ساعدنیوز
ساعدنیوز

 بارزترین ویژگی متولدین ماه های مختلف

  پنجشنبه، 04 آذر 1400   زمان مطالعه 5 دقیقه
 بارزترین ویژگی متولدین ماه های مختلف
ماه های سال متفاوت اند و در 4 فصل سال قرار گرفته اند همان قدر که عنصر هوا در این ماه های تغییر می یابد خصوصیات متولدنی ماه ها نیز دچار تغییر می شود. اگر شما هم علاقه مندید در باره بارزترین ویژگی متولدین ماه های مختلف بدانید با ما همراه باشید.

شناخت خصوصیات افراد همواره برای خیلی ها جذاب بوده است. برخی خصوصیت های انسان ها گویی با ماه تولد ایشان تناسب بسیاری دارد. مثلا همگی متولدین ماه تیر خصوصیاتی دارند که در دیگر ماه ها خیلی کمتر به چشم می خورد. یا اصلا به چشم نمی خورد. بعضی معتقدند این امر به دلیل ویژگی های فصلی (آب و هوایی) زمان تولد فرد است. برخی دیگر به طالع بینی ماه ها معتقدند و به علم ستارگان و حتی ماورا باور دارند.

هنگامی که می خواهید با کسی وارد رابطه شده و دوستی پایداری با وی آغاز کنید، لازم است پیش از هر چیز از عقاید، آرزوها، برنامه ها و علاقه مندی های او شناختی هر چند سطحی داشته باشید. در کنار همه این موارد، بد نیست ماه تولد طرف مقابل خود را نیز بدانید.ماه های تولد تعیین کننده ویژگی های عمومی و کلی شخصیت افراد به شمار می روند. با آگاهی از خصلت های بارز متولدین هر کدام از ۱۲ ماه سال، می توانید پیش از آشنایی در مورد اینکه قرار است با چه تیپ شخصیتی رو به رو باشید، اطلاعاتی محدود اما مفید در اختیار داشته باشید.

بارزترین ویژگی متولدین ماه های مختلف

شما متولد هر ماهی که باشید تعدادی خصوصیات خوب دارید که از نظر بقیه بسیار جذاب هستند، و اکثر این خصوصیات در بین متولدین یک ماه مشترک است.شاید تا به حال با خودتان فکر می کردید که کاش در ماه دیگر متولد می شدید و ویژگی خاص آن ماه را داشتید تا بتوانید شرایط را بهتر کنترل کنید.در این قسمت به شما توضیح می دهیم که ماه های مختلف هر کدام چه ویژگی بارزی دارند که شاید دیگران حسرت آن را بخورند و یا حتی به دلیل این رفتار شما، جذبتان شوند.

 ماه های مختلف

فروردین :انرژی نامحدود

فروردین ماهی ها انرژی بسیار بالایی دارند. هرگز خستگی برایشان معنا ندارد حتی بعد از یک روز طولانی هم زیاد کار می کنند. آن ها انرژی دارند تا هر فعالیتی را به انجام برسانند. فرقی هم ندارد که از قبل چقدر استراحت کرده باشند. انرژی بالا در آن ها عامل حسادت برانگیز برای دیگران است. اگر فروردین ماهی در محیط اطراف خود دارید، احتمالاً او کسی است که همیشه برای اهدافش برنامه ریزی دارد و شما از بابت داشتن چنین دوستی خوشحال هستید و به خاطر انرژی بالایش از او الگو برداری می کنید.

اردیبهشت :پافشاری روی نظر خودشان

اردیبهشتی ها از این که بخواهند استراحت کنند و دیگران آن ها را تنبل بنامند، اصلاً ناراحت نمی شوند. آن ها دقیقاً طبق میل خودشان عمل می کنند و پشیمان نمی شوند. هرگز شما نمی توانید اردیبهشت ماهی را مجاب به انجام کاری کنید که این گونه کار بیهوده انجام داده اید و نتیجه نمی گیرید. سرسختی اردیبهشتی ها و پافشاری روی نظر خودشان می تواند عامل حسادت برانگیز برای اطرافیانشان باشد.

خرداد :استاد متقاعد کردن

خرداد ماهی ها شخصیت جذابی دارند. معمولاً به هر چه می خواهد می رسند. آن ها به طرز عجیبی قدرت متقاعد کردن دیگران را دارند. تاثیرگذاری آن ها بالا است و می توانند دیگران را ترغیب به انجام کارهای مختلف کنند. در شرایط مختلف صحبت کرده و نظر آن ها را تغییر دهند و در این باره قدرت بسیار زیادی دارند که می توانند عامل حسادت برانگیز برای دیگران باشند.

تیر :راحت دوست پیدا کردن

تیر ماهی ها توانایی زیادی در پیدا کردن دوست دارند. آن ها بسیار مهربان و مورد توجه هستند. توانایی آنها در عشق ورزیدن است و در نتیجه می توانند دوستی های بی انتها با افراد مختلف داشته باشند. اینکه آنها دوستان زیادی دارند، می تواند عامل حسادت دیگران باشد اما مطمئن باشید که اگر دوست یک فرد تیر ماهی هستید، با وجود اینکه دوستان زیادی دارند اما شما را فراموش نمی کنند.

مرداد :جذابیت

مرداد ماهی ها معمولا افراد جذابی هستند. آن ها خیلی زود دوست پیدا می کنند. در بین دیگران محبوب محسوب می شوند. البته خودشان دوست دارند توجه دیگران را جذب کنند اما این که مورد توجه دیگران قرار بگیرند و جزء افراد جذاب محسوب می شوند، باعث حسادت اطرافیان شان می شود.

شهریور :متفکر

شهریور ماهی ها در موضوعات مختلف علاقه نشان می دهند و روی چیز های متفاوت تمرکز می کنند؛ تا جایی که می توانند به یادگیری می پردازند. معمولا افراد فعالی هستند و مهارت های بسیار خوبی دارند. آنها به ورزش کردن علاقه دارند اما این که می توانند در هر کاری متفکر و با استعداد باشند، حسادت دیگران را برمی انگیزد.

مهر :وفادار

مهر ماهی ها به شدت افراد مهربان و وفاداری هستند و به احساسات دیگران توجه می کنند. معمولاً تعادل را در زندگی رعایت می کنند و از پذیرش اشتباه خود نمی ترسند. افراد منطقی و متعهد هستند و در رابطه موفق می شوند و رابطه شان پایدار باقی می ماند.

آبان :سیاستمدار

افراد آبان ماهی معمولاً خیلی سیاست دارند، کمی مرموز هستند و دیگران نمی توانند سر از کار آن ها در بیاورند. آن ها ماهیت رمز آلودی دارند و افراد رمانتیکی هستند و ظاهرا خیلی صادقانه رفتار می کنند اما سیاست پشت پرده ای دارند که هیچ کس متوجه آن نمی شود.

آذر :پشتکار بالا

زمانی که آذر ماهی ها یک کاری را شروع می کنند تا انتها آن را پیش می برند و پشتکار خوبی دارند تا زمانی که به هدف نرسند؛ استراحت نمی کنند. همیشه عاملی برای انگیزه پیدا کردن دارند و دیگران به خاطر این که در کارشان مصمم هستند و تمرکز بالایی دارند به آن ها حسادت می کنند .

دی :ماجراجو

دی ماهی ها افراد ماجراجویی هستند و به دنبال کشف چیز های مختلف و سفر کردن می باشند. آن ها معمولاً با همسر خود لحظات جذابی را رقم می زنند و همیشه جنبه مثبت ماجرا نگاه می کنند و انرژی مثبت آن ها به دیگران منتقل می شود.

بهمن :قابل اعتماد

بهمن ماهی ها معمولاً قابل اعتماد هستند. هنگامی که حرفی را می زنند به آن عمل می کنند و این یک ویژگی بسیار خوب و حسادت برانگیز در آن ها است. بهمن ماهی ها به خوبی تلاش خود را نشان می دهند. شما می توانید همیشه روی صبوری و مهربانی آن ها حساب کنید.

اسفند :انسان دوست

این افراد به شدت به دیگران اهمیت می دهند و سعی می کنند همیشه حال همه را خوب کنند. انرژی خود را صرف احساسات دیگران می کنند. در رابطه معمولاً قدرت بالایی دارند و شنونده خوبی هستند و همیشه مکالمه خوبی را با همسر خود برقرار می کنند و در این مورد که می توانند حرف خود را خوب بزنند، حسادت دیگران را برمی انگیزند.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
عرض ارادت احساسی و عیادت بازیگران و ورزشکاران از رهبر معظم انقلاب در بیمارستان+ عکس/ از جواد عزتی و علی ضیا تا علی پروین و بهداد سلیمی (727 نظر) تذکر جدی رهبر انقلاب به عکاسان خبری در کرمانشاه/ با کفش وارد نشوید+عکس (297 نظر) رهبر معظم انقلاب چه میوه هایی را برای حفظ سلامتی خود میل می کنند؟ (192 نظر) پاسخ جالب رهبر معظم انقلاب به یک سوال: حضرت آقا اصلاً شما فکر می‌کردین که رهبر بشین؟ (102 نظر) واکنش ایران به درخواست عجیب آمریکا برای حمله نمادین اسرائیل (55 نظر) دیدار بازیگران معروف و محبوب ایرانی با رهبر انقلاب/ از شاهرخ استخری تا مصطفی زمانی و عموپورنگ+عکس (55 نظر) گریم سخت و سنگین شازده مفخم سریال "گیلدخت"، صالح میرزاآقایی، برای بازی در نقش امام خمینی/ بنظرتون شبیه ایشون شدن؟ (47 نظر) خلاقیت خنده دار یک ایرانی برای دوخت کاپشن با پتو پلنگی حماسه آفرید/ ایرانی پنجه طلا از هر انگشتش هنر میباره😂 (42 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز چوپان برای تردد بدون دردسر گوسفندانش در سطح شهر+ویدیو/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (32 نظر) نگاهی به تیپ و استایل لاکچری و درجه یک خانواده محمدرضا گلزار در عروسی آقای بازیگر +عکس/ خوش به حال آیسان خانوم، عروسِ چه خانواده‌یِ باکلاس و مرفه ی شده😍 (27 نظر) نگاهی به کیک تولد 5 سالگی هانا دختر مهران غفوریان با دیزاین خاص/مبارکا باشه +عکس (27 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک بقال تبریزی برای کودکان حماسه ساز شد/ درک و شعور ایشون ستودنیه+عکس (27 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده مشهدی، با نوشته جالب پشت وانت اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (28 نظر) حضور محمدرضا گلزار، تازه داماد سینمای ایران در رستوران لوکس علی دایی+عکس/ خبری از آیسان خانوم نیست! (27 نظر) تصویر دیده نشده و قدیمی از آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب در کنار دریا با کاپشن و کلاه +عکس (26 نظر)
دیگران می‌خوانند   
(ویدئو) راز جوانی یانگوم "جواهری در قصر" در 53 سالگی / یانگوم هیچ درکی از پیر شدن نداره مثل اینکه هدیه خاص و ویژه ملیکا رسولی، قهرمان کاراته ملی پوش به علی دایی / خانم کاراته کا ارزشمندترین دارایی اش را به اسطوره داد ... (ویدئو) صدایی که هم‌اکنون می‌شنوید، صدای وضعیت قرمز است، معنی و مفهوم آن این است که کنکور از رگ گردن به شما نزدیک‌تر است... رونمایی از استایل دامادی فوق العاده شیک و باکلاس هادی کاظمی در روز عقد با سمانه پاکدل/ آقا و خانم بازیگر مثل همیشه خاص‌پسند+عکس جدیدترین عکس پریناز ایزدیار بازیگر سریال جیران با لباس های اصیل و ایرانی/رنگ و بوی بهار رو میده خلاقیت جالب و خنده دار یک ایرانی برای درست کردن گاری لوکس با استفاده از خودروی فرسوده و اسب/ انگار سوار بنز شده😂+عکس نگاهی به تولد 30 سالگی امیرحسین فتحی بازیگر سیاوش سریال جیران در دل جنگل/ چه خلوت +عکس ماجرای عجیب انتقال پیکر حضرت یوسف توسط حضرت موسی به فلسطین صبحانه عاشقانه رضا گلزار با عشق زندگیش/ چه میزی چیده برا آیسان خانومش+ عکس اذان گفتن جالب حامد شاکرنژاد قاری برنامه محفل در گوش دختر ناز و زیبای مهران غفوریان+ویدیو رونمایی از مادر شوهر واقعی ریما رامین فر هما سریال پایتخت/ بیشتر شبیه عروسش هست تا پسرش! +عکس (تصاویر) خلق شاهکار مینیاتوری بر روی نوک مداد پذیرش دانشگاه با آیلتس 6، امکان پذیر است یا خیر؟ خلاقیت تحسین‌برانگیز شهرداری ساری در طراحی مار با مانع های U شکل پیاده‌رو+عکس/ دست مریزاد و باریکلا به این ذهن 👌 قدردانی علیرضا داوودنژاد پدر مرحوم رضا داوود نژاد از مردم دکوراسیون شیک و مدرن خانه سارا و نیکای سریال پایتخت در سوئد/ هنر استفاده از شمع ها در چیدمان خانه جدیدترین سلفی گلزار در کنار همسرش، آیسان/ بنظرتون کیکه یا واقعیه؟😄 (ویدئو) خورشت کرفس به سبک مینا مختاری، همسر باسلیقه بهرام رادان/ ببین باز چه میکنه! ویدئو) فشن شوی حامد آهنگی در برنامه "شب آهنگی"/ ببین خودش چی تنش کرده آخه😂 (فیلم) خواندن شعر دوران کودکی با صدای کودکانه توسط حاج آقا/ از شدت خنده اشک نیما شعبان نژاد دراومد آیا میدانستید آمریکا دو رئیس جمهور وسرود ملی دارد؟/یکی از عجایبی که راجع به آمریکا نمیدانستید! (ویدئو) شرکت کننده حذف شده برنامه "صداتو" با صدای شگفت انگیزش حاضران را حیرت زده کرد/ ببینین صحنه رو چطور تو مشتش گرفته! واکنش تند ژیلا صادقی روی آنتن زنده به الهام حمیدی! (ویدئو) نگاه های جذاب و عاشقانه هانده ارچل و شهاب حسینی بهم/ در نقش شمس تبریزی و کیمیاخاتون (عکس) تصاویری دیده نشده از حضور محمدرضا گلزار در منزل نعیمه اشراقی نوه امام خمینی! (تصاویر) تیپ و چهره جدید «فریده» سریال بزنگاه بعد 15 سال در 48 سالگی تصاویر آخرالزمانی از بارش بی سابقه باران در دبی | دبی در آب غرق شد!!! (عکس) یک آگهی تبلیغاتی عجیب که 3 منطقه تهران را به هم ریخت! (عکس) ایده و خلاقیت جالب و جذاب یک کافه برای رعایت حجاب مشتریان! (تصاویر)تغییر قیافه باور نکردنی مرجانه گلچین/دیگه هیچ جوره نمیشه شناختش/کلاه حصیری و بارانی یه ترکیب تیپ خفن... (عکس) تصویری از حضور متفاوت چند زن و ژست خاص آنان در رژه امروز ارتش جمهوری اسلامی! نگاهی به رستوران شیک و مجلل خسرو حیدری با چیدمان شیک و منحصر به فرد در زعفرانیه تهران+عکس (عکس) تصویری عجیب از غذای سلف یک دانشگاه/هرکی تونست بگه چه غذاییه واقعا نابغه س! الناز شاکردوست و سروش صحت؛ مادر و پدری که حتی جنازه‌ی دخترشان را هم به آنها ندادند😓 اگر دختر جوان دارید، این فیلم برای شماست! داستان جالب زباله گردی که عضو شهرداری شد/ رمز و راز مافیایی که با زباله های تهران میلیاردر شدند کشف عجیب بزرگترین مارِ تاریخ طبیعت /+عکس دورهمی خانوادگی گلوریا هاردی بازیگر سریال کیمیا با شوهر و برادر شوهرش سینا مهراد در یک رستوران خوشگل/چقدر صمیمی هستن باهم (ویدئو) خلاقیت دیدنی امیرعلی نبویان در شوخی با اشعار حافظ تعطیلات آخرهفته دلچسب شاهرخ استخری سعید سریال دلنوازان با دختر خوشگلش در پارک جنگلی+عکس خلاقیت خنده دار حامد آهنگی برای لباس پوشیدن با ترکیب مانتو مجلسی و زیرشلواری/ اون زیرشلواری کجا گیر کرده😂😂
تیتر امروز   
قدردانی علیرضا داوودنژاد پدر مرحوم رضا داوود نژاد از مردم واکنش تند ژیلا صادقی روی آنتن زنده به الهام حمیدی! (عکس) تصاویری دیده نشده از حضور محمدرضا گلزار در منزل نعیمه اشراقی نوه امام خمینی! (تصاویر) تیپ و چهره جدید «فریده» سریال بزنگاه بعد 15 سال در 48 سالگی تصاویر آخرالزمانی از بارش بی سابقه باران در دبی | دبی در آب غرق شد!!! (عکس) یک آگهی تبلیغاتی عجیب که 3 منطقه تهران را به هم ریخت! (عکس) ایده و خلاقیت جالب و جذاب یک کافه برای رعایت حجاب مشتریان! (تصاویر)تغییر قیافه باور نکردنی مرجانه گلچین/دیگه هیچ جوره نمیشه شناختش/کلاه حصیری و بارانی یه ترکیب تیپ خفن... (عکس) تصویری از حضور متفاوت چند زن و ژست خاص آنان در رژه امروز ارتش جمهوری اسلامی! (عکس) تصویری عجیب از غذای سلف یک دانشگاه/هرکی تونست بگه چه غذاییه واقعا نابغه س! الناز شاکردوست و سروش صحت؛ مادر و پدری که حتی جنازه‌ی دخترشان را هم به آنها ندادند😓 اگر دختر جوان دارید، این فیلم برای شماست! داستان جالب زباله گردی که عضو شهرداری شد/ رمز و راز مافیایی که با زباله های تهران میلیاردر شدند کشف عجیب بزرگترین مارِ تاریخ طبیعت /+عکس بایدن : آدمخوارها دایی ام را خوردند ! دختر 11 ساله فسیل بزرگترین هیولای دریاها را کشف کرد+عکس