ساعدنیوز
ساعدنیوز

بیوگرافی و زندگی خصوصی فریبا متخصص و همسرش + عکس های جالب و دیدنی

  دوشنبه، 29 شهریور 1400   زمان مطالعه 5 دقیقه
بیوگرافی و زندگی خصوصی فریبا متخصص و همسرش + عکس های جالب و دیدنی
فریبا متخصص (زاده ۱ مرداد ۱۳۴۰ در بروجرد)، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است.

بیوگرافی فریبا متخصص

فریبا متخصص متولد 1 مرداد 1340 در بروجرد، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. وی در سال 1370 موفق به اخذ مدرک کارشناسی در رشته جامعه شناسی شد و همچنین فارغ التحصیل مقطع لیسانس رشته سینما از کشور قبرس بوده و مدتی مشغول به تحصیل در کشور آلمان بوده است . وی در رادیو نیز به عنوان گوینده نمایش های رادیویی و دوبلور فعالیت می کند.

فریبا متخصص

خانواده فریبا متخصص

در یک خانواده پرجمعیت به دنیا آمده است ، 5 خواهر و برادر دارد. پدر اهل بروجرد لرستان و مادرش تهرانی است که مدتی بعد ازدواج ساکن شهر آبادان شدند.

شروع فعالیت فریبا متخصص

فریبا متخصص کار هنری خود برای اولین بار از سال 1360 با تئاتر آغاز کرد. من عاشق تئاتر هستم و در گذشته و در بین سال های 60 تا 75 فعالیتم در تئاتر خیلی چشمگیر بود ولی الان به دلیل مشغله کاری ، کمتر تئاتر کار ميکنم ولی باید بگویم رشد کیفی که سینما در سالهای اخیر داشته تئاتر نداشته است.

فریبا متخصص

فریبا متخصص در جلوی دوربین

فریبا متخصص در سال 1363 زمانی که 23 ساله بود با فیلم شب مکافات به کارگردانی فرامرز باصری جلوی دوربین رفت سپس همان سال با سریال طالب وارد قاب تلویزیون شد. سریالی که توسط آقای عبدالرضا اکبری در شبکه اول سیما پخش شد

ازدواج فریبا متخصص

محسن پوربهرامی همسر فریبا متخصص است و حاصل ازدواج این زوج یک پسر به نام پوریا پوربهرامی است. پوریا در زمینه بازیگری فعالیت دارد.

فریبا متخصص

علاقه به بازیگری پسر فریبا متخصص

فریبا متخصص: «پوریا» پسرم بی علاقه به بازیگری نیست و در زمینه بازیگری فعالیت داشته است و چند تجربه خوب مثل بازی در سریال «در چشم باد» داشته است و در چند کار به کارگردانی کمال تبریزی بازی هم داشته است ولی این خودش است که باید تصمیم بگیرد که می خواهد بازیگری را ادامه دهد یا نه. از نظر من استعداد این کار را دارد.

فریبا متخصص در رادیو

از سال 68 هم وارد رادیو شده و در بخش اداره کل نمایش صدا استخدام شدم. وی بازیگر حرفه ای رادیو است و علاوه بر دریافت جوایز متعدد بازیگری در زمینه های گوناگون، تاکنون بیش از 9 جایزه داخلی و بین المللی را نیز به خاطر فعالیت های رادیویی اش دریافت کرده است.

فریبا متخصص

مجری گری فریبا متخصص

بدون شک این بازیگری و اجرا مقوله ای جدا از هم هستند ولی به خاطر علاقهای که به مجریگری داشتم و اینکه احساس کردم میتوانم در این زمینه هم موفق باشم به مجریگری پرداختم.

سادگی فریبا متخصص

معتقدم زیبایی در سادگی است و حتی اگر بخواهم یک لباس انتخاب کنم تلاش می کنم لباسی باشد که در عین شیک بودن، ساده باشد. من از زرق و برق بیزارم و اگر زندگی مرا از نزدیک ببینید هیچ چیزی ندارم که ارزش مالی خیلی ویژه ای داشته باشد.هیچ وقت نگفته ام چرا فلانی آنجاست .آدم پرتوقعی نیستم برای همین راحت زندگی می کنم .هیچ وقت خودم را با کسی مقایسه نکرده ام، هیچ وقت نگفته ام چرا فلانی آنجاست چرا من اینجا هستم و … فقط در زندگی حسرت کسانی را می خورم که خیلی کتاب می خوانند و گرنه با هر امکاناتی زندگی کرده ام و با آن ساخته ام.

فریبا متخصص

تلخ ترین خاطره فریبا متخصص

در زندگی فریبا متخصص، تلخ ترین خاطره به شبی برمیگردد که برادر جوانش را ناگهانی و در اثر سکته قلبی از دست داد. تلخی ماجرا وقتی دوچندان شد که او علی رغم این که تمام اعضای خانواده اش در حال عزاداری بودند، طبق قراری که با گروهش در رادیو داشت، سر ضبط رفت. متخصص می گوید: از شدت گریه، چشم هایم باد کرده بود. یک عینک آفتابی به چشمم زدم و صبح رفتم سر کارآنجا می دیدم که همکارها با تعجب به من نگاه می کنند و به همدیگر می گویند این چرا عینکش را در نمی آورد؟ تلخ ترین و شیرین ترین واقعه زندگی فریبا متخصص! یک نمایش رادیویی به کارگردانی آقای زنجانپور بود. یک گروه بزرگ 20 نفره بودیم و من نقش زنی را داشتم که صاحب کافه بود و باید مدام می خندید و اداهایی در می آورد که من در حالت عادی هم برایم سخت بود این نقش را ایفا کنم. با تمام این سختی ها اجرا تمام می شود. بعد از پایان نمایش متخصص دیگر نمی تواند گریه خود را نگه دارد و اشکش سرازیر می شود. اعضای گروه به شدت ناراحت می شوند و از او می پرسند چرا ماجرا را به آنها نگفته، اما او هنوز هم نمی داند کار درستی انجام داده یا نه: بعد از این همه سال هنوز نمی دانم باید پیش خانواده ام می ماندم یا باید وظیفه شغلی ام را انجام می دادم؟

فریبا متخصص

شیرین ترین خاطره زندگی فریبا متخصص

یکی از بازی هایش به خاطر همزمانی با دوره خاصی از زندگی اش به شیرین ترین حادثه زندگی اش بدل شده:وقتی پسرم را باردار بودم، یک پیشنهاد کار دریافت کردم. می ترسیدم خطرناک باشد. با دکترم مشورت کردم و گفت اگر روحیه ات را شاد می کند حتما این کار را بکن. برای بچه که خطری ندارد و خوب هم هست. این بهترین اتفاقی بود که در کارم افتاد.

جوایز و افتخارات فریبا متخصص در تئاتر

این بازیگر بروجردی در تئاتر توانسته برنده سیمرغ بلورین در سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر به شود

همچنین در سال ۱۳۹۵ در سی و چهارمین جشنواره جهانی تئاتر فجر به عنوان بهترین بازیگر زن برگزیده شد لازم به ذکر است و در حال حاضر یکی از اساتید تئاتر ایران می باشد.

فریبا متخصص
پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

9 دیدگاه
  دیدگاه ها
منصوره
2 سال پیش

سلام چون هنرپیشه ی بااخلاقی هستید ومثل بقیه هزارتا عمل زیبایی انجام نداده اید ازتون خوشم میاد امیدوارم همیشه موفق باشید درپناه خداوند
مریم
3 سال پیش

خانم متخصص ان‌شالله همیشه سلامتی و عمر باعزت داشته باشید واقعا خانم باشخصیتی هستید ، خدا حفظتون کنه
سحر
3 سال پیش

دوست دارم خانم متخصص
فاطمه رحمانی
3 سال پیش

موفق باشید خانم بازیگر دوستتون دارم
هستی
3 سال پیش

خانم متخصص هنوزم خیلی خوشگلی
داریوش
3 سال پیش

فریبا متخصص بازیگر دوست داشتنی.
ناشنس
3 سال پیش

دوست دارم خانم متخصص 🥰🥰🥰
فریدل
3 سال پیش

درود به سرکار خانم فریبا متخصص که صدای بسیار خوبی دارند.
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام میگم به خانم متخصص صدای خیلی قشنگی دارید
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (283 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (154 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (131 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (107 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (77 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (61 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (53 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (52 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (42 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (36 نظر) تصویری بسیار قدیمی از 16 سالگی آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین رهبر معظم انقلاب/ روحشان شاد (31 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (30 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (26 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (25 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (21 نظر)
دیگران می‌خوانند   
سلفی زیبا و جذاب مریم کاویانی، مرضیه سریال فاصله ها و پسر خوش چهره و چشم رنگی‌اش+عکس رونمایی کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ از تیپ و استایل متفاوتش در پشت صحنه/ کارشون واقعا سخته+عکس نگاهی به گوشه شیک خانه نسرین مقانلو و رونمایی از بوفه زیبا و لوکسش/ اصیل و ایرانی پسند+عکس تغییر چهره جالب و هوش پران پاشا جمالی، مهیار نون خ بعد از تراشیدن موهایش +عکس لحظه شگفت انگیز بازکردن یک تابوت مصری توسط باستان شناسان+ویدیو تصاویری جالب و خنده دار از پشت صحنه بازیگران سریال پایتخت/ چقدر صمیمی و کاربلد! رونمایی از گندم، دختر زیبای امیرمهدی ژوله، داور صداتو/ چقدر بانمک و ناز+عکس عاشقانه های جذاب شبنم مقدمی، داور صداتو و همسر جوان و خوشتیپش/ ایشالا به پای هم پیر بشین+عکس تصویری بسیار قدیمی و کمتر دیده شده از کودکی و جوانی رهبر معظم انقلاب تولد حیرت انگیز و هوش پران یک بچه خرگوش با صورت شبیه فیل+عکس فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 (عکس) گریه های تلخ همسر جوان حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله ها در روز تشییع پیکرش/ روحش شاد و یادش گرامی نگاهی به کیک دو طبقه سالگرد ازدواج پدرام کریمی مجری مشهور ایرانی و همسر باکلاسش+عکس کودکی بامزه سعید آقاخانی، نورالدین خانزاده سریال نون خ/ چقدر ناز و گوگولی+عکس تبریک تولد جالب محسن کیایی برای بهرام رادان/ چه سلفی زیبا و خاصی+عکس خلاقیت جالب یک مادر ایرانی با نوشته جالب روی یخچال/ این متن پربازدید شد+عکس تغییر چهره هوش پران مژده لواسانی با لباس بندری در قایق+عکس سکانس خنده دار نعیمه نظام دوست: وقتی خارجی میشه و با مهمون روسی حرف میزنه +ویدئو/فقط خنده هاش وسط مکالمه... فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله سورپرایز تولد خاص علی دایی برای یک دوست و طرفدار/ چه کیک خرسی بامزه و قشنگی+عکس خواستگاری باحال مهران مدیری از نعیمه نظام دوست 20 ساله/ این سکانس عالیه+ویدیو اتمام حجت خلاقانه صاحب بوتیک تهرانی با خریداران درباره تعویض و پس دادن لباس +عکس/ مشخصه یا بیشتر توضیح بده😂 عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... کاظم نوربخش، سلمان نون خ: توی مراسم ختم به من میگن بخند! فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم خلاقیت خنده دار اُوستا معمار در طراحی در و پله برای ورودی/دکترا افتخاری حق توئه هم وطن+ عکس زیبایی و جذابیت منحصربفرد ندا قاسمی، شیرین سریال نون خ/برق نگاهش هوش از سر آدم می پراند+عکس رونمایی مژده لواسانی از کیف زیبا و شیکش به رنگ کرمی/ در عین سادگی خیلی خاصه+عکس نگاهی به عکس های خصوصی شاهان شکیبا مجری خوش بر و روی تی وی پلاس/ ماشالا چه چشمای خوشگلی بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی صدای بهشتی پسر شرکت کننده با خوانندگی آهنگ چشمای تو در برنامه صداتو +ویدئو/هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستارست... وقتی ستاره سادات قطبی کمبود نداشتن دختر رو با عروسک جبران میکنه+ویدیو/ ولی بهش میاد مامان دختر باشه نه 4 تا پسر خلاقیت منحصر به فرد یک مشتری در مدل موی درخواستی از آرایشگر حماسه آفرید +عکس/سلطان شینیون در سطح خاورمیانه😂 خلاقیت تحسین برانگیز شهرداری تبریز برای زیباسازی شهر حماسه آفرید/ این تصویر زیبا رو فقط تو ایران میشه دید+عکس
تیتر امروز   
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ دردسرهای چغاله خوردن زیاد معشوقه سوئدی محمدرضا شاه در ایران! استایل اسپرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در ژاپن که هرگز ندیده اید+عکس برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده