ساعدنیوز
ساعدنیوز

بیوگرافی و زندگی خصوصی ژیلا صادقی و همسرش + تصاویر جذاب و دیدنی

  یکشنبه، 24 مهر 1401   زمان مطالعه 6 دقیقه
بیوگرافی و زندگی خصوصی ژیلا صادقی و همسرش + تصاویر جذاب و دیدنی
ساعدنیوز: ژیلا صادقی (زاده ۲۲ شهریور ۱۳۵۲ در تهران) مجری تلویزیونی و بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

بیوگرافی ژیلا صادقی

ژیلا صادقی, مجری و گوینده و بازیگر ایرانی در ۲۲ شهریور ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمده است، اصلیت خانواده اش، نیارکی هستند (منطقه ای بین رودبار و منجیل)، سه خواهر و یک برادر دارد و او فرزند دوم خانواده است. خواهر بزرگ اش سالهاست در کشور آمریکا زندگی می کند ، برادرش مقیم کشور آلمان می باشد ، یکی از خواهرها در دبی و دیگری در خارج از کشور تحصیل می کند.

ژیلا صادقی

تحصیلات ژیلا صادقی

فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می باشد.

همسر ژیلا صادقی

ژیلا صادقی ازدواجی دیر هنگام داشته و در سن ۴۳ سالگی در ۲ خرداد ۱۳۹۵ با محسن رجبی صاحب رستوران سفیر و کارمند اداره ،ازدواج کرده است.

ژیلا صادقی

نحوه آشنایی ژیلا صادقی

محسن رجبی همسایه ژیلا صادقی در منطقه لواسان بودند ارتباط آنها در حد سلام و علیک بود و بعد از ۷ سال پیشنهاد ازدواج از طرف آقا بهشون شد و در ۱۸ فروردین ۹۴ رسما به خواستگاریشون رفتند و پس از یکسال در ۱۸ فروردین ۹۵ مراسم بله برون شد و دوم خرداد هم عروسی کرد.

مهریه ژیلا صادقی

من هیچ شرطی برای ازدواجم نداشتم و گفتم فقط آرامش در زندگی می خواهم و ۱۴ سکه تعیین کردم. همسرم نیز یک تعدادی را به سکه ها اضافه کرد که من بلافاصله قسمتی را به روح پدر همسرم، بخشی به خانواده اش و تعدادی را هم به خودش هدیه دادم که در آخر همان ۱۴ سکه شد.

ژیلا صادقی

شغل اول ژیلا صادقی

سال 1370 همزمان که دیپلم را گرفتم، به طور افتخاری در مناطق محروم تدریس می کردم سال های بعد از آن که دانشجو بودم، در مدارس نمونه مردمی تدریس می کردم ستاره پسیانی، بیتا معیریان (دختر آرش معیریان) در پایه پنجم ابتدایی از شاگردان من بودند.همزمان با تدریس در سال 1371 در آزمون گویندگی پذیرفته شدم؛ چون خودم علاقه به کار گویندگی داشتم و احساس کردم خیلی نمی توانم تدریس را به طور جدی دنبال کنم؛ به همین خاطر تدریس را ترک کردم.

ژیلا صادقی

شغل دوم

شرکتی داریم که کار صادرات و واردات انجام می دهیم.

ماجرای اخراج ژیلا صادقی

«پل فروردین» عنوان ویژه برنامه تحویل سال شبکه دو سیماست که در سه فاز روانه آنتن رفته بود. در فاز اول این برنامه که به استقبال از نوروز، انتظار بهار و گرامیداشت میلاد امام علی (ع)؛ روز پدر اختصاص داشت و به مدت یک هفته تا آغاز سال نو روانه آنتن رفته بود فاز دوم آن مربوط به ویژه برنامه تحویل سال ۹۸ بود و پس از آن نیز پخش این برنامه با پاسداشت نوروز و بدرقه آن ادامه یافته بود

اما نکته قابل تامل، مجری برنامه (ژیلا صادقی) بود که اجرای او در قسمت های منتهی به سال تحویل با نقد های فراوانی همراه بود.

پس از انتشار این نقدها، سازندگان برنامه «پل فروردین» ترجیح دادند برنامه را با مجریان جدیدی ادامه دهند و به همین منظور نیما رئیسی و محسن آزادی به برنامه پیوستند که نیما رئیسی سابقه زیادی در اجرای برنامه های رادیویی دارد و در کنار آن اجرا، بازیگری و خوانندگی را هم تجربه کرده است و محسن آزادی نیز مجری برنامه موفق «خوشا شیراز» در مرکز استان فارس بوده است.

یک خبرگزاری در خبری از تغییر مجری برنامه «پل فروردین» خبر داده و نوشته بود که ژیلا صادقی به خاطر انتقادات مخاطبان و رسانه ها به اجرایش، کنار گذاشته شده است. اما این مجری با سابقه در گفتگو با خبرآنلاین این باره گفت: «اصلا این طور نیست. از همان اول من فقط برای فاز اول برنامه قرارداد داشتم و گفته بودم که در ایام نوروز برنامه را اجرا نمی کنم. از همان اول قرار بود آقای نیما رئیسی و محسن آزادی اجرای برنامه در فاز دوم را به عهده داشته باشند.»

رمز موفقيت ژیلا صادقی

طی ۸ سال فعالیت در عرصه اجرا دیگر به مدیرانم ثابت کرده ام هیچ وقت دچار ممیزی نشده ام و خوشحالم مدیران سازمان کاملا به طرز تفکر مجری به نام ژیلا صادقی احترام گذاشته و بها داده اند. من در برنامه ام مانتوی نو و آراسته پوشیده ام چراکه یک دختر جوان ظاهر شیک را دوست دارد. مردم ژیلا صادقی را همان طور که در برنامه اش با یک ظاهر آراسته و مقنعه ای که با یک پیراهن شومیز زیبای در عرف جامعه می بینند، بیرون هم همانگونه است، تا امروز هیچ کس به من نگفته خانم صادقی مانتوی قرمز نپوشید، کتانی پای تان نکنید، ساعت تان را با خط کتانی تان هماهنگ نکنید چون من تمام این کارها را انجام داده ام اما چون در کارم با تخصص کافی جلو می روم، کسی به این چیزها ایرادی نمی گیرد پشتم به کسی جز خدا گرم نیست که چنین حرف هایی می زنم.

ژیلا صادقی

همکاران مورد قبول ژیلا صادقی

از آقایان فرزاد حسنی ، احسان علیخانی و در نسل سومی ها تلاش و صدای علی ضیا و از خانم ها مژده لواسانی همکاری قابل قبولی برایم هستند.

ژیلا صادقی

مهران مدیری مجری نیست!

در یک مصاحبه از من پرسیدند که آیا مهران مدیری یک مجری است که من گفتم خیر ایشان یک بازیگر کاربلد هستند که مردم دوستشان دارند و خیلی خوب بلدند که کاری را مدیریت کنند.

سرگرمی و اوقات فراغت ژیلا صادقی

این مجری مشهور، رشته های ورزشی چون سوارکاری و تیر و کمان و غواصی را بطور حرفه ای آموخته است و به این رشته ها علاقه مند است ،به غیر از بهره مندی از هنر هفتم از هنرهای تجسمی نیز بی بهره نیست و دوره فوق ممتاز خطاطی را گذرانده و به هنر تذهیب را نیز آموخته است.

فیلم شناسی ژیلا صادقی

  • سریال

  1. 1382هزاران چشم کیانوش عیاری
  2. 1382 آینه عشق محمدتقی رنجبر
  3. 1383 بادهای موسمی هادی نامور
  4. 1381 دردسرهای طلایی شاپور قریب
  5. 1376 شن های کف رودخانه یوسف سیدمهدوی
  6. 1377 روزهای زندگی سیروس مقدم
  7. 1380 زیر آسمان شهر مهران غفوریان
  • فیلم

  1. 1383 خیلی دور خیلی نزدیک سید رضا میر کریمی
  2. 1380 بی همتا جهانگیر جهانگیری
  3. 1384 به خاطر سوگند سیدرحیم حسینی
  4. 1388 آتش بس در بیمارستان اصغر نصیری
  5. 1394 من سالوادور نیستم منوچهر هادی
  • مجری تلویزیون

  1. 1378 کاپیتولاسیون پیامی
  2. 1379 جهان در مطبوعات امروز حسین خمسه
  3. 1380 جاذبه ها رضوی
  4. 1380 رنگ جوانی کرد
  5. 1381 سپید جمشید بیات ترک
  6. 1381 مهد قرآن(نور( مسعود عسگری
  7. 1381 هشت فصل عشق مجتبی شهدادی
  8. 1382 یادماندگار مجتبی شهدادی
  9. 1382 راز خورشید مجتبی شهدادی
  10. 1383 بیدار شو آفتاب شد معصومی
  11. 1383 موج وکیلی
  12. 1384 موج نو غفارزاده
  13. 1384 گل بیار گل ببر سید محمد هاشمی اصل
  14. 1384 باتو ، ورود آقایان ممنوع سید محمد هاشمی اصل
  15. 1385 وِیژه برنامه تحویل سال نو محمد صالح اعلا
  16. 1385 خانه مهر یمینی
  17. 1385 صمیمانه احمد رضا داوری
  18. 1385 الفبای مهربانی سید کاظم احمدزاده
  19. 1387 من خوبم تو خوبی قریشی
  20. 1387 خانه من خانه تو سید محمد هاشمی اصل
  21. 1388 ویژه برنامه تحویل سال نو سید محمد هاشمی اصل
  22. 1388 خانه فیروزه ای سید محمد هاشمی اصل
  23. 1388 دانه های عشق سید محمد هاشمی اصل
  24. 1388 تابستانه رضی
  25. 1388 آبی آسمونی علی حجازی
  26. 1388 ماه آسمونی محمد صدری
  27. 1388 لجظه دیدار علی اکبری
  28. 1394 فرش بهشت محمد قنبری
  29. 1394 آب و آیینه علی زاهدی
  30. 1394 خوبی از خودتونه سمانه فراهانی
  31. 1394 مهر محمد مقداد مؤمن نژاد و مجید خواجه نژاد
  32. 1395 سالی نو محمد قنبری
  33. 1395 تمام ماه احسان ارغوانی

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

2 دیدگاه
  دیدگاه ها
نوشین
2 سال پیش

چهره اش و صداش دوستداشتنیه 👍
بازدیدکننده
2 سال پیش

از ته قلبم خانوم صادقی برام عزیز هستند و احترام براشون قا یلم ، موفق باشند .
پربحث های هفته   
عرض ارادت احساسی و عیادت بازیگران و ورزشکاران از رهبر معظم انقلاب در بیمارستان+ عکس/ از جواد عزتی و علی ضیا تا علی پروین و بهداد سلیمی (405 نظر) تذکر جدی رهبر انقلاب به عکاسان خبری در کرمانشاه/ با کفش وارد نشوید+عکس (296 نظر) واکنش ایران به درخواست عجیب آمریکا برای حمله نمادین اسرائیل (156 نظر) گریم سخت و سنگین شازده مفخم سریال "گیلدخت"، صالح میرزاآقایی، برای بازی در نقش امام خمینی/ بنظرتون شبیه ایشون شدن؟ (82 نظر) پاسخ جالب رهبر معظم انقلاب به یک سوال: حضرت آقا اصلاً شما فکر می‌کردین که رهبر بشین؟ (81 نظر) دیدار بازیگران معروف و محبوب ایرانی با رهبر انقلاب/ از شاهرخ استخری تا مصطفی زمانی و عموپورنگ+عکس (55 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده مشهدی، با نوشته جالب پشت وانت اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (46 نظر) خلاقیت خنده دار یک ایرانی برای دوخت کاپشن با پتو پلنگی حماسه آفرید/ ایرانی پنجه طلا از هر انگشتش هنر میباره😂 (44 نظر) نگاهی به ماشین لوکس و هوش پران حسن یزدانی، قهرمان کشتی ایران/ این ماشین نیست هواپیماست+ویدیو (44 نظر) روایتی جالب از روز دقیق تولد رهبر معظم انقلاب از زبان خودشان در سالگرد 85 سالگی ایشان+عکس شناسنامه (42 نظر) نگاهی به ماشین لاکچری و هوش‌پران محسن تنابنده، نقیِ پایتخت+عکس/ صبر و لبخند در برابر درخواست مردم برای گرفتن عکس سلفی (39 نظر) مراسم عقد شیک و منحصربفرد برادرزاده سامان صفاری، امیر سریال دلدادگان/ ایشالا عروسی خودت+عکس (30 نظر) نگاهی به کیک تولد 5 سالگی هانا دختر مهران غفوریان با دیزاین خاص/مبارکا باشه +عکس (28 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک بقال تبریزی برای کودکان حماسه ساز شد/ درک و شعور ایشون ستودنیه+عکس (28 نظر) تصویر دیده نشده و قدیمی از آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب در کنار دریا با کاپشن و کلاه +عکس (27 نظر)
دیگران می‌خوانند   
کتابی دربارۀ «روح» که با «پوست انسان» جلد شده بود+عکس خلاقیت خنده دار پدر ایرانی برای گرفتن اولین عکس نوزادی از فرزندش حماسه آفرید/ کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت عکس خنده دار از پشت صحنه بازیگران سریال نون خ/ از سلمان تا... صحبت های عاشقانه محسن کیایی با روح پاک مادرش در برنامه صداتو اشک همه داوران رو درآورد!+فیلم حضور غیرقابل باور عادل فردوسی پور در جشن خانوادگی علی دایی/ عکس مشترک عادل فردوسی پور با همسر علی دایی در یک مجلس خصوصی سناریوهای علمی مختلف برای پایان جهان! هدیه خنده دار سلمان سریال نون خ برای هادی چوپان / پای هادی چوپان به نون خ باز شد+فیلم (ویدئو) درس اخلاق فوق خنده‌دار استاد محسن قرائتی/ وقتی خدا برای وزیر مملکت در مستراح کلاس میذاره! خلاقیت منحصربفرد شهرداری بوشهر برای زیباسازی خونه های قدیمی حماسه آفرید/ این زیبایی رو فقط تو ایران میشه دید😍 آخرین جشن تولدی که حامد سلطانی برای همسر اولش در خانه ابدی او گرفت/ حیف جوونیش که سهم خاک شد درخت میوه حیاط خانه حامد سلطانی با حال و هوای بهاری/ چه عکس خوشگلی انداخته👌😍 ایده های خلاقانه چیدمان میز صبحانه برای یک پذیرایی شیک و دل انگیز+عکس شام مفصل و سفره غذای رنگی خواهر ساره بیات برای خانواده پر جمعیت رضا قوچان نژاد/ چه ضیافتی برای خانواده شوهر به پا کرده فال انبیاء روزانه جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال قهوه با نشان روز جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال ابجد روزانه جمعه 31 فروردین 1403 فال روزانه امروز جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال حافظ با تفسیر روز جمعه 31 فروردین 1403 + فیلم حضور جالب خانم معلم همدانی با لباس عروس در کلاس درس/ این لحظه تا ابد برای دانش آموزاش خاطره شد+عکس (تصاویر) معماری استثنایی و تخیلی یک رستوران در ژاپن/ با این ویوی جذاب غذا چه میچسبه! (ویدئو) شوخی بانمک نعیمه نظام‌دوست با سن نیما شعبان‌نژاد (تصاویر) تغییر چهره حیرت انگیز فرزانه سریال "بزنگاه" بعد 16 سال/ کلا یه نفر دیگه شده که! شباهت متحیرکننده و خارق‌العاده آنجلینا جولی و دخترش! (فیلم) آشنایی با یاقوت ارغوانی میلیون دلاری از اعماق تاریخ / سنگ آمتیست 26 تنی ژستهای بی ملاحظه ی زنان حرمسرا همگان گرفتن عکس در حضور ناصرالدین شاه قاجار سوژه کاربران مجازی شد برند خاص و شوکه کننده کیف آرایشی ناصرالدین شاه/ باورت میشه ناصرالدین شاه کیف آرایشی داشته؟ (فیلم) در پشت آبشار نیاگارا چه چیزی پنهان شده؟ / اسرار پشت پنهان آبشار نیاگارا چیست؟! نگاهی به ماشین‌های لوکس و هوش‌پران علی دایی، ثروتمندترین فوتبالیست ایران+عکس/ از لندکروز و پورشه تا بی ام وی😍 ارزانترین خانه در دبی | معرفی 10 گزینه مخصوص ایرانیان (عکس) ماشینهای شیک و مدرن یکتا ناصر و منوچهر هادی/ زوج پرحاشیه و جنجالی اینروزهای سینمای ایران مزیت های استفاده از چراغ های خیابانی در نورپردازی شهری تولد باورنکردنی یک حیوان بامزه به سفیدی برف و 6 گوش صورتی در دریا/ چقدر این موجود ناز و گوگولیه+عکس شرط عجیب همسر فریبا متخصص، مادر گلنار سریال گیلدخت برای ازدواج با خانم بازیگر/ قراری که 8 ماه نگذشته فسخ شد! 3روش معجزه آسا برای برق انداختن زیورآلات طلا واکنش بانمک احسان علیخانی با یک سلفی زورکی و یوهویی به عکس فتوشاپ شده ای که از او در فضای مجازی منتشر شده نگاهی به ماشین‌های لاکچری و هوش پران امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی +عکس/ اینا ماشین نیست هواپیماست! مدل مانتو خاص و جذاب گلوریا هاردی، بازیگر سریال کیمیا/ نگاهی به طراحی مانتو همسر فرانسوی ساعد سهیلی+عکس نگاهی به تیپ و استایل لاکچری و درجه یک خانواده محمدرضا گلزار در عروسی آقای بازیگر +عکس/ خوش به حال آیسان خانوم، عروسِ چه خانواده‌یِ باکلاس و مرفحی شده😍 (عکس) سلفی الناز حبیبی، صبای سریال "فاصله ها" با پدر باحال و پرانرژی اش میز صبحانه رنگی و عاشقانه رضا قوچان نژاد و خواهر ساره بیات در دبی/ ویوو رو ببین😍
تیتر امروز   
کتابی دربارۀ «روح» که با «پوست انسان» جلد شده بود+عکس فال انبیاء روزانه جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال روزانه امروز جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال قهوه با نشان روز جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال حافظ با تفسیر روز جمعه 31 فروردین 1403 + فیلم فال ابجد روزانه جمعه 31 فروردین 1403 شرط عجیب همسر فریبا متخصص، مادر گلنار سریال گیلدخت برای ازدواج با خانم بازیگر/ قراری که 8 ماه نگذشته فسخ شد! دزدی میلیاردی از خانه 2 مهاجر در برج لاکچری نیاوران! کارت عروسی متفاوت و خاص رضا داوودنژاد و همسرش غزل بدیعی با یک نوشته منحصر به فرد/ روز عروسی یه تیم بسیج گفتن آدرس شدند!+عکس ماجرای جالب کارت عروسی فائزه و حمید که به دست رهبر انقلاب رسید/ حرکت تحسین برانگیز عروس و داماد ایرانی برای خرید سرویس طلا+عکس آیا رهبر معظم انقلاب موبایل دارند؟ دستگیری اراذل و اوباش BMW سوار در بلوار اندرزگو+فیلم رئیس‌جمهور وارد سمنان شد زمزمه های ورود ایران چک های 500هزار تومانی به بازار/ زلزله رشد نقدینگی در راه است؟ پاسخ جالب رهبر معظم انقلاب به یک سوال: حضرت آقا اصلاً شما فکر می‌کردین که رهبر بشین؟