بازگشت حشمت فردوس با نامی تازه به تلویزیون!

  پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ID  کد خبر 147065
بازگشت حشمت فردوس با نامی تازه به تلویزیون!
ساعد نیوز:قسمت اول سریال رمضانی «یاور» در حالی روی آنتن رفت که به نظر می رسد سعید سلطانی فصل چهارم «ستایش» را در لفافه کارگردانی کرده است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از فارس، پخش قسمت نخست سریال «یاور» که مثلث مشهور سریال ستایش در سکون خبری آن را تولید کرده اند، در حالی روی آنتن رفت که فضای آن بی شباهت به فصل سوم سریال ستایش نیست.

در این سریال که تاکنون خلاصه داستانی از آن منتشر نشده، داریوش ارجمند دقیقا همان کاراکتر حشمت فردوس را بازی میکند که این بار «یاور» نام دارد و مانند فصل سوم ستایش، قصه سریال، پیرامون رابطه او با نوه اش میگذرد.

همچنین «محمد حاتمی» نقش جمال پسر یاور و «ارسلان قاسمی» نقش محسن نوه او را بازی می کنند و تم اصلی سریال رفاقت و جوانمردی است. امید علیمردانی هم که او را بیشتر با کاراکتر رستم در سریال «ستایش» می شناختیم، در این سریال همچنان نقش رستم را بازی می کند.

سعید سلطانی با همراهی سعید مطلبی قصه «یاور» را پیش برده است. مطلبی پیش از این نیز قصه مجموعه «ستایش» را نوشته است.

مجموعه ستایش در اواخر دهه ۹۰ ساخته شد و برای اولین بار نرگس محمدی به عنوان بازیگر در آن حضور یافت. این سریال که یک قصه عاشقانه و پر فراز و نشیب را روایت می کرد، در زمان پخش خود با مخاطبان بسیاری روبرو شد و علی رغم پخش هفتگی آن که جمعه شب ها روانه آنتن می شد، توانست در زمان پخش رکورد تازه ای برای تلویزیون رغم بزند.

در ادامه فصل های دوم و سوم این سریال نیز ساخته شدند که هیچ وقت از لحاظ کیفی به پای فصل اول آن نرسیدند و با انتقادات بسیاری از سوی مخاطبان مواجه شدند.

حالا به نظر می رسد سازندگان ستایش این بار با یاور قصه ای نانوشته از ادامه این سریال ادامه دار را به تصویر کشیده اند.


7 دیدگاه
  دیدگاه ها
بازدید کننده
3 سال پیش

بازی اقای ارجمند عالی هست
بازدیدکننده
3 سال پیش

سریال جالبیه دست همه عوامل درتهیه این سریال دردنکنه بویژه جناب اقای ارجمند که چه قشنگ نقش یاور را ایفا میکند
🌹❤
3 سال پیش

من اصلا این سریال رو نگاه نمیکنم قشنگه؟؟؟؟
بازدیدکننده
3 سال پیش

سریال بدی نیست یکی دو شب شروع شده اماچراایقدرصدا های شلوغ در فیلم هست آدم متوجه نمیشه چی میگن
دلبر
3 سال پیش

افتاد-؟🤣🤣🤣
بازدیدکننده
3 سال پیش

ولمون کنید بابا دیگه حوصله حشمت فردوسو نداریم
بازدیدکننده
3 سال پیش

دوستت دارم
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (392 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (165 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (151 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (58 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (33 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (39 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (21 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (17 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (14 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (15 نظر) هادی چوپان ریشش را زد و سبیل گذاشت ؛ قهرمان بدن سازی با سبیل دسته دارش قابل شناسایی نیست (4 نظر) حضور جذاب بازیگران معروف و مشهور ایرانی در کنسرت رضا گلزار/ از منوچهر هادی تا ترلان پروانه و فرزاد فرزین+عکس (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
با این سبزیجات سالم و مقوی به جنگ چاقی شکم بروید/ با این خوشمزه ها زود لاغر میشی!
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 11 تیر 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه دوشنبه 11 تیر 1403
فال انبیاء روزانه دوشنبه 11 تیر ماه 1403
ماجرای دیده شدن بازیگر زن سلبریتی با برادر سعید جلیلی در ژاپن‎+عکس
نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید
روایت‌هایی تاریخی از قتل فجیع امیرکبیر در کاشان توسط ایرانی‌ها انگلیسی‌ها / جان کندن او چهار ساعت طول کشید ...
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
وقتی گریه رضا شاه را خارجی‌ها درآوردند!
نکات مهم درباره نظافت ماشین ظرفشویی که باید بدانید
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس