ساعدنیوز
ساعدنیوز

بهرام افشاری بیناییش رو از دست داده! / صحنه گلچین شده از فیلم سینمایی طنز «چشم و گوش بسته» با هنرمندی امین حیایی

  پنجشنبه، 03 آبان 1403
بهرام افشاری بیناییش رو از دست داده! / صحنه گلچین شده از فیلم سینمایی طنز «چشم و گوش بسته» با هنرمندی امین حیایی
ساعدنیوز: شما می‌توانید در این مطلب قسمتی از فیلم سینمایی کمدی «چشم و گوش بسته» را با هنرمندی امین حیایی و بهرام افشاری تماشا کنید.

به گزارش سرویس هنر و رسانه ساعدنیوز، بهرام افشاری زادهٔ 6 خرداد 1366 بازیگر کشورمان است. نخستین حضور وی در تلویزیون با فصل دوم 1392 مجموعهٔ پایتخت بود که به عنوان بازیگر مهمان حضور داشت اما در فصل پنجم و ششم حضور پررنگ‌تری پید‌ا کرد و برندهٔ جایزه حافظ بهترین بازیگر کمدی شد. او در فیلم‌های لانتوری 1395 و کارگر ساده نیازمندیم 1396 حضور یافت و نقش اصلی رحمان 1400 1397، سگ‌بند 1400 و فسیل 1401 را بازی کرد.

از سال 1382 کار تئاتر را در سطح آماتور در همدان آغاز نمود و به گفته خود بازیگری در تئاتر را بخاطر دور شدن از روزمرگی انتخاب کرد.

اما کم کم به این حرفه علاقه مند شد و در سال 1388 بزرگترین تصمیم زندگی خود یعنی هجرت از همدان به پایتخت - تهران و شرکت در کلاسهای بازیگری حمید سمندریان را گرفت. با این مهاجرت و تغییر رویه خود را توانست خود را به سطح حرفه ای بازیگری نزدیک کرده و فعالیت خود را در زمینه تئاتر بیشتر کند.

قسمت اعظم فعالیت هنری او در تئاتر می‌باشد؛ به طوری که در طی چند سال اخیر اکثرا در جشنواره تئاتر فجر حضور پر رنگی داشته است.

چشم و گوش بسته فیلمی به کارگردانی فرزاد مؤتمن، نویسندگی هما بذرافشان و تهیه‌کنندگی امیرحسین آشتیانی‌پور محصول سال 1397 است. این فیلم در شهریور 1398 از شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی مجوز نمایش گرفت.

شما می‌توانید در این مطلب قسمتی از فیلم سینمایی کمدی «چشم و گوش بسته» را با هنرمندی امین حیایی و بهرام افشاری تماشا کنید.

برای مشاهده سایر مطالب مربوط با هنر و رسانه با ما همراه باشید.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
بهاره رهنما: آدمی که بعد 30 سال کار کردن نتونه رفاه مالی داشته باشه آدم بی دست و پاییه! ما راننده تاکسی‌ها و پاکبان‌ها بابت بی دست و پایی‌مان از شما معذرت می‌خواهیم خانم بهاره رهنما+فیلم (495 نظر) مریم امیرجلالی: داماد و دخترم توی کانادا هر دوتاشون کارمند بانک هستند و تا 5 کار می‌کنند که بعدش نای حرکت ندارند؛ ایران همه چیز سر جای خودشه کارمندا تا 2 کار می‌کنند+ویدیو (303 نظر) بهنوش طباطبایی: کشتن روباه و استفاده از پوست حیوان خیلی هم خوبه برای محیط زیست مفیده چطور گوشت از قصابی میخریم نمیگیم به قیمت کشته شدن حیوانه+فیلم (153 نظر) ارژنگ امیرفضلی در کانادا: آدم‌ها می‌گن بریم خارج عشق و حال کنیم اما وقتی میان اینجا میگن بریم همون ایران، من خودم بخوام نفسی از ته دل بکشم میرم ایران+فیلم (145 نظر) المیرا شریفی مقدم خطاب به شاهزاده امارات: زیاد حرف بزنی باید 2 تا جزیره دیگه رو هم پس بدی +عکس (142 نظر) هادی چوپان در برنامه علی ضیا: قهرمان جهان شدم صبحش رفتم سر ساختمون گچکاری؛ صاحبکارمون بنر یک در یک زده بود آقا قهرمان جهان شدی مبارکه!/ از شیراز تا تهران رو با اتوبوس می اومدم (125 نظر) رهبر معظم انقلاب: 14 ساله که بودم از پدرم اجازه می‌گرفتیم و با برادرم به ییلاق می‌رفتیم شب خسته برمی‌گشتیم و می‌خوابیدیم، پدرم ما را در خواب می‌بوسید چون دلتنگمان می‌شد+عکس (95 نظر) حرف های گنده تر از دهن مهشید حامدی زن ابی خواننده خطاب به محسن چاوشی: عرب پرست!/ مثل سگ افتخار می‌کند به کاباره و شهامتِ تهران ندارد! (90 نظر) محمدرضا شریفی نیا: رهبر معظم انقلاب در زمینه ادبیات متبحّر هستند خصوصا ادبیات روس؛ خیلی جالب بود که یک روحانی چقدر مسلط بر ادبیات کشورهای دیگه هستند+ویدیو (87 نظر) محمدرضا گلزار برای اولین بار با انتشار عکس مادر جوان و باکلاسش در اینستاگرام تولدش را تبریک گفت+عکس/ مادرشوهر جوان آیسان خانوم چه چهره مهربونی داره (84 نظر) رهبر معظم انقلاب: ساعت 5 صبح که کارم رو شروع می‌کنم، ده و نیم دلم میخواهد بخوابم +ویدیو/ شرح یک روز کاری پُربار از زبان رهبری (75 نظر) حضور بازیگران مشهور ایرانی در ورژن ایرانی افسانه جومونگ/ رضا عطاران در نقش موپالمو، امین حیایی در نقش یونگ بو، الناز شاکردوست در نقش سوسانو و جواد عزتی در نقش جومونگ+فیلم (71 نظر) حال و هوای کلاس درس در حضور سرزده رهبر معظم انقلاب در یک روستای محروم +عکس؛ از خنده های ریز یک دانش آموز تا نگاه های خیره دانش آموز دیگر (70 نظر) زهرا خواهر رضا داوودنژاد: روز اول مهر صبح با مادرم رفتم مدرسه و بعد از ظهرش دیگه مادرم رو ندیدم، به خاطر اینکه ایشون سکته قلبی کردند و از دنیا رفتند (60 نظر) همسر بیرانوند: علیرضا از غر زدن های من می ترسد/ بعد از 4 بار خواستگاری به علیرضا جواب مثبت دادم/ کافی است چیزی از اشتباه علیرضا بگویم تا فورا عصبانی شود (55 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
10 دقیقه‌ای کیک خیس به سبک کافه‌ها درست کن / آموزش گام به گام طرز تهیه کیک خیس خانگی با نکات تکمیلی
معماری شهرهای ایران به زشت ترین حالت ممکن رسیده اند/دیگر فرقی بین معماری تهران و بندرعباس و رشت نیست
نخستین زن دربار پهلوی که «عمل زیبایی پوست» انجام داد
کشتار اسب و الاغ در کوره آجر پزی / 2 تن در قزوین بازداشت شدند
بازگشت مجدد موج شدید فیلترینگ / آقای رئیس جمهور! فقط 2 ساعت فیلترینگ را برداشتید
ماجرای حبس شاه پهلوی در بیمارستان روانی/ فرح پهلوی: پادشاه را در اطاقی زندانی کردند، مرا در اطاق چوبی با میله های آهنی انداختند مردان سفیدپوشی مواظبمان بودند!
منابع امدادی تهران: در پی حملات اسرائیل به ایران، هیچ حادثه‌ای در پایتخت و اطراف تهران نیاز به امداد رسانی نداشته است
نمایشگاه دانشگاه تهران میزبان گنجینه‌ای از مطبوعات دوران قاجار و پهلوی
7 ویژگی جدید آیفون 13 پرو؛ از فناوری پروموشن تا تراشه A15 Bionic
تشکیل سه کمیتۀ مجزا در دوره جاری نمایشگاه ایران ساخت برای حضور موثر دانش‌بنیان‌ها
خانواده البرزی هزینه 2 میلیاردی سالگرد پدرشان را صرف کار خیر کردند
ویدیو/ شاهکار هنرمند ایرانی با جلدگرفتن ماشین رنو به سبک و سیاق سنتی/ فقط جلوۀ نقش و نگار ایرانی چرم‌دوزی شده روی کاپوت ماشین
بازی فکری؛ اگه نیوتن پیش هوشت کم میاره تو 5 ثانیه بگو مشکل عکس چیه
از دست ندهید/ اولین ابرکامپیوتر هوش مصنوعی دانمارک به برق وصل شد
(ویدئو) شاهکار خنده‌دار نعیمه نظام دوست در کلاس چهارم دبیرستان/ انقدر حرف زدم معلم شاکی شد از کلاس رفت بیرون/ همکلاسیام جرئت نداشتن چیزی به من بگن😁
منتخب روز   
بازگشت مجدد موج شدید فیلترینگ / آقای رئیس جمهور! فقط 2 ساعت فیلترینگ را برداشتید رفتار خارج از عرف و بی‌احترامی اردوغان به پزشکیان در اجلاس بریکس+ویدئو (فیلم) کباب بازی مردم لبنان زیر بمباران وحشتناک اسرائیل / انصافاً این روحیه مردم لبنان قابل ستایشه ... عکس دیده نشده از معشوقه یهودی مظفرالدین شاه قاجار / ماشالا مَردیه برای خودش!😂 زوایای پیدا و پنهان سرطان‌های ارثی/آیا سرطان ارثی است؟ بازداشت مردی که به اسیدپاشی روی دوستش متهم است وحشتناک ترین قتل مرد جوان به دست بستگانش / صحنه‌سازی زن و شوهر جوان برای طبیعی جلوه دادن مرگ 4 محکوم پرونده مشروبات الکلی مسموم اعدام شدند مال باخته برای پیدا کردن دزد خودرواش اشتباهی مردی بیگناه را ربود! پذیرایی از مسعود پزشکیان در باند فرودگاه و پس از پیاده شدن از هواپیما با شیرینی های مخصوص و محلی در روسیه+عکس قتل دختر 9 ساله به دست دوست 13 ساله‌اش / جسد در تپه های شهرک مسعودیه پیدا شد! + اعترافات افشای رازهای تاریک قتل داریوش مهرجویی و همسرش/ چه کسانی پشت این جنایت بودند؟