ساعدنیوز
ساعدنیوز

بیوگرافی و زندگی خصوصی اما واتسون و همسرش + تصاویر جذاب و دیدنی

  یکشنبه، 30 مرداد 1401   زمان مطالعه 7 دقیقه
بیوگرافی و زندگی خصوصی اما واتسون و همسرش + تصاویر جذاب و دیدنی
ساعدنیوز: اِما شارلوت دوئر واتسون (انگلیسی: Emma Charlotte Duerre Watson؛ زادهٔ ۱۵ آوریل ۱۹۹۰) بازیگر انگلیسی است.

بیوگرافی اما واتسون

اِما شارلوت دوئر واتسون در ۱۵ آوریل ۱۹۹۰ در پاریس فرانسه به دنیا آمد. این بازیگر و مانکن بریتانیایی با بازی در نقش هرمیون گرنجر در مجموعه فیلم های هری پاتر به شهرت رسید. او در حالی این نقش را بازی کرد که تنها ۱۱ سال داشت و قبل از آن، فقط در نمایش نامه های مدرسه اش به اجرا پرداخته بود. همچنین اما واتسون چهره تبلیغاتی برند LANCOME یکی از خوش استایل ترین و جذاب ترین سلبریتی های جوان هالیوود است که کلکسیون مد و لباس و جعبه جواهراتش همواره در کانون توجه مدگراها قرار دارد. اما واتسون فعال حقوق زنان و یکی از سفرای صلح سازمان ملل به شمار می رود. اصلیت اما واتسون ترک و انگلیسی است ولی او در ۱۵ آوریل سال ۱۹۹۰ در شهر پاریس کشور فرانسه به دنیا آمده است. مادر و پدر اما یعنی «ژاکلین لوسبی» و «کریس واتسون»، هردو جزو وکلای ایالت بریتانیا هستند. یکی از مادربزرگان اما واتسون اهل فرانسه بود، به همین خاطر او تا سن ۵ سالگی در فرانسه بزرگ شد. اما وقتی او ۵ ساله بود، پدر و مادرش از هم جدا شدند و اما واتسون همراه با مادر و برادرش به شهر آکسفورد شایر انگلستان بازگشت. اما واتسون یک برادر کوچک تر به نام الکساندر، یک برادری ناتنی از پدر اصلی اش به نام توبی، و دو خواهر دوقلوی ناتنی از پدرش به نام های نینا و لوسی دارد.

اما واتسون

تحصیلات اما واتسون

اما واتسون پس از پایان دبیرستان و هم زمان با فیلم برداری هری پاتر و یادگاران مرگ، وقفه ای در تحصیل ایجاد کرد. پس از گذشت ۲ سال، در سال ۲۰۱۱ در دانشگاه براون به تحصیل در رشته ادبیات انگلیسی پرداخت. این دانشگاه خصوصی، از قدیمی ترین و معتبرترین دانشگاه های آمریکا است که در ایالت رود آیلند قرار دارد. واتسون در سال ۲۰۱۱ در کالج ورکستر آکسفورد به عنوان دانشجوی مهمان مشغول به تحصیل شد. او سرانجام پس از ۵ سال و دو ترم مرخصی به دلیل مشغله کاری، توانست فارغ التحصیل شود.

اما واتسون

اما واتسون و همسرش

در سال های 2011 تا 2013 اما واتسون با یکی از هم دانشگاهی های خود به نام ویل آدامویچ وارد رابطه شد و به دلایلی که خوشان، مشغله ی زیاد اعلام کردند، از هم جدا شدند. در سال 2014 اما با شخصی به نام متیو جانی، بازیکن راگبی دانشگاه وارد رابطه شد و در همان سال رابطه ی آن ها به پایان رسید. در فوریه 2015 شایعه ای بر مبنای رابطه ی اما واتسون با شاهزاده هری ویندزور به گوش می رسید که این خبر توسط هر دو نفر نه تایید شد و نه تکذیب. در سال 2015 وارد رابطه با روبرتو آگویر شد. رابرتو کارگردان و بازیگر مکزیکی است که اولین بار بر سر فیلم هری پاتر و جام آتش هم دیگر را ملاقات کردند. این رابطه دوامی نداشت و به زودی از هم جدا شدند. از سال 2015 تا به امروز با ویلیام نایت، کار آفرین آمریکایی در رابطه است. اما واتسون تا هم اکنون که 28 سال سن دارد ازدواج و نامزدی رسمی نداشته است.

اما واتسون

آغاز فعالیت حرفه ای اما واتسون

اما واتسون در سال ۱۹۹۹ تنها ۹ سال داشت که برای ایفای نقش هرمیون گرنجر انتخاب شد، و در اولین فیلم هری پاتر و سنگ جادو بازی کرد. سپس تا سال ۲۰۱۱ در کنار دنیل ردکلیف (بازیگر نقش هری پاتر) و روپرت گرینت (بازیگر نقش رون ویزلی) در ۸ فیلم هری پاتر حضور داشت. که از جمله آن ها می توان به فیلم های هری پاتر و تالار اسرار، هری پاتر و زندانی آزکابان، هری پاتر و جام آتش و محفل ققنوس اشاره کرد.

طرفداران هری پاتر درباره ی نحوه ی بازیگری اما واتسون در نقش هرمیون گرنجر نظرات متفاوتی داشتند. عده ای عقیده داشتند که او برای بازی در این نقش گزینه ای بسیار مناسب است، اما عده ای دیگر اعتقاد داشتند که اما نمی تواند سستی ها و عیب های گرنجر را به خوبی نشان دهد. و نظر عده ای دیگر به خاطر زیبایی او بود، به این دلیل که جی کی رولینگ نویسنده داستان، چهره ی هرمیون را کاملا ساده، نه زشت و نه زیبا توصیف کرده بود.

واتسون از سال ۲۰۰۷ در فیلم های دیگر نیز به ایفای نقش پرداخت. یکی از آن ها فیلم تلویزیونی «کفش های باله» بود که در نقش «پائولین فوسیل» بازی کرد و در ۲۶ دسامبر ۲۰۰۷ برای حدود ۵ میلیون مخاطب پخش شد. پس از گذشت یک سال در انیمیشن «افسانه ی دسپرو» حضور پیدا کرد و به دوبله نقش «شاهزاده پی» پرداخت. سپس در فیلم «هفته ای که با مریلین گذراندم» در نقش «لوسی» بازی کرد. و در فیلم «مزایای سر به زیر بودن» نیز به ایفای نقش پرداخت.

در ماه ژوئن ۲۰۱۲ اعلام شد که اما واتسون برای ایفای نقش «ایلا» در فیلم «نوح» به کارگردانی دارن آرونوفسکی انتخاب شده است. چند ماه پس از انتخاب او، فیلم برداری از این اثر کلید خورد و در ماه مارس ۲۰۱۴ به اکران عمومی رسید.

اما واتسون در سال ۲۰۱۳ در فیلم «حلقه بلینگ» که فیلمی جنایی و درام بود، در نقش «نیکی» بازی کرد. این فیلم برگرفته از حوادث واقعی گروه سارقین حلقه ی بلینگ ساخته شده است. پس از آن فیلم «این پایان است» با نقش آفرینی اما واتسون در قالب یک نقش مکمل روی پرده ی سینما رفت. این فیلم یک کمدی آخرالزمانی بود که در آن بازیگرانی همچون جیمز فرانکو و ست روگن نیز حضور داشتند و یک نقش اغراق آمیز از خود به نمایش گذاشتند. خود اما واتسون اعلام کرده که به خاطر تجربه ی حضور در یک فیلم کمدی در کنار بهترین کمدین های سینما بسیار خوشحال و خرسند است.

«بازگشت» نام یکی دیگر از فیلم های اوست که در سال ۲۰۱۵ اکران شد، اما در این فیلم در نقش مقابل «اتان هاوک» بازی کرد. یکی دیگر از فیلم هایی که اما واتسون در آن حضور داشت، «کلینا» بود که این فیلم نیز در سال ۲۰۱۵ به اکران عمومی در آمد. او در نقش «بل» در فیلم «دیو و دلبر» نیز حضور داشت.

اما واتسون در فیلم دایره (Circle) در کنار تام هنکس به ایفای نقش پرداخت. این فیلم در سال 2017 پخش شد.

اما واتسون

ورود به دنیای مدلینگ اما واتسون

اما واتسون در سال ۲۰۰۵ کار مدلینگ خود را نخستین بار با گرفتن یک عکس برای مجله ی تین ویگ آغاز کرد. او جوان ترین ستاره ای بود که تصویرش روی جلد این مجله قرار گرفت. پس از گذشت مدت زمان طولانی، اما واتسون در ژوئن سال ۲۰۰۹ اعلام کرد که با «شرکت بربری»، شرکت کالای لوکس و خانه ی مد بریتانیایی، برای مد پاییز و زمستانه همکاری خواهد داشت. او برای ۶ حالت مختلف مبلغی بالغ بر ۸ میلیون پوند از این شرکت دریافت کرد. در سال ۲۰۱۰ نیز در کنار برادرش الکس واتسون، مت گیلمور و مکس هورد در مد بهاره و تابستانه بربری ظاهر شد. اما واتسون در فوریه ۲۰۱۱ موفق به دریافت عنوان «استایل آیکون» توسط دیم ویویان وستوود از طرف بریتیش اله شد، و فعالیت اما در زمینه فشن و مدلینگ با انتخاب او به عنوان چهره لنکوم در مارس ۲۰۱۱ ادامه پیدا کرد.

اما واتسون

فعالیت در حوزه حقوق زنان

اما واتسون فعالیت های گسترده ای در بخش حقوق زنان، به خصوص ارتقای تحصیل دختران داشته است. در سال ۲۰۱۴ توانست به عنوان سفیر حسین نیت زنان سازمان ملل انتخاب شود. یکی از مهم ترین اقداماتی که به عنوان فعال حقوق زنان انجام داده است، پرداخت ۱ میلیون پوند برای جلوگیری از اذیت و آزار جنسی زنان در سال ۲۰۱۸ می باشد.

اما واتسون

آثار هنری اما واتسون

  1. هری پاتر و سنگ جادو
  2. هری پاتر و تالار اسرار
  3. هری پاتر و زندانی آزکابان
  4. هری پاتر و جام آتش
  5. هری پاتر و محفل ققنوس
  6. کفش های باله
  7. افسانه دسپراکس
  8. هری پاتر و شاهزاده دورگه
  9. هری پاتر و یادگاران مرگ ۱
  10. هری پاتر و یادگاران مرگ ۲
  11. هفته من با مریلین
  12. پاداش شب بوی زرد
  13. حلقه بلینگ
  14. این پایان است
  15. نوح
  16. کلونیا
  17. بازگشت
  18. دیو و دلبر
  19. دایره

برخی از جوایز و افتخارات اما واتسون

  1. کسب عنوان بهترین بازیگر جوان زن برای فیلم هری پاتر و سنگ جادو در سال ۲۰۰۲
  2. برنده جایزه اتو بهترین ستاره زن در فیلم هری پاتر و تالار اسرار در سال ۲۰۰۳
  3. برنده جایزه اتو بهترین ستاره زن در فیلم هری پاتر و زندانی آزکابان در سال ۲۰۰۴
  4. برنده ی جایزه فیلم ملی بهترین بازیگر زن ازنظر کارایی برای فیلم هری پاتر و محفل ققنوس در سال ۲۰۰۷

تصاویر جذاب و دیدنی اما واتسون

اما واتسون

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (469 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (125 نظر) پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! (117 نظر) بنر جالب شهرداری اصفهان برای حمایت از سگ ها در سطح شهر/ بهتر از این نمیشد مردمو قانع کرد! (52 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (34 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (28 نظر) تعریف و تمجید و شوخی خنده دار رهبر معظم انقلاب با اشعار یک شاعر درباره عشق و عاشقی دو درخت کاج+ویدیو/ بچه دار هم شدن (23 نظر) تبریک برادر عروس رهبر معظم انقلاب بابت تولد سومین فرزندِ پسرِ رهبری+عکس/ ماشالا خدا حفظش کنه (21 نظر) خواستگاری الناز شاکردوست از رضا گلزار در رستوران شیک/ چشم آیسان خانوم روشن + فیلم (21 نظر) (فیلم) خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی / آقا فرمودند آوازشو بیشتر کن ... (18 نظر) نگاهی به میز عزای لوکس و تجملاتی زنداداشِ پزشکِ رابعه اسکویی با رونمایی از عکس‌های آتلیه‌ای مرحومه+ویدیو/ روحش شاد چقد جوون بود (18 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (17 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (17 نظر) کفش بندداری که هیچوقت نصیب رهبر معظم انقلاب نشد/ آرزو به دلمان ماند! چقدر غصه خوردیم (17 نظر) نگاهی به اتاق خواب بارانا دختر علیرضا بیرانوند و اکرم بانو/چه دکوراسیون شیکی داره +فیلم (15 نظر)
دیگران می‌خوانند   
فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403+فیلم فال روزانه امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403 (فیلم) بالکن زیبا و پر از گل سوگل طهماسبی با ویویی ابدی رو به کوه / چقدر خوش سلیقه‌اس ... بهترین پنجره های مدرن برای داشتن ویلایی لوکس عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت! ظاهر متفاوت فریبا متخصص، احترام السادات سریال گیلدخت در 23 سالگی/ مگه داریم این همه تغییر؟+عکس افشاگری جنجالی در خصوص علی دایی: خودش به خودش آمپول می‌زد پَرپَر کردن گل و درد و دل محمد علیزاده با پدرش بر سر مزار او+عکس/ روحشون شاد پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی رونمایی از شیوه جدید گدایی از ماشین ها بدون زحمت فقط با یک قلاب+ویدیو/ قابل توضیح نیست خودتون ببینید دستور پخت فوق حرفه ای و استادانه کته به سبک مهران مدیری+ویدیو/ این آموزش ارزش صد بار دیدن رو داره😂 آخرین جلسه دادگاه تتلو برگزار شد + تصاویر / روزشماری برای اعلام حکم خواننده پرحاشیه ... (عکس) همه خانم های خانواده امیر مقاره در بک استیج کنسرتش / آقای خواننده حسابی خانواده دوسته! باریکلا پسر ... خلاقیت بی نظیر یک معمار در طراحی خانه ای با الهام از نیمرو/ مغز تو رو باید تو موزه نگه داشت+عکس عکس معنادار پیمان معادی در پشت صحنه افعی تهران بعد از هجمه‌های شدید به این سریال / بابا همش فیلمه! پیر محله‌های تهران/ ماجرای جالب یک زن فرمانروا در تهران+ فیلم تزئینات بامزه و شیک اتاق پسر بهرام رادان به دست مادر خوش سلیقه و باکلاسش مینا خانوم + ویدیو/ مثل همیشه عالی و بیست👌 رونمایی از چهره واقعی و زیبای کیمیا خاتون و شمس تبریزی برای اولین بار/ چشمان بادامی و ابروی کمانی دختر مولانا+عکس (فیلم) اعلام جنگ علی ضیا به مردم تهران / تهرونیا خودتونو اصلاح کنین! تبریک بامزه سوفیا دختر منوچهر هادی برای تولد معلم عزیزش +ویدئو / گوشگله پیدر چه شعر قشنگی برای خانوم معلم میخونه چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی زیبایی شگفت انگیز و منحصر به فرد خانه ابدی مولانا در ترکیه/ شعر عاشقانه خاص بر سر در مزار شاعر ایرانی+عکس اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری مراحل تالیف و چاپ کتاب محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب تبدیل پایان نامه به مقاله روبوسی عاشقانه و دلنشین مهدی و محمد سلوکی با پدرشان سر میز شام+عکس/ همیشه لبتون خندون هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه دریافت انواع خدمات حقوقی از مریم جلالی رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس رونمایی از ژست و تیپ بامزه پارسا پیروزفر، مولانای فیلم مست عشق در اول دبستان/ چه چهره جذاب و معصومی+عکس طلاق بی سر و صدای آرام جوینده و سپهر حیدری در پی انتشار ویدئوهای مستهجن و غیراخلاقی استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی هنرنمایی بامزه مادر خوش ذوق در ثبت اولین عکس از نوزادش/ فک کنم میخواد بچه شو بخوره+ عکس خلاقیت خنده دار وانتی پیاز و سیب زمینی فروش در خواستگاری از دختر موردعلاقه اش با حلقه ازدواجِ ساخته شده از پیاز+عکس/ همین اول کار اشکشو درآوردی😂 فال قهوه با نشان روز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 18 اردیبهشت 1403+فیلم
تیتر امروز   
فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403+فیلم
فال روزانه امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403
فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403
افشاگری جنجالی در خصوص علی دایی: خودش به خودش آمپول می‌زد
آخرین جلسه دادگاه تتلو برگزار شد + تصاویر / روزشماری برای اعلام حکم خواننده پرحاشیه ...
طلاق بی سر و صدای آرام جوینده و سپهر حیدری در پی انتشار ویدئوهای مستهجن و غیراخلاقی
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 18 اردیبهشت 1403+فیلم
قتل فجیع کودک 11ساله به دست نامادری حسود
تمام کشورهای خارجی که رهبر معظم انقلاب به آن سفر کردند+عکس
تعیین زمان دقیق برای اعلام نتایج آزمون ارشد
تسهیلات ویژۀ بنیاد نخبگان برای دانش‌آموزان مدارس سمپاد
سلاخی هولناک دختر 21 ساله به دست پدر خشمگین/ به طور نامحسوس دخترم رو تحت نظر گرفتم و دیدم که افراد ناشناسی به خانه‌اش رفت و آمد دارند
مرد 62 ساله آلمانی که 217 بار واکسن کرونا زده !!!