بیوگرافی بازیگران سریال تمام رخ + نقش آنها

  چهارشنبه، 14 دی 1401   زمان مطالعه 7 دقیقه
بیوگرافی بازیگران سریال تمام رخ + نقش آنها
ساعدنیوز: عکس و بیوگرافی بازیگران سریال تمام رخ شبکه سه با اسامی تمام نقش ها و خلاصه داستان تا ساعت پخش را در این بخش می خوانید.

سریال تمام رخ عنوان سریالی است که پخش آن به تازگی و بعد از سریال بی همگان آغاز شده است. سریال تمام رخ محصول ۱۴۰۱ شبکه سه به کارگردانی محمود معظمی و به تهدید کنندگی ابوالفضل صفری با موضوع تحریم و تروریسم اقتصادی است. ژانر این سریال پلیسی، اکشن می باشد و از شبکه ۳ سیما پخش می شود. نویسندگی این سریال برعهده «مرتضی اصفهانی» و «آزیتا خیری» بوده است.

تصویر

سریال تمام رخ چند قسمت است؟

سریال تمام رخ شامل ۳۰ قسمت می باشد که از تاریخ ۳ دی ۱۴۰۱ در شبکه ۳ سیما پخش می شود.

خلاصه سریال تمام رخ

در سریال «تمام رخ» شخصیت «پیمان» داروسازی موفق، گریزان از محیط سرد خانه، به محیط کار پناه می برد و در پی طی کردن پله های موفقیت در محیط کار است. در همین راستا و برای کسب موفقیت در ماموریت برون مرزی به سایت داروسازان فرانسوی وارد می شود. ماحصل فعالیت او در این سایت، آشنایی با داروساز زن جوانی به نام «بریژیت» است. این ارتباط مجازی باعث می شود پیمان بیشتر از قبل از همسرش دور شود و دل به عشق این زن فرانسوی بسپارد.

ساعت پخش سریال تمام رخ

سریال تمام رخ از روز شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ هر شب ساعت ۲۰:۲۰ از شبکه سه قابل تماشا می باشد و شما می توانید این سریال را مشاهده نمایید.

بیوگرافی بازیگران سریال تمام رخ

  • بیوگرافی رحیم نوروزی

رحیم نوروزی متولد 7 مرداد 1346 در رشت، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس تئاتر با گرایش ادبیات نمایش و کاردنی مرمت بناهای تاریخی را دارد، در سریال پس از باران به شهرت رسید، دوبار ازدواج کرده است، به نجاری علاقمند می باشد.

رحیم نوروزی

  • بیوگرافی آرش آصفی

آرش آصفی هنرمند و بازیگر متولد سال 1357 است . او بازیگری را با سریال وقایع نگاری یک جنایت آغاز کرد.هیکل ورزیده و چهره خاص و خوشتیپی آرش آصفی در موفقیت او تاثیر داشته است.

آرش آصفی

  • بیوگرافی مهدی سلوکی

مهدی سلوکی متولد 14 خرداد 1361 در اصفهان، بازیگر است. در هنرستان رشته گرافیک را برگزید و در همین مقطع بود که جذب کار تلویزیونی شد. او در سال ۱۳۷۹ دیپلم خود را از هنرستان مالک اشتر تهران دریافت کرد.

مهدی سلوکی

  • بیوگرافی معصومه بافنده

وی در سال ۱۳۵۸ در تهران به دنیا آمد. بافنده دارای مدرک کارشناسی رشته ی روانشناسی است. معصومه بافنده در آثار موفقی زیادی از جمله خانه پدری، آقای مدیر، تله فیلم دوران سرکشی، از ما بهترون، این راهش نیست، وقت اضافه، دوباره زندگی، این پرونده مختومه نیست، سریال ساختمان ۸۵، همیشه داماد و زیر گنبد کلیسا ایفای نقش داشته است.

معصومه بافنده

  • بیوگرافی شیدا یوسفی

شیدا یوسفی متولد ۲۰ آذر ماه سال ۱۳۶۵ در تهران است. او کوچکترین فرزند خانواده می باشد و دو خواهر بزرگتر از خود نیز دارد. شیدا یوسفی فارغ التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه سوره است. شیدا یوسفی فعالیت خود در حوزه هنری را به عنوان دستیار کارگردان شروع کرد. اولین فعالیت شیدا یوسفی در سینما در سال ۱۳۸۵ در ۲۰ سالگی و زمان دانشجویی در فیلم "یک قدم تا خدا" بعنوان دستیار کارگردان علی عطشانی بود. شیدا یوسفی اولین بار در سال ۱۳۸۸ وقتی ۲۲ ساله بود در فیلم پوست موز علی عطشانی تجربه کوتاهی در عرصه بازیگری را بدست آورد او در این کار نیز دستیار کارگردان بود.

شیدا یوسفی

  • بیوگرافی احسان امانی

احسان امانی متولد 1327 در تهران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. احسان امانی فارغ التحصیل رشته مهندسی برق می باشد و مدرک خود را تا مقطع لیسانس در کشور آلمان دریافت کرده است. آقای امانی خیلی سال است که ازدواج کرده و ثمره آن یک دختر و یک پسر می باشد، نام فرزند پسر احسان امانی، امان می باشد.

احسان امانی

  • بیوگرافی ویدا جوان

ویدا جوان متولد 1365 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری است، علاوه بر هنر بازیگری طراحی لباس نیز میکند و مدتی نیر بعنوان مدل کار کرده است او تجربه حضور موفق در کار طنز و جدی را نیز دارد.

ویدا جوان

  • بیوگرافی نگین صدق گویا

نگین صدق گویا متولد 8 اسفند 1349 در شهر مرند آذربایجان شرقی، بازیگر است. فارغ ا لتحصیل رشته اقتصاد نظری در دانشگاه الزهرا و کارشناسی حقوق قضایی است فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۲ با فیلم تیک تاک به کارگردانی محمدعلی طالبی شروع کرد.

نگین صدق گویا

  • بیوگرافی سویتلانا سوپیلنیاک

این بازیگر اوکراینی دانشجوی ادبیات فارسی است که نخستین بار با بازی در مجموعه تلویزیونی سرجوخه در ۱۴۰۰ تجربه بازی در کشور ایران را به دست آورد.

سویتلانا سوپیلنیاک

  • بیوگرافی بهزاد خداویسی

بهزاد خداویسی متولد 1344 در تهران، بازیگر و نویسنده است. فارغ التحصیل بازیگری در مقطع لیسانس و کارگردانی در مقطع فوق لیسانس از دانشکده هنری های زیبای تهران است، مدتی نیز بعنوان چهره پردار فعالیت کرد و در حال حاضر کارگردانی نیز میکند.

بهزاد خداویسی

  • بیوگرافی علیرام نورایی

علیرام نورایی متولد 18 فروردین 1356 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل فوق دیپلم مهندسی رشته کامپیوتر از جهاد دانشگاهی می باشد، بجز بازیگری رزمی کار و مربی پارکور است و یکبار از یک ترور جان سالم به در برده است.

علیرام نورایی

  • بیوگرافی مهدیه نساج

مهدیه نساج در بیست و یکم آبان ماه سال ۱۳۶۰ در تهران به دنیا آمده است. فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته روانشناسی بالینی می باشد که نخستین بار با حضور در مجموعه تلویزیونی کودک چهل تیکه آغاز به فعالیت نمود. اما به صورت حرفه ای در سال ۱۳۹۴ با سریال آسپرین دیده شد و در سال ۹۷ در سریالی به نام مینو مقابل دوربین رفت و مشهور شد. وی با آقای سامرند معروفی ازدواج کرده و به جرگه ی متاهلین پیوسته است.

مهدیه نساج

  • بیوگرافی مهوش وقاری

مهوش وقاری متولد سال 1333 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس علوم سیاسی در سال 1355 می باشد. قبل از ورود به سینما در تئاتر کار می کرد، در سال 1351 وقتی 31 ساله بود اولین بار با فیلم حسن سیاه به کارگردانی پرویز اصانلو جلوی دوربین رفت.

مهوش وقاری

  • بیوگرافی سپیده مرادپور

سپیده مرادپور در بیست و ششم تیرماه سال ۶۶ در تهران به دنیا آمده است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی است. فعالیتش را ابتدا از تئاتر و با حضور در نمایش عشق اتفاقی نیست که بیفتد آغاز نمود و سپس در سال ۹۰ با حضور در مجموعه تلویزیونی قهر و همچنین آشتی به صورت حرفه ای دیده شد. و اما در سال ۹۸ بود که با درخشش در فیلم سینمایی ایکس لارج به شهرت رسید. خانم سپیده مرادپور هنوز ازدواج نکرده است.

سپیده مرادپور

  • بیوگرافی مانی رحمانی

مانی رحمانی با نام اصلی محمود رحمانی ، متولد 12 ادریبهشت 1383 در تهران ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. مانی شخصیتی مذهبی دارد و در جلسات مذهبی به صورت مرتب شرکت می کند. او همچنین همیشه به شهدا نیز ادای دین می کند. دانشجو و در حال تحصیل است، او در کنار بازیگری؛ ورزشکار رشته های اسکیت و ژیمناستیک نیز است.

مانی رحمانی

  • بیوگرافی سولماز حصاری

سولماز حصاری متولد 21 اردیبهشت 1361 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم آزمایشگاه و دانشجوی رشته بازیگری می باشد، بجز بازیگری در حرفه مدلینگ برای یک برند ایرانی نیز فعالیت می کند .چهره او شباهت زیادی به کتایون ریاحی دارد.

سولماز حصاری

  • بیوگرافی وحید نفر

وحید نفر در بیست و ششم آبان ماه سال ۵۸ در تهران به دنیا آمده که تجربه فعالیت در زمینه های مختلف دستیار کارگردانی، کارگردانی، صداپیشگی، بازیگری، نویسندگی، عروسک گردانی را دارا است. او لیسانس بازیگری از موسسه آموزش عالی سوره تهران در سال ۸۳ و فوق لیسانس ارشد کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای تهران در سال ۸۶ است. وی در سال ۷۸ فعالیتش را با رفتن به روی صحنه آغاز نمود. در سال ۸۰ با بازی در فیلم سینمایی ۲۱ اینچ بر روی پرده سینما رفت و در سال ۹۸ بود که بازی در مجموعه تلویزیونی بوی باران شناخته شد و توجه ها را به خود جلب نمود.

وحید نفر

  • بیوگرافی کاظم هژیرآزاد

کاظم هژیرآزاد متولد 1 فروردین 1329 در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایرانی است.تا سال دوم هنرستان صنعتی تحصیل کرده است تا اینکه وارد عرصه تئاتر شد . او دانش آموخته لیسانس بازیگری از هنرکده آناهیتا است.

کاظم هژیرآزاد

سایر عوامل سریال تمام رخ نیز عبارتند از:

  1. مدیر برنامه ریزی: پیام حنفی
  2. بازیگردان: مهران مرادی
  3. منشی صحنه: سارا طالبیان
  4. عکاس: شیوا خدابخش
  5. مدیری اداری: محمد علی عارفیان
  6. مدیر مالی: علی صفری
  7. جلوه های ویژه میدانی: رضا ترکمان
  8. ویژه بصری: مهیداری سزاوار و حمیدرضا شماخی
  9. جانشین تولید: نادر سید محمدی
  10. دستیار تهیه: فائزه باقری
  11. مدیر تدارکات: عبدالرضا سعیدی
  12. تصحیح رنگ: حمدرضا سبک دست
  13. طرح تیتراژ: مهدیار سزاوار
  14. طراح گریم: سید جلال موسوی
  15. طراح لباس: مهرنا اکبری، سیما سلامی
  16. طراح صحنه: سعید آهنگرانی
  17. ترکیب صدا: محمد حسین ایراهیمی
  18. مدیر صدابرادار: وحید سلطانی
  19. موسیقی: بهنود یخچالی
  20. تهیه کننده اجرایی: سعید صفری
  21. تدوین: پریسا ناهید پور
  22. مدیر تصویربرداری: علیرضا رجایی مقدم
  23. مدیر تولید: آرش زینال خیری
  24. ناظر کیفی: محمود سالاری

1 دیدگاه
  دیدگاه ها
نیایش
2 سال پیش

آخ مـن فداایت ویدای قشـنگم💖
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (658 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (112 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (94 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (64 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (59 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (46 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (42 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (16 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (11 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
از حضور پزشکیان در بازار تهران تا حضور پسران رهبر انقلاب در یک مراسم خاص در حواشی داغ امروز جمعه 29 تیر 1403
قولی که رهبر معظم انقلاب برای یک دختر خانم دادند/ کلاه صورتی که رهبری هدیه دادند را قاب کرده‌ام
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان