بیوگرافی و زندگی خصوصی بازیگر زیبا و پرحاشیه هالیوود، امبر هرد و همسرش + تصاویر جذاب و دیدنی

  شنبه، 22 مرداد 1401   زمان مطالعه 6 دقیقه
بیوگرافی و زندگی خصوصی بازیگر زیبا و پرحاشیه هالیوود، امبر هرد و همسرش + تصاویر جذاب و دیدنی
ساعدنیوز: امبر لارا هرد، زادهٔ ۲۲ آوریل ۱۹۸۶، بازیگر آمریکایی است.

بیوگرافی امبر هرد

امبر لارا هرد (به انگلیسی: Amber Laura Heard) متولد ۲۲ آوریل ۱۹۸۶ (2 اردیبهشت 1365) در شهر آستین، تگزاس، بازیگر، مدل و تهیه کننده آمریکایی است. او متولّد آستین، تگزاس است. پدرش دیوید کلینتون هرد، یک پیمانکار است و مادرش پاتریشیا پیج که نام اصلی او پارسونز است یک محقق اینترنت می باشد. او یک خواهر کوچکتر به نام ویتنی دارد. پدر هرد در اوقات فراغت خود با اسب ها سر و کار داشت لذا اَمبر در کنار پدرش با سوارکاری، شکار و ماهیگیری بزرگ شد. وقتی هرد ۱۶ ساله بود، بهترین دوستش در تصادف اتومبیل جان باخت. هرد، که کاتولیک بزرگ شد، بعداً خود را ملحد و بی دین اعلام کرد. در همان زمان، او شروع به خواندن کتاب هایی از نویسندگانی مانند آین رند، ری بردبری و جورج اورول کرد که باعث زیر سؤال بردن جامعه اطراف خود شد.

امبر هرد

از ترک تحصیل تا مدلینگ امبر هرد

با تئاتر های مدرسه کاتولیک ها شروع کرد تا اینکه در 16 سالگی بعد از مرگ بهترین دوست اش در تصادف رانندگی قید درس خواندن و مذهب را زد، او البته چند سال بعد بصورت تحصیل از راه دور دیپلم گرفت در نهایت سال 2003 وقتی 17 ساله بود راهی یک آژانس مدلینگ شد اما بعد از حضور در دو موزیک ویدیو آنرا کنار گذاشت و در تست های مختلف بازیگری شرکت کرد.

امبر هرد

اولین تجربه بازیگری امبر هرد

در نهایت 2004 وقتی 18 ساله بود با سریال جک و بابی اولین نقش کوتاه خود را بدست آورد تا اینکه همین سال در فیلم Friday Night Lights بازی کرد.

امبر هرد

امبرهرد دو جنس گرا است

امبر هرد دوجنس گرا است، آمبر هرد از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ با عکاس زنی به نام تاسیا ون ری در رابطه عاشقانه بود. او به شکل رسمی و عمومی در بیست پنجمین رویداد سالانه اتحاد همجنس گرایان علیه افترا در سال ۲۰۱۰ شرکت جست. اَمبر هرد اظهار داشت که؛ من خودم را به جنبش یا فرد خاصی نمی چسبانم، من با مردان و در حال حاضر یک زن، روابط موفقی داشته ام. او ادامه می دهد که من عاشق کسی می شوم که بخواهم عاشقش شوم.

امبر هرد

رابطه جنجالی عاشقانه امبر هرد

امبر هرد در سال 2008 وقتی 22 ساله بود با یک عکاس زن بنام تاسیا ون ری (tasya van ree) رابطه عاشقانه را شروع کرد که در نهایت زیاد دوام نیاورد، او سپس چند ماهی هم با ایلان ماسک؛ سرمایه گذار ارتباط داشت.

از ازدواج امبر هرد تا طلاق با جانی دپ

امبر هرد سال 2011 در فیلم The Tum Diary با جانی دپ بازیگر مشهور همبازی شد و از همانجا رابطه این دو شکل گرفت تا اینکه سال 2015 باهم ازدواج کردند، در نهایت یکسال بعد در سال 2016 درخواست طلاق از جانی را به دادگاه فرستاد و توانست او را بخاطر آزار و اذیت کلامی و جسمی در دادگاه به پرداخت 7 میلیون دلار محکوم کند، امبر بعد از دریافت این مبلغ تمام آن را به خیریه پرداخت کرد.

امبر هرد و جانی دپ

اعتراف امبر هرد

در اوایل سال 2020 امبر در یک فایل صوتی فاش کرد که این او بوده که به جانی دپ آزار جسمی و کلامی وارد می کرده ولی تاکنون عکس آن را ادعا می کرد، از جمله این کارها، پرتاب گلدان و قابلمه به سمت او، سوزاندن پوست صورت اش با سیگار، پنهان کردن داروهای جانی و … بوده است.

امبرهرد و فرزندش

امبر هرد طی یک پست اینستاگرامی اعلام کرد به تازگی مادر شده است و فرزند او دختر است و متولد هشتم آوریل می باشد. او عکسی را از خودش در حالی که نوادش را در آغوش داشت به اشتراک گذاشت و نوشت: «چهار سال پیش، تصمیم گرفتم که بچه دار شوم. می خواستم این کار را با شرایط خودم انجام دهم. اکنون قدردانی می کنم که چقدر رادیکال است که ما زنان می توانیم به یکی از اساسی ترین بخش های سرنوشت خود فکر کنیم.»

«امبر» همچنین گفته: «بخشی از من می خواهد از این موضوع حمایت کند که زندگی خصوصی من به کسی مربوط نیست.، اما همچنین متوجه شدم که ماهیت شغلم مرا وادار می کند که کنترل این مسئله را به دست بگیرم.»

امبر هرد و فرزندش

حقایق جالب درباره اَمبرهرد

  1. پدر دیوید سی. هرد یک پیمانکار تجاری موفق در آستین تگزاس است و مادر پیج هرد یک محقق اینترنتی است.او دو خواهر دارد.
  2. زمانی که ۱۶ ساله بود بهترین دوستش را در تصادف از دست داد. هرد که با فرقه کاتولیک بزرگ شده بود در نهایت اعلام کرد که بی دین است.
  3. یک سگ یورکی فنجان طلایی به نام پیستول دارد که در اکتبر ۲۰۰۹ در کنار هرد برای شماره “هالیوود جوان” تین ووگ حضور داشت.
  4. او در ۱۷ سالگی مدرسه را رها کرد تا به نیویورک برود تا حرفه مدلینگ را شروع کند، سپس به لس آنجلس نقل مکان کرد تا وارد بازیگری شود.پس از ترک مدرسه در خانه درس خواند و دیپلم گرفت.
  5. در فیلم “دفتر خاطرات عجیب و غریب” با جانی دپ آشنا شد و مدتی بعد ازدواج کردند. آنها سال ۲۰۱۶ درخواست طلاق داند.
  6. امبر هرد پس از تقاضای طلاق، تصاویری از خشونت جانی دپ را منتشر کرد. اتهام خشونت جانی دپ هیچ گاه ثابت نشد. وکیل جانی دپ، ادعای امبر هرد را برای به دست آوردن پول دانست.
  7. تمام هفت میلیون دلاری که بعد از طلاق از جانی دپ به او رسید به خیریه بخشید.
  8. او پس از حمل سگ خودش و جانی دپ به استرالیا به جرم حمل غیرقانونی دو قلاده سگ محکوم شد. او در همان سفر به جرم ارائه مدارک تقلبی در کارت سفرش هم متهم شد.
  9. هرد پس از طلاق از جانی دپ، یک سال با ایلان ماسک کارآفرین فناوری ملاقات داشت.
  10. او در سریال های کوتاه “جک و لابی” (Jack & Bobby) و ” کوهستان ” (The Mountain) در WB حضور داشت و در سریال درام مشهور “او. سی” (The O.C) به عنوان بازیگر مهمان در نقش دختر فروشنده ظاهر شد.
  11. هرد در سال ۲۰۰۸ و پس از بازی در نقش های مکمل فیلم های کمدی ” پاین اپل اکسپرس” جاد اپتاو و درام رزمی “عقب نشینی هرگز”، که هردو بسیار پرفروش بودند، به شهرت رسید.
  12. هرد در سال ۲۰۰۹ در فیلم ترسناک “ناپدری” (The Stepfather) و سه کمدی “کشنده” (ExTerminators)، “سرزمین زامبی ها” و “جونزس ها” بازی کرد.
  13. او در سال ۲۰۱۰ در درام رمانتیک “چرا رودخانه” (The River Why) بازی کرد و سپس در ژانر ترسناک “نگهبان” از جان کارپنتر حضور پیدا کرد. کارپنتر هرد را “بسیار باهوش، بسیار باانگیزه و بسیار بااستعداد” می داند.
  14. هرد در سال ۲۰۱۱ در فیلم اقتباسی “خاطرات عجیب و غریب” از هانتر اس. تامپسون در مقابل جانی دپ بازی کرد که چندان موفق نبود.
  15. هرد در فوریه ۲۰۱۱ در برنامه تلویزیونی مشهور بریتانیایی “تخت گاز” (Top Gear) حضور یافت.

آثار هنری امبرهرد

  • فیلم های سینمایی

  1. همه ی پسران ماندی لین را دوست دارند، ۲۰۰۶ «All the Boys Love Mandy Lane»
  2. نخل هاي پنهان، ۲۰۰۷ «Hidden Palms»
  3. دیز رابه یاد داشته باش، ۲۰۰۷ «Remember the Daze»
  4. عقب نشینی هرگز، ۲۰۰۸ «Never Back Down»
  5. جونسس، ۲۰۰۹ «The Joneses»
  6. سرزمین زامبی، ۲۰۰۹ «Zombieland»
  7. و بزودی تاریکی، ۲۰۱۰ «And Soon the Darkness»
  8. خاطرات عجیب وغریب، ۲۰۱۱ «The Rum Diary»
  9. رانندگی جنون، ۲۰۱۱ «Drive Angry ۳D»
  10. ماچته میکشد، ۲۰۱۳ «Machete Kills»
  11. پارانویا، ۲۰۱۳ «Paranoia»
  12. 3 روز برای کشتن، ۲۰۱۴ «Three Days to Kill»
  13. وقتی زندگی ام را دوباره از اول زندگی می کنم، ۲۰۱۵ «When I Live My Life Over Again»
  14. کشتزارهای لندن، ۲۰۱۵ «London Fields»
  15. دختر دانمارکی، ۲۰۱۵ «The Danish Girl»

اینستاگرام امبر هرد

امبر هرد با آدرس amberheard در اینستاگرام فعال است.

تصاویر جذاب و دیدنی امبر هرد

امبر هرد


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (515 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (106 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (28 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (23 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (20 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (18 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (11 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (7 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (7 نظر) علی دایی: هرکسی گفته ویلای معروف اوشان برای من است بیجا کرده (6 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان