بیوگرافی و زندگی خصوصی بورجو اوزبرک و همسرش + تصاویر جذاب و دیدنی

  یکشنبه، 17 مهر 1401   زمان مطالعه 4 دقیقه
بیوگرافی و زندگی خصوصی بورجو اوزبرک و همسرش + تصاویر جذاب و دیدنی
ساعدنیوز: بورجو اوزبرک (ترکی استانبولی: Burcu Özberk‎) (زاده ۱۲ دسامبر ۱۹۸۹ در اسکی‌شهر) بازیگر اهل ترکیه است.

بیوگرافی بورجو اوزبرک

بورجو اوزبرک ( Burcu Özberk ) (متولد ۱۲ دسامبر ۱۹۸۹) (۲۱ آذر ۱۳۶۸) در اسکی شهر ترکیه متولد شده است. بورجو در خانواده یک خواهر به اسم بشری و دو خواهرزاده به نام های جان و هافسا دارد. او در مصاحبه اخیر خود گفته خواهرزادهایش را مثل خواهر خود دوست دارد و به فکر آینده آنهاست. قد او ۱۶۲ سانتی متر و وزنش ۵۳ کیلوگرم است. او می گوید: من به خاطر جدایی والدینم با پدربزرگ و مادربزرگم بزرگ شدم، هرگز فراموش نمی کنم، که از کجا آمده ام، و چطوری به این جایگاه رسیدم.

بورجو اوزبرک

ویژگی های شخصیتی بورجو اوزبرک

سرسخت ، رفتار مطابق میل خود ، صادق ، خونگرم ، سریع می درخشد و راحت متوقف میشود.

تحصیلات بورجو اوزبرک

بورجو فارغ التحصیل رشته ی کنسرواتوار تئاتر از دانشگاه حاجت تپه استانبول می باشد.زمانی که مشغول تحصیل در دانشگاه و بعد از آن , سال ها درسالن های تئاتر بازی کرد و نیز همراه استادش اردال بشیکچی اوغلو به نویسندگی مشغول بوده است.

بورجو اوزبرک

رابطه عاشقانه بورجو اوزبرک

بورجو اوزبرک سال 2016 بعد از سریال دختران آفتاب با برک آتان (مدل) وارد رابطه عاشقانه شد اما این رابطه یکسال بعد به جدایی ختم شد، او سپس در سال 2017 به مدت یکسال با آلپرن دویماز (بازیگر) ارتباط داشت، در سال 2020 عکس دونفره بورجو اوزبرک با مورات کازانچی اوغلو (تاجر) در جنگل های بلگراد توسط عکاسان شکار شد با این حال این دو درباره روابط خود سکوت کردند.

بورجو اوزبرک

آدرس اینستاگرام بورجو اوزبرک

او در اینستا فعالیت داردو ادرس پیج او burcuozberk@ است که در آن عکس های شخصی و هنری خود را منتشر می کند و تاکنون با ۳۰۶ پستی که در اینستا گذاشته نزدیک به ۶ میلیون فالوور دارد.

بورجو اوزبرک

شروع بازیگری بورجو اوزبرک

اوزبرک ابتدا کار خود را با مدلینگ و تبلیغات آغاز کرد. در سال ۲۰۱۵ مدل تبلیغاتی برند معروف نوشابه های کوکا کولا شد و در سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۶ سفیر برتر تبلیغاتی آب پرتغال Yedigün انتخاب شد او در سال ۲۰۲۰ نیز با برند آرایشی و بهداشتی آرکو (Arko) قرارداد بست. بورجو اوزبرک برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ با سریال تلویزیونی “حریم سلطان” (Muhteşem Yüzyıl) با نقش حوری جهان سلطان به دوستداران سریال های ترکیه ای معرفی شد اما ایفای نقش نازلی ییلماز در سریال “دختران آفتاب” (Güneşin Kızları) توانست به شهرت و محبوبیت برسد.

بورجو اوزبرک

درآمد این بازیگر چقدر است؟

این بازیگر در ۷ سریال محبوب ترکیه بازی کرده است و در یک فیلم سینمایی به عنوان نقش اصلی ایفای نقش کرده است. همچنین او در ۳ سال اخیر ۴ جایزه مطرح و بزرگ ترکیه را از آن خود کرده است. پایین تر به افتخاراتی که کسب کرده است پرداخته ایم. او در حال حاضر یکی از موفق ترین و سرشناس ترین بازیگران ترکیه محسوب می شود و در سریال های موفقی بازی کرده است. تمام این عوامل سبب شده است که دستمزد که برای بازی در فیلم و سریال نسبت به سایر بازیگران بیشتر باشد و در این چند سال اخیر شاهد رشد دستمزد دریافتی او بابت هر سریال بوده ایم. همچنین او در سال ۲۰۱۵ و پس از شهرتش در تبلیغات کوکاکولا شرکت کرد و پوستر و بنر اختصاصی او برای شرکت کوکاکولا در سراسر ترکیه پخش شد. بعد ها او در تبلیغات یک برند نوشیدنی ترکی به نام آب پرتغال یدیغان شرکت کرد و سپس او مدل برند آرایشی بهداشتی آرکو شد. او به دلیل بازیگری فوق العاده و تبلیغات ثروت قابل قبولی را برای خود جمع آوری کرده است.

آثار بورجو اوزبرک

  • سریال تلویزیونی

  1. ۲۰۲۱- عشق منطق انتقام / در نقش اسرا
  2. ۲۰۲۰- Orphans
  3. ۲۰۱۹/۲۰۲۰ – عشق تجملاتی / در نفش عایشه
  4. ۲۰۱۹- Very Beautiful Movements 2nd Generation / عایشه
  5. ۲۰۱۷/۲۰۱۸ – سریال Aslan Ailem (خانواده مثل شیرم) در نقش اصلی بورجو اولگون
  6. ۲۰۱۶ – سریال Sahane damat (داماد معرکه) در نقش اصلی ملکه ساغلام
  7. ۲۰۱۵/۲۰۱۶ – سریال Gunesin kizlari (دختران آفتاب) در نقش اصلی نازلی ییلماز
  8. ۲۰۱۳/۲۰۱۴ – سریال Muhtesem yuzyil kosem (حریم سلطان) در نقش حوری جهان سلطان
  • فیلم

  1. ۲۰۱۸ – Direniş Karatay / در نقش ترکان
  2. ۲۰۱۷- Badem Şekeri /در نقش عایشه (فیلم تلویزیونی)
  3. ۲۰۱۷-Badem Şekeri 2/در نقش عایشه (فیلم تلویزیونی)
  4. ۲۰۱۷-Badem Şekeri 3 /در نقش عایشه (فیلم تلویزیونی)
  5. ۲۰۱۷-Badem Şekeri 4 /در نقش عایشه (فیلم تلویزیونی)
  6. ۲۰۱۷-Badem Şekeri 5 /در نقش عایشه (فیلم تلویزیونی)
  • تئاتر

  1. ۲۰۱۶- عشق احمق: سام شپرد- صحنه تمرین
  2. ۲۰۱۵- داستان وایزک: گئورگ بوشنر- صحنه تمرین
  3. خرده بورژوازی: ماکسیم گورکی
  4. خواهر مکبث
  5. کاباره چشم پرنده
  6. کلاه قرمزی
  7. دوستان همسفر

جوایز بورجو اوزبرک

  1. ۲۰۱۶ – جوایز رسانه ای ، هنری و ورزشی Makinistanbul / رسانه های اجتماعی محبوب ترین نام مشهور سال
  2. جایزه جوانان ترکیه -۲۰۱۹ / بهترین پخش کننده فیلم فیلم زن
  3. ۲۰۱۹ -مراسم اهدای جایزه لنز طلایی / بهترین بازیگر زن کمدی رمانتیک
  4. ۲۰۱۹ -جوایز آگاهی از شادی و مسئولیت اجتماعی / بهترین بازیگر زن
  5. ۲۰۲۰ -مراسم اهدای جوایز روزنامه ۲۰۲۰ / بهترین بازیگر زن کمدی رمانتیک
  6. ۲۰۲۰- ۴۶ مین جوایز پروانه طلایی / بهترین بازیگر زن کمدی رمانتیک

تصاویر جذاب و دیدنی بورجو اوزبرک

بورجو اوزبرک


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (387 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (164 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (57 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (38 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (35 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (21 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر) نگاهی به کانتر آشپزخانه شلوغ و جمع و جور خانه مهران غفوریان در این پیام تبریکش+ویدیو/ یخچال هم قشنگ برا خودش آلبوم عکسه (7 نظر) سنگ تمام فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش در تبریک تولد عروسش با اشاره به چشمان دریا خانوم+عکس/ تعریف و تمجیدی عروس‌پسند😍 (6 نظر) کیک دو بعدی زیبا و هنری دخترهای رضا صادقی برای بابای خوش صداشون در روز پدر / فقط قیافه سگ بولداگشون 😂 (5 نظر) نگاهی به ورودی خانه ویلایی پوریا پورسرخ در میزبانی از بازیگر معروف ترکیه ای+ویدیو/ میز بیلیارد با پرده هایی خوش رنگ و خاص 😍 (5 نظر) 4 پسر و 2 دختر رهبر معظم انقلاب، داماد و عروس چه کسانی هستند؟+عکس (5 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
با این سبزیجات سالم و مقوی به جنگ چاقی شکم بروید/ با این خوشمزه ها زود لاغر میشی!
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 11 تیر 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه دوشنبه 11 تیر 1403
فال انبیاء روزانه دوشنبه 11 تیر ماه 1403
ماجرای دیده شدن بازیگر زن سلبریتی با برادر سعید جلیلی در ژاپن‎+عکس
نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید
روایت‌هایی تاریخی از قتل فجیع امیرکبیر در کاشان توسط ایرانی‌ها انگلیسی‌ها / جان کندن او چهار ساعت طول کشید ...
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
وقتی گریه رضا شاه را خارجی‌ها درآوردند!
نکات مهم درباره نظافت ماشین ظرفشویی که باید بدانید
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس