بهاره رهنما بازیگر معروف تهدید به مرگ شد

  یکشنبه، 16 آذر 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
بهاره رهنما بازیگر معروف تهدید به مرگ شد
ساعد نیوز : بهاره رهنما بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که در کامنت‌های اینستاگرامی تهدید به مرگ شده، به پلیس فتا شکایت کرد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از نشان آنلاین، در قسمت جدید برنامه اینترنتی «شام ایرانی»، برنامه بهاره رهنما در بخشی از صحبت هایش اینطور گفت : «ماشاءالله دخترهای امروزی سرو وضعشون نیکول کیدمنه، طرز فکرشون لر.»

این جمله بهاره رهنما واکنش های زیادی را به همراه داشت و برای مخالفت با حرف این بازیگر سرشناس حتی در فضای مجازی هشتگ راه انداختند.

جزئیات ماجرا از زبان بهاره رهنما

بهاره رهنما پس از حواشی که برای او به وجود آمد ماجرا را اینطور بازگویی می کند: به هرحال کسی که وارد فضای مشهور شدن می شود و سالها در این کار هست معمولا به این اتفاق ها و حمله ها عادت دارد.

او ادامه می دهد: همه از من می پرسند که چه طور این قدر محکم هستی و از این هجمه هایی که بر علیه تو به راه افتاده است خسته نمی شوی، با قاطعیت می گویم نه. بحث نیت آدم هاست که هم در اخلاقیت و هم در سنت، ادبیات و دین ما مهم است.

بهاره رهنما می گوید: من واقعا نیت درستی نسبت به اجتماع و آدم ها دارم به همین خاطر همیشه خدا من را از تندبادهای حواشی عبور می دهد. من واقعاً وقت پرداختن به حواشی ندارم، من یا مادر بودم یا مشغول درس خواندن بودم و یا مشغول فعالیت و کار کردن.

وی اضافه کرد: بالاخره یک سری سایت ها و پیج ها به دنبال فرصت هستند تا از درست کردن حواشی برای دیگران پول دربیاورند و از آنجای که من آدم فعالی هستم این فرصت برای این افراد بیشتر دست پیدا می کند.

در حال اجرای نمایش بودیم

بهاره رهنما درباره جزئیات فیلمی که از او در فضای مجازی پخش شده است اینطور می گوید: این فیلم که پخش شده برای قسمت اول شام ایرانی است و مهمانی آن شب در خانه ما بود. من یک مثال سینمایی زدم و خیلی ها اهل دیدن فیلم نیستند به همین خاطر سوء تفاهم پیش آمده است. فیلم دختر لر قدیمی ترین و اولین فیلم ناطق ایرانی است. من یک فیلم خیلی قدیمی را مثال زدم. من منظورم قدیمی ترین فیلم ایرانی بود به عنوان طرز فکر و جدیدترین فیلم های امروز که نیکول کیدمن و بازیگران روز بازی می کنند. منظورم تفاوت زمانی دو فیلم بود.

بهاره رهنما در ادامه می گوید: آن بخشی از فیلم را که استفاده کرده اند به هیچ عنوان ادبیات من نیست. اصل ماجرا این است که ما در حال اجرای یک نمایش بداهه بودیم و من داشتم نقش خواهرشوهر بدجنس را بازی می کردم. هرکسی که شام ایرانی را دیده است متوجه می شود که یک تیکه از بخش نمایشی ما را بریده و استفاده کرده اند.

وی در ادامه اضافه کرد: من خودم جزء قوم لر هستم. در استان مرکزی هم ترک زبانان عزیز هستند و هم لرزبانان غیور. من اصلا لر هم نباشم، من استاد دانشگاه هستم به همین خاطر هیچ وقت برخلاف قومیت یا هیچ فردی صحبت نکرده ام.

وی افزود: خداراشکر من نه مشکل منکراتی دارم نه مشکل دیگری. سرم به زندگی خودم هست. نکته جالب اینجاست که در شام ایرانی برنده جایزه یک خانم لر هستند که دچار آسیب دیدگی سوختگی شدید شده اند. اصلا علت حضور من در شام ایرانی همین بود که جایزه را به این خانم عزیز اهدا کنیم، اتفاقا بسیاری از بزرگان قوم لر از این کار من قدردانی کردند.

بهاره رهنما گفت: من می خواهم بگویم اصالت همه جا حرف خودش را می زند. برخی از افراد بودند که به من، مادرم، مادرهمسرم و دختر ۲۰ ساله ام فحاشی کردند. حتی مرا تهدید به قتل و گروگانگیری کردند. این افراد اصالت ندارند، من سعی کردم این خانم عزیز امید به زندگی پیدا کند، اما چرا اینطرف قضیه هیچ وقت دیده نمی شود.

بهاره رهنما گفت: اگر به هردلیلی سوءبرداشتی از اسم فیلم باعث شد به قومی بربخورد عذرخواهی می کنم. اما از این موضوع دل شکسته هستم که برخی از افراد خواستند بین من و اقوام ایرانی فاصله بیندازند.

شکایت کرده ام

بهاره رهنما می گوید: در میان کامنت هایی که برایم ارسال شده است دو مورد مرا تهدید به قتل و آدم ربایی کردند که از طریق وکیلم درحال پیگیری است. اما جوان ها باید بدانند که برخی از این تهدیدها و افعالی که استفاده می کنند حبس و زندانی شدن دارد. خوشبختانه پلیس فتا بسیار قوی است و در این موارد پیگیری بسیار خوبی دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه چندی پیش هم دو نفر از افرادی را که در فضای مجازی برای من مشکل ایجاد کرده بودند را توسط پلیس فتا شناسایی کردیم اما من هر دو نفرشان را بخشیدم.

بهاره رهنما اضافه کرد: من از این فرصت استفاده می کنم و به دخترها و خانم هایی که در فضای مجازی توسط برخی از افراد مورد تهدید قرار گرفته اند می گویم که به هیچ عنوان نترسید و حتما ماجرا با پلیس درمیان بگذارید.


14 دیدگاه
  دیدگاه ها
بازدیدکننده
4 سال پیش

باشه پس ما راست نگاش میکنیم
بازدیدکننده
4 سال پیش

کسی نمیتونه بهت چپ نگاه کنه
بازدیدکننده
4 سال پیش

در پاسخ به: 🙂🙂
مسخره
صدف
4 سال پیش

جمع کنید بابا ای مسخره بازیا
یه بختیاری
4 سال پیش

خدمت بهاره جان عزیز دل❤ کسانیکه که تهدیدت میکنن یا فحاشی یا از آب گل آلود ماهی میگیرن متأسفانه صنمی با ما لرها ندارند ...لرها به مرام وگذشت معروف هستند لطفا بیش ازاین قضیه را کش ندین. بهاره جان هم قومی ما هستن و از لرهای اراک من از جانب همه هم قومی هام از هرنوع لر چه بختیاری های خوزستان یا شهرکرد یا اصفهان یا لرهای خرم آباد و ازنا و اراک یا یاسوج و همدان یا لک های عزیز و همچنین اورک ها که حاصل ترکیب دو قوم بزرگ بختیاری و ترک قشقایی هستن و در استان خوزستان هستن میگم شما به ما ثابت شده هستی😘
بازدید کننده
4 سال پیش

سلام خانم رهنما من یه لر بختیاری هستم راستش را بگم اولش یخرده از این حرفت ناراحت شدم اما به بزرگی قلب و دل پاکت بخشیدم و حتی بیشتر از قبل دوستت دارم . خواستم بگم حالا اگه سهوا حرفی زدی از بابت مزاح یا هرچی و یا شما هم مثل خیلی از هم وطنان دیگه در ناخودآگاه و ناهشیار گوشه ذهنتان مارو آدمای خیلی آپدیتی نمیدونید اشکالی نداره حلال زندگی همتون باشه ...لرا به همین سادگی و صفا شهره هستن ...این حرفا و تهدید به مرگ و ...چه چرندیاتیه متاسفم برای کسانیکه اینجور واکنش نشون میدن یه بختیاری چارلنگ از اهواز
اسمان ابی
4 سال پیش

فوتبالیست مهربان مالراست یک مردواقعی بای ستایش شود وقابل احترام است
Arshida
4 سال پیش

ی عده آدم هستن که میفهمن که نفهمن اما نمیفهمن که میفهمیم نفهمن 😐😑🤦‍♀️ داداچ اول مفهوم جمله رو دریاب بعد بحرف اوکی؟؟؟ اصن چ ربطی داش بابا😑😑🤦‍♀️
یه عاشق رضا رویگری
4 سال پیش

داداشم دنیا به دست منو تو نیست اگه واقعا قصدش توهین بوده خدا خودش جوابشو میده
نرگس 💖عشقم امیر محمد 💖
4 سال پیش

اخه کار بدی کردین این غیر انسانیه منم لری ام ولی من به رو نمی اورم ولی اینو میدونم که اونایی که این فیلمارو پخش میکنن میخوان ابروی دیگرا به خصوص اون هایی که معروفن
گرین خم
4 سال پیش

بی کمالیهای انسان از سخن پیدا شود/ پسته بی مغز چون لب وا کند رسوا شود.
بازدیدکننده
4 سال پیش

هرکه با ما در افتد ور افتد با افتخار دختر لر هستم.
Arshida
4 سال پیش

کسی که تهدیدش کرده کو برم دنیا رو بزنم به نامش
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (656 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (111 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (92 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (64 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (56 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (46 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (37 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (16 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (11 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
قولی که رهبر معظم انقلاب برای یک دختر خانم دادند/ کلاه صورتی که رهبری هدیه دادند را قاب کرده‌ام
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان