بیوگرافی و زندگی خصوصی امین اسماعیل نژاد (والیبالیست) و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

  شنبه، 01 مرداد 1401   زمان مطالعه 3 دقیقه
بیوگرافی و زندگی خصوصی امین اسماعیل نژاد (والیبالیست) و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی
ساعدنیوز: امین اسماعیل‌نژاد (زاده ۲۷ آذر ۱۳۷۵ در ملکان) بازیکن حرفه‌ای والیبال و پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران و باشگاه مقاومت شهداب یزد در لیگ برتر والیبال مردان ایران است.

بیوگرافی امین اسماعیل نژاد

امین اسماعیل نژاد در 27 آذر سال 1375 متولد شد. وی اصالتاً اهل ملکان در 150 کیلومتری جنوب تبریز است. امین اسماعیل نژاد بازیکن حرفه ای والیبال و پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران و باشگاه پاس گرگان در لیگ برتر والیبال مردان ایران است. وی به غول جدید والیبال ایران تبدیل شده است. او دارای قد ۲۰٣ سانتی متر، وزن ۹۲ کیلوگرم است.

امین اسماعیل نژاد

ازدواج امین اسماعیل نژاد

امین اسماعیل نژاد هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

امین اسماعیل نژاد

آغاز حرفه ای والیبال امین اسماعیل نژاد

او والیبال خود را از دوران نوجوانی با بازی در آکادمی والیبال شهرستان بناب و ملکان آغاز کرد سپس سال 1395 در 20 سالگی مورد توجه تیم پیکان تهران قرار گرفت و به این تیم پیوست و تا سال 1397 برای این تیم به میدان رفت.

امین اسماعیل نژاد

بازی ملی امین اسماعیل نژاد

اسماعیل نژاد اولین بار سال 1396 در 21 سالگی به تیم ملی زیر 23 ساله های ایران دعوت شد و سال 1400 هم به تیم ملی بزرگسالان ایران راه یافت، او با تیم ملی ایران 1 قهرمانی زیر 23 ساله های آسیا 2017 و 1 قهرمانی قهرمانی آسیا 2021 را کسب کرده و در مسابقات قهرمانی زیر 23 ساله های آسیا جایزه بهترین پشت خط زن مسابقات را به دست آورد.

ممنوع الخروجی امین اسماعیل نژاد

پیش از اعزام تیم ملی والیبال برای انجام بازی های لیگ ملت ها 2021 ویزای اسماعیل نژاد صادر نشد و این بازیکن ملی به دلیل مشکل سربازی و 180 روز غیبت، ممنوع الخروج شد اما پس از پیگیری های لازم مشکل او حل شد و توانست تیم ملی را در این رقابت ها همراهی کند.

مشکلات سربازی امین اسماعیل نژاد

اسماعیل نژاد فصل 1400 پس از امضای قرارداد با تیم شهداب یزد و با وجود دریافت پیش پرداخت، به دلیل مشکل ممنوع الخروجی ناشی از مشکلات سربازی اش به عنوان سرباز نیروی انتظامی گرگان معرفی شد تا در فصل آینده برای تیم پاس گرگان به میدان برود اما پس از تبدیل تیم شهداب به یک تیم نظامی و تغییر نامش به مقاومت شهداب یزد، برای گذراندن دوره سربازی اش به این تیم یزدی ملحق شد. او همچنین هفته های ابتدایی فصل 1399 بازی برای تیم سایپا را به دلیل مشکل سربازی و صادر نشدن کارت بازی اش از دست داد اما پس از چند هفته با دریافت کارت بازی لیگ برتر برای سایپا به زمین رفت.

دندان درد امین اسماعیل نژاد در صوفیه

در جریان سفری که تیم ملی والیبال ایران برای انجام مسابقات گروهی لیگ ملت های 2022 به بلغارستان داشته اسماعیل نژاد دچار دندان درد شدیدی در طی مسابقات شد و در نهایت با مراجعه به یک داندانپزشک سرشناس ایرانی در شهر صوفیه بلغارستان توانست از این درد خلاص شود.

رتبه امین اسماعیل نژاد در FIVB

یکی از درخشان ترین بازیکنان مرحله گروهی مسابقات پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران یعنی امین اسماعیل نژاد بود. بازیکنی که از همان هفته اول جای صابر کاظمی را در ترکیب تیم ملی گرفت و توانست در بیشتر بازی های ایران لقب امتیازآورترین بازیکن زمین را به خود اختصاص دهد.

بر اساس امار FIVB امین اسماعیل نژاد با کسب ١٩٣ امتیاز در جمع امتیازاورترین های مرحله گروهی رتبه دوم را به خود اختصاص داده و فقط نیمیر عبدالعزیز هلندی را از این حیث بالاتر از خود می بیند؛ فوق ستاره هلندی ها که موفق شده آمار خیره کننده ٢٣١ امتیاز را به ثبت برساند.

اسماعیل نژاد با ثبت ١۶٩ حمله موفق بالاتر از یوجی نیشیدا دومین بازیکن برتر مسابقات از این لحاظ بوده است.

افتخارات امین اسماعیل نژاد

  • به نمایندگی از ایران والیبال مردان
  • کسب قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا
  • کسب مدال طلا و جایگاه نخست ۲۰۱۷ تیم
  • کسب قهرمانی مردان آسیا
  • کسب مدال طلا و جایگاه نخست ۲۰۲۱ تیم

پیج اینستاگرام امین اسماعیل نژاد با عکس جدید

amin.esmailnejad10

تصاویر دیدنی از امین اسماعیل نژاد

امین اسماعیل نژاد

امین اسماعیل نژاد

امین اسماعیل نژاد

امین اسماعیل نژاد

امین اسماعیل نژاد

امین اسماعیل نژاد


5 دیدگاه
  دیدگاه ها
فرشاد
2 سال پیش

از خدا میخوام اونقدر خوب بدرخشی آقا امین که هیچ کسی رو به عنوان رقیب برای خودت نشناسی تو کشورت
۱۱۰
2 سال پیش

خسته نباشی دلاور.. ولی خدایی اون شلوار جین پاره پوره چیه پوشیدی آخه؟!
علی
2 سال پیش

هر پیشنهادی به بازیکنان از سوی کشورهای پیشنهاد دهنده برای بازی اشتباه محض است. ایرانی ها محتاج نیستند که خود را برای وجه و اعتبار کسب کردن باشگاه های خارجی، خود را مانند گلادیاتورها در معرض ویترین دیگران قرار دهند. این کار خیلی اشتباه است.
Ali
2 سال پیش

اووووو اقا امین ما❤🥲
mina
2 سال پیش

نگآاااااااااااه استیل گنگو خش میندآااااااازه قلب♥بو😂امیدوآااااارم همیشه تنت سآاااالم و پله هآاااااای موفقیتو روز به روز طب کنی آقای اسماعیل نژاد ♥♥
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (643 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (191 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (56 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (29 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (13 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (12 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان