برای سیاه شدن موهای سفید چه باید کرد؟

  جمعه، 18 مهر 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
برای سیاه شدن موهای سفید چه باید کرد؟
سیاه کردن مو های سفید و انجام راهی برای جلوگیری از سفیدشدن موها را با روشی ارزان قیمت و به کمک ماسک موی گیاهی انجام دهید. سفید شدن موها فقط مختص دوران پیری و کهولت سن نیست بلکه جوانان زیادی نیز وجود دارند که تار موهای سفید زیادی در لابه لای موهای سیاه خود دارند .

سیاه کردن مو های سفید و انجام راهی برای جلوگیری از سفیدشدن موها را با روشی ارزان قیمت و به کمک ماسک موی گیاهی انجام دهید. سفید شدن موها فقط مختص دوران پیری و کهولت سن نیست بلکه جوانان زیادی نیز وجود دارند که تار موهای سفید زیادی در لابه لای موهای سیاه خود دارند .

سياه كردن مو

استفاده دائمی از رنگ های شیمیایی می تواند موجب آسیب به موها و پوست سر شود پس بهتر است بدون استفاده از رنگ مو و با کمک ترکیبات گیاهی موها را سیاه کنیم و از سفید شدن آنها جلوگیری کنیم . بهترین روش از بین بردن موهای سفید و جلوگیری از سفید شدن موها را در این بخش از دنیای مد نمناک آورده ایم که شاید از شنیدن آن تعجب کنید.

ارزان ترین راه سیاه شدن موهای سفید با سیب زمینی

یکی از بهترین روش های طبیعی و خانگی و در عین حال ارزان قیمت برای از بین بردن موهای سفید و جلوگیری از سفید شدن موها استفاده از سیب زمینی است. در این روش شما تنها به چند عدد سیب زمینی احتیاج دارید چند عدد سیب زمینی پوست بکنید و پوست آنها را در ظرفی که حاوی 2 لیوان آب است 5 دقیقه بجوشانید سپس شعله را خاموش نمایید و اجازه دهید که خنک شود . برای خوشبو شدن آن چند قطره روغن یا اسانس رزماری یا اسطوخودوس را به محتوی درون کاسه اضافه نمایید .بعد از اینکه موهای خود را شستید ، این ترکیب را بر روی موهای خود بریزید و با آن سرتان را ماساژ دهید تا اثری از موهای سفید در سرتان باقی نماند.

از معجزه چای سیاه و تنباکو چه می دانید؟

یکی از شیوه های طبیعی و بی دردسر برای از بین بردن سفیدی مو ها ماساژ مو ها با لوسیون گیاهی چای سیاه است. برای تهیه این لوسیون گیاهی لازم نیست از این داروخانه گیاهی به آن عطاری بروید. می توانید به راحتی این لوسیون را در آشپزخانه منزل تان تهیه کنید.

برای تهیه این لوسیون کافی است یک قاشق غذاخوری چای سیاه را با یک قاشق غذاخوری گیاه مریم گلی خشک شده با ۲ لیوان آب روی حرارت بگذارید تا آرام آرام بجوشد و یک لیوان از این جوشانده باقی بماند. سپس این جوشانده را از روی حرارت بردارید و آن را صاف کنید. اجازه دهید لوسیون به خوبی سرد شود. این لوسیون را هر هفته تهیه کنید و از آن برای ماساژ موهای تان استفاده کنید.

بهترین روش برای سیاه کردن تار های سفید مو این است که آن ها را با این لوسیون گیاهی ۵ دفعه در هفته ماساژ دهید. بهترین حالت آن است که برای شست و شوی موهای تان ازیک شامپوی گیاهی سبک استفاده کنید و پس از آن موهای تان را با این لوسیون ماساژ دهید. یکی دیگر از لوسیون های گیاهی و طبیعی که می تواند به تیره شدن مو های سفیدتان کمک کند جوشانده گیاه تنباکو است که به روش جوشانده چای سیاه آماده می شود. ماساژ این جوشانده نیز می تواند روند تیره شدن مو ها را تسریع کند.

هفته ای دو دفعه، ۳۰ دقیقه این روغن مو را تجربه کنید

اگر ترجیح می دهید علاوه بر درمان سفیدی مو ها به جوان شدن ساقه موهای تان کمک کنید، توصیه می کنیم ترکیب روغن حنا و نارگیل را تجربه کنید. برای تهیه این روغن که می تواند با یکی ۲ مرتبه استفاده مو های سفیدتان را تیره کنید. کافی است مقداری روغن نارگیل خالص از نزدیک ترین عطاری محل زندگی تان تهیه کنید و به اندازه یک استکان از آن را درون ظرفی بریزید و آن را به شیوه غیرمستقیم روی حرارت قرار دهید تا به جوش آید. وقتی روغن به جوش آمد آن را از روی حرارت بردارید و برگ های خشک شده گیاه حنا را داخل آن بیندازید.

بعد از مدتی خواهید دید که رنگ روغن به قهوه ای متمایل می شود. برای استفاده از این روغن کافی است اجازه دهید به طور کامل سرد شود. سپس با کمک یک قاشق چای خوری چند قطره از آن را روی موهای تان بریزید و با کمک بند دوم انگشتان دست به آرامی مو ها را ماساژ دهید. این شیوه ماساژ مانع از آسیب رسیدن به ریشه مو و کنده شدن آن ها می شود. این روغن را هفته ای ۲ بار روی موهای تان ماساژ دهید و اجازه دهید به مدت ۳۰ دقیقه روی موهای تان بماند.

انگور فرنگی بزنید

انگور فرنگی هندی یا Amla، از مفیدترین ترکیبات غذایی طبیعی است که می توان از آن استفاده کرد. شما می توانید پودر خشک این میوه را با کمی عسل مخلوط کرده و روزی 2 مرتبه از آن استفاده کنید. همچنین می توانید از آبنبات های شیرین شده آن مصرف کنید.یکی دیگر از استفاده های این میوه، استفاده مستقیم آن روی موهاست. بد نیست موهای خود را با پودر خشک Amla بشویید و سپس با روغن غنی شده آن که به عنوان محافظ سیاهی مو شناخته می شود، موهای خود را چرب کنید. اگر می خواهید از شر شوره موی سر خلاص شوید، از مخلوط پودر این میوه و آب لیمو استفاده کنید. این مخلوط را به مدت 2 ساعت قبل از شامپوزدن به سر خود بمالید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (548 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (378 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (303 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (120 نظر) نگاهی به نمای بیرونی و داخلی خانه آیت الله هاشمی رفسنجانی/ از درب و آیفون ساده تا مبلمان زیبا ولی معمولی پذیرایی+عکس (42 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (33 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (19 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (18 نظر) تبریک تولد متفاوت نوه دختری امام (ره) به پسر سید حسن خمینی + عکس / رئیس جمهور آمریکا هم خرداد ماهی بود! (12 نظر) نگاهی به چیدمان زیبای طاقچه خانه سید احمد خمینی با آینه سنتی، قرآن و گل های رز/ چه سلیقه هنری خاص و متفاوتی+عکس (11 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی برای اعلام موجودی کارت بانکی حماسه آفرید+ویدئو/هیتلر هم مغز اینو نداشت... (10 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (10 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس