ساعدنیوز
ساعدنیوز

با مادر شوهر خود چگونه و درباره چه موضوعاتی حرف بزنیم؟

  دوشنبه، 09 اسفند 1400   زمان مطالعه 18 دقیقه
با مادر شوهر خود چگونه و درباره چه موضوعاتی حرف بزنیم؟
اغلب خانم‌ها دوست دارند هم‌صحبت خوبی برای مادر شوهرشان باشند. داشتن موضوع خوب برای صحبت کردن با مادرشوهر، گفت و گو را راحت تر و خودمانی تر خواهد کرد.در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

بعد از ازدواج، ارتباط با خانواده همسر برای تازه عروس مقداری دشوار است زیرا ممکن است خانواده همسر رسم و رسوم، رفتارها و عادتهایی برخلاف خانواده او داشته باشند.از طرفی خانم ها نسبت به آقایون حساس تر بوده و دوست دارند بهترین عروس برای خانواده همسرشان باشند و محبت مادر همسرشان را به عنوان مهم ترین عضو خانواده جلب کنند.زندگی مشترک برای هر کسی به نوعی رقم می خورد و برای برخی مادرشوهر و خواهر شوهر مانند خانواده عروس خانم هستند و متقابلا مادر زن و خواهر زن برای آقاد داماد حکم خانواده خودش را دارند و اما متاسفانه بنا به دلایلی مادر شوهر، مادر زن و…. برای برخی از زوجین حالت اعضای خانواده را ندارند و بیشتر شبیه به رقیب یا بهتر است بگوییم شبیه به دشمن تصور می شوند. در این مطلب نحوه حرف زدن با مادرشوهر را برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته ایم.

موضوعات خوب و بی حاشیه برای حرف زدن با مادر شوهر

ازدواج تنها پیوند دو فرد نیست بلکه در ازدواج موفق زوجین باید با خانواده همسرشان برخورد مناسبی داشته باشند. از گذشته تا کنون همیشه روابط بین عروس و مادرشوهر روابط پیچیده ای بوده است. اگر می خواهید با مادرشوهر خود رابطه دوستانه ای داشته باشید، نه تنها باید احترام، تحسین و محبت فزاینده را فراموش نکنید، بلکه لازم است با مادر همسرتان در مورد موضوعات مختلف گفتگو نمایید و از نظرات او باخبر شوید. اگر جزو آن دسته از عروس خانم هایی هستید که دلتان می خواهد با مادر همسرتان صحبت کنید اما نمی دانید چه موضوعی را برای گفتگو انتخاب نمایید، این بخش کمکتان می کند.

صحبت با مادرشوهر

سلامتی بچه ها

هر چیزی که با سلامتی نوه ها مرتبط باشد موضوع اصلی گفتگو با مادرشوهرها محسوب می شود.چه در مورد سلامتی فعلی آنها باشد یا یک فکر نگران کننده، مادرشوهر مایل است در مورد آن صحبت کند و افکار خود را ارائه دهد.موضوعاتی از این دست باعث می شود مادرشوهرها احساس کنند مفید هستند زیرا توصیه ها و نکات خود را به اشتراک می گذارند.

موفقیت شغلی همسر

لذت بردن از موفقیت همسر در کار یا زندگی چیز خوبی است به خصوص زمانی که مقابل مادرشوهرتان باشد زیرا یک رابطه محبت آمیز و حمایتگر ایجاد می کند.هر مادر شوهری خوشحال خواهد شد که بداند عروسش از پسرش حمایت می کند و از موفقیت فرزندانش هیجان زده می شود.

عروس و مادر شوهر

نمرات فرزند در یک درس خاص

یکی از بهترین گزینه ها نوه ها هستند که می توانید با مادرشوهر در رابطه با آنها صحبت کنید حتی کسل کننده ترین مکالمه را می توان با صحبت در مورد نوه ها و نحوه عملکرد آنها در مدرسه بهبود بخشید. اگر در مورد موضوعاتی که بچه ها در مدرسه در آن برتری دارند بحث کنید گفت و گو بهتر پیش می رود.

مهارت های فرزندپروری

صحبت کردن در مورد ویژگی های مثبت همسر همیشه ایده خوبی است به خصوص در مقابل مادرش. گفت و گو در این مورد باید طولانی و هیجان انگیز باشد همچنین می توانید به جای خودتان در مورد ویژگی ها مثبت دیگران صحبت کنید و این نشانه آشکاری از فروتنی است که مادرشوهرها از آن قدردانی می کنند.

چگونگی رفتار با پدرشوهر در سنین جوانی

این موضوع خوبی برای گفتگو است زیرا مادرشوهر در مرکز گفتگو قرار می گیرد. او می تواند روی صحنه برود و درباره خاطراتش صحبت کند و نکاتی را به شما بگوید و در مورد اینکه او و همسالانش به کجا رسیده اند، صحبت کند.شما می توانید انتظار یک گفتگوی موفق با مادرشوهر خود را داشته باشید زیرا این موضوع به او اجازه می دهد که منبع توجه و حکمت در مورد فرزند پروری باشد. برخی نکات گفتگو سبب می شود که شما به والدین بهتر و عاقل تری تبدیل شوید.

صحبت در مورد رژیم غذایی

بحث در مورد غذا که مادرشوهر و نظرات او را نیز درگیر کند، مطمئناً موفق خواهد بود. این موضوع بحث خوب است زیرا به مادرشوهر اجازه می دهد تا ایده ها و نظرات خود را در مورد رژیم های غذایی بدون هیچ محدودیتی بیان کند همچنین اگر به دنبال این هستید که تمرکز مکالمه را از فرزندان یا خانواده خود به چیز دیگری تغییر دهید، جایگزین خوبی است.

در مورد دستور العمل های سالم

اگر مادرشوهر شما مانند خیلی ها اهل غذا خوردن است از بحث در مورد دستور العمل های سالم استقبال می کند همچنین این فرصت را به او می دهید تا توصیه ها و نکاتی را به شما ارائه دهد چیزی که همه مادرشوهرها می خواهند با عروسشان در میان بگذارند زیرا هدف آنها این است که همیشه مفید باشند.

جدیدترین وسواس غذایی فرزندتان

صحبت در مورد آخرین وسواس های غذایی کودکان راه خوبی برای ایجاد گفتگو در مورد غذا است.اگر به دنبال این هستید که مکالمه را از خود یا همسرتان دور کنید این جایگزین خوبی است علاوه بر این، این همان موضوعی است که به مادرشوهر اجازه می دهد توصیه ها و نکات بیشتری را ارائه دهد که می تواند برای شما یا همسرتان مفید باشد.

دستپخت خوب مادر شوهر

اگر مادر شوهرتان یکی از غذاها را خوب طبخ می کند، در این مورد با او صحبت کنید. اینگونه می توانید اساساً او را به گفتگوی طولانی دعوت نمایید چرا که او صحبت های زیادی در مورد دستور العمل های غذایش خواهد داشت.

تلاش هایتان برای تغذیه بچه ها

هر زمان که چیز دیگری برای صحبت با مادرشوهر خود پیدا نکردید می توانید روی غذا و نوه ها حساب کنید. اگر همیشه می خواستید به عنوان یک پدر و مادر درگیر و آگاه به سراغ مادرشوهرتان بروید، این همان موضوعی است که باید در زمان حضور مادرشوهرتان مطرح کنید تا نکات مفیدی در مورد چگونگی دور کردن بچه ها از خوردن غذاهای ناسالم دریافت کنید.

در مورد حال و روز مادر شوهر

همیشه خوب است که در مورد حال و روز مادر شوهر بپرسید.می توانید در مورد سلامتی، خانه و زندگی او سوال کنید. این ساده ترین راه برای شروع گفتگو با او است.عروس یا داماد دلسوز جایگاه ویژه ایی درخانه دارند مهمتر از همه او می تواند در مورد خودش صحبت کند و اکثر افراد از انجام این کار بدشان نمی آید.

اشتیاق، پروژه ها یا سرگرمی های فعلی او

اگر از سرگرمی ها یا پروژه های شخصی مادرشوهر خود اطلاع دارید، موضوع خوبی برای گفتگو است. صحبت کردن در این مورد امتیازاتی را به شما می دهد که در مورد علایق او بدانید همچنین تمرکز را از شما، همسرتان و فرزندانتان دور می کند علاوه بر این، افراد مسن دوست دارند در مورد علایق، پروژه ها و سرگرمی های خود با شنوندگان علاقه مند صحبت کنند.

خبرهای اخیر

هیچ راهی بهتر از گفتگو در مورد اخبار برای شروع یک مکالمه طولانی وجود ندارد. با مادرشوهرتان، می توانید در مورد یک خبر اخیر که در منطقه یا نزدیک محل سکونت اتفاق افتاده است، صحبت کنید.این موضوع خوبی است زیرا داستان های خبری می توانند بحث های جالبی را آغاز کنند و تقریباً به طور خودکار اتفاق می افتد همچنین اگر بخواهید مکالمه را از خود یا همسرتان دور کنید عالی است.

تعطیلات خانوادگی با بچه ها

افراد مسن تر همیشه می خواهند نظرشان شنیده شود البته فقط به این دلیل که آنها را عاقل یا آگاه می دانند.نظرخواهی از مادرشوهرتان در مورد بهترین مکان برای تعطیلات خانوادگی ممکن است انتخاب هایی را که خانواده خودتان در نظر گرفته اند یا از آن استفاده می کنند به همراه نداشته باشد علاوه بر این، تعطیلات خانوادگی یک موضوع با حساسیت پایین است که می توانید در هر زمان از آن استفاده کنید.

تغییرات آب و هوا، سیاست، و دیگر موضوعات جدی

بسیاری از افراد تصور می کنند که مادرشوهرها افراد خسته کننده ای هستند که فقط به خانه داری و فرزندپروری علاقه دارند اما اینگونه نیست، رویدادها و مسائل جاری موضوعات خوبی برای گفتگو هستند زیرا بسیاری از مادرشوهرها دوست دارند جدی گرفته شوند.طرح بحث در مورد مسائل به موقع مانند تغییرات آب و هوا و دیگر موضوعات جدی می تواند موضوع گفت و گوی خوبی بین شما و مادر همسرتان باشد.

کودکی همسر

والدین دوست دارند داستان هایی را درباره کودکی فرزندانشان به اشتراک بگذارند. از مادر همسرتان بخواهید که برخی از آن حکایت های خنده دار را که ممکن است همسرتان حتی به یاد نداشته باشد را برای شما بگوید. نگاهی به تاریخچه خانوادگی آن ها بیاندازید شاید داستان های خوبی را به همراه داشته باشد.

دوران کودکی مادرهمسرتان

شکاف های نسلی نباید بین شما فاصله بیاندازند، از پدر و مادر خود بخواهید داستان های دوران کودکی خود را به اشتراک بگذارند، مثلا به آنها بگویید در مورد خاطرات کودکی و نحوه متفاوت بودن چیزها یا حتی اسباب بازی مورد علاقه آنها صحبت کنند.

داستان عشق مادر شوهر

شما به عنوان زوجی که به تازگی ازدواج کرده اید حتما دوست دارید داستان های عشقی را در مورد پدر و مادر خود و همسرتان بشنوید همچنین مادرشوهر دوست دارد که یادی از نحوه آشنایی خود، نامزدی و خاطرات مورد علاقه خود کند پس در این مورد می توانید با او گفتگو کنید.

عروس و مادر شوهر

آداب و رسوم خانواده

یک راه عالی برای دانستن آداب و رسوم و سنت های خانواده همسرتان،صحبت در مورد آن است. این می تواند شامل هر چیزی باشد از گذراندن تعطیلات آخر هفته و غذاهایی که سرو می کنند گرفته تا روش هایی که مراسمات و جشن های مختلف مانند تولد و... را برگزار می کنند.

نحوه صحبت کردن با مادر شوهر

نحوه صحبت کردن با مادر شوهر و خانواده همسر بسیار مهم است و صحبت های شما می تواند به گونه ای باشد که موجب بروز مشکلات بیشتر در بین شما و خانواده جدیدتون شود و یا اینکه باعث بهبود رابطه و داشتن یک زندگی آرام تر در کنار خانواده همسرتان شود. برای اطلاع از اینکه چگونه با مادر شوهر حرف بزنیم ادامه مطلب را بخوانید.

1. شان و ابهت خود را حفظ کنید

چگونه با مادر شوهر حرف بزنیم؟ مادر شوهر شما به عنوان بزرگترتان و فرد با تجربه، قابل احترام و شما نیز به عنوان یک عروس خانم و یک شخص جوان شخصیت و خصوصیات اخلاقی مخصوص به خود را خواهید داشت. به عنوان یک کوچکتر لازم است به بزرگترها احترام بگذارید و درصورتی که رفتارهای از او می بینید که مورد پسندتان می باشد، محترمانه برخورد کنیم. زیاده روی در رابطه با احترام و بی احترامی هردو نتیجه عکس خواهد بود و هر دو می تواند موجب برهم خوردن رابطه شما شود. به عنوان مثال : برخی از عروس خانم ها در ابتدا خود را بی مهارت نزد مادر شوهرشان معرفی می کنند که موجب می شود، اجازه دخالت در تمام امور زندگی خود را به او بدهد.

غرور زیادی باعث می شود که حساسیت بر روی رفتارهای شما به عنوان فردی که بسیار خود را قبول دارد و به خود احترام می گذارد ایجاد شود و همین مسئله باعث می شود تا مادرشوهرتان تلاش کنند تا به شما ثابت کند، رفتارهای شما آنچه که خودتان فکر می کنید نخواهد بود و به همین دلیل تنش های زیادی بین شما به وجود خواهد آمد.

2. در رابطه با مسائلی صحبت کنید که او بیشتر علاقه مند به شنیدن آن است

همه ما انسان ها با فردی که نقاط مشترک بیشتری داشته باشیم، تمایل بیشتری برای صحبت کردن با او خواهیم داشت و دوست داریم ساعات بیشتری را در کنار او باشیم. هر فردی زمینه علاقه مندی خاص خود را خواهد داشت. اگر بر روی رفتارهای مادرشوهرتان دقت کرده باشید متوجه علایق او خواهید شد.لازم نیست تنها به موضوعاتی بپردازید که او تمایل دارد و علایق و شخصیت خود را به کلی کنار بگذارید. اما می توانید برای بهبود رابطه تان اغلب آقا در مورد مسائل صحبت کنید که او تمایل به شنیدن آن را دارد و با علاقه می توانید به حرف های او گوش دهید و همچنین ادامه دهنده صحبت های او باشید تا از این طریق ارتباط کلامی خوبی بین شما برقرار شد.

اگر مادرشوهرتان فرد حساسی است و نسبت با صحبت های خود مخالفت با عقیده خود، کاملاً واکنش نشان می دهد، در صحبت هایتان حتی اگر کاملا مخالف نظر او دارید، بهتر است اظهارنظری نکنید. چرا که این مسئله باعث می شود اظهار نظر شما موضع گیری نسبت به او محسوب شود و همین باعث می شود دید منفی پیدا کند.

3. تیکه انداختن و کنایه زدن به مادر شوهر ممنوع

همانطور که شما از شنیدن نیش و کنایه ها و تیکه های دیگران ناراحت می شوید و فاصله تان را نسبت به آن فرد بیشتر می کنید و در رابطه با شما نیز همین طور خواهد بود. تیکه انداختن توسط هر فردی که باشد، نادرست است و کاملاً اشتباه می باشد. بنابراین هیچ کدام نباید این رویکرد را داشته باشید.نیازی نیست برای اثبات صحبت های خود و یا برای صحبت بیشتر با مادرشوهرتان، به کنایه زدن متوسل شوید. می توانید به آرامی و با احساس آرامش بیشتری صحبت های خود را با او در میان بگذارید و حتی اگر گلایه و ناراحتی دارید، خیلی راحت و مستقیم بدون اینکه بی احترامی به فرد مقابل کرده باشید آن را مطرح کنید. بسیار منطقی است در مورد رفتارهای مادرشوهرتان ناراحتی ها و یا گلایه هایی داشته باشید و همینطور مادرشوهر شما نیز نسبت به شما ممکن است گلایه ها و ناراحتی هایی داشته باشد. بنابراین در هر دو شرایط شما باید به یکدیگر حق می دهید و اگر در مورد رفتارهای دیگران نمی توانید تغییر ایجاد کنید، نسبت به آنها می توجه باشید.

4. پشت سر جاری حرف زدن ممنوع

در دین ما توصیه بر این شده که پشت سر دیگران غیبت نکنیم. چرا که کار درستی نمی باشد و علاوه بر آن گناهانی به پای ما نوشته خواهد شد. فارغ از این موضوع ، از نظر اخلاقی اگر شما کنار مادرشوهرتون باشید و غیبت جاری تان را به عنوان موضوع صحبت های خود انتخاب کنید، این موضوع باعث می شود به شخصیت خودتان توهین کرده باشد. شاید عکس این موضوع مادرشوهرتان صحبت جاری را به عنوان صحبت های خود انتخاب کند. در این شرایط، اگر شما با او همراه نشوید، چرا که اگر رابطه آنها بهبود پیدا کند، صحبت های شما ممکن است به جاریتان انتقال پیدا کند و این مسئله موجب می شود دید منفی نسبت به شما به وجود آید و به عنوان فرد غیر قابل اعتماد شناخته شوید.

چگونه با مادر شوهر حرف بزنیم؟ فراموش نکنید همانطور که در رابطه با آن ها و صحبت های مابین آن ها به شما گفته می شود، همانگونه نیز ممکن است صحبت های شما نیز به جاری تان انتقال پیدا کند. بنابراین مطمئن باشید که این صحبت ها کاملا محرمانه و تنها بین خودتان باقی خواهد ماند. این رفتار زشت برای هر دو نفر ثابت خواهد بود.

5. خود را همانند دختر او بدانید

نسبت به صحبت های مادرشوهرتون عکس العمل های منفی نداشته باشید. خوب است گاهی احساس کنید شما نیز دختر او هستید و حتی اگر رفتار خوبی با شما ندارد، تصور کنید همانند مادرتان که گاهی ممکن است بدرفتاری هایی نسبت به شما داشته باشد او نیز همانند شما خواهد بود. بهترین عروس ها افرادی هستند که سنگ صبور مادر شوهرشان می باشند و رازدار او هستند. اگر مادرشوهرتان درد و دلی در رابطه با گذشته خود و یا زندگی کنونی دارد، به هیچ عنوان این صحبت ها را به همسرتان بازگو کنیم و رازدار صحبت های او باشید. رفتارهای مسالمت آمیز و درست می تواند بسیار کاربردی باشد. نیازی نیست برای رفتار مناسب خودتان نباشید و نقش دیگری را بازی کنید اما می توانید در نوع نگاه تان تغییراتی ایجاد کنید تا از این طریق رابطه بهتر با مادرشوهرتان حفظ کنید.

6. هرگز غیبت فرزندانش را را با او مطرح کنید

گاهی ما شاهد این قضیه هستیم که مادر شوهر و عروس رابطه خوبی با هم دارند اما ممکن است عروس خانم و خواهرشان با هم رابطه خوبی نداشته باشند و یا با برادر شوهر یا پدر شوهر شان رابطه نامناسبی نداشته باشند در این صورت برخی از عروس خانم ها گله و شکایت های خود را به مادرشوهرشون عنوان می کند. چگونه با مادر شوهر حرف بزنیم؟ فراموش نکنید که مادر شوهر به عنوان مادر دختر یا پسر احساساتی نسبت به آنها خواهد داشت و ممکن است نسبت به حرف های شما موضع گیری و حتی طرفداری از فرزندان خود را پیشه کند. با این کار اگر شما حتی رابطه خوبی با یکدیگر داشته این را خراب کرده و باعث بر هم خوردن آرامش بین خودتان شده ای . اگر گلایه و ناراحتی بین شما و مادرشوهرتان را با خودشان مطرح کنید و تلاش در رفع ناراحتی های خود موفق تر خواهید بود.

7. نسبت به حرف او واکنش منفی نداشته باشه

همه حرف های مادرشوهرتون معنی منفی ندارد، تصور نکنید که هر حرف او حتماً با یک سیاست است و بر اساس یک نقشه قبلی است. اگر دیدتان اینطور باشد هیچ گونه سخن خوبی از او نخواهید شنید و همچنین همه صحبت های او مشکل خواهد داشت و با نقشه و طرح قبلی می باشد. چگونه با مادر شوهر حرف بزنیم؟ اگر صحبت های او منفی است و قطعا ظاهرا شما را قضاوت های او دارد. نیازی نیست و به رفتارهای او عکس العمل های منفی نشان دهید که متوجه شود از صحبت هایش خوشتان نمی آید. به عنوان مثال : برخی از عروس خانم ها در برابر صحبت های مادر شوهرشان خیلی مستقیم و راحت به روی او می آورند که اشتباه کرده است. اگر هر حرفی را به عنوان یک شمشیری به خود تصور کنید، بعداً احساس می کنید تمام حرف های مادرشوهرتان منفی است و قطعاً همیشه مقصر یک رابطه خواهد بود. اما اگر کمی دید مثبت تری داشته باشید، شاید راحت تر بتوانید در این رابطه تصمیم گیری کنید.

8.نزدیکی زیاد و دوری زیاد هر دو اشتباه است

گاهی عیب رابطه ها و مشکلات بین آنها به دلیل نزدیکی بسیار زیاد است. هنگامی که ما احساس صمیمیت بیش از اندازه با فردی را داشته باشیم، این مسئله باعث می شود توقعات و انتظارات بیشتری داشته باشیم و به همین دلیل در موارد مختلف انتظار داریم که او در کنارمان باشد و اگر این اتفاق صورت نپذیرد، دچار رنجش خاطر می شویم. دوری زیاد نیز به نوبه خود از جمله اشتباهاتی است که یک خانم نسبت به مادر شوهرش می تواند داشته باشد. به عنوان مثال : اگر در رابطه، احساس نزدیکی زیادی نداشته باشید، به طور عمده تفاوت ها بیشتر مشخص می شود و همین مسئله باعث ایجاد فاصله بیشتر بین شما و مادرشوهرتان می شود. شناخت کمتری نیز در ادامه آن به وجود می آید که به همین دلیل امکان برقراری ارتباط خود را از دست می دهید. حد تعادل را رعایت کنید و تلاش کنید در هر رابطه ای میزان صمیمیت و نزدیکی شما به حدی باشد که حریم خصوصی تان دچار صدمه نشود و دیگران به خودشان اجازه ندهند که به راحتی به حریم شما تجاوز کند و یا موجب رنجش خاطر شما شوند.

9. به شناخت بهتری برسید

اگر به تازگی ازدواج کرده اید و به دنبال به ایجاد رابطه خوب با مادر شوهر تان هستید، می توانید از همسرتان به عنوان فردی که شناخت بیشتری از مادرش دارد سوال کنید و در مورد ویژگی های شخصیتی او و همچنین علایقش صحبت کنید این مسئله باعث می شود تا بر روی نقاطی که حساسیت ویژه ای دارد دست نگذاریم و باعث برهم خوردن یک رابطه نشوید. چگونه با مادر شوهر حرف بزنیم؟ در صورتی که سالهاست از زندگی مشترک شما می گذرد و با مادرشوهر ارتباط دارید، می توانید دقت بیشتری در مورد رفتارها و علایق خود داشته باشید. سعی نکنید او را به فرد دیگری شبیه کنید و یا اینکه آن طور که او می خواهید رفتار کند، زیرا ما نمی توانیم شخصیت هیچ فردی را را تغییر دهیم. اگر این شناخت برای شما به وجود آمده، هرگز در هنگام مشاجره و بحث و دعوا سعی نکنید تا بر روی نقاط منفی و حساسیت های دست بگذارید و به خیال اینکه به اصطلاح عامیانه لج او را در بیاورید و یا انتقام رفتارهایش را از او بگیرید. چراکه چند صباحی دیگر شما با یکدیگر آشتی خواهید کرد اما صحبت های ما بین شما برای همیشه باقی خواهد ماند.

10. از گلایه های گذشته صحبت نکنید

اگر درگذشت مادر شوهرتان رفتار درستی با شما نداشته است و حتی خودش متوجه این مسئله شده باشد. اما پس از آن تلاش در بهبود رابطه و همچنین این نزدیکی و صمیمیت با شما به عنوان عروس خود داشته باشد، در این شرایط سعی کنید با هیچ فرد دیگری در رابطه با این مسئله سخن نگویید چراکه اگر مجدداً این صحبت ها بازگو شود، ممکن است مسائل قبلی را موجب شود. صحبت کردن در رابطه با گذشته هایی که خاطرات ناخوشایندی برای ما دارد، موجب می شود که همان احساس ناخوشایند مجدداً تکرار شود و به همین دلیل نیازی نیست اگر موضوعی برای صحبت با مادرشوهرتان پیدا نمی کنید، به گذشته ها بپردازید و گلایه های قبلی را مجدداً تکرار کنید چرا که این مسئله باعث یادآوری گذشته و حتی تکرار رفتار خواهد شد.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (280 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (158 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (143 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (104 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (79 نظر) رونمایی از مدل ماشین تسلا سایبرتراک هوش پران رضا گلزار/ این لامصب ماشین نیست تانکه😍👌 (74 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (73 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (53 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (46 نظر) نگاهی به دکوراسون شیک تالار عروسی محمدرضا گلزار و آیسان خانوم/ تزیین شده با گل های طبیعی+ عکس (47 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (36 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (36 نظر) تصویری بسیار قدیمی از 16 سالگی آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین رهبر معظم انقلاب/ روحشان شاد (33 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (28 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (25 نظر)
دیگران می‌خوانند   
فال روزانه امروز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه 1403 کیک تولد ساده و جذاب افسانه پاکرو در جشن تولد 41 سالگی اش/ ماشالا تکون نخورده+عکس فال شمع روزانه امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 حضور امیر قلعه نویی بر سر خانه ابدی حاج قاسم سلیمانی و عرض ارادت به سردار دلها+عکس ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد نگاهی به اتاق دیوار رتبه 1 کنکور با نقاشی و پوسترهای جالب/ به نظرتون طرفدار مسی هست یا رونالدو؟+عکس باز شدن درهای رازآلود هرم بزرگ مصر برای اولین بار +عکس صدای بهشتی دو برادر با خوانندگی برای پدر و مادر ناشنوایشان+ویدئو/حنجرشونو فرشته ها بوسیدن+ویدئو اقدام تحسین برانگیز یک معلم گیلانی برای دانش آموزانش/ به این خانم معلم ایرانی باید مدال افتخار داد+عکس فال ابجد روزانه دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 پیشگیری از سفیدشدن مو با چند ماسک خانگی فال قهوه با نشان روز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه 1403 پاک کردن ریمل ضدآب با چند ترفند ساده فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403+فیلم خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس ماجرای گم شدن موبایل نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا در نجف+ویدیو/ حتما ببینین خیلی جالب و بانمک توضیح میده عکس زیبا و پر از عشق امیر جعفری با همای پایتخت و پسر قدبلندشون در ساحل کیش/ چه منظره‌ای حتشپسوت؛ زنی با ریش فراعنه و معابد باشکوه +عکس تغییر چهره باورنکردنی و جالب رحمان و رحیم سریال پایتخت درگذر زمان/ چقدر زیبا و معصوم بودن+عکس فردوسی پور و میثاقی در پشت صحنه برنامه 90 +عکس چند مورد از عوارض لیزر برای پوست که از آن بی خبرید چند روش خانگی و بدون عوارض برای چاق شدن صورت رخت عروسی غلامرضا تختی ابر قهرمان و همسرش شهلا خانوم در جشن عروسیشان/ عجب جشنی😍👌 پشت صحنه تماشایی و نفسگیر نفس بازغی در سریال گناه فرشته/ نظرتون درباره بازی اولش چیه؟+ویدیو میز عزای ساده ولی شیک پدر نسرین مقانلو با شمع و گل/ غم از صورت خانم بازیگر میباره+عکس شباهت بی حد و اندازه مازیار لرستانی به پدرش/ مگه داریم انقدر شباهت+عکس پست احساسی از جنس دلتنگیِ نعیمه نظام دوست برای سالگرد فوت پدرش+ویدیو/ روحشون شاد چقد شبیه باباشه جدیدترین تصویر اکرم بانو همسر علیرضا بیرانوند در ویلای لاکچریشان در کنار سگ خانگی/ زمین فوتبال و استخر هم دارن! دیدار مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از 35 سال/ مگه داریم این همه تغییر؟+ویدیو یادی کنیم از خلاقیت خنده دار هموطن ایرانی در مقابله با کرونا با نصب توصیه‌های تهدیدآمیز به در خانه‌اش+عکس/ کرونا بعد دیدن این همه رعایت از دنیای ویروسی گری خداحافظی کرد🤣 ماجرای فرش ماشینی که فقط یک شب در عروسی پسر رهبر انقلاب در خانه‌شان پهن بود + روایت عقیق های اصل یمنی که رهبری اجازه ندادند وارد زندگیشان شوند ویدیوی محسن افشانی برای توماج صالحی: توماج اعدام خواهد شد! این ویدئو یادگاری بمونه... درخواست جالب یک دختر کنکوری از رهبر معظم انقلاب برای شرکت در آزمون/ استرس نداشته باشید+ویدیو عکس جالب پاشا جمالی و مصطفی زمانی ستاره های دو سریال محبوب نون خ و شهرزاد (عکس) اسباب بازی لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا داشت 10 هیچ از بقیه جلو بود ... پیاده روی رهبر معظم انقلاب در طبیعت و جاده باصفای کردستان+عکس حرف دل این روزهای یکتا ناصر + عکس سبک دکوراسیون ساده و بدون زرق و برق خانه هانیه توسلی+عکس روایتی جالب از زیر و رو شدن زندگی صاحب بزرگترین خانه گردشگری در ایران+ویدیو/از کمک به گردشگر آلمانی تا میلیاردر شدن! جشن تولد یکسالگی پسر کوچولوی فرناز رهنما، نازنین سریال ساختمان پزشکان/ چه کیک و تدارکات خفنی+عکس
تیتر امروز   
فال روزانه امروز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد باز شدن درهای رازآلود هرم بزرگ مصر برای اولین بار +عکس اقدام تحسین برانگیز یک معلم گیلانی برای دانش آموزانش/ به این خانم معلم ایرانی باید مدال افتخار داد+عکس فال ابجد روزانه دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403+فیلم حتشپسوت؛ زنی با ریش فراعنه و معابد باشکوه +عکس ماجرای فرش ماشینی که فقط یک شب در عروسی پسر رهبر انقلاب در خانه‌شان پهن بود + روایت عقیق های اصل یمنی که رهبری اجازه ندادند وارد زندگیشان شوند چرا سریال حشاشین در ایران مجوز ندارد؟ رونمایی از همسر اول فریبا نادری با اختلاف سنی زمین تا آسمان+عکس مخالفت جدی امام خمینی و رهبر معظم انقلاب با چندهمسری؛ از ترک کلاس درس بخاطر ازدواج مجدد استاد تا اخراج افراد شاغل در بیت رهبری در صورت اختیار همسر دوم! 18 علامتی که نشان می دهد یک مرد یک دل نه صد دل عاشقتان شده / ببین تو اطرافیانت چه کسی عاشقت شده! همسر آینده ژوزه مورایس، بازیگر فیلم اصغر فرهادی شد
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده