظر) حضور جذاب بازیگران معروف و مشهور ایرانی در کنسرت رضا گلزار/ از منوچهر هادی تا ترلان پروانه و فرزاد فرزین+عکس (10 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) هادی چوپان ریشش را زد و سبیل گذاشت ؛ قهرمان بدن سازی با سبیل دسته دارش قابل شناسایی نیست (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 11 تیر 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه دوشنبه 11 تیر 1403
ماجرای دیده شدن بازیگر زن سلبریتی با برادر سعید جلیلی در ژاپن‎+عکس
نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید
روایت‌هایی تاریخی از قتل فجیع امیرکبیر در کاشان توسط ایرانی‌ها انگلیسی‌ها / جان کندن او چهار ساعت طول کشید ...
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
وقتی گریه رضا شاه را خارجی‌ها درآوردند!
نکات مهم درباره نظافت ماشین ظرفشویی که باید بدانید
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
پشت‌پرده علاقه عجیب ایرانی‌ها به خرید بچه میمون! / دیگر سگ و گربه جواب نمی‌دهد!
بیوگرافی و زندگی خصوصی شبنم قلی خانی، یکتای سریال هشت و نیم دقیقه و همسر جنتلمنش+تصاویر جذاب و دیدنی
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس