بیوگرافی و زندگی خصوصی آتیه جاوید و همسرش + تصاویر جذاب و دیدنی

  شنبه، 14 آبان 1401   زمان مطالعه 2 دقیقه
بیوگرافی و زندگی خصوصی آتیه جاوید و همسرش + تصاویر جذاب و دیدنی
ساعدنیوز: آتیه جاوید با نام اصلی رقیه جاوید، متولد 5 خرداد 1355، بازیگر است.

بیوگرافی آتیه جاوید

آتیه جاوید در تاریخ 5 خرداد ماه 1355 متولد شد. نام شناسنامه ای وی رقیه است ولی با تغییر نام، همه علاقمندان به سینما و تلویزیون وی را با نام آتیه می شناسند.

آتیه جاوید

تحصیلات آتیه جاوید

وی فارغ التحصیل کارشناسی رشته نمایش دانشگاه آزاد تهران می باشد.

آتیه جاوید

همسر آتیه جاوید

هم اکنون از وضعیت تاهل آتیه جاوید اطلاعاتی در دسترس نیست و تاکنون خبر رسمی ازازدواج ایشان منتشر نشده است.

آتیه جاوید

شروع فعالیت هنری آتیه جاوید

خانم آتیه جاوید بازیگری را از دنیای تئاتر که حرفه ی اصلی او است آغاز کرده و برای اولین بار در سریال سیب ترش به کارگردانی خسرو معصومی در سال 1380 به بازیگری پرداخت. خانم جاوید در سال 86 بازیگر سریال دکتر قریب بود و با بازیگری در این سریال مشهورتر شد. او از سال 89 تا سال 91 در نقش های زیادی به بازیگری پرداخت که بیش از پیش به شهرت دست پیدا کرد و نقطه ی اوج معروفیت او بازی در سریال پایتخت می باشد.

آتیه جاوید

علاقه خانم جاوید در بازیگری تئاتر به چه سمتی است؟

آتیه جاوید به عنوان یکی از مهمترین بازیگران تئاتر و افرادی که در این زمینه نقش های مهمی را اجرا کرده است. بیشتر علاقمند به بازی در تئاتر های سنتی ایرانی را دارد و معمولا در نقش هایی ظاهر می شود که ریشه در سنت های ایرانی داشته است. همچنین آتیه جاوید در گذشته و در مصاحبه ای که با یکی از خبرگزاری ها داشت عنوان کرد که بازی در این نقش ها اصلا کار ساده ای نیست و بازیگرانی که در این زمینه کار می کنند باید بتوانند در نقش آفرینی متفاوت باشند. خانم جاوید که کار خود را از سال 1377 در تئاتر آغاز کرده است در مهمترین سالن های تئاتر ایران نقش ایفا کرده است و به همین سابقه کاری و تجربه ای بسیار خوب در دنیای تئاتر دارد.

فعالیت ورزشی آتیه جاوید

خانم جاوید یکی از ورزشکاران رزمی کار حرفه ای می باشد که در 25 مهر ماه 97 موفق شد کمربند قهوه ای خود در سبک کیوکوشین را به دست آورد.

آتیه جاوید

مسابقه ماراتن

آتیه جاوید در مرداد 1397 در مسابقه ماراتن ایرو کامبت استان تهران توانست مقام سوم را کسب کند و نشان داد که به ورزش خیلی اهمیت می دهد.

اینستاگرام آتیه جاوید

آتیه جاوید با آدرس atiyeh.javid در اینستاگرام فعالیت میکند.

آثار هنری آتیه جاوید

  • مجموعه های تلویزیونی

  1. پایتخت ۶ (۱۳۹۸)
  2. زوج یا فرد (۱۳۹۷)
  3. گمشدگان (۱۳۹۶)
  4. پادری (۱۳۹۵)
  5. پایتخت ۱ (۱۳۹۱)
  6. از یاد رفته (۱۳۹۰)
  7. تا ثریا (۱۳۹۰)
  8. فراموشی (۱۳۹۰)
  9. زن بابا (۱۳۸۹)
  10. روزگار قریب (۱۳۸۶)
  11. بازرس کل (۱۳۸۱)
  12. سیب ترش (۱۳۸۱)
  • فیلم های سینمایی

  1. عنکبوت (۱۳۹۸)
  2. هفت و نیم (۱۳۹۷)
  3. دارکوب (۱۳۹۶)
  4. نفس (۱۳۹۴)
  5. اینجا بدون من (۱۳۸۹)

تصاویر جذاب و دیدنی آتیه جاوید

آتیه جاوید


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (331 نظر) معلم زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: ایشان در منزلشان با پرده پارچه‌ای قسمت مهمان‌ها و خانواده را از هم جدا کرده+عکس/ همیشه بساط چای رهبر برقراره (223 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (157 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (56 نظر) رهبر معظم انقلاب: خدا را شکر که آن روزها در منزلمان پنیر نداشتیم! +فیلم (36 نظر) نگاهی به بوفه دکوری خانه پدری رهبر انقلاب؛ بوفه ای چوبی به ظروف چینی گُل سرخ قدیمی (19 نظر) جشن تولد ساده و خلوت نیما شعبان نژاد، بازیگر برنامه "جوکر 2" و خلاقیت عجیبش برای تزئین میز با شمع استوانه‌ای/مبارکا باشه+عکس (14 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (13 نظر) نگاهی به کیک تولد عادل فردوسی پور با خلاقیت شاهکار اُوستا قَنّاد در طراحی و پختش +عکس/مغز طراحش رو باید طلا گرفت (12 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (10 نظر) کیک سه طبقه با تاج پادشاهی و عینک هشت ضلعی، سلیقه جذاب محسن ابراهیم زاده برای کیک تولد لاکچری و مشکی رنگش+عکس/ مامان و خواهر باکلاسش مهمانهای ویژه مراسم😍 (9 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (9 نظر) مانتوی تابستانی خاص و مجلسی سپیده بزمی پور برای خانم های شیک پوش /برا ایده گرفتن عالیه+عکس (7 نظر) نگاهی به جشن تولد رویایی و منحصربفرد الناز شاکردوست وسط دریا+عکس/از خلاقیت عکاسی خانوم بازیگر موقع غروب خورشید نمیشه گذشت👌 (7 نظر) امضای 7 پادشاه قاجار را ببینید /از ناصرالدین شاه تا فتحعلی شاه +عکس (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز