با این راهکارها شوهرتان را مطیع خود کنید

  پنجشنبه، 05 تیر 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
با این راهکارها شوهرتان را مطیع خود کنید
ساعد نیوز : سوالی که بسیاری از خانم‌ها به دنبال پاسخش هستند این است که چگونه می‌توانم شوهرم را مطیع خود کنم؟ باید بگویم پاسخ این سوال که هیچ، عملی کردنش نیز کار خیلی سختی نیست اگر این قسمت از بیتوته را دنبال کنید و از راهکارهای آن استفاده کنید.

شوهر حرف گوش کن

آیا تا به حال شوهر حرف گوش کن خانم هایی را دیده اید که هنوز خواسته ای از دهان همسرشان بیرون نیامده به آن عمل می کنند؟ این زن ها خوش شانس نیستند بلکه مهارتی به نام قاطعیت در گفتار و رفتارهای غیرکلامی دارند که می توانند نیازهای منطقی شان را با صراحت، احترام و در عین حال با زبان بدنی مسلط مطرح کنند.

تصویر

راهکارهایی برای اینکه همسرتان را مطیع خود کنید

توانایی های بالقوه خود را بروز دهید

اکثر افرادی که به توانایی های بالقوه شان پی می برند در مسیر زندگی آدم های موفقی هستند. اکثر خانم هایی که با قاطعیت خواسته های شان را طلب می کنند و در عین حال مرزهای ارتباطی را با همسرشان نمی شکنند در درجه اول با این توانایی آشنا هستند. بهترین اتفاق در این دنیا این است که خودت باشی؛ ساده، صادق و شکوهمند.

از مطرح کردن خواسته هایت نترس

نسبت به نقاط ضعف و قوت خودت آگاه باش و به هیچ عنوان از اینکه خواسته هایت را مطرح کنی نترس.

مراقب نحوه ی عنوان کردن خواسته هایت باش

در مورد خواسته هایت بسیار محکم صحبت کن اما در عین حال با احترام هم آن را بیان کن.

نیاز ها، خواسته ها و احساسات در رابطه را صریح، آشکار و بدون هیچ گونه سوءاستفاده از حقوق همسرت بیان کن.

مرز باریکی میان قاطعیت و رفتارهای تهاجمی در روابط زناشویی وجود دارد. بعضی از افراد در قبال نیازها، خواسته ها و احساس های شان رفتاری تهاجمی دارند و به حقوق دیگران تخطی و تعرض می کنند. اگر در زندگی زناشویی، زن و مرد این مرزها را تشخیص ندهند، رابطه دچار تنش خواهد شد.

قاطعیت نوع خاصی از رفتار است که به ما کمک می کند نیازها، احساسات و خواسته های مان را صریح، آشکار و با اطمینان و بدون اینکه سوءاستفاده ای از حد و مرز رابطه بکنیم به همسرمان بگوییم. از طرف دیگر در این رابطه زن یا مرد سعی نمی کند بر دیگری تسلط پیدا کند.

به همسرتان فرصت دهید

به همسرتان فرصت دهید تا او هم صحبت کند و در مورد پذیرش یا عدم پذیرش خواسته های تان به گفت وگو بپردازید.

تصویر

به زبان بدنتان آگاه باشید

زمانی که وارد گفت وگو می شوید نسبت به رفتارهای پنهانی و غیر کلامی تان هم آگاهی داشته باشید. رفتارهای کلامی تان با رفتارهای غیر کلامی تان همخوانی داشته باشد. به طور مثال اگر در کلام «باشه عزیزم» می گویید حالت چهرتان درهم و اخمو نباشد. روی رفتارهای تان فکر کرده و به مرور زمان خودتان را در این زمنه توانمند کنید.

شوهرت را باور کن

بیشتر مردها به طرز بچه گانه ای دل شان می خواهد که همسرشان باورشان کند. اصلاً خوش شان نمی آید که همسرشان در توانایی ها و قابلیت هایشان (مثلاً در تأمین امنیت، رفاه و...) شک داشته باشد. برای این که همسرتان بفهمد شما اورا درک می کنید، خودتان را موظف کنید که هر روز به مدت کوتاهی در همین خصوص با او حرف بزنید.

رفیق همسرت باش

رابطه تان را طوری با همسرتان تنظیم کنید که هم عاشق اش باشید، هم بهترین دوست و رفیق اش. برای این که بتوانید سال های سال، دوست و همراه همسرتان باشید، باید راه هایی پیدا کنید تا او هم شما را رفیق بداند.

تصویر

به غریزه شوهرت رسیدگی کن

سعی کنید توانایی هایتان را برای پاسخ به خواسته هایش بالا ببرید و در ذهن او بهترین پاسخ دهنده باشید. برای اغوا کردن او لباس زیرها و لباس خوابهای تحریک آمیز بخرید و خواهید دید که توان مقاومت دربرابر شما را نخواهد داشت.

اگر خواست چیزی را آزمایش کند، بگذارید بکند. اگر از چیزی خوشتان نیامد، با اشاراتی ظریف آن را به او بفهمانید و ضمن تحسین سایر عملکردهای او، به او بگویید که چطور می تواند آن حرکتش را بهتر کند.

تصویر

در یک زمان مناسب گفتگو کنید

خانم هایی که از آشپزخانه، پشت سر هم صحبت می کنند و می خواهند همه موضوعات را کنار هم و به صورت معجونی به خورد همسرشان دهند و مردانی که مقابل بازی فوتبال یا اخبار تلویزیون، ذهنشان جای دیگری است و چند وقت یک بار تنها سری تکان می دهند و خیلی زود هر دو از این شرایط خسته می شوند.

نتیجه این خواهد بود که خانم به این نتیجه می رسد که شوهرش شنونده خوبی برای حرف های او نیست و به این ترتیب دیگر سعی نمی کند با او حرف بزند یا همیشه به جای گفتگو کارشان به دعوا می کشد و گله و شکایت که : تو به حرف های من گوش نمی دهی و جواب که : تو خیلی حرف می زنی.

تصویر

خودتان را تغییر دهید

خودتان را تغییر دهید و تعجبش را جلب کنید. سعی کنید آدم دیگری شوید. برای خودتان وقت بگذارید. باشگاه بروید، آرایشگاه بروید و یک ورزش جدید را یاد بگیرید. با این روش مطمئن باشید که شگفت زده می شود و حسودی می کند.


3 دیدگاه
  دیدگاه ها
بازدیدکننده
4 سال پیش

تو تربیتش کن
ساحل
4 سال پیش

همه این راهکارا رو انجام بدی اما طرفت تربیت درستی نداشته باشه.همش آب در هاون کوبیدنه
بازدیدکننده
4 سال پیش

ممنوناین راهکاراعالیه
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (642 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (109 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (82 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (53 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (44 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (27 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (20 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (16 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (12 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
دولت پزشکیان چگونه دولتی خواهد بود؟
قتل دلخراش و هالیوودی توسط پسر 17 ساله در شیراز
هیچ رهبری جرأت شلیک موشک به اسرائیل را نداشت!
توصیه پورمحمدی به پزشکیان برای چینش اعضای کابینه
اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد
توقف پذیرش دانشجو در دورۀ شبانۀ دانشگاه شهید باهنر کرمان
ویدیو/ شبیه‌سازی عواقب وحشتناک بمباران هسته‌ای/ قیامت مصنوعی یا پایان جهان در آمریکا
بایدن: نه تنها در مبارزات انتخاباتی هستم بلکه جهان را اداره می‌کنم
(ویدئو) وقتی سلبریتی‌های مرده دوباره زنده می‌شوند/ هوش مصنوعی کتاب‌ها را با صدای بازیگران فقید روایت می‌کند!
(ویدئو) جوانمردی بی‌نظیر شهریار ایران‌زمین کوروش کبیر در برابر زیباترین اسیر خود، پانته‌آ / داستانی که قرن‌هاست ستایش می‌شود!
زیبایی دختر ورزشکار برای تیمش دردسر آفرین شد
(ویدئو) الماس سیاه؛ راز سلامتی و زیبایی با نادرترین سیب جهان که همه را شگفت‌زده کرده است!
مسعود پزشکیان: کسانی که با ما نیستند هم مردم هستند/ پست و مقام برای قیافه گرفتن نیست، برای خدمتگزاری است
ویدیو/ تلفیق علم و فناوری در تولید هنر به وسیلۀ ربات‌های مجسمه‌ساز
ویدیو/ خلاقیت محشر یک هنرمند در ساخت خانۀ ویلایی لوکس با چوب بستنی و صمغ درخت برای سنجاب درختی
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان