با منطقه لارا آنتالیا بیشتر آشنا شوید!

  دوشنبه، 16 آبان 1401   زمان مطالعه 9 دقیقه
با منطقه لارا آنتالیا بیشتر آشنا شوید!
لارا نزدیک‌ترین منطقه‌ تفریحی گردشگری به شهر آنتالیا با سواحل شنی و سنگ ریزه‌ای و آب‌های شفاف با موج‌های نرم و ملایم دریای مدیترانه‌ است. انواع پلاژها، رستوران‌ها، مراکز تفریحی و قایق‌سواری، صندلی‌های ساحلی، باشگاه، پارک عجایب، زمین والیبال ساحلی و زمین فوتبال و... از جمله امکانات این مجموعه‌ تفریحی است.

آنتالیا که به عنوان مرکز گردشگری و تفریحی در ترکیه محسوب می گردد دارای جاذبه های فراوان می باشد و از شهرهای مهم و توریستی کشور ترکیه است. در این شهر بلوارهای زیبا با درختان نخل و لنگرگاه ها خود نمائی می کند. برخی از مناطق آنتالیا از نظر توریستی بسیار شناخته شده هستند و لوکس ترین هتل های 5 ستاره در این مناطق قرار گرفته اند. در ادامه اطلاعات کامل از منطقه لارا آنتالیا را خواهیم داشت.

منطقه لارا یکی دیگر از بهترین مناطق آنتالیا با آب های شفاف و دریایی ملایم بوده که به سرعت گسترش یافته است. این گسترش همچنان ادامه یافته تا جایی که به یکی از جذابترین مکان ها برای اقامت و استراحت گردشگران تبدیل شده است. منطقه لارا نزدیک ترین ناحیه به شهر آنتالیا بوده و تنها ۶ کیلومتر در سمت شرق این شهر قرار گرفته است. لارا دارای سواحلی با شن های طلایی و سنگریزه ها بوده و دریای آن نیز امواجی ملایم دارند. بسیاری از بخش های سواحل منطقه لارا برای گردشگران با امکانات بسیار زیادی تجهیز شده اند.این سواحل از صخره های آنتالیا آغاز شده و تا بخش های پایینی آبشار دودن (Düden) به طول چندین کیلومتر امتداد می یابد. جالب است بدانید که بیش از یک میلیون و هشتصد هزار متر مربع از نواحی ساحل در منطقه لارا قرار گرفته است.

در بسیاری از بخشهای ساحل لارا که به صورت اختصاصی برای استراحت و تفریح گردشگران تجهیز شده است پر است از امکانات جدید و راحت مانند انواع پلاژها، رستوران، مراکز تفریحی، صندلی های ساحلی همراه با چتر، امکانات قایق سواری و سایر امکانات که همگی در اختیار بازدیدکنندگان و مسافران می باشد.

 منطقه لارا آنتالیا

آنتالیا کجاست؟

آنتالیا شهری ساحلی واقع در کشور ترکیه است. این شهر پنجمین شهر مهم ترکیه محسوب می شود و در جنوب غربی این کشور و در جوار رشته کوه توروس قرار دارد. بر اساس آخرین سرشماری که در سال 2015 میلادی انجام شد این شهر 2 میلیون و 228 نفر ساکن داشت که حالا این عدد بیشتر نیز شده است.
اغلب ایرانیان و اروپائیان به دلیل وجود سواحل زیبا و رویایی، شهر آنتالیا را برای سفر انتخاب می کنند. هیچ شکی وجود ندارد که سواحل شنی و آب و هوای خوب باعث جذب گردشگران خارجی به سمت آنتالیا شده است اما نباید از یاد برد که هتل های لوکس و رستوران های گوناگون هم در این موضوع تاثیر بسزایی داشته اند.
آنتالیا مساحتی بالغ بر 1,417 کیلومتر مربع دارد که پر است از دیدنی های تاریخی و طبیعی. آنتالیا تنها شهری برای انجام تفریحات آبی نیست بلکه در این دیار آثار گوناگونی هم از دوران امپراتوری عثمانیان باقی مانده و ارزشی تاریخی به آنتالیا بخشیده است.
حقیقت آن است که آنتالیا مناطق مختلفی دارد که هریک از آنها دارای ویژگی هایی مخصوص به خود هستند. وجود مناطق مختلف باعث شده تا گردشگرانی که برای نخستین بار به آنتالیا می روند کمی سردرگم شوند و در انتخاب محله ی مورد نظرشان برای اقامت تردید داشته باشند.
با همه ی این تفاسیر دو منطقه در آنتالیا وجود دارند که به نسبت سایر هم نظیرانشان برتر و پرطرفدارتر هستند لارا و کِمِر. در ادامه این دو منطقه را به صورت کامل به شما عزیزان معرفی می کنیم تا با دیدی بازتر محل اقامت خود را در آنتالیا انتخاب کنید.

منطقه لارا آنتالیا

اگر راهی این مقصد شدید و یکی از معروفترین هتل های آنتالیا در لارا را انتخاب کردید بدانید که این منطقه دوست داشتنی پر است از امکانات جدید و شگفت انگیزی همچون : انواع پلاژها ، رستوران ها و کافه ها ، مراکز تفریحی متنوع ، صندلی های ساحلی به همراه چتر ، امکانات قایق سواری و … که همگی در اختیار شما بازدید کنندگان و مسافران عزیز می باشد و در ادامه مهم است اطلاع داشته باشید که ساحل لارا از شرق صخره های آنتالیا شروع شده و تا قسمت پایین آبشار Düden که از جاذبه های مهم آنتالیا است به طول چندین کیلومتر توسعه یافته و ادامه می یابد و در طول این گستره ساحلی انواع و اقسام امکانات تفریحی و گردشی از هتل های 3 ستاره تا 5 ستاره و نیز انواع رستوران های محلی و بین المللی با انواع غذاهای معروف آنتالیا یا غذاهای ترکی و خارجی در خدمت شما علاقه مندان هستند و در ادامه ساحل لارا با مساحتی در حدود 1800000 متر مربع یکی از بزرگترین تفرجگاه های آنتالیا نیز به شمار می رود که دارای 11 باشگاه ، 4 رستوران ، 4 کافه ، 2 زمین فوتبال ، یک پارک عجایب ، محوطه ای برای والیبال ساحلی ، ورزش های آبی مهیج ، اسکیت و فوتبال ساحلی و … تنها بخشی از امکانات ساحل لارا می باشد .

در منطقه مهم لارا ، ساحل لارا بهترین گزینه برای تفریحات شماست چرا که یکی از پرطرفدارترین سواحل آنتالیا هم به حساب می آید ، ضمنا بیشتر هتل های شهر هم در همین منطقه قرار گرفته اند و در ضمن اگر مسافر آنتالیا هستید ؛ بهتر است نگران جای اقامت تان نباشید چون در شلوغ ترین روزهای تعطیلات هم کلی هتل پیدا می شود و اینکه هزینه اقامت در آنتالیا کلا ارزان است یعنی حتی لوکس ترین و معروفترین هتل های آنتالیا هم در مقایسه با مشابه آنها در شهرهای دیگر دنیا ، ارزان تر به نظر می رسند پس در لیست هتل های آنتالیا در منو بالای صفحه این سایت می توانید تمامی هتل های این منطقه را با ذکر جزئیات مشاهده نمایید .

باید بدانید که نزدیک ترین مرکز تفریحی و گردشگری به آنتالیا ” منطقه لارا “ است که در قسمت شرقی این شهر خودنمایی می کند و منطقه تفریحی لارا از طبیعت بسیار زیبا و امکانات بی نظیر گردشگری و توریستی که شما را شگفت زده می کند ، برخوردار است و مسافران و علاقه مندان بسیار زیادی را هر ساله از اقصی نقاط جهان به سوی خود جذب می کند و منطقه تفریحی لارا یک مکان جذاب مدیترانه به شمار می رود که با آب های شفاف و ملایم ، طبیعت بکر و زیبا ، امکانات متعدد و دیدنی های فراوانی را در خود جای داده است که پیشنهاد ما این است در سفر به این شهر ساحلی هیچ کدامشان را از دست ندهید .

 منطقه لارا آنتالیا

مراکز تجاری و تفریحی منطقه لارا آنتالیا

منطقه لارا پر از مراکز خرید و رستوران های همیشه شلوغ و هیجان انگیز است که شاید فرصت نکنید تمامی آنها را تجربه کنید و به خصوص اگر به خیابان آتاتورک که قسمت مرکزی شهر می باشد هم سری بزنید انواع مراکز خرید ، در زمینه های متنوع و جذابی مثل پوشاک و … را به وفور خواهید دید که بهترین مراکز خرید این منطقه ” مرکز خرید میگروس و مرکز خرید دپو “ است و خوشبختانه رستوران های اطراف لارا تا پاسی از شب باز بوده و اگر به دنبال شب نشینی هستید می توانید انواع غذاهای ترکی ، محلی و بین المللی را امتحان کنید و لذتش را ببرید .

یکی از دلایل اصلی محبوب بودن این منطقه جذاب آنتالیا به خاطر سواحل لوکس و با امکاناتی است و در ضمن منطقه کمر آنتالیا هم همین قدر طرفدار دارد و اینکه سواحل لارا از اصلی ترین جاذبه های گردشگری منطقه است و علت آن هم وجود پلاژها ، رستوران ها ، مراکز تفریحی ، صندلی های ساحلی ، چتر در کنا امکانات تفریحی متنوع آبی مثل قایق سواری ، جت اسکی ، والیبال ساحلی ، فوتبال ساحلی ، غواصی و …. تبدیل به شلوغ ترین سواحل در این شهر شده و ساحل لارا 1800000 متر مربع مساحت دارد و حتی در آنتالیا نیز یکی از بزرگترین مراکز تفریحی است که دارای 2 زمین فوتبال ، زمین فوتبال ساحلی ، والیبال ساحلی، پارک عجایب ، ورزشی های آبی ، اسکیت ، 11 باشگاه و 8 رستوران و کافه بوده و هر ساله پذیرای تعداد بسیاری از توریست ها و گردشگرانی که به آنتالیا سفر می کنند ، می باشد .

 منطقه لارا آنتالیا

خرید در منطقه لارا

در منطقه تفریحی لارا می توانید برای خرید به مراکزی که در نزدیکی منطقه تفریحی لارا قرار دارند مثلا مرکز خرید مارک آنتالیا ، مرکز خرید آلانیوم ، بازارکِندو و مرکز خرید آنتالیا میگروس که همگی جزو مهمترین مراکز خرید آنتالیا بشمار می روند بروید که کلی اجناس عالی و مناسب جهت هدیه دادن و تهیه سوغات دارند را خریداری نمایید.

به خصوص اگر به خیابان آتاتورک که قسمت مرکزی شهر می باشد هم سری بزنید انواع مراکز خرید ، در زمینه های متنوع و جذابی مثل پوشاک و … را به وفور خواهید دید که بهترین مراکز خرید این منطقه ” مرکز خرید میگروس و مرکز خرید دپو “ است و خوشبختانه رستوران های اطراف لارا تا پاسی از شب باز بوده و اگر به دنبال شب نشینی هستید می توانید انواع غذاهای ترکی ، محلی و بین المللی را امتحان کنید و لذتش را ببرید.

اقامت در منطقه لارا

اگر علاقه مند به اقامت در لارا باشید دو انتخاب پیش رو خواهید داشت یکی این که از هتل هایی که در سمت خط ساحلی واقع شده اند، استفاده نمایید که اغلب آنها دارای ساحل خصوصی هستند. به این معنا که هر زمانی که اراده کنید، می توانید از اتاقتان با چند قدم پیاده روی به ساحل رفته و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه اضافی از امکانات ساحل استفاده کنید و دیگر آن که در هتل هایی که ساحلی ندارند، اقامت کنید که هزینه های کمتری دارند.

هتل های منطقه لارا

هتل های بسیار متنوعی در این ناحیه وجود داشته که از جمله آن ها می توان به Kervansaray Lara Hotel، Grand Park Lara، Ramada Resort Lara اشاره کرد. دکوراسیون هتل های منطقه لارا اصولا مدرن، ساده و گاهی رنگارنگ هستند. جالب است که بدانید بیشتر هتل های 5 ستاره منطقه لارا در آنتالیا all-inclusive هستند و غذاها، میان وعده ها و نوشیدنی ها را به صورت کاملا رایگان برایتان سرو می کنند، البته رستوران های جذابی نیز در نزدیکی ساحل لارا وجود دارد که غذا خوردن در آن ها نیز احتمالا برایتان جالب خواهد بود.

چگونه می توان به منطقه لارا دسترسی پیدا کرد؟

شما می توانید فاصله منطقه لارا با دیگر مناطق آنتالیا را به راحتی با اتوبوس طی کنید. اتوبوس هایی که مقصدشان منطقه لارا است، با حرف L مشخص شده اند. سیستم اتوبوسرانی منطقه لارا خطوط مختلفی دارد که از میان آن ها، یک سری از خطوط مهمتر هستند که ما در ادامه شماره و مسیر آن ها را به شما می گوییم. اتوبوس های شماره 800 در بین منطقه لارا و فرودگاه آنتالیا در تردد هستند. در ضمن اتوبوس های LC07 منطقه کوندو را به مرکز آنتالیا متصل می کنند، اتوبوس های KL08 کنیالتی و لارا را به هم وصل می کنند و اتوبوس های شماره LF09 و LF10 در بین منطقه لارا و بیمارستان های دولتی در رفت و آمد هستند. در ضمن اتوبوس های شماره VL13 و VL13A لارا را به منطقه کپز وصل کرده اند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (644 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (111 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (89 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (62 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (44 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (40 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (20 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (13 نظر) نگاهی به حضور صبحگاهی بازیگران و چهره‌های مشهور در کله‌پزی+عکس/ از الناز شاکردوست و المیرا شریفی مقدم تا احسان خواجه امیری و نسرین مقانلو (12 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
نجات گروگان 50 میلیارد تومانی از چاه 3 متری
دولت پزشکیان چگونه دولتی خواهد بود؟
قتل دلخراش و هالیوودی توسط پسر 17 ساله در شیراز
هیچ رهبری جرأت شلیک موشک به اسرائیل را نداشت!
توصیه پورمحمدی به پزشکیان برای چینش اعضای کابینه
اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد
توقف پذیرش دانشجو در دورۀ شبانۀ دانشگاه شهید باهنر کرمان
ویدیو/ شبیه‌سازی عواقب وحشتناک بمباران هسته‌ای/ قیامت مصنوعی یا پایان جهان در آمریکا
بایدن: نه تنها در مبارزات انتخاباتی هستم بلکه جهان را اداره می‌کنم
(ویدئو) وقتی سلبریتی‌های مرده دوباره زنده می‌شوند/ هوش مصنوعی کتاب‌ها را با صدای بازیگران فقید روایت می‌کند!
(ویدئو) جوانمردی بی‌نظیر شهریار ایران‌زمین کوروش کبیر در برابر زیباترین اسیر خود، پانته‌آ / داستانی که قرن‌هاست ستایش می‌شود!
زیبایی دختر ورزشکار برای تیمش دردسر آفرین شد
(ویدئو) الماس سیاه؛ راز سلامتی و زیبایی با نادرترین سیب جهان که همه را شگفت‌زده کرده است!
مسعود پزشکیان: کسانی که با ما نیستند هم مردم هستند/ پست و مقام برای قیافه گرفتن نیست، برای خدمتگزاری است
ویدیو/ تلفیق علم و فناوری در تولید هنر به وسیلۀ ربات‌های مجسمه‌ساز
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان