با مثبت اندیشی به سمت ثروت قدم برداشتم

  پنجشنبه، 06 بهمن 1401   زمان مطالعه 1 دقیقه
با مثبت اندیشی به سمت ثروت قدم برداشتم
ساعدنیوز : شاید برای شما پذیرش این موضوع کمی سخت باشد اما باید بدانید که راه رسیدن به ثروت در باورهای شما می باشد شما با مثبت اندیشی و دادن روحیه به خود می توانید در مسیر رسیدن به ثروت موفق تر عمل کنید. من با تقویت ذهنم در جهت مثبت اندیشی توانستم به ثروت برسم البته ورود به دنیای تجارت و کار کردن در حوزه مقنعه گام بلند و اساسی برای من بود.

مقنعه دانشجویی بلند

مقنعه دانشجویی بلند تکمیل کننده پوشش خانم ها است اگر شما روزانه از آن استفاده می کنید مطالعه این مطلب برای شما مفید خواهد بود.

در کشور اسلامی همچون ایران مقنعه دانشجویی بلند یکی از بخش های لباس خانم ها در استایل دانشگاهی به حساب می آید.

به واسطه آن موی سر و قسمت جلوی اندام کاملأ پوشیده شده و ظاهر دانشجویان حالت رسمی تری به خود می گیرید.

به عبارت دیگر با پوشیدن آن استایل شما به نوعی شبیه به استایل اداری خواهد شد.

طرح و تنوع این لباس در گذشته بسیار محدود بوده اما با ایجاد سلیقه های مختلف طراحان با سلیقه ایرانی به فکر طراحی ایده های جدیدی شدند و طرح های مختلف و منحصر به فردی را طراحی و ارائه کردند.

تصویر

مقنعه مدل دار

قیمت مقنعه مدل دار با توجه به جنس و مدل آن تعیین می شود و در بازار خرید و فروش مقنعه شاهد قیمت های مختلفی هستیم.

قیمت انواع مقنعه از 80 هزار تومان شروع شده تا به مبلغ بالای 190 هزار تومان می رسد.

این سایت جدیدترین مدل ها از مقنعه را به صورت دسته بندی شده از نظر رنگ و مدل در اختیار دارد و امکان خرید غیر حضوری را برای مشتریان فراهم آورده است.

با برقراری تماس تلفنی می توانید در رابطه با نوع پارچه و دوخت و مدل مقنعه با واحد پشتیبانی ما صحبت کنید و از این طریق به طور مطمئن سفارش خود را ثبت کنید.

تصویر

مقنعه نخی بروجرد

موضوعی که بر قیمت مقنعه نخی بروجرد تاثیر می گذارد رنگ، طرح و نوع دوخت و اندازه و قواره مقنعه می باشد.

قیمت متریال این نوع از پوشش بسیار در قیمت نهایی آن تاثیر می گذارد قیمت متریال هر چه گران تر باشد قیمت تمام شده مقنعه هم گران تر خواهد بود.

قیمت این مقعنه نخی از 50.000 تا 80.000 می باشد که بیشترین قیمت برای مقنعه اداری ساده است البته بین این بازه قیمتی مدل های متنوع دیگر هم وجود دارد.

برای استعلام قیمت دقیق هر مدل و همچنین اطلاع از سایر موارد درباره مقنعه با ما تماس بگیرید و از راهنمایی های همکاران ما استفاده کنید.

تصویر

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (560 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (211 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (177 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (145 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (45 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (45 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (25 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (18 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (13 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
خرید کردن پسر رهبر معظم انقلاب: از ایستادن در صف و رعایت نوبت تا لحن عادی فروشنده با ایشان مثل دیگر مشتری ها
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان