ساعدنیوز
ساعدنیوز

بعد از مثبت شدن تست بارداری چه کار کنیم؟

  پنجشنبه، 13 خرداد 1400   زمان مطالعه 10 دقیقه
بعد از مثبت شدن تست بارداری چه کار کنیم؟
طبیعی است که یک آزمایش مثبت بارداری، احساسات، نگرانی ها، تردیدها و اضطراب های مختلفی را به وجود می آورد. سعی کنید چند نفس عمیق بکشید. خواه این یک بارداری برنامه ریزی شده باشد یا نه مراحل مهم دیگری وجود دارد که باید انجامشان بدهید که در این مطلب به آنها اشاره شده است.

برخی از ماها برای مدت ها و یا حتی سال ها رویای مثبت شدن تست بارداری خود را داشته ایم و برخی دیگر از دیدن نتیجه مثبت تست بارداری به صورت کاملاً غیر منتظره متعجب شده ایم. ممکن است با دیدن نتیجه مثبت بی بی چک این سوأل را از خود بپرسید که "حالا که نتیجه تست بارداری ام مثبت شده جه کار باید بکنم؟"

فهمیدن این که یک زندگی جدید در درون بدنتان در حال شکل گیری است بسیار شگفت انگیز و آمیخته با احساساتی از قبیل ترس، لذت، هیجان و حتی سردرگمی خواهد بود. پس از یک نتیجه مثبت سوألات فراوانی در ذهن شما شکل خواهد گرفت که به مدت 40 هفته در تلاش برای یافتن پاسخ آنها خواهید بود. سوالاتی درمورد نوع رژیم غذایی مناسب، بیمارستان مناسب و پزشک ماهر، این که چگونه یک مادر نمونه باشید، آمادگی برای شیر دهی و ...

مواردی که باید در صورت مثبت بودن تست بارداری انجام دهید:

اگر با کمک تست های تشخیص بارداری در منزل (بی بی چک) از بارداری خود مطلع شده اید، به یاد داشته باشید که احتمال اشتباه نیز در نتیجه این تست ها زیاد است. با انجام یک تست خون معتبر از بارداربودن خود اطمینان حاصل کنید.

در این لحظه لذت بخش ممکن است که میلیون ها سوال به ذهن شما و شریک زندگیتان خطور کند،" دوست دارم دختر باشد یا پسر؟" " اسمش را چی بگذاریم؟" حال باید به تمام این سردرگمی ها، تحولات احساسی ناشی از تغییرات هورمونی را نیز اضافه کنید که به زودی شما را بسیار حساس و شکننده خواهد کرد. حال با داشتن این همه سوال، باید گام به گام پیش بروید:

1.با پزشکتان تماس بگیرید:

به محض تأیید بارداری یا مشکوک بودن به بارداری برای قرار قبل از تولد تماس بگیرید. برخی از پزشکان ممکن است قرار ملاقات اول را تا زمانی که دو دوره را طی نکرده تعیین نکنند. در مورد مواردی مانند داروهایی که در حال حاضر مصرف می کنید، علائم نگران کننده یا بیماری های مزمن سلامتی که ممکن است بارداری شما را تحت تأثیر قرار دهد با پزشک مشورت کنید. قرار ملاقات همچنین می تواند به شما کمک کند از هرگونه تردید در مورد نتیجه بارداری خلاص شوید و پزشک تأیید کند که واقعاً بچه دار می شوید.

2- نتایج را بررسی کنید:

با انجام آزمایشات بارداری در خانه، گاهی اوقات ممکن است در مورد نتیجه تردید داشته باشید که آیا نتیجه شما مثبت کاذب است؟ هنگام ارزیابی نتیجه آزمایش بارداری باید چند نکته را به خاطر بسپارید.

بیشتر تست های بارداری که نوار ها ی ادرار ی هستند در جریان ادرار قرار داده می شوند تا قادر به تشخیص هورمون گنادتروپین جفتی انسانی (hCG) باشند؛ این هورمون در ابتدا ی بار دار ی ترشح می شود.

برخی از تست ها ی بار دار ی، می توانند hCG را در همان اوایل بار دار ی تشخیص دهند.

نتایج مثبت و منفی کاذب به دلایل مختلفی رخ می دهند. باید به خاطر داشت که در صورت مثبت شدن تست بار دار ی، فرد باید به پزشک مراجعه کند تا مراقبت ها ی اولیه ی دوران بار دار ی آغاز شود.

3- خطوط تست را بررسی کنید:

وقتی افراد در مورد مثبت کاذب تعجب می کنند نگران هستند که یک خط تبخیر را مشاهده می کنند. این زمانی است که به نظر می رسد تست بارداری مثبت است و نوعی خط ضعیف وجود دارد. اما در واقع نتیجه مثبتی نیست. خط تبخیر بندرت هیچ رنگی ندارد. بیشتر شبیه یک خط ضعیف است که انتظار دارید یک خط صورتی ببینید. خطوط تبخیر بیشتر در مارک های خاصی از آزمایش های بارداری دیده می شود.

4- مثبت کاذب را در نظر بگیرید:

اگر آزمایش شما به وضوح مثبت باشد به احتمال زیاد باردار هستید. آزمایش های مثبت کاذب بارداری امکان پذیر است اما نادر است. برخی از داروها و شرایط پزشکی وجود دارد که می تواند باعث ایجاد یک مثبت کاذب شود.

علت کاذب بودن نتیجه آزمایش

اگر باردار نباشید، احتمال اینکه گنادوتروپین جفتی انسان در ادرار یا خون شما مشاهده شود و با تست بارداری مثبت کاذب روبه رو شوید، بسیار کم است. یعنی چنین اتفاقی به ندرت رخ می دهد. اما در هر صورت، یک لیستی از دلایل برای رخ دادن چنین مسئله ای وجود دارد. در ادامه به معرفی این دلایل خواهیم پرداخت.

اگر اخیراً زایمان کرده اید، یا سقط جنین را تجربه کرده اید، یا برای ناباروری، تحت یک سری درمان ها و تزریقات قرار گرفته اید، امکان مشاهده HCG در ادرار و خون شما وجود خواهد داشت. زیرا به طور معمول، هفته ها طول می کشد تا HCG به طور کامل از سیستم بدنی شما خارج شود.

همچنین برخی داروها نیز هستند، که می توانند بطور بالقوه نتیجه تست بارداری مثبت کاذب برای شما ایجاد کنند؛ داروهایی همچون آسپرین، داروی ضدتشنج متادون و کاربامازپین.

یکی دیگر از دلایل وجود HCG در ادرار یا خون، با وجود باردار نبودن، رابطه جنسی است. برخی مقالات علمی و پزشکی بیان کرده اند، اگر زنان بلافاصله پس از رابطه جنسی، تست بارداری دهند، ممکن است با نتیجه تست بارداری مثبت کاذب روبه رو شوند. دلیل این اتفاق این است که ممکن است در منی مرد، مقداری گنادوتروپین جفتی انسان (HCG) وجود داشته باشد.

5- علائم بارداری را مشاهده کنید:

علائم و نشانه های بارداری شاخص های دقیق بارداری نیستند. برخی از افراد هرگز احساس تهوع صبحگاهی یا علائم دیگری نمی کنند ، اما به همان اندازه حامله هستند. کمبود علائم بارداری به این معنی نیست که باردار نیستید. طبیعی است که اگر آزمایش مثبت بارداری می گیرید ،گرفتگی عضله هم دارید .نگران نباشید و بدانید که ناراحتی مختصر لگن در دوران بارداری طبیعی است.

6- نتایج آزمایش بارداری خون را مقایسه کنید:

آزمایش بارداری خون می تواند بارداری شما را در مطب ارائه دهنده شما تأیید کند. اگر پزشک شما آزمایش کیفی بارداری را تجویز کرده باشد، برخلاف آزمایش کمی بارداری آزمایش خون شما ممکن است منفی باشد در حالی که آزمایش در خانه می تواند مثبت باشد. یک آزمایش بارداری کیفی فقط یک نتیجه مثبت یا منفی می دهد و اغلب به سطح بالاتری از هورمون بارداری نسبت به بسیاری از آزمایشات اولیه بارداری در خانه نیاز دارد. آزمایشات کمی بارداری گاهی اوقات قبل از انجام آزمایش در خانه می تواند هورمون بارداری را تشخیص دهد.

7- به بارداری خود واکنش نشان دهید:

با توجه به اخبار و تأثیر آن بر زندگی، طیف وسیعی از احساسات مختلف وجود دارد که ممکن است شما را تحت تاثیر قرار دهد. به خود اجازه دهید به هر روشی که طبیعی احساس می کنید واکنش نشان دهید.چند روز و هفته اول بعد از آزمایش مثبت بارداری ،ممکن است پر از احساسات مختلف باشد.

با توجه به این که احتمال سقط در قبل از 12 هفته بیشتر از هر زمان دیگری وجود دارد، توصیه می کنیم که تا پایان هفته 12 صبر کنید و بعد از آن این خبر مسرتبخش را با اطمینان بیشتری اعلام کنید. اما بد نیست که نزدیکان شما از جمله پدر، مادر، خواهر و برادرتان درجریان باشند زیرا با درنظر گرفتن ناخوشی های اوایل بارداری مانند حالت تهوع و ... می توانند بیشتر مراعات احوالات شما را کنند و نیز در صورت ازدست رفتن احتمالی بارداری به کمک روحی و عاطفی آنها احتیاج خواهید داشت.

بارداری

8- وحشت نکنید:

همه افراد، بارداری برنامه ریزی شده ندارند و یا بلافاصله از این خبر خوشحال می شوند. وحشت نکنید بعضی اوقات، حتی اگر می خواستید باردار شوید طبیعی است که خودتان را در آن لحظه حدس بزنید که برنامه هایتان را چگونه آماده سازی می کردید. اگر این یک بارداری برنامه ریزی نشده است آرام باشید و با دقت به همه گزینه ها فکرکنید و البته تغییر برنامه زندگی آینده شما برای نگهداری و تربیت فرزندتان است.

9- جشن بگیرید:

در حالی که برخی از افراد برای تعجب شریک زندگی خود با خبر بارداری شام عاشقانه ای را برنامه ریزی می كنند، برخی دیگر مهمانی های بزرگتری برگزار می كنند. نحوه و زمان جشن شما ممکن است به عوامل زیادی بستگی داشته باشد.مهم نیست جشن های خانوادگی بگیرید یا جشن عاشقانه دونفره. مهم این است که این اتفاق زیبا را جشن بگیرید و خوشحال باشید.

بارداری

10-عادت های بد خود را کنار بگذارید و عادات درست را در خود پرورش دهید:

احتمالاً می دانید که سیگار کشیدن، مصرف الکل و مواردی از این قبیل در طی بارداری ممنوع است بنابراین در صورت داشتن این گونه عادت ها از همین ابتدا سعی در ترک آنها کنید. مطالعاتی در زمینه اثرات مثبت ورزش در بارداری داشته باشید و تحت نظر پزشکتان ورزش های مناسب هر ماه را به صورت منظم و متداوم شروع کنید.

تاثیر هر آنچه که در طی روز می خورید بر رشد جنین آشکار است، با در پیش گرفتن یک رژیم غذایی سالم و مناسب برای دوران بارداری، مصرف مایعات و سبزیجات کافی و اجتناب از مصرف غذاهای فاقد ارزش مانند انواع فست فود ها، به داشتن یک بارداری سالم کمک کنید.

اگر تاکنون مصرف اسید فولیک را شروع نکرده اید، حتی یک روز را نیز نباید از دست بدهید و از همین امروز اسید فولیک و مولتی ویتامین را به صورت روزانه مصرف کنید.

به یاد داشته باشید که جنین تمامی احتیاجات خود را از استخوان ها، دندان ها، عضلات و ... شما تأمین خواهد کرد. برای این که بعد از تولد بتوانید به خوبی از او مراقبت کنید باید بدن سالم و قدرتمندی داشته باشید، بنابراین تمام نکات لازم برای حفظ سلامتی خود را با دقت رعایت کنید. جهت دستیابی به این اهداف نیازی نیست که کار سخت و خارق العاده ای انجام دهید، همین که از یک رژیم غذایی سالم پیروی کنید کافی است.

11- برای آینده برنامه ریزی درستی داشته باشید:

اگر درحال تحصیل هستید، اگر شاغل هستید، اگر در حال انجام یک پروژه تحقیقاتی هستید، یک برنامه ریزی درست و مناسب را برای زمان مرخصی زایمان درنظر بگیرید. برای مثال اگر به کارهای آزاد مشغول هستید، احتمالاً یک مدت به علت مشغله های مربوط به مراقبت از نوزاد زمانی را برای کسب درآمد نخواهید داشت. بنابراین جهت مسائل مالی نیز باید برنامه ریزی مناسبی را در پیش گیرید.

12- اطلاعات مقدماتی خود را درمورد نوزاد تکمیل کنید:

احتمالا می دانید که مراقبت درست و اصولی از یک نوزاد کار ساده ای نیست خصوصاً اگر برای اولین بار مادر می شوید.

اطلاعاتی را درمورد نحوه درست مراقبت از یک نوزاد و مسائلی از قبیل شیردهی درست و اصولی، نحوه گرفتن آروغ، راهکارهای رفع نفخ و دلدرد و سکسه، مسائل مربوط به زردی نوزاد، خوابیدن نوزاد، مراقبت از بندناف، نکاتی را که باید پس از ختنه نوزادان پسر رعایت کنید و ... کسب کنید.

در هفته های ابتدایی پس از زایمان احتمالاً زمانی را برای جست و جو در کتاب ها و سایت های گوناگون و کسب این آموزش ها نخواهید داشت و آن زمان فقط می توانید آنچه را که در دوران بارداری فراگرفته اید، اجرا کنید.

13- از بارداری خود لذت ببرید:

برنامه ریزی از قبل و مقداری آمادگی برای کودک هر ماه، به جلوگیری از احساس وحشت در اواخر بارداری کمک می کند. زمانی که برخی از والدین "از خواب بیدار می شوند" و متوجه می شوند که فقط چند هفته کوتاه قبل از ورود کودک وجود دارد.

موارد خاصی وجود دارد که باید برای داشتن یک بارداری سالم روی آنها کار کنید مانند شروع مراقبت های دوران بارداری و شروع به مصرف ویتامین های قبل از تولد. اگر کمی نسبت به کل موضوع احساس حساسیت دارید به خود مسلط باشید. ممکن است مدتی طول بکشد تا با اخبار سازگار شوید و این طبیعی است.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (335 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (119 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (79 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (56 نظر) پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! (46 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (39 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (37 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (31 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (27 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (27 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (25 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (19 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (15 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (15 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: پلیس یه خانومی رو گرفته که چرا یکطرفه میری گفته به شما ربطی نداره من زن آقای قرائتی ام +ویدئو😂👌 (14 نظر)
دیگران می‌خوانند   
تغییرات چهره یانگ می‌گیونگ بازیگر 62 ساله نقش بانو هن استاد یانگوم در سریال جواهری در قصر+ عکس رونمایی از کیک خاص و بی نظیر مرتضی پورعلی گنجی برای تولدش در رستوران شیک و باکلاس+ عکس فال انبیاء روزانه دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 تغییر چهره بازیگر سریال خانه به دوش بعد از سالها / عکس غلامحسین لطفی باجناق آقا ماشالله همه را شوکه کرد رونمایی از چهره نچرال زهره سریال فاصله ها در دنیای واقعی+ عکس کشف صدها مومیایی و تابوت باستانی در گورستان وسیع مصر+ فیلم شعرخوانی در حضور آیت الله خامنه ای و واکنش ایشان به نوای زیبا+فیلم ویدئویی به خاطره انگیز از جلسه انتخاب آیت الله خامنه ای به رهبری/ تواضع مثال زدنی رهبر انقلاب + فیلم (فیلم) خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی / آقا فرمودند آوازشو بیشتر کن ... (فیلم) اجاری آهنگ بهار دلکش استاد شجریان توسط حاج آقا قاسمیان، داور برنامه محفل روی آنتن زنده / انصافا ببین چه صدایی داره ... (عکس) رونمایی از پسر خوش تیپ و خوش خنده مجری برنامه محفل، رسالت بوذری / چه کلاه خاصی هم داره آقای مجری! خلاقیت منحصربفرد اداره ای دولتی در اهواز با قرار دادن تخته ای چوبی دم در ورودی برای چسباندن آدامس ارباب رجوع!+عکس/ استفاده 100 درصدی از مغز یعنی این👌 فال شمع دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 تغییر چهره باورنکردنی آقا اصلان سریال خانه به دوش بعد از 20 سال/ گرد پیری بر صورت بازیگر خوشتیپ تلویزیون+عکس مسیر بی‌بازگشت به ریگ جن ملقب به مثلث برمودای ایران صرافی بایننس به روسیه بازگشته است، اما در قالبی جدید! 6 علت مهم کم شدن فشار آب در شیر اهرمی + روش تعمیر فال روزانه امروز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روزدوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 خلاقیت منحصربفرد یک خیاط با تبدیل پیراهن پاره همسرش به روبالشتی حماسه آفرید+عکس/به این میگن زن زندگی... سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد/ همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار خونه زندگی شاهانه و دوبلکس پوریا پورسرخ، بازیگر سریال کیمیا/ ماشالا اینجا کاخه یا خونه؟😳😍+ویدئو فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 17 اردیبهشت 1403+فیلم قتل هولناک زن جوان به دست پسرش/ حمله قاتل با اسید به پلیس ابتکار جالب خنده دار شهرداری تهران در نصب بنر با نوشته ای دو پهلو برای جهان پهلوان تختی حماسه آفرید+عکس/ماشاءالله خلاقیت! فال ابجد روزانه دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 استوری خوشگل همسر پیمان قاسم خانی برای الناز حبیبی+عکس تبریک برادر عروس رهبر معظم انقلاب بابت تولد سومین فرزندِ پسرِ رهبری+عکس/ ماشالا خدا حفظش کنه خودکشی دانشجوی اردبیلی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران+عکس وقتی که همایون شجریان با یک آهنگ بی‌نظیر ایرانی آبروی شهاب حسینی را خرید+ویدیو حیرت داوران صداتو از اجرای بی نظیر قاری قرآن در برنامه/ اشک تو چشمان داوران جمع شد!+ویدئو ماجرای سیلی خوردن بازیگر زن از سام درخشانی+ عکس (ویدئو)سکانسی جالب از پشت صحنه سریال در حاشیه/رضویان میگه زخم رو عین جوراب کوک بزن😂 ماشین شاسی بلند و گرانقیمت حامد سلطانی که جان همسر جوان و پسر نازش رو گرفت +عکس/ لعنت به تصادف رونمایی جواد عزتی از عکس کودکی لیلا حاتمی با چهره دلنشین و چادر گلدار/ زیرخاکی واقعی از سوپراستار سینمای ایران! بازیگر زن مشهور و نماز اول وقت + عکس گریه های بی امان ستاره سادات قطبی بعد از شنیدن یک خبر یهویی در ایوان باصفای خانه‌اش/ مُشتلق بده...+ویدیو ترفند های جادویی برای دور کردن پشه‌ از خانه پذیرایی مفصل و تمام و کمال از بازیگران با میوه های تابستانی و انواع شیرینی در منزل داود رشیدی در مراسم یادبود این هنرمند محبوب +عکس/ چه خونه زندگی دلبازی، چه گلهای زیبایی 10 ترفند زیبایی قدیمی که هنوز هم معجزه می‌کنند
تیتر امروز   
فال شمع دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 مسیر بی‌بازگشت به ریگ جن ملقب به مثلث برمودای ایران فال روزانه امروز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روزدوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد/ همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 17 اردیبهشت 1403+فیلم قتل هولناک زن جوان به دست پسرش/ حمله قاتل با اسید به پلیس فال انبیاء روزانه دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 فال ابجد روزانه دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 خودکشی دانشجوی اردبیلی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران+عکس کشف شگفت انگیز ساعت طلای ثروتمندترین مسافر تایتانیک/ فروش یادگاری تاجر جوان با قیمت رکوردشکن و هوش پران+عکس پایان تلخ جستجو برای یافتن نوجوان 16 ساله در ارتفاعات قمصر پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! غذاهای ابتکاری و بامزه حاج قاسم سلیمانی به روایت دخترش/ اضافه کردن کاکائو و شکر به تخم مرغ تا علاقه زیاد به زیره به دلیل اهل کرمان بودن سردار نحوه محاسبه حقوق و دستمزد کارگران تامین اجتماعی در سال 1403
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...