ساعدنیوز
ساعدنیوز

بهترین صرافی های ایران در2022

  شنبه، 03 دی 1401   زمان مطالعه 5 دقیقه
بهترین صرافی های ایران در2022
ساعدنیوز: بهترین صرافی های ایران در 2022. تحریم‌های بین‌المللی دسترسی به اغلب صرافی های ارز دیجیتال خارجی را برای کاربران ایرانی سلب کرده است. البته به لطف وجود پلتفرم‌های ایرانی قدرتمند، احتیاجی به استفاده از آن‌ها وجود ندارد.

تحریم های بین المللی دسترسی به اغلب صرافی های ارز دیجیتال خارجی را برای کاربران ایرانی سلب کرده است. البته به لطف وجود پلتفرم های ایرانی قدرتمند، احتیاجی به استفاده از آن ها وجود ندارد؛ بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایران از رمز ارزهای متعددی پشتیبانی کرده و امکان خرید با ریال را برای سرمایه گذاران فراهم می کنند. در این مقاله به معرفی بهترین صرافی های ایران در 2022 خواهیم پرداخت.

فراموش نکنید حتی در پلتفرم های خارجی قابل استفاده برای کاربران کشورمان، همچنان امکان خرید با وجه رایج ایران وجود ندارد. در هر صورت، حتی برای ترید در آن ها نیز باید برای شروع از یک صرافی ایرانی اقدام به خرید یک رمز ارز پایه (مثلا تتر) کنید و بعد از انتقال دارایی اولیه به بسترهای مبادله بین المللی به ترید مشغول شوید. این موضوع مخصوصا درباره فعالان بازار آتی صدق می کند. اما از بین صرافی های ایران بهترین در سال 2022 کدام است؟

صرافی ارز دیجیتال بیت 24

وقتی بیت 24 در تابستان 1398 افتتاح شد، چند پلتفرم شناخته شده ایرانی برای خرید و فروش رمز ارزها وجود داشت. با این حال Bit24 خیلی سریع توانست جایگاه حقیقی خود را در این بازار پررقابت و دارای سرعت رشد بالا پیدا کند. تا امروز، این بستر مبادله رمز ارزها موفق به جلب اعتماد بیش از 500 هزار نفر کاربر شده است. روند جذب کاربران جدید با سرعتی بالا ادامه دارد.

صرافی ارز دیجیتال بیت 24 اکنون از نظر تعداد ارزهای قابل خرید و فروش، حجم معاملات روزانه، تعداد کاربر فعال، سرعت تسویه ریالی و ارزی، آکادمی آموزشی و همچنین پشتیبانی از کاربران جزو برترین ها است. با کمی گشت و گذار در شبکه های اجتماعی یا پرس و جو از کاربران ایرانی باسابقه در فضای کریپتو به این موضوع پی خواهید برد. در ادامه بیشتر به دلایل تبدیل بیت 24 به یکی از بهترین صرافی های ایران در 2022 اشاره خواهیم کرد.

تعدد ارزهای قابل خرید و فروش

بازار ارز دیجیتال دیگر محدود به بیت کوین، اتریوم و تتر نیست و روز به روز کوین ها و توکن های جدیدی معرفی می شوند. اگرچه تمام آن ها ارزش سرمایه گذاری ندارند، اما برخی به پروژه ای با پتانسیل رشد زیاد تعلق دارند و سود خوبی به جیب سرمایه گذاران خود سرازیر می کنند. البته، برای رسیدن به سود خوب باید بتوانید در زمانی مناسب به بازار رمز ارز مورد نظر ورود پیدا کرد.

صرافی بیت 24 به عنوان یکی از بهترین و پیشروترین صرافی های ایران در 2022 به طور مستمر در حال رصد کردن بازار به منظور شناسایی پروژه های کریپتویی قوی است. این مجموعه از پیشنهادات و درخواست های کاربران به منظور افزودن یک کوین یا توکن جدید نیز استقبال می کند. در صورت یافتن پروژه ای درخور، با استعداد جذب سرمایه و کاربر، رمز ارز آن خیلی زود به Bit24 اضافه و قابل خرید و فروش خواهد شد. اکنون بیت 24 از بالای 350 ارز دیجیتال پشتیبانی می کند.

بیت 24 در ابتدا به عنوان یک صرافی OTC تاسیس شد، اما به زودی بازار معاملاتی آن برای خرید و فروش به صورت P2P نیز افتتاح خواهد شد.

آکادمی جامع ؛ مبتدی، حرفه ای و کاملا تخصصی

برای بیشتر فعالان بازار، ترید و سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال شغل اصلی نیست. آن ها زمان کافی برای رصد این حوزه به منظور پیدا کردن پروژه های قوی و سپس ارزیابی فاندامنتال و تکنیکال ندارند. از طرفی دیگر، نوظهور بودن فضای کریپتو استفاده از برخی خدمات آن، حتی کار با یک کیف پول ساده، را دشوار می کند. با توجه به این دغدغه ها، آکادمی بیت 24 تاسیس و خیلی زود مملو از مقاله های آموزشی و کاربردی شد.

آکادمی بیت 24 بین بهترین صرافی های ایران در 2022 به جرات جزو برترین ها است و کمتر مجموعه ای می تواند از این نظر با Bit24 رقابت کند. مقالات این آکادمی ضمن برطرف کردن نیاز کاربران مبتدی، نظر افراد حرفه ای را نیز جلب خواهند کرد. نحوه کار با کیف پول های ارز دیجیتال، معرفی پلتفرم های کریپتویی و ارزهای دیجیتال قوی برای سرمایه گذاری، معرفی بازی های کریپتویی برای کسب درآمد، آموزش انواع روش های درآمدزایی از بازار رمز ارزها، آموزش تحلیل تکنیکال و نحوه ساخت قراردادهای هوشمند تنها بخشی از محتواهای آکادمی صرافی بیت 24 را تشکیل می دهند.

سرعت بالای تسویه ارزی و ریالی

یکی از ویژگی های مهم بهترین صرافی های ایران در 2022 تسویه آنی است؛ در بازار پرنوسان رمز ارزها، در صورت انتقال دیرهنگام ارز بعد از ثبت سفارش خرید یا انتقال با تاخیر وجه نقد بعد از ثبت سفارش فروش، فرصت کسب سود از دست خواهد رفت. هیچ کاربری مایل به دریافت ارز خریداری شده بعد از ساعت ها انتظار نیست. بیت 24 این دغدغه را برطرف کرده است.

بیت 24 در زمان تاسیس جزو نخستین پلتفرم های ایرانی دارای سیستم تسویه خودکار (با نظارت شبانه روزی اپراتورهای انسانی) بود. در حال حاضر نیز Bit24 از نظر سرعت تسویه ارزی جزو بهترین صرافی های ایران در 2022 است. کافی است یک مرتبه این موضوع را امتحان و با تجربه خرید از سایر صرافی های رمز ارزی ایرانی مقایسه کنید. سرعت تسویه ریالی به بانک مقصد و زمان بندی سیکل های سیستم پایا بستگی دارد.

سایر بهترین صرافی های ایران در 2022

در فضای کریپتوی ایران، بیت 24 تنها پلتفرم خرید و فروش ارز دیجیتال نیست. در ادامه به معرفی چند صرافی ایرانی رمز ارز خواهیم پرداخت.

صرافی رمز ارز نوبیتکس

نوبیتکس اکنون از نظر حجم مبادلات روزانه در رتبه اول قرار دارد. این صرافی در زمستان سال 1396 تاسیس شد و یک پلتفرم P2P محسوب می شود. اگرچه با در نظر گرفتن ساختار نظیر به نظیر (P2P) نوبیتکس حجم بالای مبادلات آن یک ویژگی حائز اهمیت است، اما متاسفانه از رمز ارزهای محدودی پشتیبانی می کند. در اینجا تنها قادر به خرید و فروش 43 رمز ارز خواهید بود. نوبیتکس همانند بیت 24 برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس دارای اپلیکیشن است.

صرافی رمز ارز آبان تتر

آبان تتر نیز مشابه ورژن اولیه بیت 24 به صورت OTC کار می کند، با این تفاوت که در حال حاضر تعداد ارزهای دیجیتال قابل خرید و فروش در آن 304 عدد است. همانطور که از نام آن حدس زده اید، این صرافی در ابتدا صرفا به عنوان بستری برای خرید و فروش رمز ارز تتر (USDT) راه اندازی شد، اما به مرور زمان خرید و فروش سایر کوین ها و توکن ها را هم اضافه کرد.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (283 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (154 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (131 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (107 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (78 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (62 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (54 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (54 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (43 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (37 نظر) تصویری بسیار قدیمی از 16 سالگی آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین رهبر معظم انقلاب/ روحشان شاد (32 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (30 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (26 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (25 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (21 نظر)
دیگران می‌خوانند   
مهران مدیری: بخاطر یک دختر از برادرش سیلی خوردم +ویدئو سلفی زیبا و جذاب مریم کاویانی، مرضیه سریال فاصله ها و پسر خوش چهره و چشم رنگی‌اش+عکس رونمایی کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ از تیپ و استایل متفاوتش در پشت صحنه/ کارشون واقعا سخته+عکس نگاهی به گوشه شیک خانه نسرین مقانلو و رونمایی از بوفه زیبا و لوکسش/ اصیل و ایرانی پسند+عکس تغییر چهره جالب و هوش پران پاشا جمالی، مهیار نون خ بعد از تراشیدن موهایش +عکس لحظه شگفت انگیز بازکردن یک تابوت مصری توسط باستان شناسان+ویدیو تصاویری جالب و خنده دار از پشت صحنه بازیگران سریال پایتخت/ چقدر صمیمی و کاربلد! رونمایی از گندم، دختر زیبای امیرمهدی ژوله، داور صداتو/ چقدر بانمک و ناز+عکس عاشقانه های جذاب شبنم مقدمی، داور صداتو و همسر جوان و خوشتیپش/ ایشالا به پای هم پیر بشین+عکس تصویری بسیار قدیمی و کمتر دیده شده از کودکی و جوانی رهبر معظم انقلاب تولد حیرت انگیز و هوش پران یک بچه خرگوش با صورت شبیه فیل+عکس فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 (عکس) گریه های تلخ همسر جوان حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله ها در روز تشییع پیکرش/ روحش شاد و یادش گرامی نگاهی به کیک دو طبقه سالگرد ازدواج پدرام کریمی مجری مشهور ایرانی و همسر باکلاسش+عکس کودکی بامزه سعید آقاخانی، نورالدین خانزاده سریال نون خ/ چقدر ناز و گوگولی+عکس تبریک تولد جالب محسن کیایی برای بهرام رادان/ چه سلفی زیبا و خاصی+عکس خلاقیت جالب یک مادر ایرانی با نوشته جالب روی یخچال/ این متن پربازدید شد+عکس تغییر چهره هوش پران مژده لواسانی با لباس بندری در قایق+عکس سکانس خنده دار نعیمه نظام دوست: وقتی خارجی میشه و با مهمون روسی حرف میزنه +ویدئو/فقط خنده هاش وسط مکالمه... فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله سورپرایز تولد خاص علی دایی برای یک دوست و طرفدار/ چه کیک خرسی بامزه و قشنگی+عکس خواستگاری باحال مهران مدیری از نعیمه نظام دوست 20 ساله/ این سکانس عالیه+ویدیو اتمام حجت خلاقانه صاحب بوتیک تهرانی با خریداران درباره تعویض و پس دادن لباس +عکس/ مشخصه یا بیشتر توضیح بده😂 عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... کاظم نوربخش، سلمان نون خ: توی مراسم ختم به من میگن بخند! فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم خلاقیت خنده دار اُوستا معمار در طراحی در و پله برای ورودی/دکترا افتخاری حق توئه هم وطن+ عکس زیبایی و جذابیت منحصربفرد ندا قاسمی، شیرین سریال نون خ/برق نگاهش هوش از سر آدم می پراند+عکس رونمایی مژده لواسانی از کیف زیبا و شیکش به رنگ کرمی/ در عین سادگی خیلی خاصه+عکس نگاهی به عکس های خصوصی شاهان شکیبا مجری خوش بر و روی تی وی پلاس/ ماشالا چه چشمای خوشگلی بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی صدای بهشتی پسر شرکت کننده با خوانندگی آهنگ چشمای تو در برنامه صداتو +ویدئو/هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستارست... وقتی ستاره سادات قطبی کمبود نداشتن دختر رو با عروسک جبران میکنه+ویدیو/ ولی بهش میاد مامان دختر باشه نه 4 تا پسر خلاقیت منحصر به فرد یک مشتری در مدل موی درخواستی از آرایشگر حماسه آفرید +عکس/سلطان شینیون در سطح خاورمیانه😂
تیتر امروز   
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ دردسرهای چغاله خوردن زیاد معشوقه سوئدی محمدرضا شاه در ایران! استایل اسپرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در ژاپن که هرگز ندیده اید+عکس برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده