ساعدنیوز
ساعدنیوز

با خواندن این مقاله در آسیا دُر جک‌ درب پارکینگ میان رده را انتخاب کنید

  شنبه، 19 تیر 1400 ID  کد خبر 158073
با خواندن این مقاله در آسیا دُر جک‌ درب پارکینگ میان رده را انتخاب کنید
ساعدنیوز: در صورتیکه بودجه کافی برای خرید بهترین جک درب پارکینگ موجود در  بازار درب اتوماتیک را ندارید؛ اما می‌‌خواهید جک پارکینگ مقرون‌به‌صرفه‌ با کیفیت و کارایی راضی‌کننده‌ای را انتخاب و تهیه کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب با شرکت فنی و مهندسی آسیا دُر باشید.

در صورتیکه بودجه کافی برای خرید بهترین جک درب پارکینگ موجود در بازار درب اتوماتیک را ندارید؛ اما می خواهید جک پارکینگ مقرون به صرفه با کیفیت و کارایی راضی کننده ای را انتخاب و تهیه کنید، پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب با شرکت فنی و مهندسی آسیا دُر باشید.

در ادامه این مطلب، نگاهی به پر فروش ترین جک های برقی پارکینگ بازار ایران از نظر عملکرد و مشخصات فنی خواهیم انداخت که در محدوده قیمتی خود، انتخاب های مناسبی برای خرید محسوب می شوند؛ هر چند که با خرید بعضی از آنها خریداران با مشکلاتی مواجه خواهند شد.

1- جک درب اتوماتیک لولایی پارکینگ موتورلاین پرتغال مدل Motorline LINCE 400

تصویر

این جک برقی پارکینگ ساخت پرتغال اولین گزینه در لیست بهترین جک های پارکینگ قیمت متوسط از نظر مشخصات فنی است. کیفیت چشم گیر و استهلاک بسیار کم از مهمترین مزایای ثبت شده موتورلاین لینس می باشد.

علاوه بر این، نسبت قدرت به وزن این جک درب پارکینگ نیز در مقایسه با سایر جک درب اتوماتیک پارکینگ ها مناسب است و توانایی فنی بسیار رضایت بخشی از خود به نمایش می گذارد. با بودجه ای در حدود 13 الی 15 میلیون تومان، مدل های لینس 300، 400 و 600 را می توانید برای درب پارکینگ خود تهیه بفرمایید.

2- جک درب اتوماتیک لولایی پارکینگ وی تو ایتالیا مدل V2 Calypso 400

دهه 80 تا 90 سال های طلایی جک وی تو کالیپسو در بازار درب اتوماتیک ایران بود و در حال حاضر با بودجه ای در حدود 12 الی 14 میلیون تومان، یکی از بهترین جک های پارکینگ ساخت ایتالیا در سال های اخیر را می توانید تهیه کنید که عملکرد فنی مطلوبی از خود به جای گذاشته است.

نسخه های جدید وی تو کالیپسو که بین سال های 1390 تا 1394 وارد بازار ایران شده اند که از گزینه های خرید برای افرادی هستند که به دنبال جک پارکینگی برای درب های با عرض زیاد با عملکرد فنی مطلوب می باشند.

وی تو کالیسپو در زمان تولید، رقیب توسک اتریش محسوب می شد که به واسطه بدنه و قدرت موتور ضعیف تر چندان در کانون توجه مشتریان قرار نگرفته بود؛ اما همین قدرت کمتر نسبت به جک پارکینگ توسک اتریش در بین رقبای هم قیمت قدرتمند محسوب می شود.

موتور با قدرت 2300 نیوتن و مرکز کنترل CITY 2 این درب اتوماتیک پارکینگ را تشکیل می دهند که برای درب پارکینگ های تردد متوسط کافی به نظر می رسد. تنها نکته منفی وی تو کالیپسو برای خریدار، بدنه پلاستیکی قاب موتورش می باشد که نگه داری از این جک درب اتوماتیک را با دردسر همراه می کند.

3- جک درب اتوماتیک لولایی پارکینگ بی اف تی ایتالیا مدل BFT PHOBOS BT

محصولات شرکت بی اف تی یکی از جک های پارکینگی ایتالیایی پرفروش ایران در چند سال اخیر بوده اند. بی اف تی فوبوس BT عضو خانواده فوبوس می باشد که در زمان تولید درمقایسه با مدل های دیگر محصولات BFT لیدر توجهات بیشتری را به خود جلب کرد و در حال حاضر یکی از گزینه های موجود در فهرست جک درب پارکینگ برتر بالای ده میلیون تومانی ازنظر کیفیت و مشخصات فنی قرار دارد.

با بودجه ای در حدود 12 تا 13 میلیون تومان، یک جک درب اتوماتیک پارکینگ فوبوس بی تی بدون باتری بکاپ و برد شارژرش را می توانید سفارش بدهید. این سیستم درب اتوماتیک پارکینگ با موتور 24 ولت و مرکز فرمان تالیا عملکرد مناسبی از خود به نمایش می گذارند و این جک درب پارکینگ در قیاس با اکثر محصولات ساخت اروپایی عملکرد فنی مناسبی دارد.

4-جک درب اتوماتیک لولایی پارکینگ نایس ایتالیا مدل Nice Wingo A60

افرادی که به دنبال یک سیستم درب اتوماتیک خوش ساخت ایتالیایی با قیمت حدود 12 میلیون تومان هستند، حتماً باید جک پارکینگ نایس مدل وینگو A60 را نیز در محدوده انتخاب هایشان در نظر داشته باشند. این جک درب پارکینگ جمع وجور زیبا با یک موتور دارای 230 ولت و فرکانس 50 هرتز، قدرتی در حدود 200 ولت به همراه گشتاور 1500 نیوتن متر را در زیر مشخصات فنی خود پنهان کرده است تا به واسطه بهره مندی از سیستم چرخ دنده و میل ماردون این کیفیت و قدرت را در اختیارتان قرار دهد. بنابراین، جک پارکینگ میل ماردونی قدرتمند با عملکرد و دوام فنی مناسب است که قطعاً از نظر امکانات فنی می تواند خواسته ها و نیازمندی های مشتریان درب اتوماتیک لولایی پارکینگ را پاسخگو باشد.

تصویر

5- جک درب اتوماتیک لولایی پارکینگ پروتکو ایتالیا مدل Proteco LEADER 4

جک برقی پارکینگ محبوب ایتالیایی، یعنی پرتکو لیدر 4 ، آخرین گزینه موجود در فهرست جک های پارکینگی رده متوسط محدوده قیمت 10 الی 15 میلیون تومانی از نظر عملکرد و مشخصات فنی را ازآنِ خود کرده است. درحالیکه اکثر جک های پارکینگی اقتصادی به موتوری با قدرت 2300 نیوتن مجهز هستند، جک پرتکو لیدر 4 با برخورداری از موتور 2800 نیوتنی علاوه بر جک برقی میان رده، با جک پارکینگ رده بالایی مثل توسک ترن آپ نیز می تواند رقابت کند.

کلید خلاص کن این جک درب پارکینگ نیز نسبت به سایر جک ها عملکرد راضی کننده ای از خود به نمایش می گذارد و لذت خلاص کردن دستی بهتری درمقایسه با جک های آچار خلاص کن برای مصرف کنندگان در هنگام قطعی برق یا خرابی جک پارکینگ فراهم می کند.

حال با توجه به هزینه و بودجه ای درحدود 15 میلیون تومان، نسخه لیدر 4 پرتکو با گارانتی 30 ماهه سیماران را می توانید تهیه کنید . این جک از نظر چهره ای شباهت زیادی به جک بازویی توسک مدل ترن آپ دارد .

همچنین، تنظیمات آسان مرکز کنترل آن عملکرد مقبولی به مشتریان و نصابان عرضه می دارد و به واسطه محبوبیت در بازار، به راحتی فروخته می شود. شرکت سیماران با قدمتی نزدیک به 45 سال این محصول درب اتوماتیک را گارانتی و خدمات پس از فروش برای آن عرضه می کند؛ به همین دلیل، برای یافتن قطعات و لوازم یدکی آن دچار دردسر نخواهید شد.

سخن پایانی

تصویر

جک های پارکینگ رده متوسط بازار به دلیل داشتن امکانات و قیمت مناسب پرفروش تر هستند؛ اما برای اینکه برای خریدشان به اندازه جک های گران قیمت هزینه نمی کنیم، باعث نمی شود نکات ایمنی را در نظر نگیریم. احتمالاً برای پیش آمده باشد که هنگام خرید، فروشنده به شما بگوید این جک پارکینگ مورد نظرتان در دو نسخه تجهیزات اصلی و تجهیزات فرعی موجود است؛ اما نسخه اصلی با گارانتی معتبر و گران تر است.

احتمالا این سؤال در ذهن شما نقش خواهد بست که خرید کدام یک بهتر است ؟ آیا این تصمیم منطقی و درست است که با پرداخت پول بیشتر نسخه اصلی با گارانتی معتبر را بخرید یا اساساً فرقی وجود ندارد؟ جواب کاملاً واضح و روشن است، وجود قطعات اصلی بهمراه گارانتی معتبر ضرورت به شمار می آید.

همان طوریکه در این مقاله مشاهده کردید، در این فهرست چند جک درب پارکینگ مختلف از برندهای متفاوت جای داده شده است؛ بنابراین، مهم ترین معیار برای انتخاب جک مناسب برای درب پارکینگ به نوع نیازتان برمی گردد. در این بازه قیمت و عملکرد، جک پارکینگ اصلی احتیاج دارید، قطعاً پرتکو لیدر 4 و موتورلاین لینس 400 بهترین توان فنی و کیفیت محصول را در این بازه قیمت ارائه خواهد داد.

درباره جک پارکینگ پر فروش دیگر نیز وی تو کالیپسو 400 گزینه متعادلی از لحاظ عملکرد و مشخصات فنی به شمار می رود. بی اف تی فوبوس بی تی نیز گزینه اقتصادی این فهرست است که گرچه از لحاظ قدرت و توانایی فنی چندان لقمه چشمگیری محسوب نمی شود اما با توجه به داشتن سیستم برق اضطراری یا همان باتری بکاپ که در مواقع قطعی برق به گزینه مناسب و مقولی بنظر می رسد.

حال با توجه به مطالب گفته شده می توانید بسته به سلیقه و نوع نیازتان یکی از آن ها را انتخاب کنید و از عملکرد نسبتاً مناسب بخش فنی آن ها حداکثر بهره را ببرید.

تمامی این جک های درب اتوماتیک لولای پارکینگ را می توانید در قسمت فروشگاه وب سایت ما مشاهده بفرمایید. خرید از سایت فروشگاه اینترنتی آسیا دُر(https://asiadoor.co) ویژگی های زیر را به همراه دارد:

مشاوره تخصصی تلفنی برای مقایسه و انتخاب جک درب پارکینگ مناسب

جست وجوی تخصصی جک پارکینگ مدنظر در سطح دنیا و معرفی آن ها به خریدار

ارسال کارشناس به محل برای بازدید و کارشناسی کامل

ضمانت و گارانتی معتبر محصولات

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

4 دیدگاه
  دیدگاه ها
امیدیان
3 سال پیش

ممنونم بابت معرفی کامل و جامع تون برند جدید و معتبری رو معرفی کردید و واقعا جک خوبی دیده میشه انشالله که بتونم داشته باشمش
محمدنبی
3 سال پیش

چه ریموت های شکیل و زیبایی مشخص هست به جزئیات هم توجه کرده شرکت سازنده در برند موتورلاین واقعا نظرم رو جلب کرد و به سایت شرکت آسیادر رفتم تا بیشتر در مورد این جک بدونم و از اینکه واقعا پرتغالی هست خوشحال شدم و به هیئت مدیره برجمون پیشنهاد دادم.
جواد نوروزی
3 سال پیش

جک درب اتوماتیک توسک از شرکت آسیا دُر برای در فروشگاه خرید کردم جک خیلی خوبیه از ظاهرش کامل معلومه که اصل هست و فیک نیست فقط قیمتش خیلی بالاست
حمید قربانلو
3 سال پیش

خیلی زیبا و حرفه ای نوشته اید
پربحث های هفته   
چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (278 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (113 نظر) بنر جالب شهرداری اصفهان برای حمایت از سگ ها در سطح شهر/ بهتر از این نمیشد مردمو قانع کرد! (68 نظر) پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! (43 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (15 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (15 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (11 نظر) نگاهی به کیک تولد 1 سالگی و 4طبقه آروکو پسر سپهر حیدری و آرام خانوم/ کیک نیست کاخه برا خودش+ عکس (10 نظر) نگاهی به میز عزای لوکس و تجملاتی زنداداشِ پزشکِ رابعه اسکویی با رونمایی از عکس‌های آتلیه‌ای مرحومه+ویدیو/ روحش شاد چقد جوون بود (10 نظر) تعریف و تمجید و شوخی خنده دار رهبر معظم انقلاب با اشعار یک شاعر درباره عشق و عاشقی دو درخت کاج+ویدیو/ بچه دار هم شدن (10 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز نقاش خوش ذوق خیابانی در زیبا سازی شهر/ دستت طلا هنرمند+ عکس (9 نظر) تبریک برادر عروس رهبر معظم انقلاب بابت تولد سومین فرزندِ پسرِ رهبری+عکس/ ماشالا خدا حفظش کنه (8 نظر) (فیلم) خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی / آقا فرمودند آوازشو بیشتر کن ... (8 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه سحر ولدبیگی +عکس / عاشقانه های سحر و نیما فلاح ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (7 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی در مورد زلیخا: من نمی تونم روی زلیخا را زمین بیاندازم 😅+ویدئو (7 نظر)
دیگران می‌خوانند   
چهره دلنشین و معصومانه پارسا پیروزفر، مولانای فیلم مست عشق در کودکی/ زیبایی ذاتی و خیره کننده سوپراستار ایرانی+عکس خلاقیت جذاب و تحسین برانگیز شهرداری شیراز در نصب المان زیبا و فاخر/ اصیل و ایرانی پسند+عکس گوشه‌ای از خانه شیک و امروزی پیمان معادی با دکوراسیون لوکس و منحصر به فرد/ ساده ولی زیبا و خاص+عکس دلتنگی شدید فرزاد حسنی برای مادرش و گلباران کردن خانه ابدی مادر ساداتش+عکس/ روحش شاد چیدمان میز کنسول شیک و خاص خانه مدرن علیرضا بیرانوند با لوازم دکوری آنتیک/ خونه اس یا عتیقه فروشی؟ فال انبیاء روزانه چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403 ابتکار هوشمندانه و زیبای یک شخص در ایجاد کندوی عسل مدرن پشت پنجره خانه اش+ویدیو/ مغز تو رو واقعا باید طلا گرفت (ویدئو) غوغای صدای بهشتی پسر چوپان در صحرا با خوانندگی آهنگِ خدایا بی پناهم ،زتو جز تو نخواهم/حنجرشو فرشته ها بوسیدن... سکانس فراموش نشدنی از سریال باغ مظفر/حیف نون میگه به من رحم نمی کنین به عیالم رحم کنین!😂 تجدید دیدار وزیر ورزش با سرمربی سابق تیم ملی در خانه اش/ مدال ها و افتخارات محمد مایلی کهن در دیوار ساده خانه اش +عکس تنها قاب خانوادگی کامبیز دیرباز در کنار همسر و دخترش+عکس/ کنار هم خوشبخت بشین نگاهی به خلاقیت زیبا و جذاب شهرداری ایرانی برای طراحی نیمکت پارک/ چقدر خاص و دلپسند+عکس تبرک جستن رهبر معظم انقلاب از تربت حرم امام حسین (ع) +ویدئو/یا رب این گل از شش جهتش دار نگاه... نوه خوشگل و دوست داشتنی ایرج طهماسب با موهای فرفری در پارک/ چقدر ناز و گوگولیه+عکس (ویدئو) سکانسی خنده دار و فراموش نشدنی از دعوای برره ای/ فقط آخرش که کیانوش میپره!! عکس باورنکردنی و زیبا از خواهر و شوهرخواهر خوشتیپ و باکلاس هانده ارچل/ چه خانواده صمیمی و باحالی داره! عکس های 55 سالگی بانو یومیول، پیشگوی دربار» سریال جومونگ نگاهی به تیپ و استایل هندی و رنگارنگ عمو پورنگ بخاطر عشق اهل هندیش؛ از ساده تا آتلیه ای+عکس/ یعنی باید بادا بادا مبارک بادا رو بخونیم یا زوده؟ آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی) فال ابجد روزانه چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 تولد حیرت انگیز یک نوزاد عجیب الخلقه ایرانی با یک بدن اما دو سر و گردن در قم+عکس خواهر دکتر و تحصیلکرده پوریا پور سرخ با شباهت ظاهری زیاد به برادر هنرمندش !! شباهت بی حد و اندازه مادر جوان ملیکا زارعی به دخترش مریلا زارعی و خاله شادونه پرانرژی/ چقدر کم سن و سال به نظر میرسه+عکس فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403+فیلم فال روزانه امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403 (فیلم) بالکن زیبا و پر از گل سوگل طهماسبی با ویویی ابدی رو به کوه / چقدر خوش سلیقه‌اس ... بهترین پنجره های مدرن برای داشتن ویلایی لوکس عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت! ظاهر متفاوت فریبا متخصص، احترام السادات سریال گیلدخت در 23 سالگی/ مگه داریم این همه تغییر؟+عکس افشاگری جنجالی در خصوص علی دایی: خودش به خودش آمپول می‌زد پَرپَر کردن گل و درد و دل محمد علیزاده با پدرش بر سر مزار او+عکس/ روحشون شاد پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی رونمایی از شیوه جدید یک ایرانی در گدایی از ماشین ها در کرج بدون زحمت فقط با یک قلاب و سطل ماست+ویدیو/ قابل توضیح نیست خودتون ببینید دستور پخت فوق حرفه ای و استادانه کته به سبک مهران مدیری+ویدیو/ این آموزش ارزش صد بار دیدن رو داره😂 آخرین جلسه دادگاه تتلو برگزار شد + تصاویر / روزشماری برای اعلام حکم خواننده پرحاشیه ... (عکس) همه خانم های خانواده امیر مقاره در بک استیج کنسرتش / آقای خواننده حسابی خانواده دوسته! باریکلا پسر ... خلاقیت بی نظیر یک معمار در طراحی خانه ای با الهام از نیمرو/ مغز تو رو باید تو موزه نگه داشت+عکس عکس معنادار پیمان معادی در پشت صحنه افعی تهران بعد از هجمه‌های شدید به این سریال / بابا همش فیلمه!
تیتر امروز   
تجدید دیدار وزیر ورزش با سرمربی سابق تیم ملی در خانه اش/ مدال ها و افتخارات محمد مایلی کهن در دیوار ساده خانه اش +عکس
فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403+فیلم
فال روزانه امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403
فال ابجد روزانه چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403
فال انبیاء روزانه چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403
تولد حیرت انگیز یک نوزاد عجیب الخلقه ایرانی با یک بدن اما دو سر و گردن در قم+عکس
افشاگری جنجالی در خصوص علی دایی: خودش به خودش آمپول می‌زد
آخرین جلسه دادگاه تتلو برگزار شد + تصاویر / روزشماری برای اعلام حکم خواننده پرحاشیه ...
طلاق بی سر و صدای آرام جوینده و سپهر حیدری در پی انتشار ویدئوهای مستهجن و غیراخلاقی
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 18 اردیبهشت 1403+فیلم
قتل فجیع کودک 11ساله به دست نامادری حسود
تمام کشورهای خارجی که رهبر معظم انقلاب به آن سفر کردند+عکس