بهترین پوزیشن جنسی برای به ارگاسم رسیدن زن در رابطه جنسی

  پنجشنبه، 22 اسفند 1398   زمان مطالعه 8 دقیقه
بهترین پوزیشن جنسی برای به ارگاسم رسیدن زن در رابطه جنسی
چگونگی انجام رابطه جنسی در زمان بارداری بسیار حائز اهمیت است ، کوچکترین فشار بر شکم نه تنها برای مادر ناراحت کننده است بلکه برای جنین مضراتی نیز به همراه دارد. بهترین شیوه نزدیکی در زمان بارداری این چنین است که زن به پشت بخوابد و مرد به گونه ای معکوس بر روی زن قرار گیرد

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از فراناز،

وضعیت ویژه یک (برای ایجاد ارگاسم در زن)

این حالت از نزدیکی، برای همه افراد بالخص برای بانوانی که دیر به ارگاسم می رسند، پیشنهاد می شود. در این روش، مرد بر روی زمین دراز می کشد و زن در بالا قرار می گیرد، دستان مرد کاملا آزاد است و می تواند قسمت های مختلف بدن زن را لمس کرده، ماساژ داده و یا فشار دهد. بسیاری از زنان به هنگام کورس جنسی، از مکیده شدن و یا از فشار دادن نوک سینه ها که درد شیرینی برایشان به همراه دارد، احساس خوبی بدست می آورند. به همین منظور، بهتر است مرد، با دستان خود یکی و یا هر دو سینه زن را مالش داده و یا لبها و زبان او را بمکد و ببوسد و یا آن که انگشتان خود را در اختیار زن قرار داده تا با لمس کردن و یا مکیدن آنها حس شیرین و لذت بخشی در وی ایجاد شود.

از سوی دیگر، مرد با قرار دادن دستان خود بر روی باسن زن و با فشار دادن باسن به سمت پایین نه تنها می تواند با قدرتی بیشتر دخول را انجام دهد و نفوذ را عمیق تر نماید بلکه در کنترل ارگاسم نیز شرکت می کند. در این حالت، زن نیز می تواند با حرکات موجی کمر خویش، باعث حرکت آسان آلت در داخل واژن خود شده و نقطه جی را تحت تاثیر قرار دهد؛ بدین صورت رسیدن به ارگاسم برایش راحت تر و سریع تر می شود.

برای دلپذیری بیشتر این حالت و کمک به زن برای رساندن او به اوج لذت جنسی ، مرد می تواند علاوه بر تحریک و نوازش نقاط حساس بدن زن، از کلمات و عبارات خوشایند، لذت بخش و جذابی چون ” خوشگل من”، “زیباروی من” ، “خوش اندام”، “خیلی دوست دارم”، “سکس با تو را خیلی دوست دارم” و… استفاده کند.

این حالت از آمیزش مخصوص زوجینی است که تمایل به بارداری ندارند و وظیفه جلوگیری بر عهده مرد است. زن روی زمین به پشت دراز می کشد و یکی از پاهای خود را با زاویه 90 درجه روی زمین قرارداده و دیگر پایش را نیز تقریبا با همان زاویه در اختیار مرد قرار می دهد

تصویر

وضعیت ویژه دو (جلوگیری از بارداری)

این حالت از آمیزش مخصوص زوجینی است که تمایل به بارداری ندارند و وظیفه جلوگیری بر عهده مرد است. زن روی زمین به پشت دراز می کشد و یکی از پاهای خود را با زاویه 90 درجه روی زمین قرارداده و دیگر پایش را نیز تقریبا با همان زاویه در اختیار مرد قرار می دهد. مرد با استفاده از بازوان خود می تواند پای زن را در همان وضعیت نگه دارد و یا آن که با توجه به انعطاف کمر و بدن، زن می تواند پای سمت موافق را کاملا باز کرده و آن را به روی شانه مرد قرار دهد.

در این حالت، زن فعالیت شدیدی ندارد ولی می تواند به هنگام کورس جنسی، با استفاده از دستان خود، کمر مرد را نوازش داده و احساس لذت و خوشایندی را به او القاء نماید. همچنین زن می تواند دست آزاد و رهای خود را بر روی باسن و یا ران مرد قرارداده و با ضربه زدن و یا با فشار و تکان دادن آن،همگام با کلام و یا بی هیچ ارتباط کلامی، رابطه جنسی را کنترل کرده و به مرد بفهماند که میزان سرعت و نفوذ او در چه حدی است و در چه حدی می تواند باشد.

در این حالت، مرد نیز می تواند با حرکت رفت و برگشتنی (تلمبه زدن) و همچنین حرکت موجی کمر خود، آلت خویش را موازی با جهاز جنسی زن تنظیم کرده و نفوذ عمیق تر و بهتری داشته باشد.

کیفیت معاشقه و عشق بازی در این حالت، حداکثر است و مرد به درصد بالایی از نقاط حساس بدن زن و اندام جنسی او دسترسی دارد. صورت، سینه ها و بخش بالایی بدن زن کاملا در اختیار مرد است ، به طوری که می تواند به راحتی آنها را تحریک کند و در لحظه ارگاسم نیز بدون قطع شدن ریتم، زن را در آغوش گرفته و ارگاسم برای او شیرین تر نماید.

مردانی که وظیفه جلوگیری از بارداری به روش “خروج آلت از واژن، قبل از انزال” را برعهده دارند، می توانند از این روش استفاده کنند چون در این وضعیت ، درست در لحظه بحرانی ، به راحتی می توان از همسر جدا شد.


وضعیت ویژه سه (روشی مخصوص برای باردار نمودن زن)

در این نوع آمیزش، زن به پشت می خوابد، پاهایش را به طور آزاد باز می کند، مرد نیز به گونه ای که بدنش با بدن زن ، زاویه ای 60 درجه تشکیل دهد، به پهلو می خوابد. سپس زن پایی را که نزدیک مرد است بلند کرده و بر روی رانهای مرد تکیه می دهد، در این حالت، مرد نیز خود را به زن نزدیک تر کرده و پای دیگرش را به سمت دو ران خود می کشد و به آهستگی عمل نزدیکی را آغاز می کند. در هربار رفت و برگشت با همان ریتم آهسته سعی می کند دخول را عمیق تر کند.

در این حالت، بخاطر تماس بسیار زیاد اعضای تناسلی و ران ها با یکدیگر، عمل دخول عمیق و کامل است و احتمال باردار شدن زن افزایش می یابد.

وضعیت وِیژه چهار ( مخصوص زنان باردار)

چگونگی انجام رابطه جنسی در زمان بارداری بسیار حائز اهمیت است ، کوچکترین فشار بر شکم نه تنها برای مادر ناراحت کننده است بلکه برای جنین مضراتی نیز به همراه دارد. بهترین شیوه نزدیکی در زمان بارداری این چنین است که زن به پشت بخوابد و مرد به گونه ای معکوس بر روی زن قرار گیرد بدین صورت که پاهای مرد در کنار صورت زن و برعکس پاهای زن در کنار صورت مرد قرار گیرد. زنان پاهای خود رابه اندازه که برایش مقدور است باز می کند و مرد آلتش را داخل مهبل نموده و با حرکات موجی کمر آن را هدایت می کند. حرکات باید بسیار آرام و با احتیاط انجام شود و با احساس کوچکترین درد و ناراحتی از جانب زن خاتمه یابد. نزدیکی به این روش نه تنها فشاری به شکم زن وارد نمی کند بلکه زن و شوهر می توانند با ماساژ، لمس، بوسیدن و یا مکیدن ساق و انگشتان پا یکدیگر را تحریک کنند.

تصویر

وضعیت ویژه پنج (مخصوص مردان بیمار )

این روش برای مردان بیمار بالخص مردانی که در ناحیه کمر و لگن دچار مشکل هستند، کاربرد بسیاری دارد. در این وضعیت، مرد بر روی کمر می خوابد و زن با پاهای باز به طوری که کف پاها کاملا بر روی زمین و ساق ها چسبیده به ران مرد است، روی مرد قرار می گیرد تا عمل دخول انجام گیرد. در این حالت، زن و مرد با استفاده از انگشتان دست و پا که بر روی زمین ساپورت کرده اند آنقدر باسن و کمر خود را به سمت بالا و پایین حرکت می دهند که به ارگاسم برسند.

از جمله معایب این حرکت می توان به پایین بودن سطح معاشقه و عدم دسترسی به نقاط حساس بدن زن و مرد و تحریک آن بخش ها اشاره نمود. مرد صرفا می تواند کمر زن را نوازش داده و یا در صورت تمایل، هر چند وقت یک بار، با کف دست ضربه ای به ران یا باسن زن وارد نماید.

شوک و سوزش شهوت انگیز و لذت بخش ناشی از ضربه، باعث جمع شدن باسن و جهاز جنسی زن شده، تهییج و تحریک جنسی او را نیز بیشتر می کند که این حالت، عموما بسیار مورد پسند و مطلوب مردان است.

ارگاسم در این وضعیت آمیزشی برای زنان بسیار لذت بخش است اما ارگاسم در این حالت، برای مردانی که از شیوه “خروج و انزال” به منظور جلوگیری از بارداری استفاده می کنند، به هیچ وجه توصیه نمی شود.

وضعیت شش (مخصوص بانوان فربه و چاق)

در این حالت آمیزشی، زن با قرار دادن یک بالش بزرگ در زیر باسن خود، به پشت می خوابد؛ پاها را از هم جدا و دور کرده و مرد در میان پاهای زن خود را جای می دهد. سپس زن پاهای خود را به دور ران یا کمر مرد حلقه کرده و یا آن که با کف پایش، ساق های مرد را لمس و نوازش می کند. مرد نیز بر روی زن قرار می گیرد و ساعدهای خود را در اطراف بدن زن، روی زمین قرارداده و از آنها به عنوان ساپورت استفاده می کند تا تمام وزنش را به طور کامل بر روی زن قرار ندهد و به راحتی بتواند عمل دخول را انجام دهد.

در این وضعیت آمیزشی، علاوه بر آن که دخول مهبلی به راحتی امکان پذیر است، مرد به سهولت می تواند به قسمت حساس و تحریکی زن (لاله گوش، سینه ها، و…)دست یافته و انها را بوسیده، مالش داده و یا گاز بگیرد؛ بدین طریق است که زن تحریک شده و به اوج لذت و ارگاسم کامل می رسد چون به هنگام امیزش، تمامی قسمت های بدن و حتی اعصاب زن متوجه لذتی است که توسط مرد اعمال می شود. در این حالت، میزان لذت جنسی 50 به 50 به نفع هر دو جنس است.


3 دیدگاه
  دیدگاه ها
بازدیدکننده
3 سال پیش

عالیه
رضا
4 سال پیش

خوبه عالیه
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (405 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (169 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (152 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (71 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (61 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (52 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (21 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (17 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (16 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (15 نظر) هادی چوپان ریشش را زد و سبیل گذاشت ؛ قهرمان بدن سازی با سبیل دسته دارش قابل شناسایی نیست (11 نظر) حضور جذاب بازیگران معروف و مشهور ایرانی در کنسرت رضا گلزار/ از منوچهر هادی تا ترلان پروانه و فرزاد فرزین+عکس (10 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
با این سبزیجات سالم و مقوی به جنگ چاقی شکم بروید/ با این خوشمزه ها زود لاغر میشی!
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 11 تیر 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه دوشنبه 11 تیر 1403
فال انبیاء روزانه دوشنبه 11 تیر ماه 1403
ماجرای دیده شدن بازیگر زن سلبریتی با برادر سعید جلیلی در ژاپن‎+عکس
نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید
روایت‌هایی تاریخی از قتل فجیع امیرکبیر در کاشان توسط ایرانی‌ها انگلیسی‌ها / جان کندن او چهار ساعت طول کشید ...
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
وقتی گریه رضا شاه را خارجی‌ها درآوردند!
نکات مهم درباره نظافت ماشین ظرفشویی که باید بدانید
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس