بهترین سایت برای خرید بلیط قطار کدام است؟

  دوشنبه، 06 شهریور 1402   زمان مطالعه 4 دقیقه
بهترین سایت برای خرید بلیط قطار کدام است؟
اگر قصد دارید با خرید بلیط قطار مسافرت خود را شروع کنید؛ با ما در این مطلب همراه باشید تا بهترین و معتبرترین سایت های خرید آنلاین بلیط قطار را به شما معرفی کنیم.

با اینکه در سال‌های گذشته افراد برای خرید بلیط قطار باید به صورت حضوری به آژانس‌های مسافرتی مراجعه می‌کردند و حتی ساعت‌ها در صف منتظر می‌ماندند؛ اما با ظهور سامانه‌های آنلاین خرید بلیط و سایت‌های فروش اینترنتی بلیط، این کار بسیار راحت‌تر شده است. امروزه تنها با چند کلیک می‌توانید خرید بلیط قطار خود را نهایی کرده و به صورت آنلاین آن را دریافت کنید. باید توجه کنید که خرید بلیط قطار از سایت‌های معتبر بسیار مهم است. در ادامه این مطلب قصد داریم 7 مورد از سایت‌های معتبر خرید بلیط قطار را به شما معرفی کنیم.

بهترین سایت برای خرید بلیط قطار

بهترین سایت برای خرید بلیط قطار

سایت علی بابا

علی بابا برندی از هلدینگ پرآوازه توشا و همچنین یکی از بهترین سایت‌ های خرید اینترنتی بلیط قطار در کشور است. علی بابا فعالیت خود را از سال 1393 در زمینه فروش بلیط و خدمات سفر آغاز کرده است. سایت خرید اینترنتی بلیط قطار علی بابا، اولین وبسایت در کشور است که به طور همزمان هم خرید آنلاین بلیط قطار و هم امکان مقایسه قیمت‌ها را برای کاربران فراهم کرده است.

امکانات سایت علی بابا

  • فروش بلیط قطار، هواپیما، اتوبوس

  • تورهای مسافرتی

  • امکان رزرو هتل (داخلی و خارجی)

  • امکان رزرو ویلا و اقامتگاه

  • خدمات ویزا

  • بیمه مسافرتی

برای خرید آنلاین بلیط قطار و استفاده از خدمات سایت قاصدک 24، می‌توانید از اپلیکیشن قاصدک 24 نیز استفاده کنید.

سایت قاصدک 24

سایت قاصدک 24 متعلق به شرکت فرش تا عرش قاصدک کارمانیا، فعالیت خود را از سال 1394 آغازکرده است و از بهترین سایت های فروش بلیط قطار شناخته می‌شود. با کمک این سایت می‌توانید بلیط قطار خود را از کارگزاران ریلی کشور نظیر رجا و فدک جستجو کرده و خریداری نمایید. قاصدک 24 امکان سفر با قطار به تمامی شهرهای کشور وهمچنین برخی مقاصد خارجی در کشورهای همسایه را نیز فراهم کرده است.

امکانات سایت قاصدک 24

  • فروش بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس

  • ارائه خدمات ویزا

  • ارائه بیمه مسافرتی

  • رزرو تورهای داخلی و خارجی

  • رزرو هتل

  • امکان استرداد آنلاین بلیط

سایت قاصدک 24؛ از معتبرترین سایت‌های فروش بلیط قطار

سایت قاصدک 24؛ از معتبرترین سایت‌های فروش بلیط قطار

سایت مستر بلیط

سایت مستر بلیط از نظر قیمت، کیفیت خدمات، نظم و مدیریت یکی از بهترین سایت های فروش بلیط قطار در ایران است. مستر بلیط نیز علاوه بر فروش بلیط، خدمات مختلفی را ارائه می‌دهد. پس از خرید بلیط قطار در این سایت، فایل pdf بلیط از طریق پیامک و ایمیل برای شما ارسال می‌گردد. برای خرید بلیط قطار از سایت مستر بلیط کافی است پس از ورود به دسته بندی قطار، مبدا، مقصد، تاریخ حرکت و تعداد مسافران را وارد کرده و بر روی دکمه جستجو کلیک کنید.

امکانات سایت مستر بلیط

  • فروش بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس

  • امکان رزرو هتل

  • فروش بلیط کشتی

سایت فلایتیو

فلایتیو از سال 1395 فعالیت خود را به عنوان یک آژانس مسافرتی آغاز کرده است. با خرید بلیط قطار از سایت فلایتیو می‌توانید به تمامی مقاصد داخلی و برخی مقاصد خارجی با قطار سفر کنید. این سامانه تیم پشتیبانی 24 ساعته دارد که در هر ساعت از شبانه روز سوالات کاربران و مشتریان را پاسخ می‌دهند.

امکانات سایت فلایتیو

  • فروش بلیط (قطار و هواپیما)

  • امکان رزرو هتل

سایت الی گشت

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی الی گشت از قدیمی‌ترین آژانس‌های مسافرتی است. این سایت فعالیت خود را از سال 1379 به طور جدی آغاز کرده و امروزه از معتبرترین سایت های خرید اینترنتی بلیط قطار محسوب می‌شود. الی گشت نیز استرداد آنلاین بلیط قطار را بر حسب قوانین استرداد و پس از کسر مبلغی به عنوان جریمه کنسلی انجام می‌دهد و باقی مبلغ را به حساب شما عودت می‌دهد.

امکانات سایت الی گشت

  • فروش بلیط قطار و هواپیما

  • رزرو هتل

  • امکان رزرو تور مسافرتی

  • پکیج مسافرتی

  • خدمات بیمه مسافرتی

سایت تیک بان

سامانه آنلاین فروش بلیط تیک بان با هدف خرید آسان، ارزان و مطمئن بلیط سفر ایجاد شده است. فروش بلیط قطار نیز یکی از اصلی‌ترین سرویس‌های این وبسایت در کنار سایر سرویس‌های سفر به مشتریان است. بنابراین با مراجعه به سایت تیک بان نیز می‌توانید از خدمات با کیفیت و قیمت‌های اقتصادی این وبسایت استفاده نمایید.

امکانات سایت تیک بان

  • فروش بلیط هواپیما و قطار

  • امکان رزرو هتل

  • خدمات بیمه مسافرتی

سایت یوتراوز

یوتراوز با ارائه یک سیستم یکپارچه آنلاین، امکان خرید بلیط قطار در کلیه مسیرهای داخلی و انواع دیگر خدمات سفر را برای علاقمندان به سفر ارائه می‌دهد. برای رزرو بلیط قطار در یوتراوز کافیست در صفحه ابتدایی، سربرگ قطار را انتخاب کنید؛ پس از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، بر روی فیلتر مرتب ‌سازی بر اساس قیمت کلیک کنید تا لیست بلیط قطارها از ارزان ‌ترین قیمت نمایش داده شده و سپس بهترین بلیط را انتخاب و خریداری کنید.

امکانات سایت یوتراوز

  • فروش بلیط هواپیما و قطار

  • امکان رزرو هتل

معتبرترین سایت‌های خرید بلیط قطار

معتبرترین سایت‌های خرید بلیط قطار

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم 7 مورد از بهترین سایت‌ های خرید اینترنتی بلیط قطار را به شما معرفی کنیم. با شناخت معتبرترین سایت های فروش آنلاین بلیط قطار، می‌توانید با خیالت راحت خرید بلیط را به صورت آنلاین و تنها با چند کلیک ساده انجام دهید. برخی از این سامانه های اینترنتی از جمله قاصدک 24 ، خدمات تکمیل‌تری از قبیل بلیط هواپیما، بلیط اتوبوس، رزرو هتل و سایر خدمات سفر را ارائه می‌دهند.

سوالات متداول در مورد بهترین سایت برای خرید بلیط قطار

  1. بهترین سایت ها برای خرید آنلاین بلیط قطار کدام است؟ علی بابا، قاصدک 24، مستر بلیط، تیک بان، یوتراوز، الی گشت و فلایتیو

  2. مدارک مورد نیاز در راه آهن برای سفر با قطار چیست؟ برای ورود به قطار باید پرینت بلیط و کارت شناسایی معتبر را همراه داشته باشید. در صورت داشتن تخفیف جانبازی یا خانواده شهدا، به همراه داشتن کارت معتبر مربوطه نیز ضروری است.

  3. چه مدت قبل از حرکت قطار باید در راه آهن حضور داشته باشیم؟ یک ساعت قبل از حرکت

  4. برای خرید آنلاین بلیط قطار چه کار کنیم؟ وارد سایت مورد نظر شده و با انتخاب سربرگ قطار، مبدا، مقصد، تعداد مسافران و تاریخ را وارد کرده و جستجو کنید.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگرانی همسر رهبر معظم انقلاب از نداشتن شام برای پذیرایی کردن از مهمان آقا/ وقتی آن شب، در سفره غذا چیزی جز سینی نان و پنیر نبود... (77 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید!/ هنر نزد ایرانیان است و بس +عکس😆 (35 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم و یک وجب از خاک وطنم را با هیچ چیز عوض نمی کنم (34 نظر) پنجمین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با صدای بهنام بانی و این چنین برگزار شد+ویدیو/ خوشبخت بشین و عشقتون مانا😍 (32 نظر) عاشقانه های زیبا و دلنشین الهام چرخنده و همسر روحانی‌اش در شهر و حرم امام رضا(ع)/ ایشالا خوشبخت باشین+عکس (32 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده شمالی برای همسر باردارش حماسه آفرید+فیلم/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (29 نظر) چهره غمزده و کمر خمیده آریا عظیمی نژاد، داور پرانرژی برنامه عصرجدید در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (28 نظر) نگاهی به تاج‌ گل‌های اعیانی و گرانقیمت افتتاحیه رستوران محمدرضا گلزار در تهران؛ تبریک و شادباش دوستان و هنرمندان به سوپراستار سینما و برادرش+عکس (27 نظر) خلاقیت خنده دار یک مادر ایرانی برای تزئین موز مهمانی حماسه آفرید/ مامان نگو هنرمند بگو+عکس (23 نظر) نگاهی به مدل مانتو های اعیانی نسرین مقانلو در عین با حجاب بودن/ میشه هم خوشتیپ بود هم با حجاب+عکس (22 نظر) چیدمان دکور عزای قاجاری ستاره اسکندری برای پدرش در منزل شخصیشان+عکس/تزئینی زیبا با شمعدونی های شاه عباسی و رومیزی ترمه و قاب عکس (22 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ترکیه‌ای ساره بیات+عکس/ یکی از یکی معروف تر و هنرمند تر (21 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی جورجینا برای تولد رونالدو با طرح ورزشی مورد علاقه اش / مبارکا باشه+عکس (19 نظر) نگاهی به امضای زیبا و هنرمندانه ی آیتک سلامت ستاره چشم رنگی تیم ملی + عکس / شیک بودن در آیتک خلاصه می شود (18 نظر) نگاهی به خونه زندگی اعیانی و شاه نشین نسرین مقانلو در آخرین تولد پسر مرحومش ارشیا به سبک پادشاه روم باستان/ حوض مرمری و آبنمای 3 طبقه+عکس (17 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
هدیه خاص رهبر معظم انقلاب به الهام چرخنده/ رهبری فرموردند این خانم کیست؟ گفتم من سرباز شما هستم
برگزاری جلسه رفع موانع تولید باحضور رییس مرکز حل اختلاف کشور در گلوگاه مازندران
برگزاری آئین تکریم آزادگان رسانه ملی
گله و انتقاد یاسین سبزی پور سلامات، ریاست کمیته قهرمانان تمامی ورزش‌ها در اتحادیه و انجمن صنفی باشگاه‌داران خوزستان
تصادف زنجیره ای اتوبوس با بیش از ده خودرو در آزادراه کرج _ تهران 10 مصدوم برجای گذاشت+ویدئو
رونمایی از تندیس بی‌نظیر و متفاوت بیتا فرهی/چگونه قد، وزن و جزئیات ویژگی‌های در این مجسمه محاسبه شد؟+عکس
شرایط مربوط به طرح جذب و کسر خدمت سربازی فارغ التحصیلان دانشگاهی ‌
محمدمنان رئیسی: مدافعان وزیر راه سال دیگر او را استیضاح می‌کنند
معرفی همه همسران روسای جمهور ایران/ از همسر مشهدی احمدی نژاد تا فاطمه، همسر متخصص زنان، دکتر پزشکیان+عکس
چه کسانی پیشنهاد وزارت به رائفی پور دادند؟
قدرت‌نمایی پزشکیان مقابل تندرو‌های مجلس با یک «اقدامِ بی سابقه»
گنج یابی و جویندگی گسترده در فضای مجازی / حتی کتاب هم چاپ می‌کنند!
استقبال آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین از پهپادهای ایرانی
(ویدئو) ماندگارترین سکانس سریال پایتخت / یه ترکیه رفتن نقی هی به همه گیر میده؛ به ارسطو میگه کفشای سیندرلا چیه پوشیدی 😂
(ویدیو) نرگس محمدی،بازیگر جوکر2 : علی اوجی گفت زنم بشی تا 60 سالگی می خندونمت
منتخب روز   
شعر خوانی شاعر یزدی در محضر آیت الله خامنه ای و خنده های از ته دل رهبر انقلاب / شاعر : همه را شکل یار می بینم ، پیرزن را نگار می بینم همسر شهید مجبور به فروش روکش دندان شد+ عکس در 27 مرداد سالروز تولد آیت الله آل هاشم؛ یادی کنیم از بوسه پدر امام جمعه شهید بر مزار پسرش+ عکس/ روحش شاد و یادش تا ابد گرامی خاطره خنده دار شهاب حسینی : میگه وقتی رِنوی طوسی اردکان 11 رو کنار ماشین لاکچری رضا گلزار پارک کردم برای خودش کُمدی کلاسیکی بود +ویدئو تئاتر دیدن آقای روحانی با تی شرت آبی و بدون عبا و عمامه به همراه دختر و نوه‌اش+عکس واکنش معنادار و عجیب پسر مسعود پزشکیان به استعفای ظریف + عکس یکی از غمگین ترین سکانس های شهرزاد/ مرگ جمشید خان پلاکاردی از محمدرضا شاه در دستان مردم به شکل دراکولا با شاخ های شیطانی+عکس/ نوشتن لقب هایی در شان چهره منفور پهلوی نگاهی به قاب دو نفره چهره‌های سیاسی با مادرشان؛ از حسن روحانی و خاتمی تا هاشمی رفسنجانی و جهانگیری+عکس/ جای خالی تصویر رئیس جمهور شهید با مادرشان با این قاب پر شد! شباهت معنادار و پُرمفهوم درب ورودی خانه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره)+عکس/ دری آهنی و کوچک با ساده ترین و بدون تجملات ترین حالت ممکن چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی جمشید هاشم پور به شهاب حسینی در مراسم تشییع پدر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (فیلم) فیلمبرداری بی‌شرمانه رضا پهلوی از معاشقه دخترش لب دریا! 😳😳😳 / حاشا به غیرتت!