بهترین مدل های کفش برای استایل کژوال آقایان کارمند

  جمعه، 23 اردیبهشت 1401   زمان مطالعه 8 دقیقه
بهترین مدل های کفش برای استایل کژوال آقایان کارمند
آقایان جوان ترجیح می دهند که با یک استایل کاملا کژوال در محل کار و خیابان ظاهر شوند. تکمیل کننده این استایل نیز یک جفت کفش راحت است. بهترین مدل کفش که شما می توانید برای استفاده در طول روز انتخاب کنید کفش راحت است. ما در این مطلب بهترین مدل های کفش برای استایل کژوال آقایان کارمند را به شما معرفی خواهیم کرد.

برای اکثر محیط های کاری شما می توانید یک مدل از کفش ها را مورد استفاده قرار دهید. بنابراین نیاز نیست که شما تمامی گزینه ها را در کمد کفش خود داشته باشید. تا به حال به این مسئله فکر کرده اید که چه نوع کفش هایی را باید با لباس های کاری بپوشید و در عین حال استایلی راحت و کژوال را برای خود به همراه آورید؟ در این راهنما ما به بررسی بهترین مدل های کفش برای استایل کژوال آقایان کارمند می پردازیم. با استفاده از این بررسی ها شما می توانید بهترین گزینه های کفش را برای استایل کژوال خود انتخاب نمایید. البته باید قبل از هر چیزی با استایل های کژوال تجاری آشنا شده و بدانید که در این زمینه چه چیز هایی را می خواهید بپوشید. اما ببینیم که چه کفش هایی برای این استایل مناسب هستند؟

منظور از سبک کژوال تجاری چیست؟

سبک کژوال تجاری، محبوب ترین کد لباسی و سبک پوشش در دو دهه گذشته بوده است و به این زودی ها تغییر نمی کند. مطمئناً، دفاتر کار اخیراً بیشتر راحت شده اند اما آن ها هنو هم از استایل کژوال تجاری به عنوان کد لباس رسمی خود استفاده می کنند. در راهنمای مربوط به استایل های کژوال تجاری، ما در مورد تاریخچه این کد لباس نمادین و نحوه تفسیر آن در محیط کار مدرن صحبت کردیم. ما همچنین در مورد برخی از ایده های لباس بحث کردیم و در مورد اینکه چه نوع کفشی برای کار استفاده کنیم هم نکاتی را بیان کردیم. با این وجود در ادامه این مقاله موضوع کفش در استایل های کژوال تجاری را بیش از گذشته بررسی می کنیم. به هر حال، کفش های شما یکی از مهم ترین قسمت های لباس شما است، به این معنی که می تواند ظاهر شما را بسیار شیک و جذاب نماید.

سبک کژوال تجاری

آیا شما به کفش های کژوال تجاری نیاز دارید؟

اگر در یک محل کار با کد لباس کژوال کار نمی کنید، احتمالاً فقط به ۱-۲ جفت کفش برای استایل و لباس خود نیاز دارید. این موارد را می توان برای رویداد های رسمی مانند مصاحبه، عروسی و مراسم خاکسپاری هم اختصاص داد. اما اگر شغل شما به لباس های گاه به گاه تجاری احتیاج دارد، بهتر است که سه یا چهار جفت کفش را برای خود مد نظر داشته باشید تا بتوانید از آن ها در استایل کاری روزانه خود استفاده نمایید. حداقل، ما فکر می کنیم که هر پسر باید حداقل یک جفت کفش داشته باشد که برای یک دفتر کار معمولی مناسب باشد. این کار باعث می شود تا شما بتوانید ترکیب بسیار شیکی از استایل خود را به همراه داشته باشید.

چه چیزی را نباید بپوشید؟

سبک خوب مانند یک داور خوب است: غالباً مورد توجه قرار نمی گیرد، اما بندرت اشتباه می کند. اگر می خواهید در محل کارتان استایل نا مناسبی نداشته باشید باید برخی از گزینه های موجود را کنار بگذارید. برخی مدل کفش ها برای استایل شما در محیط کاری و تجاری مناسب نخواهند بود. این موارد عبارتند از:

  • کفش ورزشی (به عنوان مثال ، کفش مخصوص دویدن)
  • صندل / فلیپ فلاپ
  • اسپادریل
  • چکمه های کاری
  • کفش قایق
  • کفش چرمی
  • دمپایی مخملی

یک نکته قابل توجه است که برخی چکمه های کار آن قدر زیبا هستند که می توانید آن ها را با شلوار جین زیبایی ست کرده و بپوشید. اما باید در این زمینه به استایل خود دقت کافی کنید. این که ما بدانیم چه چیزی را نباید پوشید، کمک می کند تا بدانیم چه مدل هایی می تواند ما را در محل کار تجاری به استایل کژوال کاری نزدیک تر کند. در این حال است که می توانیم روز به روز جذابیت کاری خود را نیز افزایش دهیم.

چند مدل اساسی کفش های مربوط به استایل کژوال تجاری

ما در مورد اینکه چه چیزی نباید بپوشیم صحبت کرده ایم، بنابراین بیایید در مورد بهترین کفش هایی که می توانیم در استایل کژوال تجاری آن ها را بپوشیم نیز صحبت کنیم. این مدل کفش ها می توانند استایل کژوال ما را کامل کنند. به خاطر داشته باشید: حتی اگر همه این کفش ها با لباس ها یا استایل های کژوال تجاری کار کنند، باز از نظر رسمی کاملا متفاوت خواهند بود. برای اکثر محیط های کاری شما می توانید یک مدل از کفش ها را مورد استفاده قرار دهید. بنابراین نیاز نیست که شما تمامی گزینه ها را در کمد کفش خود داشته باشید.

کفش های آکسفورد نمونه ای مناسب برای استایل کژوال تجاری

اصلی ترین چیزی که آکسفورد را به آکسفورد تبدیل می کند سیستم بستن بندهای بسته آن است. این مدل باعث می شود تا ظاهری رسمی و تمیز به کفش مورد نظرتان داده شود. جدا از مدل های مخملی یا کل برش های چرمی، پارچه های آکسفورد بهترین پوشش برای کفش هایی هستند که می توانید خریداری نمایید. البته دقت داشته باشید که همه مدل کفش های آکسفورد برابر نیستند. با این حال خبر خوب این است که، اگر شما به یک کفش کژوال برای استایل تجاری نیاز دارید، تقریبا هر مدل کفش آکسفورد برای تان مناسب خواهد بود.

سطح رسمیت: بسیار رسمی، مناسب برای مدل های رسمی کسب و کار و رویداد ها (عروسی، مصاحبه، مراسم تشییع جنازه و غیره)

کفش های آکسفورد

کفش های تم Brogues & Wingtips

اگرچه امروزه از اصطلاح "brogue" برای توصیف نوعی کفش استفاده می شود، اما در واقع نوعی نام گذاری غلط است. سوراخ تزئینی یا broguing را می توان به هر نوع کفش، بدون در نظر گرفتن ساخت، اضافه کرد. به عبارت دیگر، برخی از آکسفورد ها نیز در این مدل دیده می شوند. البته، بسیاری از آقایان برای استایل خود، کفش های تزیین شده را به کفش های ساده ترجیح می دهند، این بسیار خوب است زیرا brogue ها می توانند شما را به این استایل مورد نظر شما برسند. از آنجایی که این کفش ها تزئین شده اند، آن ها بیشتر از کفش های ساده لباس را به چشم می آورند. وینگتیپس یک قطعه چرم اضافی در انگشت پا دارد که روی قسمت بالایی آن شکل "W" ایجاد می کند.

سطح رسمیت: مدل خاص اما به دلیل نوع ساخت و طراحی، کمتر رسمی است.

کفش های دربی معروف به بلوچر

بر خلاف مدل کفش های آکفورد، کفش های دربی، دارای چشمی است که در بالای vamp دوخته شده است. این منجر به نمایه ای کمی کمتر ساده و کژوال می شود. کفش های مدل دربی برای افرادی که دارای شرایط سخت هستند، راحت تر می باشد. بنابراین اگر آکسفورد را بیش از حد محدود کننده می دانید، سعی کنید دربی را امتحان کنید.

سطح رسمیت: از رسمی (اما نه به اندازه آکسفورد رسمی) تا معمولی تجاری

کفش های لوفر برای تکمیل استایل کژوال تجاری

لوفرها به انواع مختلف، اندازه ها، رنگ ها و سبک ها، از بسیار رسمی تا خیلی معمولی ارائه می شوند. وقتی شما می خواهید به یک کفش راحتی فکر کنید، مدل های لوفر را به یاد داشته باشید. در هر زمان از سال می توانید لوفرهایی را با شلوار جین، شلوار چینی یا شلوار پارچه ای بپوشید. آن ها چرمی و جیر هستند و می توان آن ها را با جوراب یا بدون آن پوشید.

سطح رسمیت: از رسمی (اما نه به اندازه آکسفورد رسمی) تا کژوال

چکمه های شیک نیمه بلند در استایل کژوال تجاری

چکمه های خاص را می توان در تمام سال پوشید و جایگزین مناسبی برای کفش های عادی در فصل پاییز و زمستان هم هستند. البته می توان گفت که برخی از چکمه ها پوشش و گرمای زیادی به همراه ندارند. می توانید این مدل بوت ها را با شلوار جین، شلوار چینی، شلوار پارچه ای و حتی کت و شلوار پوشید.

سطح رسمیت: کمتر از کفش های رسمی می توان با لباس های کژوال و تجاری هوشمند پوشید. برای محیط های رسمی مناسب نیستند.

چکمه های چلیسی مناسب برای استایل کژوال تجاری

در حالی که چکمه های چلسی دارای اشکال و اندازه های مختلف هستند، اما به طور کلی از انواع دیگر چکمه های پوششی، راحتی بیشتری دارند. ساخت بدون بند و صفحه کناری الاستیک آن ها را به یک گزینه عملی تبدیل می کند و یافتن چکمه های چلسی که با لباس های رسمی تر به خوبی کار کنند دشوار نیست. برخی از چکمه های چلسی را می توان حتی با کت و شلوار پوشید. فقط مطمئن شوید که آنها دارای یک شبح ظریف و جلای صیقلی هستند.

سطح رسمیت: این چکمه ها برای استایل کزوال و روزانه مناسب هستند با این حال مناسب محیط های رسمی نمی باشند.

چکمه های چوکا یکی از گزینه های مناسب برای استایل کژوال تجاری

درست مانند چکمه های چلسی، چوکا ها به سبک های مختلفی ارائه می شوند که برخی از آن ها برای لباس های اداری بسیار معمولی هستند. چکمه چوکا در واقع فقط یک چکمه بلند مچ پا با ۲-۵ جفت سوراخ است که به طور معمول از چرم یا جیر ساخته می شود. چکمه های صحرا نوعی چوکا هستند که دارای بالاتنه و کف کرپ بدون ساختار هستند. بعضی از آن ها را حتی می توانید با کت و شلوار بپوشید، اگرچه کفش مناسب لباس شما می توانید گزینه دیگری هم باشد.

سطح رسمیت: برای استایل های روزانه مناسب اما مناسب محیط های رسمی نمی باشد.

چکمه های چوکا

استایل اهمیت زیادی در زندگی روزمره ما دارد. با این حال انتخاب استایل مناسب، حرف اول را می زند. استایل و سبک کژوال تجاری چیزی است که نیاز هر روزه می باشد. از این رو باید به آن اهمیت بسیاری داد. در این مقاله به بررسی بهترین کفش ها برای استایل کژوال تجاری پرداختیم.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (560 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (211 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (177 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (145 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (45 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (45 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (25 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (18 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (13 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
خرید کردن پسر رهبر معظم انقلاب: از ایستادن در صف و رعایت نوبت تا لحن عادی فروشنده با ایشان مثل دیگر مشتری ها
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان