بهترین رنگ مو برای من کدام است؟

  شنبه، 05 مهر 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
بهترین رنگ مو برای من کدام است؟
اگر به تازگی وارد وادی رنگ کردن مو شده اید و برای اولین بار است که می خواهید موهایتان ر ا رنگ کنید، میتوانیـد بـا رنـگ موهای موقت شروع کنید.رنگ موهای موقت پس از چند مرتـبه شسـت و شو از بین میروند، اما رنگ موهای دائم اینگونه نیستند و با شست و شو از بین نمی روند.

اگر به تازگی وارد وادی رنگ کردن مو شده اید و برای اولین بار است که می خواهید موهایتان ر ا رنگ کنید، میتوانیـد بـا رنـگ موهای موقت شروع کنید.رنگ موهای موقت پس از چند مرتـبه شسـت و شو از بین میروند، اما رنگ موهای دائم اینگونه نیستند و با شست و شو از بین نمی روند.

پس می توانید کارتان را با رنگ موهای موقت شروع کنید، مگر اینکه رنگ کردن مو را بخواهید برای پوشاندن تارهای سفید مو یا دو پرده یا بیشتر روشنتر یا تیره تر کردن موهایتان انجام دهید.موقع انتخاب رنگ مو ، از روی عکس روی جعبه رنگ موی خود را انتخاب نکنید چون خیلی اوقات این تصویرها گول زنک هستند. بهتر است از روی ویژگی های نوشته شده روی جعبه رنگ موی مورد نظر خود را انتخاب کنید. روی اکثر جعبه های رنگ مو، رنگ به اینصورت توصیف می شود: بلوند، قهوه ای، مشکی و قرمز (شرابی) و درجه آن را نیز مشخص می کنند: روشن، متوسط، و تیره. ممکن است تن و سایه رنگ را نیز قید کنند مثلاً طلایی یا خاکستری یا زیتونی و...

بهترین رنگ مو مناسب برای هر فرد

اگر میخواهید رنگ موی جدیدی انتخاب کنید و نمی دانید چه رنگی مناسب شماست ، ادامه این بخش از نمناک را مطالعه فرمایید :

رنگ موی مناسب شخصیت

رنگ مو نشان دهنده ی سبک زندگی ما می باشد پس هنگامی که می خواهید موهای خود را رنگ کنید ، به این موضوع بیاندیشید که قرار است رنگ موی من تا چه اندازه با دنیایم هماهنگ باشد.رنگ کردن مو و تغییر رنگ موی قبلی می تواند باعث شود که فرد دیگری هستید و به همین خاطر موجب بروز اتفاقاتی شوید که فکر آن را نمی کردید . ما می توانیم با کنترل ظاهرمان، بر ذهن افراد دیگر و همچنین ذهن خودمان، تاثیر بگذاریم.

رنگ موی مناسب رنگ پوست

برای انتخاب رنگ موی مناسب پوستتان نکات زیر را رعایت کنید :

برای اینکه بدانید پوست سرد یا گرمی دارید ، به رگ های داخل بازو نگاه کنید. افرادی که پوست گرمی دارند رگ هایشان سبز است اما افرادی که پوست سردی دارند رگ های موجود در بازوهایشان به رنگ آبی است.افراد دارای پوست گرم چشمان تیره قهوه ای، سیاه و موهای تیره دارند اما افراد دارای رنگ پوست سرد چشم هایی با رنگ روشن مثل آبی، سبز یا خاکستری و موهای روشن دارند.برخی از افراد نیز دارای پوست های سرد یا گرم نیستند و پوست تنشان خنثی است. آنها صورتی یا سایه زرد مشخصی روی پوست خود ندارند و رگ های آن ها به طور واضح آبی یا سبز نیست. این افراد می توانند هر رنگی را انتخاب کنند.

رنگ مو مناسب پوست های گرم و سرد

  • قهوه ای تیره، قهوه ای گرم، قهوه ای طلایی، طلایی گرم و هایلایت قرمز و سایه بلوند طلایی و رنگ هایی که پایه طلایی یا قرمز و نارنجی دارند ، برای پوست های گرم مناسب است.
  • افراد دارای این پوست ها نباید از رنگ هایی همچون آبی،بنفش و خاکستری استفاده نمایند.
  • قهوه ای خاکستری سرد یا بلوندهای سرد در سایه هایی از مینک تا پلاتینی و یخی سفید برای پوست گرم، مناسب است.
  • رنگ شرابی و بژ ، قهوه ای شکلاتی و یا رنگ های مسی و گیلاسی گزینه خوبی برای پوست های سرد می باشند.

شناختن رنگ پوست

قبل از انتخاب رنگ مو، ته زمینه ی رنگ پوست تان را شناسایی کنید. بیشتر افراد در یکی از این ۳ گروه قرار می گیرند: گرم، سرد، خنثی. تشخیص دقیق رنگ پوست گاهی کمی گیج کننده است، اما ترفندهایی وجود دارد که به شما کمک می کند تا تشخیص دقیق تری داشته باشید:

نکته ی ۱: به دنبال رنگ های مشخص باشید

  • پوست های روشن، زمینه ی زیتونی و صورتی دارند و پوست های تیره تر، زمینه ی زرد و طلایی. اگر این موارد را در پوست تان نمی بینید، احتمالا رنگ پوست تان خنثی است. با تشخیص رگه های رنگی موجود در پوست می توانید از رنگ موهایی استفاده کنید که با آنها هم خوانی دارند.

نکته ی ۲: از چهره ی افراد مشهور و شبیه به خود کمک بگیرید

  • ترفند جالب دیگر تطبیق حالت چهره، رنگ پوست و چشم هایتان با یک فرد مشهور است. ببینید که به کدام هنرپیشه شباهت دارید و از او الگوبرداری کنید. مثلا شما دوست عزیزی که به نیکول کیدمن شباهت دارید، رنگ های بلوند خیلی به رنگ پوست و چشم تان می آید، شک نکنید!

نکته ی ۳: به مچ دست تان نگاهی بیندازید

  • رگ ها و رنگ های سبز، قرمز، صورتی، زرد و آبی روی مچ تان نیز یکی از بهترین گزینه ها برای تشخیص رنگ مناسب مو برای شما هستند. اگر رگ هایتان آبی و بنفش هستند، به احتمال زیاد پوست سرد و روشنی دارید و اگر رگ ها سبز هستند، پوست تان گرم و تیره است.

نکته ی ۴: از چشم ها غافل نشوید

  • رنگ چشم نیز راهنمای خوبی برای انتخاب رنگ موست. اگر رگه های طلایی (قهوه ای) در رنگ چشم تان دیده می شود یعنی زمینه ی پوست تان احتمالا گرم و تیره است. باید به رنگ های گرم و تیره تر فکر کنید و رنگ چشم آبی و سبز نیز نشان از تناسب رنگ های روشن تر برای شما دارد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (541 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (448 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (208 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (183 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (122 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (31 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (19 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (14 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (13 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (10 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر) نگاهی به کیک تولد قلبی شکل مادر عینکی سردار آزمون ؛ انتخاب کیک سوپر استار فوتبال منحصر بفرد است (6 نظر) حضور رهبر انقلاب پای صندوق رأی بدون عصا و ایستاده و سرحال در سن 85 سالگی / چون تو را نوح است کشتیبان، غم مخور (6 نظر)
منتخب روز   
سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ...